Ik heb hem opgezet met nr. 5 en haak met 4quote:Op maandag 14 januari 2013 11:54 schreef dapmar het volgende:
[..]
Ok hoe groot heb je de lossen opgezet? En hoe groot doe je de rest?
Wat is het patroon van je jurkje?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:37 schreef MQBM het volgende:
[..]
Ik gebruik Micro van Schachenmayr SMC. En dat wordt niet duur, want ik heb 21 bolletjes besteld via marktplaats, voor 20 euroIk weet nog niet hoeveel bolletjes er uiteindelijk in de jurk gaan zitten. Nu heb ik er nog 14 over, dus 7 gebruik. Ik moet de mouwtjes nog, en nog 10 toeren van het achterpand. En dan aan elkaar zetten alles. Ik gok dus dat ik zéker niet meer dan 10 bolletjes kwijt zal zijn uiteindelijk. Dan hou ik nog 11 bolletjes rottig zwart garen over waar ik nooit meer mee wil haken
![]()
![]()
Marktplaats heeft best wat handelaren die in partijtjes garen handelen. Voor mij kwam het nu goed uit met dat zwarte garen, ik ben nog zo onervaren met haken dat ik het niet aandurfde heel duur garen te gaan kopen voor een jurkje. Achteraf maar goed ook, want foutloos is het jurkje zeker niet
il vind m geweldig!mag ik t patroontje ookquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef MQBM het volgende:
Het is dit jurkje: [ afbeelding ]
En het komt uit een boek.
Ik wil het je wel sturen, ik heb het wel in de computer staan, dan zou je me je mailadres even moeten pm'en![]()
Het is dit boek: http://www.bol.com/nl/p/c(...)20111001004006216851
Het sprak me aan omdat het allemaal modellen zijn die te haken zijn zonder meerderingen en minderingen. Gewoon door met verschillende steken te werken maak je de kleding passend.
Tuurlijk! Stuur me je mailadres maar even in een pmquote:Op maandag 14 januari 2013 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
il vind m geweldig!mag ik t patroontje ook
nu ook via de site toch van zeeman ?quote:Op maandag 14 januari 2013 12:56 schreef Lijnloos het volgende:
Zijn die kleuren er ook in zeeman soft? Bij onze zeeman heb je alleen wit/zwart/rood en roze
ohhhhh wat ben ik benieuwt hoe jou jurkje geworden isquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef MQBM het volgende:
Het is dit jurkje: [ afbeelding ]
En het komt uit een boek.
Ik wil het je wel sturen, ik heb het wel in de computer staan, dan zou je me je mailadres even moeten pm'en![]()
Het is dit boek: http://www.bol.com/nl/p/c(...)20111001004006216851
Het sprak me aan omdat het allemaal modellen zijn die te haken zijn zonder meerderingen en minderingen. Gewoon door met verschillende steken te werken maak je de kleding passend.
oh dan moet ik weer naar de Lidlquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
Komende week haak- en breigaren en attributen in de aanbieding bij de Lidl. Kwaliteit weet ik verder niet..
Ik kan niets meer kwijt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
Komende week haak- en breigaren en attributen in de aanbieding bij de Lidl. Kwaliteit weet ik verder niet..
Maak ons maar gekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan niets meer kwijt.![]()
Overigens zijn die verdikte gekleurde haaknaalden van de Wibra prima, werken erg fijn.
Dank je!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:08 schreef MQBM het volgende:
[..]
Tuurlijk! Stuur me je mailadres maar even in een pm
Ligt er een beetje aan waar het precies voor is (wiegje, bedje, kinderwagen, zomaar een wikkeldekentje).quote:
Het dekentje dat ik heb gemaakt heb ik op de maat van het bedje gedaan. Dan is het groot genoeg om ook ergens anders te gebruiken, bijv. om in te wikkelen of in de wandelwagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar het precies voor is (wiegje, bedje, kinderwagen, zomaar een wikkeldekentje).
De meeste die ik voorbij zie komen, zijn vierkant, maar daar snap ik het nu nooit zo goed van. Ik ben er nu 2 aan het maken (1 voor het bedje, 1 voor de kinderwagen) en die worden ongeveer 80x100cm.
zitten daar vasten in dan? Welke bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef dapmar het volgende:
Vind de granny stripe al lastig na het haken van de lossen... om goed te zien hoe en waar de vasten moeten.... en granny squarre lukt me wel maar...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |