Wat let je om de wiki aan te passen?quote:Op maandag 7 januari 2013 07:08 schreef ace_eleven het volgende:
Goede TT inderdaad, wel wederom de verkeerde spelerslijst in de OP. ..
De wiki is de juiste.quote:Op maandag 7 januari 2013 07:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat let je om de wiki aan te passen?
OP aangepast, je bent elite of je bent het niet...quote:Op maandag 7 januari 2013 09:07 schreef E.H. het volgende:
Onderaan de OP staat een link naar de correcte OP. Met Pellè, met de juiste geboortedatum voor zijn positiegenoot, zonder Cabral en zonder Schenkeveld.
Moet ik alles uitkauwen?
Beenhakkerquote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef Caland het volgende:
'Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kon overkomen.'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat wilde Been.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
BeenhakkerDie haalde alleen maar rare buitenlanders en Jhonny van de Burgerking.
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wilde Been.
Dat was namelijk een echte spits die iets kon forceren.
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:01 schreef satecl het volgende:
[..]
In het 16-metergebied de beste spits va Nederland.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kantquote:Op maandag 7 januari 2013 10:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Blijkbaar is de keuken van de gemiddelde fast food keten 16M3 groot.
Errortje met typen. Zit op werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Blijkbaar is meetkunde niet jouw sterkste kant
Dat is ook fout.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:22 schreef OProg het volgende:
[..]
Errortje met typen. Zit op werk.
16M2 dan
Ik weet ook wel dat de oppervlakte geen 16m2 is van het zestien metergebied, maar dat wil nog niet zeggen dat het zestien metergebied van de keuken van een fast foodrestaurant dan niet is.quote:
Hij blijft zelfs bescheiden.quote:Pellè: 'Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben'
Maandag, 7 januari 2013 om 08:00
Graziano Pellè maakte het legioen afgelopen zaterdag gelukkig, door zijn handtekening te zetten onder een vierjarig contract bij Feyenoord. De aanvaller maakte in de eerste seizoenshelft al veertien doelpunten voor de Rotterdammers en groeide daardoor in korte tijd uit tot een publiekslieveling. Pellè blijft met beide benen op de grond staan: "Laat de mensen nu niet doen alsof ik hier een wereldspits ben", benadrukt hij in gesprek met De Telegraaf.
De 27-jarige Pellè werd voor ruim twee miljoen euro overgenomen van Parma, dat de spits in de eerste seizoenshelft al verhuurde aan Feyenoord. "Ik ben aardig begonnen, maar ik heb hier nog niets gewonnen en we zijn pas halverwege het seizoen", zegt de goaltjesdief. "Als ik hier over vier jaar nog veel meer doelpunten heb gemaakt en het in alle seizoenen goed heb gedaan, mogen de mensen zeggen dat ik een goede spits ben geweest voor Feyenoord."
Die houding siert de Italiaan, die zijn klassiekers kent: "Voor mij heeft Pierre van Hooijdonk als spits voor Feyenoord de UEFA Cup gewonnen. Jon Dahl Tomasson heeft met Feyenoord de Champions League bereikt en daarin ook gescoord. Roy Makaay was hier spits en liet in heel Europa ook bij andere grote clubs zien dat hij een geweldige spits was. Dat zijn jongens die echt iets hebben gepresteerd in hun loopbaan als spits. Voor mij is dit seizoen bij Feyenoord pas het begin."
quote:Koeman tevreden: 'Wie een speler van ons wil kopen, moet veel geld hebben'
Ronald Koeman is dolblij met de verrichtingen van Graziano Pellè en kon zijn geluk dan ook niet op toen hij hoorde dat de spits langer bij Feyenoord blijft. Toch wil de oefenmeester waken voor te veel optimisme. Ook de spits zal volgens hem een keer te maken krijgen met tegenslag.
“Graziano loopt hier één op één, meer dan hij ooit heeft gescoord. Al moet ik zeggen dat het maken van doelpunten in de Serie A in Italië een stuk lastiger is. Daar spelen ze minder open dan in Nederland”, doceert Koeman in het Algemeen Dagblad. “Maar dat neemt niet weg dat Pellè een gigantisch rendement heeft. Dat zal hij niet vier jaar lang vast kunnen houden, dat moet ook iedereen realiseren.”
Met het signeren van een vierjarig contract, voegde Pellè zich bij veel van zijn teamgenoten. Feyenoord heeft daardoor het belangrijkste gedeelte van de basiself voor een langere periode vastliggen. “Dus wie straks een speler van ons wil kopen, moet heel veel geld meebrengen”, stelt de tevreden Koeman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |