mja, is de techniek van de TGV-stellen al doorontwikkeld of wil je het huidige materieelpark doorschuiven naar Nederland en op de andere Thalyslijnen nieuw materieel inzetten?quote:
Veolia least de treinstellen via Railpool dan? Want WAT moet Railpool anders met Veolia GTW's?quote:Op maandag 7 januari 2013 17:44 schreef b2py het volgende:
Zit even te loeren op die website van Railpool, daar kan je gewoon een Veolia E-GTW 2/6 en 2/8 leasen..
http://www.railpool.eu/en/railpool-solutions/fleet.html
Vrijwel al het materieel wordt tegenwoordig geleased, dit is veel aantrekkelijker omdat concessies korter zijn dan de verwachte levensduur van het rollend materieel. Levensduur is (afhankelijk van materieel) 25 tot 35 jaar terwijl concessies maximaal 10 jaar duren (met hoge uitzondering 15 jaar).quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef greavy het volgende:
[..]
Veolia least de treinstellen via Railpool dan? Want WAT moet Railpool anders met Veolia GTW's?
Alstom heeft al geruime tijd geen echte enkelsdeks TGV meer ontwikkeld, Thalys is volgens mij de jongste uit de TGV-familie.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, is de techniek van de TGV-stellen al doorontwikkeld of wil je het huidige materieelpark doorschuiven naar Nederland en op de andere Thalyslijnen nieuw materieel inzetten?
Doorontwikkelde PBA's uiteraard, die vanwege de Vmax van 249 km/h ook wat aangepast kunnen wordenquote:Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, is de techniek van de TGV-stellen al doorontwikkeld of wil je het huidige materieelpark doorschuiven naar Nederland en op de andere Thalyslijnen nieuw materieel inzetten?
Verwachting is begin 2e kwartaal 2013 heb ik gehoordquote:Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef Fiorano het volgende:
Al bekend waarneer de Valleilijn Gtw wordt geleverd? Per vandaag stoppen er smorgens trouwens meer treinen op Hoevelaken.
was toch maart of is dat veranderd?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef greavy het volgende:
[..]
Verwachting is begin 2e kwartaal 2013 heb ik gehoord
Oh. Maart mag ook. Dan is het einde eerste kwartaal 2013quote:Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was toch maart of is dat veranderd?
zoiets meende ik al ja. je wilt toch wel stellen inzetten die minder energie verbruiken dan de huidige generatie TGV's.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef James1988 het volgende:
Alstom heeft al geruime tijd geen echte enkelsdeks TGV meer ontwikkeld, Thalys is volgens mij de jongste uit de TGV-familie.
Wil je VHST (Very High Speed Trains) van Alstom dan krijg je een AGV of een Euroduplex (TGV Duplex Dasye). Is dat te snel voor je dan kun je Pendolino krijgen, al dan niet met kantelbak.
(uit dit reisverslag)quote:10. Met alle problemen zijn de keertijden ook flink krap, zo lijkt het. De terugrit vanuit Amsterdam bijvoorbeeld: in theorie zijn er 22 minuten gepland, maar hij kwam met een 10-tal minuten vertraging aan. Tel daar de reizigersbewegingen bij en er was vrijwel geen gelegenheid om de trein schoon te maken. Met als resultaat: een volle vuilbak bij m'n stoeltje, en zelfs een condoom op de grond in het toilet. Smakelijk.
Jij?quote:Op maandag 7 januari 2013 18:09 schreef b2py het volgende:
http://wineencoupe.nl/information#
Iemand die Fok! treinentopic even aanmeld voor een top nieuwjaarsrondje?
Krijg een error dat de 'Captcha not valid' is..quote:Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb geen account, vandaar dat ik het hier post
nvm, fix het wel even..
Wat denk je, het is iets van Hispeed.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef b2py het volgende:
[..]
Krijg een error dat de 'Captcha not valid' is..
Zucht..
Ik heb de hoop ook al opgegevenquote:Op maandag 7 januari 2013 18:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Wat denk je, het is iets van Hispeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |