Dankjewel, dan doe ik het dus fout...quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:16 schreef Dottey het volgende:
half stokje..
yo, doorhalen, draad meenemen, yo (3 lusjes nu), draad door 3 lussen
stokje
yo, doorhalen, draad meenemen,yo, door twee lussen, yo, door twee lussen
Yo is draad eromheen
ben je al ver?quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:19 schreef MQBM het volgende:
[..]
Dankjewel, dan doe ik het dus fout...Ik doe het zoals het op garnstudio en enkele andere handwerksites stond uitgelegd. Wat raar nou ook, dat dat verschilt
Nou ja, helaas, dan moet ik even bedenken wat ik nu doe, of op mijn foute manier de jurk afmaken, of uithalen en opnieuw beginnen.
Bedankt voor je uitleg in elk geval!
leuke tip..quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
In plaats van een yarn holder..probeer je theepot
Een wcrolhouder op een standaard! ze bestaan hoor, ik heb het een keer op pinterest gezien.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Bijou het volgende:
Weet je wat ik nou eens heel erg handig zou vinden: als er iets bestond wat je bol garen automatisch afwikkelt en zonder knopen zodat je soepel door kunt haken(
![]()
![]()
!)
Op de bon stond 17-12 besteld en gisteren binnen. En binnen de marge want geen extra kostenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:45 schreef BrainTeaser het volgende:
Oehh Red Heart!!Mooie kleurtjes!
Wanneer heb je jouw bestelling gedaan? Want als het goed is, is er naar mij ook nog zo'n heelrijk pakje onderweg!
Ah mooi, dan kan ik de mijne ook met een weekje ofzo verwachten!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Op de bon stond 17-12 besteld en gisteren binnen. En binnen de marge want geen extra kosten
Welke heb je besteld? Ook met de Christmas-sale?quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:16 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik de mijne ook met een weekje ofzo verwachten!
Thanks!
Ja, ook met de Christmas sale inderdaad, maar ik heb de week na jou besteld.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? Ook met de Christmas-sale?
Heb het er niet bijgezet (UK of US), omdat ik zeker wist dat het stokjes waren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is dus niet logischsnap wel dat je dan niet uitkomt aan het patroon.
![]()
was wel handige info geweest bij de originele vraag..![]()
zie pmquote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef dapmar het volgende:
Hierbij de bollen die ik graag wil "verkopen" of als iemand iets heeft van ik heb er een ander katoen voor terug ook prima, ik vind dit als beginner absoluut geen fijn katoen. Heb er een 5tal zelf gehouden, voor als ik verder ben met haken
[ link | afbeelding ]
ik heb eventueel ook wel interesse..... of was er al iemand?quote:Op woensdag 9 januari 2013 15:29 schreef dapmar het volgende:
Hierbij de bollen die ik graag wil "verkopen" of als iemand iets heeft van ik heb er een ander katoen voor terug ook prima, ik vind dit als beginner absoluut geen fijn katoen. Heb er een 5tal zelf gehouden, voor als ik verder ben met haken
[ link | afbeelding ]
Oh dat geeft hoop! Ik heb een wolletje op Etsy besteld en die is 19 december verstuurd, maar nog niet binnen! Dus misschien komt het ook nog deze dagen!quote:Op woensdag 9 januari 2013 08:46 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Op de bon stond 17-12 besteld en gisteren binnen. En binnen de marge want geen extra kosten
Hallo! Ik lurk nog altijd mee, maar post idd niet zoveelquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:12 schreef trui het volgende:
ha die Lyssa, lang niet gezien! wat heb jij zoal gehaakt lately?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |