waarvan hoeveel in de laatste 5 min ? En hoeveel assists erbij ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:50 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Dat waren 24 goals, er is nog nooit een ploeg kampioen geworden met alleen maar 24 goals. Preud'homme had Ruiz trouwens ook tot zijn beschikking, was onder Preud'homme wel een stuk minder effectief.
Het kan dooien het kan vriezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 16:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Ha, Steve ingesneeuwd in Engeland. ''That's life''.
Kippenvelquote:
Hij is juist op de goede weg maar raakte geblesseerd.quote:
krijg nog steeds een harde plasser als ik aan dat moment denk, stadion werd helemaal gekquote:
1 tegenover de dug-out dan. Als je een sfeeractie bedoeld, jammer dan, die mist Steve altijd namelijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat moet op een spandoek in het stadion![]()
Ok, bedankt voor de info.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Twente heeft geen sfeer. Alleen gekopieerd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Meid, wat jammer allemaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:48 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Eckte Hoolies!quote:
helemaal primaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
1 tegenover de dug-out dan.
voor mij begon het met de open dag, meen in 1997quote:
Een bankstel van "van Gils" uit Oldenzaal heeft mijn balletje begonnen, daar zat toentertijd een gratis jaarkaart op de familie-tribune in het Diekman bij. Wat een tijden daar achter het doel.quote:
Heel netjes van Twente, hopelijk gebeurt dit ook in andere stadions.quote:Twente haalt scheidingswand weg
ENSCHEDE - FC Twente heeft de wand verwijderd die bezoekers van de tegenstander met fans van de thuisclub scheidt. De club uit Enschede heeft dat gedaan in de aanloop van het duel zaterdag met RKC Waalwijk.
De maatregel past in het beleid van de KNVB, dat het betaalde voetbal steeds publieksvriendelijker wil maken. FC Twente verwijdert niet alle hekken in de Veste. De club kijkt in de aanloop naar iedere thuiswedstrijd of de wand rond het bezoekersvak niet moet terugkeren.
De ontmoeting tussen FC Twente en RKC Waalwijk geldt niet als risicoduel.
maar zodra ze iets als een risicowedstrijd zien, om wat voor reden dan ook, gaat de wand er dus gewoon weer tussen...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef Stienn het volgende:
[..]
Heel netjes van Twente, hopelijk gebeurt dit ook in andere stadions.
Alsof er ook maar enige echte haat en nijd tussen Heracles en Twente heerst... Vind dat altijd wel meevallen. Gewoon wat leuke gezonde streekrivaliteit. Geen NEC - Vitesse taferelen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ik was tegen heracles maar wat blij met die wand. Ik zat er pal tegen aan
Ja dat is gewoon frustratie van verliezen van een concurrent. Geen haat en nijd zoals die heerst bij Utrecht - Ajax of Nec - Vitesse of iets dergelijks.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:41 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
ER werd toch behoorlijk wat bier tegen die wand aan geflikkerd en ze liepen behoorlijk boos te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |