Ik had dat boek besteld bij Bol.com. zou de 6e binnen komen... Ineens was het de 6e, werd die vertraagd en zou die de 8e binnenkomen. Dus het was uiteindelijk de 8e... Hadden ze hem zelf geannuleerd omdat ze dachten dat die nooit meer binnen kwam bij hun.quote:
Is een Amerikaanse uitgever en er is nog maar één druk. Er zijn wel twee versies; de normale uitgave heeft een groene kaft.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:54 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dus ik had hem meteen besteld via foregames... volgende dag ( zaterdag) kwam die binnen... Onder de engelse uitgever én eerste druk ( denk ik, aangezien er 'januari 2013'' staat.
De e3 wordt een uur lang SSBquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag me wel af wat Nintendo nog voor de E3 bewaard, wat ze nog niet al hebben aangekaart (dus niet Zelda, 3D mario etc.) Want veel meer kunnen ze ondertussen toch niet meer achter hebben gehouden?
En toch ga ik er weer graag zittenquote:
Dl games zouden sowieso een stuk goedkoper moeten worden ja. Al is het natuurlijk wel zo dat ze online aangeboden worden voor de adviesprijs van 40 tot 50 euro en ze geen rekening kunnen houden met alle acties van individuele winkelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Nintendo Nederland @NintendoNL
De downloadversie van The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D is v.a. vandaag een week verkrijgbaar voor de verlaagde prijs van ¤ 29,99!
ik heb de game nieuw ook voor 30 euro gekocht op de releasedag![]()
Ik snap echt niet dat ze die dl games niet wat goedkoper maken
Is ook, maar als hun adviesprijs voor een game 50 euro is moeten ze hem niet in de dl shop ook voor 50 euro gooien, je hebt er dan geen doosje enzo bij en geen losse game voor mocht je hem ooit willen dooverkopen. DL games moeten goedkoper wordenquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dl games zouden sowieso een stuk goedkoper moeten worden ja. Al is het natuurlijk wel zo dat ze online aangeboden worden voor de adviesprijs van 40 tot 50 euro en ze geen rekening kunnen houden met alle acties van individuele winkels
Remake van de Wii versie, mehquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaaaaaaaa donkey kong game op 3ds![]()
Maar het is DKCR in 3d...quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Jaaaaaaaaa donkey kong game op 3ds![]()
Die heb k nog niet gespeeldquote:Op donderdag 14 februari 2013 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Remake van de Wii versie, meh
Trailers van yoshi epic yarn. Mario 3d en mario kart, en ssb.quote:Op donderdag 14 februari 2013 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Vraag me wel af wat Nintendo nog voor de E3 bewaard, wat ze nog niet al hebben aangekaart (dus niet Zelda, 3D mario etc.) Want veel meer kunnen ze ondertussen toch niet meer achter hebben gehouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |