Onzin, op de psp en nintendo ds werkt de snes emulator primaquote:Op maandag 11 februari 2013 21:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is het met die oude games juist. Er wordt niks omgezet. Ze bouwen een emulator die het oude systeem nadoet. En in die emulator draait vervolgens de oude code van het spel zoals die ook origineel stond op de cartridge. Sommige SNES-cartridges hadden een speciale chip, een soort mini CPU. Die nam bepaalde speciale moeilijke taken voor z'n rekening die de SNES zelf niet aan kon. In de emulator moet software dan die hardware-taak op zich nemen. Nintendo zou inderdaad mogelijk moeite kunnen hebben om dat tof en stabiel te programmeren.
Nee hoor. Ik heb beide geprobeerd en veel games haperden en stotterden als een gek.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Onzin, op de psp en nintendo ds werkt de snes emulator prima
Die oude platformers zijn nog steeds tof. Mario kart en andere 3d achtige spellen vind ik idd wat minder.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:29 schreef koei het volgende:
Ouwe meuk willen spelen op je nieuwe krachtige handhelder zijn genoeg toffe games voor de (3)DS en die spelen fijner en zijn veel mooier. Liever Mario kart 7 en new super Mario bros 2 dan super Mario kart en Mario world.
Niet mijn ervaring. De psp kan zelfs prima n64 emulerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb beide geprobeerd en veel games haperden en stotterden als een gek.
Ik heb het alleen op de PSP gespeeld en dat ging prima!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb beide geprobeerd en veel games haperden en stotterden als een gek.
Gewoon de latere versie emulerenquote:Op dinsdag 12 februari 2013 09:54 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, de chip is ontworpen door Argonaut. De eerste SuperFX chips worden MARIO genoemd (Mathematical, Argonaut, Rotation & I/O). Het is onduidelijk wie de rechten nu bezit.
[ afbeelding ]
Daarom is er high level emulatie. Anders zou een N64 nog wel even duren voordat ie low level emulatie lekker loopt op je pcquote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
B-Snes heb ik ook eens naar gekeken, maar die haalde minder prestatie dan bijvoorbeeld Zsnes en werkte (voor mij) ingewikkelder. Dat wil ik dan dus niet
Het is een hoop hocus pocus voor mij, maar goed, we gaan offtopic. Terug naar 3DS, en enkel 3DSquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom is er high level emulatie. Anders zou een N64 nog wel even duren voordat ie low level emulatie lekker loopt op je pc
Maar helaas nog geen SNES gamesquote:
Ik zeg dan ook, Nintendo zou er moeite mee kunnen hebben.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 10:21 schreef Zolder het volgende:
[..]
Onzin, op de psp en nintendo ds werkt de snes emulator prima
Fijn dat t iig nu wel goed isquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:31 schreef Brum_brum het volgende:
Ik ben terug naar de media markt gegaan en ze waren verbaasd dat ik een refurbished exemplaar had gekregen aangezien Nintendo ze volgens de papieren nog geen een had opgestuurd van de grote versie. Heb een nieuwe gekregen die wel goed was.
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze met 2 versies komen hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Wind Waker komt al opnieuw uit in HD voor de Wii U, kans op een 3DS versie lijkt dus erg klein.
Maar ze spreiden het dan wel, mensen gaan niet twee keer vlak achter elkaar dezelfde game kopen, maar wel als er een paar jaar tussen zit, zo bewijst OoTquote:Op dinsdag 12 februari 2013 21:35 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat ze met 2 versies komen hoor.
Oh! Nice, ik houd nog moed!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik heb m'n Zelda boek binnen![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |