OF gewoon vol betalen..quote:Op maandag 7 januari 2013 09:48 schreef dennistd het volgende:
Wat je wel kunt doen volgens mij is als er een IC station vlak na je vertrekstation komt:
- Inchecken met OV-chipkaart 1 op je vertrekstation
- Niet uitchecken met OV-chipkaart 1 op je aankomststation
- Bij vertrek voor de terugreis inchecken met OV-chipkaart 2 op vertrekstation
- Een tussenstop maken op het laatste station voor je aankomststation
- Daar uitchecken met OV-chipkaart 1
- Doorreizen naar je aankomststation
- Daar uitchecken met OV-chipkaart 2
Op die manier betaal je een reis van A naar C alleen een reis A->B en C->A. Het gedeelte B->C reis je dan dus gratis.
Heeft iets te maken met de gebruikte verf voor zover ik weet.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:36 schreef Flodder450 het volgende:
En waarom zijn die ouwe VIRMs zo verkleurd?
En met de zo 'gezonde' lucht in Groningenquote:Op maandag 7 januari 2013 10:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Heeft iets te maken met de gebruikte verf voor zover ik weet.
Of Den Helder, met de zoute zeelucht..quote:Op maandag 7 januari 2013 10:32 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En met de zo 'gezonde' lucht in GroningenDaar verkleuren treinen nogal vlug van...
Dat is van VOOR de Thalys he, dat is de gewone dagtrein die met 25.5 reedquote:Op maandag 7 januari 2013 07:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ach, in Roosendaal hangt er nog een rijtuigindeling van de Thalys op spoor 1a..
PSM, de Pencil Selling Manquote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef b2py het volgende:
Friese potloodventer in trein
LEEUWARDEN - De politie heeft zondagavond een 43-jarige potloodventer aangehouden uit Leeuwarden. De man had eerder die avond in de trein van Zwolle naar Leeuwarden zijn geslachtsdeel laten zien aan een vrouwelijke medepassagier.
De geschrokken vrouw belde 112 en gaf een duidelijk signalement door van de man. De politie kon hem zodoende bij aankomt op het station vrijwel direct inrekenen.
Bron
PSM weer een rondje gemaakt?
De terugreis reis je zwart (dus kans op boete) en zelfs in het geval dat je niet gecontroleerd wordt, zal het instaptarief ¤10 of ¤20) worden ingehouden.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:23 schreef Sextreme het volgende:
Zijn er Fokkers die weten wat er gebeurd als je met je OV chipkaart incheck bij de NS, vervolgens niet meer uitcheckt, en dan weer terugreist naar je vertrekstation?
Bv: Je checkt in op A'dam centraal, reist naar Utrecht, checkt niet uit, en voordat de NS je automatisch uitcheckt binnen 6 uur reis je weer terug naar A'dam centraal. Kun je dan een boeten verwachten op de terugreis?
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef b2py het volgende:
LEEUWARDEN - De politie heeft zondagavond een 43-jarige potloodventer aangehouden uit Leeuwarden. De man had eerder die avond in de trein van Zwolle naar Leeuwarden zijn geslachtsdeel laten zien aan een vrouwelijke medepassagier.
De geschrokken vrouw belde 112 en gaf een duidelijk signalement door van de man. De politie kon hem zodoende bij aankomt op het station vrijwel direct inrekenen.
Bron
je wordt niet automatisch na 6 uur uitgecheckt. Dat is lariekoek.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:23 schreef Sextreme het volgende:
Zijn er Fokkers die weten wat er gebeurd als je met je OV chipkaart incheck bij de NS, vervolgens niet meer uitcheckt, en dan weer terugreist naar je vertrekstation?
Bv: Je checkt in op A'dam centraal, reist naar Utrecht, checkt niet uit, en voordat de NS je automatisch uitcheckt binnen 6 uur reis je weer terug naar A'dam centraal. Kun je dan een boeten verwachten op de terugreis?
Den Helder is geschikt om te testen of de boten ook drijven kunnen.quote:Op maandag 7 januari 2013 10:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Of Den Helder, met de zoute zeelucht..
haha ja, maar zover van mijn padje was ik nietquote:Op maandag 7 januari 2013 10:30 schreef b2py het volgende:
Bron
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal kinderen? Jij, ziggy3, Driek?quote:
Ja, volgens mij ook. Samen in één stoel.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Staan zelfs nog ergens i n deze reeks op een foto! :-)
Jup, uiteraard eerste klas :-)quote:Op maandag 7 januari 2013 13:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook. Samen in één stoel.
Ik dacht: ik benadruk eens niet mijn eersteklaskaart...quote:
Stiefkinderen (zijn van Zonnetje40 uit haar eerste huwelijk). Meisje van 18, jongens van 19 en 22.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal kinderen? Jij, ziggy3, Driek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |