Maar wordt niet aangedaan volgens NSH, dus die optie vervalt ookquote:Op maandag 7 januari 2013 19:12 schreef James1988 het volgende:
Arnhem is dan toch wel bereikbaar? Het spoor ligt eruit in Duitsland. Arnhem zal wel omreisroute zijn voor reizigers Utrecht - Den Bosch.
Neuh, wel wat beters dan dat.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef b2py het volgende:
[..]
'Jullie zijn incapabel mogen niet meer rijden en nu mag Arriva met dezelfde stofzuiger gaan boemelen?'
Ik ben echt excited, kan je niet een tipje van de sluier oplichten?quote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Neuh, wel wat beters dan dat.
Weet je trouwens, iedere keer als ik een bericht lees van voorbeterov en daar staat in dat 'voor beter ov woest is op' zie ik helemaal voor me hoe jij tandenknarsend achter je pc dat stukje zit te maken. Ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op maandag 7 januari 2013 19:21 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Neuh, wel wat beters dan dat.
Gaaf dingetje, werkt niet helemaal vlot maar is wel een toffe kaart!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:14 schreef James1988 het volgende:
Technische kaarten van alle (hoofd)spoorwegen in Duitsland vind je hier: http://stredax.bahn.de/ISRViewer/public_html_en/svg/index.html
Hahahaha, dat heb ik ook hahahaha.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Weet je trouwens, iedere keer als ik een bericht lees van voorbeterov en daar staat in dat 'voor beter ov woest is op' zie ik helemaal voor me hoe jij tandenknarsend achter je pc dat stukje zit te maken. Ik ben nogal visueel ingesteld
STREDA.X is zeker een gave kaart. Het is ontwikkeld voor DB Netze om informatie over het netwerk te kunnen delen met vervoerders - actueler krijg je het niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 19:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Gaaf dingetje, werkt niet helemaal vlot maar is wel een toffe kaart!
Schreeuwend naar zijn monitor 'ZE KUNNEN ER OOK HELEMAAL NIKS VAN, STOMME NS HISPEED!!!'quote:Op maandag 7 januari 2013 19:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha, dat heb ik ook hahahaha.
Ik zie dan voor me dat hij rood aangelopen aan het typen is en woest bellend met allemaal mensen en een pak shag gefrustreerd weg rookt op een avond![]()
openbaar vervoer ftwquote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Viezze het volgende:
Hier gaat het lekker; we staan al 20 minuten te wachten op duivendrecht om te wachten op de politie. Mensen van S&V zijn er al bij, en er wordt luidruchtig gediscussieerd met (vermoedelijke) zwartrijders.
De treinen achter ons rijden niet volgens ns.nl, worden omgeleid denk ik?
Betrof uiteindelijk het stuk Gaasperdammerweg aansluiting-Weesp dat er beperkingen waren. Ook wel een aardig stukkie....quote:Op maandag 7 januari 2013 17:34 schreef Fiorano het volgende:
Op last vd politie max 40 km/h tussen Duivendrecht en Hilversum. Zojuist gemeld door de machinist
En we zijn weg met +35 min. Duurde ellendig lang voor de politie er was en, ja ja daar hebben we hem weer, informatievoorziening was slecht geregeld. Zeker omdat er toeristen bij waren, die ik maar op sleeptouw heb genomenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 19:35 schreef Viezze het volgende:
Hier gaat het lekker; we staan al 20 minuten te wachten op duivendrecht om te wachten op de politie. Mensen van S&V zijn er al bij, en er wordt luidruchtig gediscussieerd met (vermoedelijke) zwartrijders.
De treinen achter ons rijden niet volgens ns.nl, worden omgeleid denk ik?
twitter:NS_online twitterde op maandag 07-01-2013 om 19:49:42Weesp-Schiphol: Minder treinen wegens inzet hulpdiensten (politie) in Duivendrecht. http://t.co/z23egl7C #wpshl reageer retweet
Viel uiteindelijk inderdaad mee. Het was wel gigantisch druk op Duivendrecht. Meeste mensen stapte in de IC richting Almere/Zwollequote:Op maandag 7 januari 2013 19:43 schreef greavy het volgende:
[..]
Betrof uiteindelijk het stuk Gaasperdammerweg aansluiting-Weesp dat er beperkingen waren. Ook wel een aardig stukkie....
2 aparte situaties gok ikquote:Op maandag 7 januari 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Aansluiting Weesp Gaasperdammerweg en politie in de trein op Duivendrecht met zwart rijders ? Wat is het nou ?
Was er vanmiddag nog!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:58 schreef Viezze het volgende:
Er gebeurt ook zoveel op station duivendrecht
twitter:NS_online twitterde op maandag 07-01-2013 om 19:56:40Weesp-Schiphol: geen beperkingen meer, de vertraging neemt snel af. http://t.co/z23egl7C #wpshl reageer retweet
Hopelijk doen ze het in Duitsland beter dan in Engeland, waar ze de East Coast-franchise vroegtijdig moesten opgeven. De oorzaak lag in een bod dat veel te hoog lag, tegenvallende reizigersaantallen en een penibele financiële situatie: zonder staatssteun zou NXEC failliet gaan. De Britse overheid had hier geen zin in, disenfranchisement volgde.quote:Op maandag 7 januari 2013 20:15 schreef greavy het volgende:
National Express Group wil ook in Duitsland gaan opereren. Zij gaan in NRW meebieden op concessies. OA RE3 en RB47 willen zij gaan bemachtigen.
Waarom zou jequote:Op maandag 7 januari 2013 20:27 schreef b2py het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-kelder/m1nz6umf6dy6
Iemand tijd over en een lege kelder?
En eigenlijk ook een stoomloc, omdat stoom!quote:Op maandag 7 januari 2013 20:55 schreef Bitlord het volgende:
Hij zou dan ook een lichte vibratie moeten toevoegen, eigenlijk net zoals wat ze knap gedaan hebben met die postwagon in het spoorwegmuseum.
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchenquote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchen![]()
Enschede ligt ook plat die periodequote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef dennistd het volgende:
Nee, dan nog liever Amsterdam-Utrecht-Amersfoort-Bentheim-Rheine-Münster![]()
Nee, dat is niet mogelijk. De trein gaat via de Brabantroute net als alle andere 97% van de omgeleide goederentreinenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:23 schreef dennistd het volgende:
Nee, dan nog liever Amsterdam-Utrecht-Amersfoort-Bentheim-Rheine-Münster![]()
niet achterop hangen, maar in Tiel ervoor koppelen en in Nijmegen weer eraf halen, terwijl er daar voorop weer een nieuwe loc komtquote:Op maandag 7 januari 2013 21:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dan doen we toch Amsterdam-Utrecht-Tiel (dieselloc achterop hangen)-Elst-Nijmegen-Venlo-Kaldenkirchen![]()
Je hebt niet eens een dieselloc nodig, gewoon koppelen met een GTW'tje (tot Elst een van Arriva, vanaf Nijmegen een van Veolia) is toch veel handiger?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet achterop hangen, maar in Tiel ervoor koppelen en in Nijmegen weer eraf halen, terwijl er daar voorop weer een nieuwe loc komt
kan, maar dan wordt die GTW net een Plan U en trekt hij op als een slak in behangplaksel. Vergeet niet dat zowel Arriva als Veolia de motoren op de stand marginaal hebben staan. Het is schipperen tussen brandstofverbruik, extra onderhoud en het op tijd vervoeren van de passagiers. Het trekken van een ICE kunnen die stellen echt niet aanquote:Op maandag 7 januari 2013 21:40 schreef ReisT het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een dieselloc nodig, gewoon koppelen met een GTW'tje (tot Elst een van Arriva, vanaf Nijmegen een van Veolia) is toch veel handiger?
RER neem ik aan?quote:Op maandag 7 januari 2013 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik sta al 3 kwartier wortel te schieten op Gare de Lyon. Ze hebben de vertrekijd trein naar Marne la Vallee Chessy na 3 keer aanpassen nu helemaal maar van het bord gehaald.Geen omroep niks. Ach er zal er vast nog wel een komen...Toch?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |