Precies, dat heb ik dus ook...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niks vernomen (ook as asual). Maar zoals Eefje al zei aantal posts hierboven: gewoon ff laten gaan. Heb ik over een weekje nog niks gehoord ga ik nog wel een belletje proberen en anders houdt t voor mij op.
Nee, dan zit je er letterlijk en figuurlijk al aardig diep inquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook...
Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt
Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik dus ook...
Maar moet wel zeggen als je eenmaal seks hebt gehad, het niet makkelijker er op wordt
Kan ook het moment zijn he... Nou was het de 3e ontmoeting (2e date) waarop dat gebeurd is, dus dan is't wat zekerder allemaal ja, ben ik met je eens...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Hoezo niet? Toch een vrij goede bevestiging dat ze je in ieder geval knap/leuk genoeg vindt.. waarom wordt het daarna juist moeilijker?
praat erover...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
Maar het feit dat er bijna niks uit haar zelf komt qua contact leggen enzo doet me twijfelen....
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf naquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:08 schreef peleetje het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Verbaal, non-verbaal, onbewuste communicatie, bewuste communicatie.
Ik geloof best dat er in al die vormen van communicatie waarheden in zitten. Maar pffff...
Ga gewoon gezellig kletsen en zie waar het schip strand. Als je overal maar op gaat letten maak je het zo gecompliceerd.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga jij nou eens wat stukjes lezen over dit en ga dan eens een dag opletten. Je zult verbaast staan. Of ga het eens bij je zelf na
Je geeft net het "armen over elkaar heen" stukje aan. En dat dit soms relaxt zit. En dat je niet gesloten ben.
Dat klopt helemaalmaar als jij in een discussie zit met kritiek op bv je functioneren waar jij het niet mee eens bent en je zit dan met je armen over elkaar is dat niet omdat je lekker zit
op dat moment ben jij het niet eens en heb jij een gesloten houding.
Het is dus heel erg situatie afhankelijk. Spelen met haar precies zo. Met een bepaalde blik of opmerking kan dat een hele andere betekenis hebben dan wanneer verveelt kijken naar haar puntjes en korte antwoorden.
Als je dingen herkend kan je daar best op inspelen. En daar gebruik van maken. Je moet het zien als hulp middel. Bepaalde non-verbale communicatie kan je helpen met versieren om bv op een onderwerp verder te gaan.
Zie het als een tomtom. Het kan je leiden naar iets leuks
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Oke ik heb niet alles gelezen denk ik dus zal even teruglezen anders ookextra smeuig verhaal van gemaakt of?
![]()
Maar ja als je het op die manier bedoelt dan ben ik het met je eens ja. Als daarna het contact helemaal afgehouden wordt.. Is wel een duidelijk signaal. Weet niet hoelang er nu al radiostilte is maar voor mijn gevoel is het na 2 dagen dan al wel bekeken vrijwel altijd
En nee niet over klagen nee, ik lees vaak genoeg dat je gaat picknicken e.d. en nu dit dus je doet het goed genoeg om tevreden te zijn
Je hebt gelijk, jij kan je beter bezig houden met leuke gesprekken. Gezien je onderstaande reactie.quote:
Tipje van mijn kant. Geef het eens een kansquote:Ik vind dat allemaal zo ingewikkeld...
Verbaal, non-verbaal, onbewuste communicatie, bewuste communicatie.
Ze doen het niet bewust (over het algemeen), net als jij het niet bewust doet...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.
Als ze het met d'r haar speelt...? (Mogelijkheid dat ze me leuk vind)
Of
Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)
Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.
Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
Prima dat jij dat vind / denkt. De feiten liggen toch echt andersquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:45 schreef peleetje het volgende:
Ja ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat vrouwen allemaal hele duidelijke signalen geven waar wij (of ik) op kan reageren.
Klopt, maar afhankelijk van de situatie en haar verdere gedrag op dat moment.quote:Als ze het met d'r haar speelt...? (Mogelijkheid dat ze me leuk vind)
Of
Als ze d'r haar naar achter gooit en haar nek laat zien... (Mogelijkheid dat ik 'r vanavond mag aanduwen)
Want dat is wat je leest op internet als gaat googelen naar 'non-verbale communicatie dating'.
Vaak doen dames dat onbewustquote:Ik weet niet hoor... misschien dat de dames hier daar eens wat over kunnen zeggen!
Onzeker herken je van mijlen ver, nonverbaal goed te zien aan haar houding, verbaal goed te merken aan haar mening over bepaalde zaken en haar antwoorden op vragen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Voor de non-verbale communicatiekenners: en als een meisje nou behoorlijk verlegen/onzeker is, welke signalen geeft ze dan? Weinig initiatief nemen om gesprek op gang te houden, bewust beetje bij 'veilige' gespreksonderwerpen blijven? Hoe zien jullie het verschil tussen verlegenheid/weinig interesse?
Single heeft niks te maken met MENSENkennis, want dat is het, het is geen vrouwenkennis, het is mensenkennis...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.
En toch single...
Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Blijkbaar zijn alle mannen in dit topic (behalve ik) vrouwenkenners en weten alle signalen die vrouwen geven precies op waarde te schatten en regelmatig juist te interpreteren.
En toch single...
Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he(weten alle signalen
)
Dat men signalen kan herkennen betekent niet dat men de vrouw ook leuk genoeg vindt
Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:
[..]
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogmaals: vele van die signalen zijn NIET BEWUST!
Ben overigens wel benieuwd naar het antwoord van de bewuste signalen
Uhm, meer oogcontact.. aanrakingen.. zo zitten dat het ook eruit ziet dat ik geintresseerd ben ik het gesprek.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:58 schreef peleetje het volgende:
Wat voor signalen geef jij dan als je iemand leuk vind tijdens een date?
Nou kenner ben ik zeker niet, alle vrouwen signalen ook niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:54 schreef peleetje het volgende:
Enfin,
Non-verbale communicatie herkennen heeft niks te maken met wel of geen relatiequote:En toch single...
Dat snap ik wel, jij gelooft namelijk volledig in je zelf en ipv het een kans geven bestempel jij het direct als onzinquote:Ergens kan ik dat toch niet helemaal rijmen.
Psychologie, onderbewuste, instinct????quote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:00 schreef peleetje het volgende:
[..]
Als ze 'niet bewust' zijn kan iemand ze ook niet hebben herkend en omschreven op internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |