abonnement Unibet Coolblue
pi_121496591
quote:
15s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Moet zeggen dat die film me ook nooit echt heeft beroerd. Sure, het is geniaal gefilmd, met een uitstekend verhaal, maar qua bangmakerij is het nihil wat mij betreft.
Ik sta niet alleen O+
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121496646
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spoiler voor de mensen die 'm nog niet gezien zouden hebben.)

Nee, echt niet...? ;(
Denk dat het tijd wordt dat je accepteert dat niet iedereen die film eng vindt ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121496728
The shining vind ik ook geen bal aan. Net zoals the exorcist en paranormal activity.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_121496966
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 10:56 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spoiler voor de mensen die 'm nog niet gezien zouden hebben.)

Nee, echt niet...? ;(
Ik snap waarom dat eng zou moeten zijn, maar het pakt me op één of andere manier niet. Misschien heeft het wel te maken met dat ik zowel de vrouw als dat kind niet uit kan staan, en ik juist blij ben dat al die narigheid ze overkomt. :@ >:)

quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef summer2bird het volgende:
The shining vind ik ook geen bal aan. Net zoals the exorcist en paranormal activity.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paranormal Activity dan weer wel. Brrr!
pi_121496991
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik snap waarom dat eng zou moeten zijn, maar het pakt me op één of andere manier niet. Misschien heeft het wel te maken met dat ik zowel de vrouw als dat kind niet uit kan staan, en ik juist blij ben dat al die narigheid ze overkomt. :@ >:)
Nou zeg, wat gemeen! :'(

Ok, die vrouw is een geval apart, maar ik vind het jongetje best schattig op de één of andere manier. O+ Het was ook maar een kind; hé.
pi_121497020
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nou zeg, wat gemeen! :'(

Ok, die vrouw is een geval apart, maar ik vind het jongetje best schattig op de één of andere manier. O+ Het was ook maar een kind; hé.
Ach, kinderen kunnen ook onuitstaanbaar zijn. :P
pi_121497049
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:15 schreef summer2bird het volgende:
The shining vind ik ook geen bal aan. Net zoals the exorcist en paranormal activity.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paranormal Activity is ook weinig boeiend idd.
Mensen stappen in bed en worden 's morgens wakker en.... de deur staat open. En die hadden ze écht niet open gelaten! Nou.. woohoo...
Het is vooral eng dat ze er iets van 5 films van hebben gemaakt :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Celestien op 13-01-2013 11:31:32 (taalcorrectie) ]
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121497076
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

Paranormal Activity is ook wenig boeiend idd.
Mensen stappen in bed en worden 's morgens wakker en.... de deur staat open. En die hadden ze écht niet open gelaten! Nou.. woohoo...
Het is vooral eng dat ze er iets van 5 films van hebben gemaakt :X
Alleen tokyo night vond ik leuk.
Maar echt PA 4, sloeg nergens op!
Ik heb 'm halverwege uitgezet, zo slecht.
Twiddel
pi_121497147
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Nou zeg, wat gemeen! :'(
Hihi, die uitspraak doet me denken aan m'n zusje.
Als ik - nav iets op het journaal of een film - een opmerking maak als 'Zo, díe is lellijk' of 'Ik zou me schamen met zo'n kop', dan is ze meteen een soort moraalridder. 'Dat mág je niet zeggen! Daar kan hij ook niets aan doen!'

Het is wel schattig, maar soms heb ik iets van: 'Zolang ik 't niet in z'n gezicht zeg, moet je zeuren, hoor.'
(en zoiets zou ik ook nooit doen: mensen bewust kwetsen :N )
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121497156
quote:
7s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Ach, kinderen kunnen ook onuitstaanbaar zijn. :P
Moppersmurf ;)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121497227
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:25 schreef Natalie het volgende:

[..]

Paranormal Activity is ook wenig boeiend idd.
Mensen stappen in bed en worden 's morgens wakker en.... de deur staat open. En die hadden ze écht niet open gelaten! Nou.. woohoo...
Het is vooral eng dat ze er iets van 5 films van hebben gemaakt :X
5? Ik dacht dat ze nog maar aan 4 zaten.

Ik weet dat veel mensen PA maar "goedkope rommel" vinden, maar ik ben iemand die heel snel schrikt. De doodse stiltes en vage geluiden doen het voor mij... Ik vind het plot ook interessant, zeker omdat er veel "plotholes" zijn en er bij elke film iets meer puzzelstukjes op z'n plaats lijken te vallen. Het is ook heel realistisch gefilmd, wat nog een pluspunt is.

Desalniettemin zal ik niet zeggen dat ik geen betere films heb gezien; natuurlijk wel en inderdaad, waarom die mensen altijd hun deur oplaten 's nachts is mij ook een raadsel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hihi, die uitspraak doet me denken aan m'n zusje.
Als ik - nav iets op het journaal of een film - een opmerking maak als 'Zo, díe is lellijk' of 'Ik zou me schamen met zo'n kop', dan is ze meteen een soort moraalridder. 'Dat mág je niet zeggen! Daar kan hij ook niets aan doen!'

Het is wel schattig, maar soms heb ik iets van: 'Zolang ik 't niet in z'n gezicht zeg, moet je zeuren, hoor.'
Nochtans durf ik ook "lelijke" dingen zeggen over bepaalde mensen op tv.
pi_121497327
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Alleen tokyo night vond ik leuk.
Maar echt PA 4, sloeg nergens op!
Ik heb 'm halverwege uitgezet, zo slecht.
Qua verhaal is het redelijk crap ja, omdat ze steeds maar hetzelfde blijven uitmelken en een zeer trage vooruitgang leveren. De nieuwe gimmicks zijn onnodig, al wel geinig, de schrikmomenten blijven wel aardig vind ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:29 schreef Natalie het volgende:

[..]

Moppersmurf ;)
Ach ja, iedereen kijkt anders naar dezelfde dingen. Zoals bijvoorbeeld:


Triviavraag: wie weet waar dit vandaan komt?
pi_121497528
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:31 schreef Little_Dolls het volgende:

5? Ik dacht dat ze nog maar aan 4 zaten.
Dat kan ook, hoor. Ik houd het niet op de voet bij ;)

quote:
Nochtans durf ik ook "lelijke" dingen zeggen over bepaalde mensen op tv.
Gelukkig maar! :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  zondag 13 januari 2013 @ 11:43:21 #264
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121497583
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:41 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat kan ook, hoor. Ik houd het niet op de voet bij ;)

Kan ook niet, je hebt maar 2 voeten he ;)
There is only one religion
pi_121497803
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 11:43 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Kan ook niet, je hebt maar 2 voeten he ;)
Hmm, daar zeg je wat :P
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121498358
Mêêên... natuur is zo cool!





*O*
pi_121499037
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:09 schreef Gray het volgende:
Mêêên... natuur is zo cool!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*O*
Wat stelt dat eerste voor? Is dat een plant, of zo?

Die onderste is nogal trippy... :')
pi_121499230
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:32 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat stelt dat eerste voor? Is dat een plant, of zo?

Die onderste is nogal trippy... :')
Die eerste is ijzervloeistof, waar stroom door geleid wordt. De tweede zou kwik moeten zijn, waarvan ik denk dat het vorm verliest door onvoldoende oppervlakte spanning (net als je bij die waterdruppel ziet). Betwijfel wel de echtheid van de laatste.
  zondag 13 januari 2013 @ 12:42:42 #269
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_121499369
Ik zou eerder zeggen natuurkunde is cool i.p.v. de natuur c_/
There is only one religion
pi_121500449
Tof!

Manlief doet ook wel eens dat soort experimentjes :Y
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_121500744
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef Natalie het volgende:
Tof!

Manlief doet ook wel eens dat soort experimentjes :Y
Ik kreeg vorig jaar voor mijn verjaardag een boekje gekregen met experimentjes die je thuis kunt doen. :P
pi_121504412
quote:
11s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik zou eerder zeggen natuurkunde is cool i.p.v. de natuur c_/
Allemaal hetzelfde. Natuur <=> Technologie
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 15:06:47 #273
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_121504449
Goedemiddag, ik was net mijn boekenkast even aan het opruimen, ik heb best veel astrologieboeken :@
Zonder de studiebundels en berekenboeken (emiferiden, plaatsnamenboeken en zo) heb ik 83 boeken :o

Die proefjes zijn tof :o
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_121504538
Moet je je voorstellen dat men dat 100/200 jaar geleden deed. Mensen dachten dat het tovenarij was! :o
  Moderator zondag 13 januari 2013 @ 15:14:17 #275
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_121504731
quote:
4s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:08 schreef Gray het volgende:
Moet je je voorstellen dat men dat 100/200 jaar geleden deed. Mensen dachten dat het tovenarij was! :o
In eerste instantie niet, elke vooraanstaande arts was tevens astroloog, zelfs de paus had dan een eigen astroloog. Pas toen de kerk besloot dat het duivels was is het in de ban gegaan. heeeeeel veel oude boeken zijn toen verbrand, enorm veel kennis is verloren gegaan. Het schijnt ook nog steeds dat de grootste collectie astrologieboeken in het vaticaan te vinden is. Ik zou er heel wat voor over hebben om daar eens een blik op te werpen :@

Edit: Je bedoeld de proefjes :')
Misschien ook wel een grappig in een topic trouwens om mensen proefjes te laten doen :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')