quote:
Geen idee of ik dat 5" fijn ga vinden, maar goed, alles wentquote:
Jup,quote:Op donderdag 14 februari 2013 11:58 schreef Catch22- het volgende:
jij leest ook mee op tweakers toch?
in dat filmpje zijn de kijkhoeken écht goed imo
Daar zijn dan de 'normale' computers weer voor...quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:00 schreef Apotheose het volgende:
maarruh heeft de Z geen echte cameraknop? En ook geen hdmi uitgang... Das dan wel weer jammer.Niet dat ik de hdmi vaak gebruik. Laatst toevallig nog wel een film gekeken op tv via mn telefoon. Toch handig
ja true. Kijk ook wel films op mn laptop maar die zit blijkbaar vol met stof. Dus die valt halverwege de film vast en zeker uitquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zijn dan de 'normale' computers weer voor...
Jup, cameraknop is wel jammer HDMI mis ik niet daar is DLNA en Miracast voor uitgevondenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:00 schreef Apotheose het volgende:
maarruh heeft de Z geen echte cameraknop? En ook geen hdmi uitgang... Das dan wel weer jammer.Niet dat ik de hdmi vaak gebruik. Laatst toevallig nog wel een film gekeken op tv via mn telefoon. Toch handig
ja ik zat meer te denken aan mijn eigen tv enzo. Kan mn telefoon alleen koppelen aan mn tv via een hdmi kabel..quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Jup, cameraknop is wel jammer HDMI mis ik niet daar is DLNA en Miracast voor uitgevonden
De ZL heeft wel een cameraknop en wellicht komt die halverwege volgende maand al uitDaarnaast is de ZL ook dunner en heeft geen klepjes.
Cameraknop is inderdaad wel handig, de HDMI out via kabels vind ik zelf altijd maar onhandigquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja ik zat meer te denken aan mijn eigen tv enzo. Kan mn telefoon alleen koppelen aan mn tv via een hdmi kabel..Een cameraknop vind ik dan wel altijd handig.
hey dankjewel voor je input!quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:58 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker van een Lumia 820 en ook wel een beetje een fanboy, maar ik kijk er nog wel aardig objectief naar. De enige Android ervaring die ik heb is een HTC Desire met Android 2.2De 920 heb ik in m'n handen gehad en ik heb me er behoorlijk in verdiept en dan zou ik tot de volgende vergelijking komen:
Voordelen van de Z:
- SD slot
- 2x zoveel RAM geheugen. Wat je er van merkt is afhankelijk van het OS, daar heb ik geen ervaring mee. Op m'n 820 vind ik het allemaal erg snel gaan iig.
- Scherm en resolutie daarvan
- Accu, de Z heeft 15% meer accu capaciteit.
Voordelen van de Lumia 920:
- Updates komen rechtstreeks van Microsoft, dat gaat niet per fabrikant. Je krijgt dus gegarandeerd updates zolang Microsoft het toestel ondersteund.
- Offline navigatie gratis beschikbaar
- Rich recording, zuiver geluid opnemen tot 140 db
- Bediening met je handschoenen aan. Best wel chill in de winter heb ik gemerkt.
- Bouwkwaliteit. Volgens filmpjes op youtube is de bouwkwaliteit echt heel erg goed.
Bouwkwaliteit is iets wat op de Z ook erg goed kan zijn natuurlijk, dus dat punt is misschien niet helemaal valide. Camera van de 920 is erg goed, maar dat is de camera op de Z misschien ook wel.
Nouja, maak je eigen beslissing
Eerste leveringen zouden vanaf 28 februari moeten zijn, alhoewel ik hier en daar ook al 25 februari lees.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:27 schreef DuTank het volgende:
Jammer dat vodafone niet kan zeggen wanneer ik 'm binnen ga krijgen
Duurt langquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:54 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Eerste leveringen zouden vanaf 28 februari moeten zijn, alhoewel ik hier en daar ook al 25 februari lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |