SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam lettenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je dronk amaretto die we gehaald hadden bij de nettorama.
![]()
Jij snapt het.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfitquote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam letten.
. WINKELWAGENTJES ALLES>
![]()
Daar ga ik toch niet op letten jonge, supermarkt is supermarktquote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfit. WINKELWAGENTJES ALLES>
.
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam letten.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfit. WINKELWAGENTJES ALLES>
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij heeft een real life soap ding bij Carlo en Irene hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rook er nog 1 en dan ga ik maar eens naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt mee hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moest serieus je ogen dichtknijpen om het NIET te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet op letten jonge, supermarkt is supermarkt.
.
![]()
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergetenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moest serieus je ogen dichtknijpen om het NIET te zien.
. Oninteressante details enzo
.
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week opquote:![]()
![]()
Ik zie nu pas die Fokke en Sukke's, briljant.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik kijk geen carlo en irene.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft een real life soap ding bij Carlo en Irene he[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergeten. Oninteressante details enzo
.
[..]
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week op![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik maar eens naar bed![]()
![]()
Ik kan me nog een avond herinneren...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergeten. Oninteressante details enzo
.
[..]
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week op
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
.
.
![]()
Dank u dank uquote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu pas die Fokke en Sukke's, briljant.
[b]AirwiN schreef [/b]
Do tellquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een avond herinneren...
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was sarcasmequote:Godverquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een avond herinneren...Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullen.
.
![]()
Dan had ie het aan mij gevraagdquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon de supermarkt of die hier bij mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
[..]
Godver
[..]
Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie was straalbezopen aan het FOK!-en op maandagavond en was heel vervelend.quote:
Wie?quote:Vin is altijd vervelendquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vinnie was straalbezopen aan het FOK!-en op maandagavond en was heel vervelend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij jou ja, en anders neem ik het zelf meequote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon de supermarkt of die hier bij mij?.
![]()
"JA I KSTA ECHT OM 6 UUR OP OM TE WERKEN HOOR!!!!!"quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
[..]
Godver
[..]
Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoor.
Kan je nagaan als hij bezopen is.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als hij bezopen is.![]()
![]()
Oh helpquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als hij bezopen is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij weet de weg naar jouw super nog wel dus hij gaat vanuit Apeldoorn bij jou de Amaretto kopenquote:.
![]()
Dat was echt dom ja, ik werd pas om kwart voor 8 wakkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"JA I KSTA ECHT OM 6 UUR OP OM TE WERKEN HOOR!!!!!"![]()
![]()
Ja maar dan ben ik zelf ook bezopen of de BOBquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je het toch meegemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik zelf ook bezopen of de BOB![]()
![]()
Toen ik BOB was vond ik je alleen vervelend toen je de fles whiskey kwijt was.quote:
Als ik bezopen ben dan uhm mis ik stukjes film
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, dat valt dus best mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik BOB was vond ik je alleen vervelend toen je de fles whiskey kwijt was.
Als ik bezopen ben dan uhm mis ik stukjes film
En ja, dat weet ik![]()
![]()
Ja ik ga mn koude lege bed opzoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch vind je me liefquote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat valt dus best mee.
En ja, dat weet ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt bezopen en bezopenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftEerder een uur of 9 toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was echt dom ja, ik werd pas om kwart voor 8 wakker
Komt goed!quote:
Ik geef wel een gil als ik een massage nodig heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee waarom je me niet lief zou vindenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die Fokke en Sukke plaatjes in de OP.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja oke, zit wat inquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt bezopen en bezopen
[..]
Eerder een uur of 9 toch?.
Nee, kwart voor 8 was ik wakker, en was pas rond 9 uur op mijn werk ipv half 9
En de hele ochtend beroerd en ging ik tussen de middag bij de Mc eten wat gigantisch hielpIs goedquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik geef wel een gil als ik een massage nodig hebDat bedoel ik maarquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee waarom je me niet lief zou vinden![]()
![]()
JA DAT MOET IK NU OPEENS DOEN!! WENNEN HOOR!!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Trusten huppel.
VERGEET DE LAMPEN NIET UIT TE DOEN ! ! !! !Complimentje van een mod, I can die happy nowquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch geweldig.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij klopt niet ... ik heb niet gehamerd.
Uiteraard, geen dank en veel plezier in de hemel.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA DAT MOET IK NU OPEENS DOEN!! WENNEN HOOR!!
[..]
Complimentje van een mod, I can die happy now![]()
![]()
![]()
Haiii Vinniiee, ik zag dat je erg beroemd was in de FOK! verkiezingen!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Psst psst psst !!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme die bureaustoel is niet goed voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu echt weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou nou, dat valt ook wel mee. Maar heb me weken aantal keer voorbij zien komen jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii Vinniiee, ik zag dat je erg beroemd was in de FOK! verkiezingen!
Ik jou ook nog geloof ik.![]()
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Heb je nog genoeg?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lalalala.....
Als dit straks maar goed gaat![]()
![]()
![]()
Jezus. Wat moest ik lachen om die fokke en sukke.
En terechtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Wat moest ik lachen om die fokke en sukke.
Hopen dat je 'ie het volhoudtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net aan
Ik sta nog niet in het rode, maar wel bijna![]()
![]()
Ach, in uiterste nood gewoon onderweg tanken met die gasten...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Hopen dat je 'ie het volhoudtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tja wat moet dat moet, maar handig is het nietquote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, in uiterste nood gewoon onderweg tanken met die gasten....
Kan je niet nu gaan tanken?![]()
![]()
Zo, ineens gewoon 4(!) dozen uitgepakt in mn boekenkastAlleen belde mn moeder dat er toch nog een paar dozen daar staan
Wel gewoon de spullen van mn allereerste spreekbeurt gevonden!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
[..]
![]()
Feestje was toch nog gezellig geworden. Mijn nicht en haar vriend verwachten een kindje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben klaarwakker!
De 'maakster' is ook wel geweldig!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog geen bewijs van gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
De 'maakster' is ook wel geweldig!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou niet overdrijven hequote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
De 'maakster' is ook wel geweldig!![]()
You know it's true!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
Je hebt een speciaal kopje in mijn fobo
Fotoboek van Vinniiee![]()
Bijzonder is het woord dat ik zou gebruikenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Is toch niet jouw schuld gekkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
Je hebt een speciaal kopje in mijn fobo
Fotoboek van Vinniiee![]()
Hihi
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien wel deelsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet jouw schuld gekkie.![]()
Hihi![]()
![]()
Nachtdienst morgenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo Faxie, ouwe nachtbraker.
Hoef je niet vroeg op ofzo morgen?
Maar ik blijf niet te lang plakken hoor, ben aardig kapot![]()
Idem en tot vanavond (hoop ik)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik wil niehiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Al helemaal klaar ervoor?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeej en gisteren gaan slapen met een tering zooi in de woonkamer, niet leuk wakker worden
Oh man, dan heb je te weinig kms gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geredik rij de tankplaats op en t lampje gaat branden
![]()
Heb een paar keer gehad dat ik de auto rijden weg zette en dat die niet meer wilde starten de volgende dag (eigenwijze pa van me wilde in het begin de tankpas niet meegeven bij de auto)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja ik ga een dagje sjouwen![]()
Ik wil niehiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga een dagje sjouwen![]()
Ik wil niehiet"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Eerste dag van het jaar werken vandaag!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
quote:Ik heb er al heel wat dagen op zitten.
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik heb er al heel wat dagen op zitten.
Mn ma staat op de vrije markt en de kramen moeten omgegooid worden dus ik moet even helpenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Anywayz, fijne dag liefjes![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dat klinkt inderdaad als veel werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ma staat op de vrije markt en de kramen moeten omgegooid worden dus ik moet even helpenGezien het uurtarrief dat mn baas voor mij vraagt, zou je denken dat ik een luxe paard ben. Praktijk is dat ik vaak tijdens mn ontbijt (nu ook) al mail zit te versturen. Evenals in het weekend.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ja!!!quote:
Nu even ontbijten en kopje thee en dan fiets ik er op mijn gemakje heen.
Net wel kadootje gevonden van de hond, plakkaat kakka in het halletje![]()
![]()
Mijn uurtarief is niet zo heel hoog maar ook ik zit mail tijdens het ontbijt, weekend of avond te sturen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef PeuRac het volgende:
Gezien het uurtarrief dat mn baas voor mij vraagt, zou je denken dat ik een luxe paard ben. Praktijk is dat ik vaak tijdens mn ontbijt (nu ook) al mail zit te versturen. Evenals in het weekend.
Mijn mail komt binnen op mijn telefoontje. En ik kan het dan vaak niet laten om te antwoorden.
Omdat ik weet dat als ik niet antwoord ik een hele hoop gezeik heb de volgende werkdag
En dan zit de vakantie er echt op.
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat herken ik wel jaquote:Op maandag 7 januari 2013 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn uurtarief is niet zo heel hoog maar ook ik zit mail tijdens het ontbijt, weekend of avond te sturen hoor
Mijn mail komt binnen op mijn telefoontje. En ik kan het dan vaak niet laten om te antwoorden.
Omdat ik weet dat als ik niet antwoord ik een hele hoop gezeik heb de volgende werkdagoverigens, dat klanten veel voor mij betalen, betekend niet dat ik dat ook krijg
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.maar je gaat nu toch nog naar de sneeuw?
![]()
![]()
Klopt, maar ik zit liever in de zon.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar je gaat nu toch nog naar de sneeuw?
En in mijn eentje rondreizen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik vind je een baasquote:Op maandag 7 januari 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit liever in de zon.
En in mijn eentje rondreizen![]()
![]()
![]()
Ja, jammer is dat. Donkere dagen, koude en regen staan je te wachten!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.![]()
![]()
Best wel ok. Heb wel wat dingetjes aan m'n hoofd, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallenquote:
Hoe is 't met jou?![]()
![]()
Jullie?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Best wel ok. Heb wel wat dingetjes aan m'n hoofd, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallen
Hoe is 't met jou?
* LovelyLady kijkt om zich heen...
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen![]()
![]()
Ach, 't is nog vroegquote:Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie?
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen
Ik was gewoon nog slaapdronken toen ik net op was![]()
![]()
Ik heb kort geslapen. Zit nu echt half gaar te wezen, ben ook nog met een minder leuk project bezig, helpt niet bepaald.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie?
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik had op zich wel wat langer kunnen slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb kort geslapen. Zit nu echt half gaar te wezen, ben ook nog met een minder leuk project bezig, helpt niet bepaald.maar ja iets met eigenwijs
![]()
Ik had ook gewoon eerder moeten gaan slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had op zich wel wat langer kunnen slapenmaar ja iets met eigenwijs
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon eerder moeten gaan slapen.Vanavond weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 10:38:31 ]![]()
Had beter gekund. Was eerder wakker dan gehoopt en heb echt enorme spierpijn in mn rug en buik, waardoor ik vannacht regelmatig wakker werd..quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Auchie.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had beter gekund. Was eerder wakker dan gehoopt en heb echt enorme spierpijn in mn rug en buik, waardoor ik vannacht regelmatig wakker werd..
Wat heb jij gedaan?![]()
Oh, vertelquote:Op maandag 7 januari 2013 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Te wilde nacht, de nacht ervoor![]()
![]()
Dat lijkt me vrij duidelijk, nietwaar? Of moet ik het voor je spellen?quote:
Hij wil details denk ikquote:Op maandag 7 januari 2013 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij duidelijk, nietwaar? Of moet ik het voor je spellen?![]()
![]()
Ja, dat dus.quote:
Ik ben ongeveer twee weken min of meer weinig op Fok geweest vanwege kerstvakantie.![]()
Welke details dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:04 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Ik ben ongeveer twee weken min of meer weinig op Fok geweest vanwege kerstvakantie.What you forget, you are gonna repeat.
Zo wild, zo lang en zo vaak, dat ik er spierpijn van over heb gehouden in mijn rug en buik. Die spierpijn in mijn rug is een goede indicatie, aangezien ik een zwemmersrug heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe wild?
Hoe lang, tot hoe laat, hoeveel keer?What you forget, you are gonna repeat.
Mjaquote:Op maandag 7 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een wilde nacht niet meer genoeg
Als het een wilde nacht was, dan is er meer gebeurd dan normaal en dan wordt ik nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig is een wilde nacht niet meer genoeg![]()
Goede beschrijving welquote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo wild, zo lang en zo vaak, dat ik er spierpijn van over heb gehouden in mijn rug en buik. Die spierpijn in mijn rug is een goede indicatie, aangezien ik een zwemmersrug heb.![]()
![]()
![]()
quote:![]()
Maar echt, ik heb nooit spierpijn in mijn rug
Nicequote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo wild, zo lang en zo vaak, dat ik er spierpijn van over heb gehouden in mijn rug en buik. Die spierpijn in mijn rug is een goede indicatie, aangezien ik een zwemmersrug heb.![]()
![]()
Nou ik heb ook wel eens een wilde nacht maar dat houdt niet in dat ik met blauwe plekken en striemen van touw op mijn lichaam heb staanquote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Als het een wilde nacht was, dan is er meer gebeurd dan normaal en dan wordt ik nieuwsgierig.
Dus eigenlijk heb ik alleen maar saaie sex..?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 11:11:58 ]![]()
Dat wat jij hebt, is wat jij ervan vind. Dus als jij vind dat je saaie seks hebt, dan heb je dat. Maar dan zou er iets niet goed zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik heb ook wel eens een wilde nacht maar dat houdt niet in dat ik met blauwe plekken en striemen van touw op mijn lichaam heb staan
Dus eigenlijk heb ik alleen maar saaie sex..?
Het is niet wild genoeg volgens anderen...quote:Op maandag 7 januari 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wat jij hebt, is wat jij ervan vind. Dus als jij vind dat je saaie seks hebt, dan heb je dat. Maar dan zou er iets niet goed zijn
Ik heb prima seks![]()
Ik had regelmatig dat ik tijdelijk niet kon zitten hoorOf moeite had met kleding aantrekken omdat er iets zeer deed. Een schouder of striemen op mijn rug
En das nu natuurlijk anders
gepassioneerde seks
Ik hoef er geen loshangende vellen of blauwe plekken aan over te houden eigenlijk.![]()
![]()
Maar het is maar net hoe jij het ervaart.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet wild genoeg volgens anderen...
Ik heb prima seks
Als ik ga uitleggen hoe het precies was, zal de meerderheid waarschijnlijk zeggen dat dat helemaal niet zo wild is, maar ik vond het absoluut wildEn daar gaat het om.
Dat is wel de bedoeling he!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:22 schreef muhahaha het volgende:
Dat je na de seks uitgeput en voldaan tegen elkaar aan kruipt.
![]()
Het is best lastig om er na bijna 6 jaar nog een beetje spanning er in te houdenquote:Op maandag 7 januari 2013 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is maar net hoe jij het ervaart.
Als ik ga uitleggen hoe het precies was, zal de meerderheid waarschijnlijk zeggen dat dat helemaal niet zo wild is, maar ik vond het absoluut wildEn daar gaat het om.
Ik ga verder niet in details treden ofzo hoor.
En iedereen ervaart wild weer anders.![]()
Precies wat ik zeg!quote:Op maandag 7 januari 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is best lastig om er na bijna 6 jaar nog een beetje spanning er in te houdenIk ga verder niet in details treden ofzo hoor.
En iedereen ervaart wild weer anders.
Maar het is wel belangrijk dat je die spanning erin probeert te houden. Probeer nieuwe dingen uit enzo
Ja maar dat houdt na een tijdje toch ook wel een beetje op?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg!
Maar het is wel belangrijk dat je die spanning erin probeert te houden. Probeer nieuwe dingen uit enzo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 11:28:46 ]![]()
Ik hoor een 'sleur-in-relatie' verhaalquote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt na een tijdje toch ook wel een beetje op?
En hoelang duurt dat?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dat houdt na een tijdje toch ook wel een beetje op?
Oh kut.. nou dat wordt inruilen danquote:Op maandag 7 januari 2013 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoor een 'sleur-in-relatie' verhaal![]()
![]()
Ik heb eens gehoord van een stel die dat had, die samen een oplossing hadden bedacht.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh kut.. nou dat wordt inruilen dan
Maak allebei, afzonderlijk van elkaar, een 'try before you die' lijstje. Met dingen die je dus echt nog eens wilt doen/proberen. Kijk hoeveel ervan overeen komen en hoeveel ervan je ook wel samen zou willen doen, ookal staat die maar bij 1 op het lijstje. Op die manier samen dingen plannen. En spreek gewoon af om bijvoorbeeld elk jaar 1 ding van dat lijstje af te werken
En dan hebben we het over seks-gerelateerde dingen neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord van een stel die dat had, die samen een oplossing hadden bedacht.
Maak allebei, afzonderlijk van elkaar, een 'try before you die' lijstje. Met dingen die je dus echt nog eens wilt doen/proberen. Kijk hoeveel ervan overeen komen en hoeveel ervan je ook wel samen zou willen doen, ookal staat die maar bij 1 op het lijstje. Op die manier samen dingen plannen. En spreek gewoon af om bijvoorbeeld elk jaar 1 ding van dat lijstje af te werken![]()
![]()
Nee. Kan van alles zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan hebben we het over seks-gerelateerde dingen neem ik aan?
Ik stap maar eens in de auto en rij mijzelf naar mijn kamertje in Amersfoort
+1quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een lijst met klusjes in het huis die gedaan moeten worden bwehehehe![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een lijst met klusjes in het huis die gedaan moeten worden bwehehehe
Maar eigenlijk is het helemaal geen gek idee, toch?![]()
Nee hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk is het helemaal geen gek idee, toch?ik sta voor alles open.
Zo op het moment zou ik niet eens weten wat enzo![]()
Laat je avontuurlijke en stoute fantasieën eens de vrije loopquote:Op maandag 7 januari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoorik sta voor alles open.
Zo op het moment zou ik niet eens weten wat enzo![]()
![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 11:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Laat je avontuurlijke en stoute fantasieën eens de vrije loop![]()
![]()
![]()
Daar is het beginquote:Op maandag 7 januari 2013 11:56 schreef Nixx- het volgende:
Gedomineerd worden door twee vrouwen staat wel op mijn lijstje.![]()
![]()
Mja ik zou het zo niet echt weten eigenlijkquote:Op maandag 7 januari 2013 11:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar anders kom je nooit aan zo'n lijstje natuurlijkHet hoefde niet persé seks gerelateerd te zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 11:56 schreef Nixx- het volgende:
Gedomineerd worden door twee vrouwen staat wel op mijn lijstje.![]()
![]()
![]()
Kom op. Je weet toch wel wat je nog eens graag zou willen doen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik zou het zo niet echt weten eigenlijk
[..]
Het hoefde niet persé seks gerelateerd te zijn![]()
brb, ff snel naar postkantoor..![]()
Op seksgebied?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:59 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kom op. Je weet toch wel wat je nog eens graag zou willen doen?
brb, ff snel naar postkantoor..![]()
Misschien met een vrouw (zonder partner)![]()
Onder andere, maar ook gewoon op ander gebied. Ik zou bijvoorbeeld nog wel een keer willen parachutespringenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op seksgebied?![]()
Misschien met een vrouw (zonder partner)
Postkantoor is natuurlijk nog dicht, het is maandag. Heb ik voor niks kleren aangetrokken![]()
![]()
Trek ze dan maar weer uitquote:Op maandag 7 januari 2013 12:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook gewoon op ander gebied. Ik zou bijvoorbeeld nog wel een keer willen parachutespringen
Postkantoor is natuurlijk nog dicht, het is maandag. Heb ik voor niks kleren aangetrokken
Ik zou nog wel een keer willen vliegen (vakantie) met het gezin, allejesuschristusduur natuurlijk![]()
![]()
De poging van oudjaarsavond mislukt dus?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef Nixx- het volgende:
Ik zou nog wel eens de Staatsloterij willen winnen.
Hier ook![]()
![]()
Ik doe geen poging met oudjaar.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De poging van oudjaarsavond mislukt dus?
Hier ook
Ik heb wel eens bij de Consumentenbond gelezen over een test over loterijen.
De conclusies waren:
De beste kans om een prijs te winnen: normale Staatsloterij trekking.
De beste kans op een hoofdprijs te winnen: Krasloten.![]()
Beter zet je al dat geld op een spaarrekening, hou je meer over dan bij de loterijquote:Op maandag 7 januari 2013 12:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik doe geen poging met oudjaar.
Ik heb wel eens bij de Consumentenbond gelezen over een test over loterijen.
De conclusies waren:
De beste kans om een prijs te winnen: normale Staatsloterij trekking.
De beste kans op een hoofdprijs te winnen: Krasloten..
![]()
Dan komt de belastingdienst bij me aankloppen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter zet je al dat geld op een spaarrekening, hou je meer over dan bij de loterij.
![]()
Zelfs dan hou je nog meer over dan meedoen met de loterijquote:Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dan komt de belastingdienst bij me aankloppen..
Ow en kunst kopen dan, scheelt je vermogensbelasting.
![]()
Dat was niet mijn punt...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
Beter geef je geen geld uit, ben je altijd rijk
Maar zo werkt het niet he?![]()
In plaats van loten kopen dat geld op een spaarrekening zetten.![]()
![]()
Mijn punt welquote:Op maandag 7 januari 2013 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was niet mijn punt...
In plaats van loten kopen dat geld op een spaarrekening zetten.
En ben ik met je eens, maar vind het ook wel eens leuk om een gokje te wagen. Niet elke maand, maar zo nu en dan![]()
OM echt rijk te worden moet je risico's nemen en ondernemend zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn punt wel
En ben ik met je eens, maar vind het ook wel eens leuk om een gokje te wagen. Niet elke maand, maar zo nu en dan.
![]()
Ja,dat klopt wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OM echt rijk te worden moet je risico's nemen en ondernemend zijn.
Ik wacht meestal totdat de staatsloterij me opbelt met een leuke actie.
Doe nu mee met automatisch spelen en je krijgt voor de volgende trekking een extra lot erbij.
En daarna gelijk opzeggen![]()
![]()
Ik hoef niet rijk te zijnquote:Op maandag 7 januari 2013 12:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
OM echt rijk te worden moet je risico's nemen en ondernemend zijn.
![]()
![]()
Done..quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trek ze dan maar weer uit
Ik zou nog wel een keer willen vliegen (vakantie) met het gezin, allejesuschristusduur natuurlijk
Heb je niet meer wensen/dingen die je nog eens wilt doen dan?
En ja, op vakantie gaan is niet goedkoop. Althans niet met een gezin..![]()
![]()
Jawel maar dat is meer voor mezelf. Ik ben ooit eens gestart met dat 101 doelen in 1001 dagenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Done..
Heb je niet meer wensen/dingen die je nog eens wilt doen dan?
En ja, op vakantie gaan is niet goedkoop. Althans niet met een gezin..
Dus misschien moet ik daar weer even mee aan de slag![]()
![]()
![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jawel maar dat is meer voor mezelf. Ik ben ooit eens gestart met dat 101 doelen in 1001 dagen
Dus misschien moet ik daar weer even mee aan de slag
Maar waar TGND naar refereerde was meer een lijstje maken om je leven/relatie spannend te houden. Niet echt doelen, maar vooral dingen om eens te doen/proberen. Daarvan heb je er uiteraard al ééntje benoemd![]()
Maar lijstjes met doelen maken is nooit verkeerd![]()
![]()
heey hoe issie?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
weet je hoe moeilijkquote:Op maandag 7 januari 2013 12:35 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar waar TGND naar refereerde was meer een lijstje maken om je leven/relatie spannend te houden. Niet echt doelen, maar vooral dingen om eens te doen/proberen. Daarvan heb je er uiteraard al ééntje van benoemd![]()
Maar lijstjes met doelen maken is nooit verkeerd![]()
![]()
goed hoorquote:
leuk weekend gehad was zo om
hoe was jou weekend dan?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Wat?quote:
Een lijst maken met dingen die je ooit nog eens wilt doen/proberen?
Of een lijstje met reële doelen voor de komende periode?![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed hoor
leuk weekend gehad was zo om
hoe was jou weekend dan?![]()
Leuk en lui weekend gehad![]()
![]()
dat eerstequote:Op maandag 7 januari 2013 12:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Wat?
Een lijst maken met dingen die je ooit nog eens wilt doen/proberen?
Of een lijstje met reële doelen voor de komende periode?
ben ik nu saai?![]()
![]()
mooiquote:
Det Som En Gang Var
puinzooi van de game marathon opruimenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:40 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nog wat op de planning voor komende week?
straks naar de stad nieuwe game halen
en nog wat dingen
want ik ga sporten dit jaar
en jij?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Een lijst samenstellen met dingen die je wilt doen -/- een lijst met doelen?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik vind het tweede moeilijker
Saai? Welnee, tenzij je het leven zelf saai vindt
Je gaat toch niet iets verzinnen wat niet haalbaar is toch?![]()
Sportenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
puinzooi van de game marathon opruimen
straks naar de stad nieuwe game halen
en nog wat dingen
want ik ga sporten dit jaar
en jij?![]()
Wat ga je doen?
Ik ga langzaam weer opstarten met school![]()
![]()
Maar ik weet nooit wat ik wilquote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lijst samenstellen met dingen die je wilt doen -/- een lijst met doelen?
Je gaat toch niet iets verzinnen wat niet haalbaar is toch?
Afstuderen, baan vinden, samenwonen. Verder kom ik niet![]()
![]()
ben van plan om te gaan squashen en zwemmen in ieder gevakquote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Sporten![]()
Wat ga je doen?
Ik ga langzaam weer opstarten met school
oooow ja vakantie is ook weer om
Det Som En Gang Var
Dat lijstje Die enorme lijst van jou...quote:Op maandag 7 januari 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil Mila Kunis wel eens doen.
*noteert*.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 12:43 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil Mila Kunis wel eens doen.
*noteert*.
echt?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Leuk.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben van plan om te gaan squashen en zwemmen in ieder gevak
oooow ja vakantie is ook weer om![]()
'Moet' je sporten of vind je het gewoon leuk om te gaan doen?![]()
ik moet sportenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:45 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk.![]()
'Moet' je sporten of vind je het gewoon leuk om te gaan doen?
ben veel te veel aangekomen dus tijd om er wat aan te doenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Jou doenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat lijstje Die enorme lijst van jou....
*noteert*Ow is ZIJ dat? Dat is de dag nadat ik haar uit elkaar had getrokkenquote:.
Sorry Mila![]()
![]()
![]()
Ik wil mijn P dit Jaar halen.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een lijst samenstellen met dingen die je wilt doen -/- een lijst met doelen?
Je gaat toch niet iets verzinnen wat niet haalbaar is toch?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jij wil alleen maar neukenquote:Op maandag 7 januari 2013 12:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou doen.
*noteert*
[..]
Ow is ZIJ dat? Dat is de dag nadat ik haar uit elkaar had getrokken.
Sorry Mila![]()
![]()
![]()
dat ga je wel halen toch?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Dusquote:Op maandag 7 januari 2013 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, ik begin net met het maken van mijn lijstje.
LoLa doen..
*noteert*.![]()
![]()
![]()
Propedeuse.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik heb alle tentamens tot nu toe gehaald, alleen de verslagen..quote:
Goed bezig welquote:Op maandag 7 januari 2013 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb alle tentamens tot nu toe gehaald, alleen de verslagen..Die verslagen, hebben we het dan over dat groepje dat niet lekker werkte? Of gewoon verslagen over het algemeen
![]()
![]()
Alleen en in groepsverband.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed bezig welDie verslagen, hebben we het dan over dat groepje dat niet lekker werkte? Of gewoon verslagen over het algemeen
Ik kan niet samenwerken. Maar er is een chick die morgen de Wind van voren krijgt in elk geval.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand zoeken die je er mee kan helpen
En die in het groepje gewoon slaan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
oefquote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet samenwerken. Maar er is een chick die morgen de Wind van voren krijgt in elk geval.![]()
![]()
Arme meidquote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet samenwerken. Maar er is een chick die morgen de Wind van voren krijgt in elk geval.![]()
![]()
oooewquote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet samenwerken. Maar er is een chick die morgen de Wind van voren krijgt in elk geval.Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Moet ze haar deel maar op tijd opsturen. We hebben alledrie te horen Gekregen dat het 1 januari binnen Moest zijn, dan is het toch niet onredelijk dat ik vraag of het 30 december bij mij binnen is? maar ze reageert gewoon helemaal niet. Dan maar op school.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Klote meid. Volledig terecht dus.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ze haar deel maar op tijd opsturen. We hebben alledrie te horen Gekregen dat het 1 januari binnen Moest zijn, dan is het toch niet onredelijk dat ik vraag of het 30 december bij mij binnen is? maar ze reageert gewoon helemaal niet. Dan maar op school.![]()
Goed laten voelen, dan flikt niemand het Meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:06 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Klote meid. Volledig terecht dus.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ja kan je dat een beetje?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar er is een chick die morgen de Wind van voren krijgt in elk geval.![]()
![]()
Slordig wel ... jammerquote:Op maandag 7 januari 2013 13:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ze haar deel maar op tijd opsturen. We hebben alledrie te horen Gekregen dat het 1 januari binnen Moest zijn, dan is het toch niet onredelijk dat ik vraag of het 30 december bij mij binnen is? maar ze reageert gewoon helemaal niet. Dan maar op school.![]()
Heb je geen vertrouwen in mij?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Don't skip leg day.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Krachttraining weer oppakken.
Inb4: haters[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vraag Tal maar.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Zo zoquote:Op maandag 7 januari 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, goedemiddag
Over een uur al sportengoed bezig
![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n debiel die alleen het bovenlichaam traint[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nou eens even kijken hoe mooi een oven op mijn kamer staat
Ik wil ook.quote:
Oeh lekkerquote:Op maandag 7 januari 2013 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou eens even kijken hoe mooi een oven op mijn kamer staathartige taartjes, verse appeltaart, homemade pizza
![]()
Trouwens LL, ik kan niet naar de Hoorn-meet komen. Ik kan het niet maken om 3 zaterdagen achter elkaar (gedeeltelijk) vrij te vragen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat een stomme grijze dag, dan zijn de kindjes heul niet blij niet...
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Okequote:Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Trouwens LL, ik kan niet naar de Hoorn-meet komen. Ik kan het niet maken om 3 zaterdagen achter elkaar (gedeeltelijk) vrij te vragen.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo'n debiel die alleen het bovenlichaam traintnoujah dan missen we wel de grappige plaatjes op google natuurlijkquote:![]()
![]()
Oh, had je van Raene doorgekregen dat mijn dagen wel goedgekeurd zijn en ik er zeker wel bij ben?quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Brede bovenlichamen met spillebeentjes?quote:Op maandag 7 januari 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
noujah dan missen we wel de grappige plaatjes op google natuurlijk![]()
![]()
Nee.. maar tofquote:Op maandag 7 januari 2013 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, had je van Raene doorgekregen dat mijn dagen wel goedgekeurd zijn en ik er zeker wel bij ben?![]()
![]()
o.a.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brede bovenlichamen met spillebeentjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2013 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
o.a.Plaatje kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, dan weet je het nuquote:
Raene bleef maar vragen naar die goedkeuring van m'n baas, dacht dat ze t ook wel door had gegeven, maargoed
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Weet ik natuurlijk niet welke jij bedoeldequote:Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik maak alles stuk
google leg day en je ziet er genoeg![]()
![]()
Beter gewoon niet fitnessen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Vol.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: