Dan kijk je dus naar aantal verliespunten, iets wat nooit wordt gedaan. Dan zou PEC namelijk op gelijke hoogte met Roda moeten staan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In de sport wel... als jij met minder wedstrijden hetzelfde aantal punten haalt sta je boven die andere club
als je de eerste helft zo ziet, lijkt het erop dat Ajax (en PSV) straks beide op 1 punt staanquote:Op zondag 20 januari 2013 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
hopen op een gelijkspel in de Klassieker, dan valt het allemaal nog mee...
Denk dat die wissel meer was om een tegen doelpunt te voorkomen zodat we niet alsnog onderuit gingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef Opaas het volgende:
Het had zo mooi kunnen zijn maar helaas.
Meest frustrerende is dat de goalie van RKC echt helemaal niets heeft moeten doen en dat steve weer kansloze wissels toe heeft gepast. Cabral snap ik nog wel omdat het totaal niet liep aan de rechterkant maar om in de laatste 5 minuten braafheid nog voor Schilder in te brengen gaf alweer aan dat Steve alweer tevreden was met een punt.
Er had makkelijk een verdediger doorgeschoven kunnen worden om zo een man meer op het middenveld te creëren maar dat werd ook niet gedaan.
Het kan zóveel beter. Ben benieuwd wanneer het daadwerkelijk beter gaat lopen.
We hoeven helemaal geen nieuwe spelmaker te halen. Gutierrez is hier voor gehaald alleen komt hij net terug van een langdurige blessure. Volgend jaar is Promes er ook weer bij, hij doet het ook goed op 10 bij GAE. Verder beschouwen ze Djuricic als een linksvoor, niet als een middenvelder. Hij speelt momenteel ook bij Heerenveen als linksvoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat die wissel meer was om een tegen doelpunt te voorkomen zodat we niet alsnog onderuit gingen.
Het was gewoon een bar slechte wedstrijd. Paar kansjes maar nog niet eens grote kansen.
Moeten een nieuwe spelmaker erbij hebben op de plek van Luc. Djuricic zou mooi zijn om er bij te hebben. En die speler van Helsingborgs IF (Djudjic ofzo) vond ik ook wel wat voor FCT
dat denk ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
en waarom niet bollekin? is prima speler, als hij 90 min speelde hadden we er minimaal 1 in gehad
Zoveel problemen had Schilder niet op het eind van de wedstrijd. Hij heeft weliswaar last van zn knie maar hij hield zich goed op de been.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef bambino het volgende:
[..]
Denk dat die wissel meer was om een tegen doelpunt te voorkomen zodat we niet alsnog onderuit gingen.
Het was gewoon een bar slechte wedstrijd. Paar kansjes maar nog niet eens grote kansen.
Moeten een nieuwe spelmaker erbij hebben op de plek van Luc. Djuricic zou mooi zijn om er bij te hebben. En die speler van Helsingborgs IF (Djudjic ofzo) vond ik ook wel wat voor FCT
Juist wel. Alles kwam ineens over de kant van Schilder. Weet niet meer hoe dat negertje heet, maar hij liep hem aan alle kanten voorbij.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Opaas het volgende:
[..]
Zoveel problemen had Schilder niet op het eind van de wedstrijd. Hij heeft weliswaar last van zn knie maar hij hield zich goed op de been.
Het was idd een slechte wedstrijd. Kan niet wachten tot het gaat lopen.
Dan heb ik niet goed opgelet de laatste minuten. Als schilder welvoorbij werd gelopen, waar kwam dat dan door? Door het middenveld in mijn optiek. Extra middenvelder of het doorschuiven van schilder had de slag kunnen winnen op het middenveld. Achterin kom je niet gelijk 1 op 1 te staan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Juist wel. Alles kwam ineens over de kant van Schilder. Weet niet meer hoe dat negertje heet, maar hij liep hem aan alle kanten voorbij.
Het probleem is dat Tadic op 10 feitelijk betekend dat Tadic constant linksbuiten staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:37 schreef huffderobot het volgende:
Jozefzoon en Martina speelden gewoon erg goed. Chadli was matig op links en Schilder speelt met pijn.
Patellapees. Klinkt eetbaar.
12 tegen 11quote:
Heeft Schilder juist niet aangegeven dat ie na de winsterstop vrijer kon spelen en geen pijn meer had?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:37 schreef huffderobot het volgende:
Jozefzoon en Martina speelden gewoon erg goed. Chadli was matig op links en Schilder speelt met pijn.
Patellapees. Klinkt eetbaar.
Minder pijn; hij kon spelen zonder pijnstillers - dat begreep ik ervan.quote:Op woensdag 23 januari 2013 10:32 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Heeft Schilder juist niet aangegeven dat ie na de winsterstop vrijer kon spelen en geen pijn meer had?
En bovenal... Joris Mathijsenquote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Minder pijn; hij kon spelen zonder pijnstillers - dat begreep ik ervan.
En Louis van Gaal doet er alles aan om Douglas niet te laten debuteren in het NL-elftal.![]()
Khalid Boulahrouz oproepen..
En Janmaat.
En Blind.
![]()
Blind speelt gewoon goed hoor.quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:40 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Minder pijn; hij kon spelen zonder pijnstillers - dat begreep ik ervan.
En Louis van Gaal doet er alles aan om Douglas niet te laten debuteren in het NL-elftal.![]()
Khalid Boulahrouz oproepen..
En Janmaat.
En Blind.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |