SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam lettenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je dronk amaretto die we gehaald hadden bij de nettorama.
![]()
Jij snapt het.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfitquote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam letten.
. WINKELWAGENTJES ALLES>
![]()
Daar ga ik toch niet op letten jonge, supermarkt is supermarktquote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfit. WINKELWAGENTJES ALLES>
.
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het amaretto was wist ik, maar ik ga toch niet op de winkelnaam letten.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er hingen serieus 7 vlaggen buiten, door volgekalkt, medewerkers in hun outfit. WINKELWAGENTJES ALLES>
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hij heeft een real life soap ding bij Carlo en Irene hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rook er nog 1 en dan ga ik maar eens naar bed
[b]AirwiN schreef [/b]
Valt mee hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moest serieus je ogen dichtknijpen om het NIET te zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik toch niet op letten jonge, supermarkt is supermarkt.
.
![]()
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergetenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moest serieus je ogen dichtknijpen om het NIET te zien.
. Oninteressante details enzo
.
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week opquote:![]()
![]()
Ik zie nu pas die Fokke en Sukke's, briljant.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik kijk geen carlo en irene.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij heeft een real life soap ding bij Carlo en Irene he[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Je zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergeten. Oninteressante details enzo
.
[..]
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week op![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik rook er nog 1 en dan ga ik maar eens naar bed![]()
![]()
Ik kan me nog een avond herinneren...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb ik het misschien wel gezien, maar ben ik het alweer vergeten. Oninteressante details enzo
.
[..]
Valt mee hoor. Maar iets meer dan 1 fles whiskey en een halve fles amaretto in een week op
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
.
.
![]()
Dank u dank uquote:Op zondag 6 januari 2013 23:05 schreef heloef het volgende:
Ik zie nu pas die Fokke en Sukke's, briljant.
[b]AirwiN schreef [/b]
Do tellquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een avond herinneren...
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat was sarcasmequote:Godverquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan me nog een avond herinneren...Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullen.
.
![]()
Dan had ie het aan mij gevraagdquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer want als jij op je knieen god had bedankt voor de Amaretto had je nooit geweten waar je je voorraad zou kunnen aanvullen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon de supermarkt of die hier bij mij?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
[..]
Godver
[..]
Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoor.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vinnie was straalbezopen aan het FOK!-en op maandagavond en was heel vervelend.quote:
Wie?quote:Vin is altijd vervelendquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vinnie was straalbezopen aan het FOK!-en op maandagavond en was heel vervelend.
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij jou ja, en anders neem ik het zelf meequote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon de supermarkt of die hier bij mij?.
![]()
"JA I KSTA ECHT OM 6 UUR OP OM TE WERKEN HOOR!!!!!"quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
[..]
Godver
[..]
Ik weet de weg naar de supermarkt wel hoor.
Kan je nagaan als hij bezopen is.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als hij bezopen is.![]()
![]()
Oh helpquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan je nagaan als hij bezopen is.
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij weet de weg naar jouw super nog wel dus hij gaat vanuit Apeldoorn bij jou de Amaretto kopenquote:.
![]()
Dat was echt dom ja, ik werd pas om kwart voor 8 wakkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
"JA I KSTA ECHT OM 6 UUR OP OM TE WERKEN HOOR!!!!!"![]()
![]()
Ja maar dan ben ik zelf ook bezopen of de BOBquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan heb je het toch meegemaakt?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan ben ik zelf ook bezopen of de BOB![]()
![]()
Toen ik BOB was vond ik je alleen vervelend toen je de fles whiskey kwijt was.quote:
Als ik bezopen ben dan uhm mis ik stukjes film
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, dat valt dus best mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen ik BOB was vond ik je alleen vervelend toen je de fles whiskey kwijt was.
Als ik bezopen ben dan uhm mis ik stukjes film
En ja, dat weet ik![]()
![]()
Ja ik ga mn koude lege bed opzoeken
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch vind je me liefquote:Op zondag 6 januari 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, dat valt dus best mee.
En ja, dat weet ik
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt bezopen en bezopenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ze dat nog niet meegemaakt heeftEerder een uur of 9 toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was echt dom ja, ik werd pas om kwart voor 8 wakker
Komt goed!quote:
Ik geef wel een gil als ik een massage nodig heb
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee waarom je me niet lief zou vindenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die Fokke en Sukke plaatjes in de OP.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Ja oke, zit wat inquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt bezopen en bezopen
[..]
Eerder een uur of 9 toch?.
Nee, kwart voor 8 was ik wakker, en was pas rond 9 uur op mijn werk ipv half 9
En de hele ochtend beroerd en ging ik tussen de middag bij de Mc eten wat gigantisch hielpIs goedquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!
Ik geef wel een gil als ik een massage nodig hebDat bedoel ik maarquote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee waarom je me niet lief zou vinden![]()
![]()
JA DAT MOET IK NU OPEENS DOEN!! WENNEN HOOR!!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
Trusten huppel.
VERGEET DE LAMPEN NIET UIT TE DOEN ! ! !! !Complimentje van een mod, I can die happy nowquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Toch geweldig.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij klopt niet ... ik heb niet gehamerd.
Uiteraard, geen dank en veel plezier in de hemel.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JA DAT MOET IK NU OPEENS DOEN!! WENNEN HOOR!!
[..]
Complimentje van een mod, I can die happy now![]()
![]()
![]()
Haiii Vinniiee, ik zag dat je erg beroemd was in de FOK! verkiezingen!quote:I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Psst psst psst !!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme die bureaustoel is niet goed voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nu echt weg
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou nou, dat valt ook wel mee. Maar heb me weken aantal keer voorbij zien komen jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haiii Vinniiee, ik zag dat je erg beroemd was in de FOK! verkiezingen!
Ik jou ook nog geloof ik.![]()
[..]
Psst psst psst !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Heb je nog genoeg?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lalalala.....
Als dit straks maar goed gaat![]()
![]()
![]()
Jezus. Wat moest ik lachen om die fokke en sukke.
En terechtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Tamashii het volgende:
Jezus. Wat moest ik lachen om die fokke en sukke.
Hopen dat je 'ie het volhoudtquote:Op zondag 6 januari 2013 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Net aan
Ik sta nog niet in het rode, maar wel bijna![]()
![]()
Ach, in uiterste nood gewoon onderweg tanken met die gasten...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En terecht
[..]
Hopen dat je 'ie het volhoudtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tja wat moet dat moet, maar handig is het nietquote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, in uiterste nood gewoon onderweg tanken met die gasten....
Kan je niet nu gaan tanken?![]()
![]()
Zo, ineens gewoon 4(!) dozen uitgepakt in mn boekenkastAlleen belde mn moeder dat er toch nog een paar dozen daar staan
Wel gewoon de spullen van mn allereerste spreekbeurt gevonden!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
[..]
![]()
Feestje was toch nog gezellig geworden. Mijn nicht en haar vriend verwachten een kindje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik ben klaarwakker!
De 'maakster' is ook wel geweldig!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nog geen bewijs van gezienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
De 'maakster' is ook wel geweldig!
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nou niet overdrijven hequote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
De 'maakster' is ook wel geweldig!![]()
You know it's true!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
Je hebt een speciaal kopje in mijn fobo
Fotoboek van Vinniiee![]()
Bijzonder is het woord dat ik zou gebruikenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben klaarwakker!
[..]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Is toch niet jouw schuld gekkie.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry
Je hebt een speciaal kopje in mijn fobo
Fotoboek van Vinniiee![]()
Hihi
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien wel deelsquote:Op maandag 7 januari 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is toch niet jouw schuld gekkie.![]()
Hihi![]()
![]()
Nachtdienst morgenquote:Op maandag 7 januari 2013 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo Faxie, ouwe nachtbraker.
Hoef je niet vroeg op ofzo morgen?
Maar ik blijf niet te lang plakken hoor, ben aardig kapot![]()
Idem en tot vanavond (hoop ik)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik wil niehiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Al helemaal klaar ervoor?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jeej en gisteren gaan slapen met een tering zooi in de woonkamer, niet leuk wakker worden
Oh man, dan heb je te weinig kms gemaaktquote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geredik rij de tankplaats op en t lampje gaat branden
![]()
Heb een paar keer gehad dat ik de auto rijden weg zette en dat die niet meer wilde starten de volgende dag (eigenwijze pa van me wilde in het begin de tankpas niet meegeven bij de auto)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja ik ga een dagje sjouwen![]()
Ik wil niehiet
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat ga je doen dan?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga een dagje sjouwen![]()
Ik wil niehiet"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Eerste dag van het jaar werken vandaag!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
quote:Ik heb er al heel wat dagen op zitten.
Je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Ik heb er al heel wat dagen op zitten.
Mn ma staat op de vrije markt en de kramen moeten omgegooid worden dus ik moet even helpenquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Anywayz, fijne dag liefjes![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, dat klinkt inderdaad als veel werk.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn ma staat op de vrije markt en de kramen moeten omgegooid worden dus ik moet even helpenGezien het uurtarrief dat mn baas voor mij vraagt, zou je denken dat ik een luxe paard ben. Praktijk is dat ik vaak tijdens mn ontbijt (nu ook) al mail zit te versturen. Evenals in het weekend.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ja!!!quote:
Nu even ontbijten en kopje thee en dan fiets ik er op mijn gemakje heen.
Net wel kadootje gevonden van de hond, plakkaat kakka in het halletje![]()
![]()
Mijn uurtarief is niet zo heel hoog maar ook ik zit mail tijdens het ontbijt, weekend of avond te sturen hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef PeuRac het volgende:
Gezien het uurtarrief dat mn baas voor mij vraagt, zou je denken dat ik een luxe paard ben. Praktijk is dat ik vaak tijdens mn ontbijt (nu ook) al mail zit te versturen. Evenals in het weekend.
Mijn mail komt binnen op mijn telefoontje. En ik kan het dan vaak niet laten om te antwoorden.
Omdat ik weet dat als ik niet antwoord ik een hele hoop gezeik heb de volgende werkdag
En dan zit de vakantie er echt op.
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat herken ik wel jaquote:Op maandag 7 januari 2013 08:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn uurtarief is niet zo heel hoog maar ook ik zit mail tijdens het ontbijt, weekend of avond te sturen hoor
Mijn mail komt binnen op mijn telefoontje. En ik kan het dan vaak niet laten om te antwoorden.
Omdat ik weet dat als ik niet antwoord ik een hele hoop gezeik heb de volgende werkdagoverigens, dat klanten veel voor mij betalen, betekend niet dat ik dat ook krijg
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.maar je gaat nu toch nog naar de sneeuw?
![]()
![]()
Klopt, maar ik zit liever in de zon.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]maar je gaat nu toch nog naar de sneeuw?
En in mijn eentje rondreizen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik vind je een baasquote:Op maandag 7 januari 2013 09:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zit liever in de zon.
En in mijn eentje rondreizen![]()
![]()
![]()
Ja, jammer is dat. Donkere dagen, koude en regen staan je te wachten!quote:Op maandag 7 januari 2013 08:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Wachtende op de taxi die me naar het vliegtuig brengt.![]()
![]()
Best wel ok. Heb wel wat dingetjes aan m'n hoofd, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallenquote:
Hoe is 't met jou?![]()
![]()
Jullie?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Best wel ok. Heb wel wat dingetjes aan m'n hoofd, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallen
Hoe is 't met jou?
* LovelyLady kijkt om zich heen...
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen![]()
![]()
Ach, 't is nog vroegquote:Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie?
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen
Ik was gewoon nog slaapdronken toen ik net op was![]()
![]()
Ik heb kort geslapen. Zit nu echt half gaar te wezen, ben ook nog met een minder leuk project bezig, helpt niet bepaald.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie?
Zie verder niemand...
Kan een beetje moeilijk op gang komen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik had op zich wel wat langer kunnen slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb kort geslapen. Zit nu echt half gaar te wezen, ben ook nog met een minder leuk project bezig, helpt niet bepaald.maar ja iets met eigenwijs
![]()
Ik had ook gewoon eerder moeten gaan slapen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had op zich wel wat langer kunnen slapenmaar ja iets met eigenwijs
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon eerder moeten gaan slapen.Vanavond weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 10:38:31 ]![]()
Had beter gekund. Was eerder wakker dan gehoopt en heb echt enorme spierpijn in mn rug en buik, waardoor ik vannacht regelmatig wakker werd..quote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Auchie.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had beter gekund. Was eerder wakker dan gehoopt en heb echt enorme spierpijn in mn rug en buik, waardoor ik vannacht regelmatig wakker werd..
Wat heb jij gedaan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: