ohhhhh wat ben ik benieuwt hoe jou jurkje geworden isquote:Op maandag 14 januari 2013 13:29 schreef MQBM het volgende:
Het is dit jurkje: [ afbeelding ]
En het komt uit een boek.
Ik wil het je wel sturen, ik heb het wel in de computer staan, dan zou je me je mailadres even moeten pm'en![]()
Het is dit boek: http://www.bol.com/nl/p/c(...)20111001004006216851
Het sprak me aan omdat het allemaal modellen zijn die te haken zijn zonder meerderingen en minderingen. Gewoon door met verschillende steken te werken maak je de kleding passend.
oh dan moet ik weer naar de Lidlquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
Komende week haak- en breigaren en attributen in de aanbieding bij de Lidl. Kwaliteit weet ik verder niet..
Ik kan niets meer kwijt.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
Komende week haak- en breigaren en attributen in de aanbieding bij de Lidl. Kwaliteit weet ik verder niet..
Maak ons maar gekquote:Op maandag 14 januari 2013 19:27 schreef Lutte het volgende:
*spuit elf mogelijkheid*
fijn!quote:Op maandag 14 januari 2013 21:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik kan niets meer kwijt.![]()
Overigens zijn die verdikte gekleurde haaknaalden van de Wibra prima, werken erg fijn.
Dank je!quote:Op maandag 14 januari 2013 14:08 schreef MQBM het volgende:
[..]
Tuurlijk! Stuur me je mailadres maar even in een pm
Ligt er een beetje aan waar het precies voor is (wiegje, bedje, kinderwagen, zomaar een wikkeldekentje).quote:
Het dekentje dat ik heb gemaakt heb ik op de maat van het bedje gedaan. Dan is het groot genoeg om ook ergens anders te gebruiken, bijv. om in te wikkelen of in de wandelwagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:17 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar het precies voor is (wiegje, bedje, kinderwagen, zomaar een wikkeldekentje).
De meeste die ik voorbij zie komen, zijn vierkant, maar daar snap ik het nu nooit zo goed van. Ik ben er nu 2 aan het maken (1 voor het bedje, 1 voor de kinderwagen) en die worden ongeveer 80x100cm.
zitten daar vasten in dan? Welke bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 16:36 schreef dapmar het volgende:
Vind de granny stripe al lastig na het haken van de lossen... om goed te zien hoe en waar de vasten moeten.... en granny squarre lukt me wel maar...?
Nee, om en om. Je laatste toer moet met vasten, dat impliceert dat er afwisseling in zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:10 schreef Ynske het volgende:
god... k moet weer wennen aan een patroon
----------------------------------------------------------
PATROON:
TOER 1: 1 stk in iedere v, eindig de toer met 1 l om mee te keren.
TOER 2: 1 v in ieder stk, eindig de toer met 3 l om mee te keren.
TIP VOOR HET MEERDEREN: Meerder door 2 stk te haken in 1 v.
Ga verder in PATROON – zie boven – tot de rok klaar is. DENK OM DE STEKENVERHOUDING!
Plaats na 5 toeren (de laatste toer is een toer met v) 6 markeerders in het werk als volgt: blablabla
als toer 1 stokjes is, toer 2 vasten
en toer 5 is ook met vasten, zou 3 en 4 dan ook met vasten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |