anders is hij niet waterdicht te krijgenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 20:39 schreef Ayca het volgende:
Die klepjes aan de zijkant vind ik wel een minpunt. Had dat vroeger bij een toestel en dat werkt toch niet helemaal lekker..
een maat van mij heeft die nokia lumia maar dat vind ik er niet verkeerd uit zien.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:19 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind win8 een ramp en de vrijheid van android heerlijk. Daarbij is win8 nog niet volwassen imo (win8 fanboys mogen wegblijven btw)
De z is vele malen mooier, mooier (& groter) scherm in t gebruik, waterdicht and did i mention sexy?de cpu is ook een bak sneller natuurlijk
Dat hij mooi is is geen twijfelquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Catch22- het volgende:
4.5 toch?
Ik vind win8 gewoon het net niet, appaanbod is ook nog niet super (whatsapp bijv). Maar dat is kwestie van smaak. Ik ben supertevreden over android en blijf daar dus bij. En de Z is voorlopig gewoon de allermooiste androidtelefoon die er is
ik zie dat je hem al besteld hebtquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Catch22- het volgende:
Hij is wel wat groter idd, dat moet je maar net willen. Denk dat t weinig scheelt met de s3
Sony komt nog met een 4.7" highendtoestel op de mwc, waarschijnlijk
ik kan hem nog niet vinden op tele2.nlquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:51 schreef Catch22- het volgende:
28e
Camera van de z naast die van de 5
www.belsimpel.nl/sony/sony-xperia-z-black/vodafonequote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik kan hem nog niet vinden op tele2.nl
mis ik iets?
Xperia V?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:47 schreef Catch22- het volgende:
Hij is wel wat groter idd, dat moet je maar net willen. Denk dat t weinig scheelt met de s3
Sony komt nog met een 4.7" highendtoestel op de mwc, waarschijnlijk
dat is een waterdichte kleine t en niet echt highend meer. Er komt waarschijnlijk nog een kleine zquote:
Ik ben een gebruiker van een Lumia 820 en ook wel een beetje een fanboy, maar ik kijk er nog wel aardig objectief naar. De enige Android ervaring die ik heb is een HTC Desire met Android 2.2quote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
Dat hij mooi is is geen twijfel
je hebt gelijkt 4,5
nou mja even wachten denk ik tot hij in de winkel ligt.
heb nu de s2...
Denk dat hij mij misschien nog wel eens te groot kan worden
vind de s3 ook te groot.
Wut? Waarom heb ik dat nooit gezien?quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:11 schreef Catch22- het volgende:
De z is erg goed gebouwd. Het glas is echt heel sterk en hij is goed afgedicht, anders was hij niet stof en waterdicht.
Updates doet sony wel goed, offline navigatie heb je ook op android, camera is minder idd, bediening met je handschoenen heb ik mbt sony wel eens wat over gelezen maar dat weet ik niet zeker meer
Dat wist ik niet, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Zijn genoeg apps die dat kunnen hoor (tomtom). Google navigatie is wel online, maar die kaarten wel downloaden
Geen wp8 is imo een voordeelik kan niets met wp, vind t te beperkt, maar dat is persoonlijke voorkeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |