Toen Kasta nog een heel klein kastaatje (rond 1989 volgens mij) was ging hij vanuit de voetbalclub mee naar een presentatie van Frans Hartman waar hij alle Twente spelers tegen kwam.quote:
Mweh... Ik heb tijdens de derby 2009 in Almelo drie keer staan juichen voor FC Twente terwijl ik in het thuisvak zat (kaartjes van de werkgever) en velen met mij; nog nooit gezeik gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:41 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ER werd toch behoorlijk wat bier tegen die wand aan geflikkerd en ze liepen behoorlijk boos te kijken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heel netjes van Twente, hopelijk gebeurt dit ook in andere stadions.
Logisch toch ook? Mocht er wat gebeuren worden ze er keihard op afgerekend dat er 'te weinig veiligheidsmaatregelen' zou zijn getroffen. Altijd hetzelfde.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar zodra ze iets als een risicowedstrijd zien, om wat voor reden dan ook, gaat de wand er dus gewoon weer tussen...
Volgens mij zit je in het verkeerde topicquote:
Dat kloptquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic
Succes supporter dus net als gans de twente Fans. Vroeger waren ze voor Ajax of Feyenoord en nu opeens voor Twente.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Vroeger was ik van huis uit voor ajax ondanks dat het me helemaal niet boeide.
Een jaar of 5 terug ging ik met mijn kameraad (ajacied) mee naar een wedstrijd van Twente en ik was verkocht. Vanaf dat jaar volg ik voetbal en vooral Twente meer en meer en dit jaar vond ik de winterstop ook gewoon te lang duren. Ik moet voetbal kijken, en dan sowieso Twente.![]()
![]()
FcTwente
quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Een jaar of 5 terug ging ik met mijn kameraad (ajacied) mee naar een wedstrijd van Twente en ik was verkocht. Vanaf dat jaar volg ik voetbal en vooral Twente meer en meer en dit jaar vond ik de winterstop ook gewoon te lang duren. Ik moet voetbal kijken, en dan sowieso Twente.![]()
![]()
FcTwente
That's just the way it goes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
FcTwente
Hij geeft het tenminste toe, nu de rest nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes supporter dus net als gans de twente Fans. Vroeger waren ze voor Ajax of Feyenoord en nu opeens voor Twente.
En daartussen nog even voor AZ!quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:34 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
FcTwente
Ik ben nooit voor een andere club dan Twente geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 14:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes supporter dus net als gans de twente Fans. Vroeger waren ze voor Ajax of Feyenoord en nu opeens voor Twente.
Tuurlijk, en ook PSV natuurlijk. Tatoo's staan nog op m'n benen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daartussen nog even voor AZ!![]()
Je was fantastisch!
Wtfquote:
Klopt wel ongeveer. Niet gewacht op die derde ster maar gelijk richting de achterhoek gecrosst op de tractor.!quote:
80 op m'n Massey Fergusonquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt wel ongeveer. Niet gewacht op die derde ster maar gelijk richting de achterhoek gecrosst op de tractor.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |