PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Beide fantastische games!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Borderlands 1 en 2 dan, ben je wel ff mee bezig
EA kan aan mijn ballen zuigen, mits het een mooie vrouw is natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
Madden NFL, voordat je dan alles snapt ben je wel 24 + het is van EA
Ooit nog eens halen en aan beginnen.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
Madden NFL, voordat je dan alles snapt ben je wel 24 + het is van EA
Wat voor laptop heb je dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Wil graag Borderlands 2 spelen, maar me laptop valt daardoor dus aldoor uit..
Je had toch zoveel punten?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand hier Borderlands 1 of 2 gekocht in de playstation store zodat ik hem kan overdownloaden ?
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ooit nog eens halen en aan beginnen.
SaintRow 3 heb ik ook gespeeld heerlijk spel was dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.
Op die school zit ik, kutschoolquote:
Ahh nice, ook solo dus gewoon vet? Gasten vroegen me altijd voor coöp maar als ik dat spel haal gaat dat het nu vast niet meer wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.
reageer eensquote:
...quote:
haha weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn er Acer laptops die niet oververhit raken?
Jij denkt dat je hiermee Borderlands 2 kunt spelen?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je hiermee Borderlands 2 kunt spelen? [ afbeelding ]
Terwijl mijn PC met deze: [ afbeelding ] voor de meeste games al niet voldoende is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Terwijl mijn PC met deze: [ afbeelding ] voor de meeste games al niet voldoende is.
een ui kan alles.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen idee hoe borderlands is, heb zelf een 540M met 2gb aan geheugen en speelde Far Cry 3 nog redelijk soepel op medium en sommige highquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je met 30FPS op medium genoegen neemt, dan is het een prima kaart (ik heb 'm zelf ook in m'n laptop).quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee hoe borderlands is, heb zelf een 540M met 2gb aan geheugen en speelde Far Cry 3 nog redelijk soepel op medium en sommige high
Ja neem ik wel genoeg mee. Zolang die niet gaat haperen is het al snel goedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je met 30FPS op medium genoegen neemt, dan is het een prima kaart (ik heb 'm zelf ook in m'n laptop).
Dat zou Ronaldo willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat jij plaatjes van Ronaldo van het EA forum haalt
60FPS+.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Rogan het volgende:
30 FPS is haperen voor de mensen met een dikke PC.
Ja, mooi, dat stelt me gerust!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zou Ronaldo willen.![]()
Kan best dat het eens eerder is gepost, want het is niet van mij.
Sommige spelers worden gewoon duurderquote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Alovenac het volgende:
Boys, pricecrash al ingezet of nog niet?
Serieusquote:
Die vraag heb je al gesteld.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand hier Playstation Plus ?
dan kan ik Borderlands 1 gratis downloaden tegen over een vergoeding van coins.
Ik vraag me werkelijk af of iedereen zich daar bewust van is.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:40 schreef DutchSL het volgende:
Nu worden er ook maar weinig packs geopend natuurlijk, omdat iedereen wacht op het TOTY.
Blijkbaar heeft niemand die dan beantwoord.quote:
alleen de sukkels nietquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af of iedereen zich daar bewust van is.
Over 10 minuten dan maar weer een kans.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft niemand die dan beantwoord.
Iedereen die "bang" is voor de crash is zich er van bewust ja, iedereen die zich er niet van bewust is laat zich er ook niet door leiden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af of iedereen zich daar bewust van is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Iedereen die "bang" is voor de crash is zich er van bewust ja, iedereen die zich er niet van bewust is laat zich er ook niet door leiden.
10k max. Maarja ik moet eerst van m'n geiten af.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Denk niet dat er heel veel winst op zit...
Die hebben we ooit nog proberen te fixen. Iedereen is het gelukt, behalve mij. Is toen van 30-40k naar 55k gegaan en pas 4 maanden later zit hij op 75kquote:
De geiten gaan wel aardig hier, flinke winst. Koop ze nu niet meer inquote:Op zondag 6 januari 2013 19:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
10k max. Maarja ik moet eerst van m'n geiten af.
Ik verkoop ze niet meer.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
De geiten gaan wel aardig hier, flinke winst. Koop ze nu niet meer in
Oh ik heb er nog wel 80-100quote:Op zondag 6 januari 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik verkoop ze niet meer.Zit er nog met een stuk of 40. Hopelijk wordt er zo nog een blik mongolen open getrokken.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die hebben we ooit nog proberen te fixen. Iedereen is het gelukt, behalve mij. Is toen van 30-40k naar 55k gegaan en pas 4 maanden later zit hij op 75k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
Pascal laat Fokkers zijn Henry's kopen
pascal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man, check die pace.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel een IF Henry maar deze prijzen zijn achterlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
Thorb:
[ afbeelding ]Wilde net gaan ragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak gewoon de normalequote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
Ik wil wel een IF Henry maar deze prijzen zijn achterlijk
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef laucas het volgende:
[..]
Pak gewoon de normaleIk wil hem als spitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SIF Ramis lijkt mij ook wel baas met zijn shooting(rest is pauper)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
en Poldi. En hij bakt er niks vanquote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DutchSL het volgende:
Die broer van KSI doet een pack opening
Hij krijgt Hummels, maar is blijer met een vrouwelijke coach. En hij zet Jonathan CB
Ik had het idee dat hij 41212 ging discardenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DutchSL het volgende:
Hij krijgt Hummels, maar is blijer met een vrouwelijke coach. En hij zet Jonathan CB
En Shaun Wright-Phillipsquote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef DutchSL het volgende:
Omdat die op het uitshirt van Feyenoord lijkt?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
Dat nieuwe uitshirt van PSV ziet er tof uit
Niet eens opgelet. Feyenoord shirt is uiteraard toffer. Ik vind de kleur wel cool. 100x beter dan het schaakbordquote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat die op het uitshirt van Feyenoord lijkt?
Het ziet er wel beter uit dan het vorige shirt, maar ik had er wat meer van verwacht.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet eens opgelet. Feyenoord shirt is uiteraard toffer. Ik vind de kleur wel cool. 100x beter dan het schaakbord
Dat groene kleur blijft lelijkquote:
Die draag ik zoals een eckte een dat doetquote:
waarom zou dat niet mogen ....quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef BDIL het volgende:
Mag je als commentator neger zeggen ?Die Sierd blijft maar doorgaan
quote:
waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef BDIL het volgende:
Mag je als commentator neger zeggen ?Die Sierd blijft maar doorgaan
quote:
Het is toch een scheldwoord richting zwartenquote:
Ik heb een stuk of 10 Feyenoord shirts, elk jaar kocht ik altijd een nieuwe tot ik 16 wasquote:Op zondag 6 januari 2013 20:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb het shirt van 2010/11 volgens mij. Thuis en uit (die witte)
Wil nog het uitshirt van dit jaar halen en anders van Arsenal het uitshirt. Die vind ik fucking vet, dat zwarte met paars.
Heb ook nog mijn aller eerste Feyenoord shirt. Hangt ingelijst op mijn slaapkamer
Dan mogen negers ook niet meer blanken zeggenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Het is toch een scheldwoord richting zwartenAls je nigger in Amerika op TV zou zeggen is er een hele heksenjacht
Suarez zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb een stuk of 10 Feyenoord shirts, elk jaar kocht ik altijd een nieuwe tot ik 16 wasEn heb nog een Nederlands elftal shirt, Brazilie shirt en een Liverpool shirt
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Het is toch een scheldwoord richting zwartenAls je nigger in Amerika op TV zou zeggen is er een hele heksenjacht
Het Amerikaanse nigger is te vergelijken met het Nederlandse nikker wat wel een scheldwoord is.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Hihi, is niet mijn kast vriendquote:
Nee, was al voordat hij er speelde, ook voordat Kuijt er speelde. 2004 ofzo.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hihi, is niet mijn kast vriend
[..]
Nee, was al voordat hij er speelde, ook voordat Kuijt er speelde. 2004 ofzo.
Dit is het mooiste shirt dat ik heb
[ afbeelding ]
Vind ik jonge, koekerdt. Ik vind bijvoorbeeld alle shirts van ajax lelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als dit al de mooiste is..._
niveautje hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vind ik jonge, koekerdt. Ik vind bijvoorbeeld alle shirts van ajax lelijk.
Niveautje hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
quote:
eensquote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koekert.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
TOTY zijn de 11 spelers die morgenavond worden gekozen tot TOTY en die komen in packs.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Alovenac het volgende:
Gerrard IF blijft ook stijgen he..
Komt er nu voor iedere competitie trouwens een apart TOTY uit?
Wat is zijn prijs?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Alovenac het volgende:
neequote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef Alovenac het volgende:
Oke, vorig jaar deden ze dat toch wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
TOTY zijn de 11 spelers die morgenavond worden gekozen tot TOTY en die komen in packs.
118k nu volgens ultimatedbquote:
Nee, dat was ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit in 80' minuut. Volgens mij gaf jij mij vorig jaar keertje harde batta
Dat was aan het einde van alle competitiesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke, vorig jaar deden ze dat toch wel?
Je bent in de war met TOTSeason..eind vh seizoen. Dit is het FIFPro TOTYquote:Op zondag 6 januari 2013 20:38 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Oke, vorig jaar deden ze dat toch wel?
[..]
118k nu volgens ultimatedb.
Viel wel mee. Ik ga met Beckham spelen of wil je brons/zilver?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit in 80' minuut. Volgens mij gaf jij mij vorig jaar keertje harde batta
Doe maar goud, silver zou kunnen maar vind ik wat minder. Brons heb ik nietquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ik ga met Beckham spelen of wil je brons/zilver?
Ja, dat is het inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent in de war met TOTSeason..eind vh seizoen. Dit is het FIFPro TOTY
Eind januari pas, wel verspreid over meerdere weken.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer kwamen vorig jaar de UPs? Daardoor kwamen er een hoop nieuwe leuke spelers bij.
Aguero 88 die gelijk was aan zijn IF die 2 miljoen kosttequote:Op zondag 6 januari 2013 20:43 schreef detennismaster het volgende:
Wanneer kwamen vorig jaar de UPs? Daardoor kwamen er een hoop nieuwe leuke spelers bij.
4,69%quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef Drolflap het volgende:
Hoeveel % zullen de meeste spelers ongeveer dalen na de toty ?
28,32.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef Drolflap het volgende:
Hoeveel % zullen de meeste spelers ongeveer dalen na de toty ?
ik dacht zelf aan 14,32quote:
Ja maar mars zorgt er voor dat die niet word meegerekend, maar alles hangt natuurlijk af van de variabele in deze formule en dat is welke beslissing Barack Obama gaat nemen...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dat kan sowieso niet. Jupiter staat daarvoor veel te ver weg.
Barack heeft er geen fuck mee te maken, want hij is een neger.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:51 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ja maar mars zorgt er voor dat die niet word meegerekend, maar alles hangt natuurlijk af van de variabele in deze formule en dat is welke beslissing Barack Obama gaat nemen...
Broerse mag het wetenquote:
linkjuh?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gedacht dat ik wel meer had gemist maar ik ben weer terugNu even kijken wat die MattHDGamer in zijn pack opening krijgt. In zijn BRONZE BEASTS zet hij spelers zonder enige links in zijn team
Slaat nergens op aan het eindequote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is hier al ergens in het begin gepost maar
In het plaatje zie je al wie hij krijgtquote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is hier al ergens in het begin gepost maar
Hij krijgt de coins van een bedrijfquote:Op zondag 6 januari 2013 21:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In het plaatje zie je al wie hij krijgtEn hij maakt gewoon verlies
Wut?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij krijgt de coins van een bedrijf
Bedrijf?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij krijgt de coins van een bedrijf
Kom er zo aan!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:12 schreef Thorb het volgende:
Sorry Laucas maar alles zit mee
@Hugo over 5 min
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bedrijf?een jochie op facebook die coins verkoopt
Hij zal wel een verkooplicentie hebben, dus dan is het een klein bedrijfje.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:14 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bedrijf?een jochie op facebook die coins verkoopt
Ja, ik kijk daar niet meer op. Alleen maar standaard teams en postsquote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Op dit forum worden de blikken mongolen dagelijks opnieuw opengetrokken.![]()
[ afbeelding ]
DS2 zal het nog wel kennen.
Stekelenburg? :$ :$quote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Joost ja
Maar ik ga de pijp aan [ afbeelding ] geven.
Doei
Ja een uurtje.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Op dit forum worden de blikken mongolen dagelijks opnieuw opengetrokken.![]()
[ afbeelding ]
DS2 zal het nog wel kennen.
Nog een aantal willekeurige posts.quote:
Ik vind de posts totaal onnavolgbaar. En dit keer heb ik geen alcohol opquote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog een aantal willekeurige posts.![]()
[ afbeelding ]
Djeetje komt ook van dat forum, het niveau heeft hem hierheen gelokt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nog een aantal willekeurige posts.![]()
[ afbeelding ]
Djeetje komt ook van dat forum, het niveau heeft hem hierheen gelokt.
Koevermans-Platjequote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Iemand ervaring met Miccoli op CF? De voorhoede
Miccoli - Pato
El shaarawy
Werkt niet voor mij, dacht zelf aan:
Cavani - Pato
Miccoli
Of iemand andere suggesties?
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het prijsverschil wordt groter dus zakken de prijzen van IF's?
Wachten met openen tot TOTYquote:
eigenlijk altijd Miccoli en Cavani naast elkaar zetten, of Miccoli en Di Natalequote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Miccoli - Pato
El shaarawy
Cavani - Pato
Miccoli
dat is wel weer een verbeteringquote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Futhead krijgt linkjes tussen spelers
Zijn if is veel te beestachtig!!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
Sigurdarson in een pakje, jammer dat hij bijna niets waard is
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Vraagje100 het volgende:
IF Walcott zijn pace valt tegen denk dat hij weer in de verkoop gaat.
Bij mij scoorde hij ongelooflijk veel daar.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Miccoli - Pato
El shaarawy
Cavani - Pato
Miccoli
Hij is best wel snel hoor in het echt, sneller dan dat je zou zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Zo snel is hij niet..en zo kopsterk ook niet volgens mij
Dat is strength, niet pace. Dat kon ik je van te voren al vertellenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Vraagje100 het volgende:
Tegen sterke verdedigers als Dede heeft hij niks in te brengen. En wordt hij altijd ingehaald.
Vucinic CF of Jovetic als je 4* skills wilt.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef Revontulet het volgende:
Miccoli - Pato
El shaarawy
Cavani - Pato
Miccoli
Dan kom ik tot de conclusie dat hij voor geen meter rendeert in de spits.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat is strength, niet pace. Dat kon ik je van te voren al vertellen
Welke formatie?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:01 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Dan kom ik tot de conclusie dat hij voor geen meter rendeert in de spits.
Ja je moet hem ook niet in 3-5-2 gebruikenquote:
Moet toch kunnen naast een sterke spits..quote:
Denk dat ik IF dzeko of IF Jones haal voor erbij. En dan kijken of hij me andere spits uit de basis speelt.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet toch kunnen naast een sterke spits..
Ik heb Miccoli samen met Cavani in 352 en ze lopen beide 1:1. Muriel op de bank ook. Hamsik als CAM is ook fantastisch.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:05 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Denk dat ik IF dzeko of IF Jones haal voor erbij. En dan kijken of hij me andere spits uit de basis speelt.
Woensdag pas in de packs.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef Maver24 het volgende:
Heb even IF Dzeko nog even verkocht zonder verlies, nu hopen dat ze morgenavond de TOTY al gaan uitbrengen, gaat IF Wilshere en IF Dzeko extreem dalen in prijs, hoop ik althans
Ja dat klopt, Misschien dat ze dat nu ook weer doen, hopelijk eigenlijk van niet want de prijzen moeten wel lekker laag worden van de TOTY spelersquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar deden ze het toch per linie ?
Snooki op MTVquote:
Welke plannen?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Niemand kent de plannen van EA..zij zelf ook niet
TOTY-plannenquote:
quote:
zit er zo'n josti eurosport te kijken. ''zeg frank, moeten we niet speciale kaartjes maken ofzo voor dat TOTY gebeuren?'' ''oja, verzin even wat stats en pleur ze in packs oke gr gr''quote:Op zondag 6 januari 2013 22:18 schreef DutchSL het volgende:
EA heeft geen plannen
Alleen last minute improvisatie
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit er zo'n josti eurosport te kijken. ''zeg frank, moeten we niet speciale kaartjes maken ofzo voor dat TOTY gebeuren?'' ''oja, verzin even wat stats en pleur ze in packs oke gr gr''
Jep zo gaat dat ook elke woensdag middag rond kwart voor 4. Frank doe jij even de totw deze week ik moet me kinderen nog ophalen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit er zo'n josti eurosport te kijken. ''zeg frank, moeten we niet speciale kaartjes maken ofzo voor dat TOTY gebeuren?'' ''oja, verzin even wat stats en pleur ze in packs oke gr gr''
Laten rusten G als je nu door gaat met haar berichtjes sturen zal zij daar alleen maar op afknappen. Wacht totdat zij wat zegt.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Jongens, ik heb jullie hosselskills nodig.
Afgelopen week heb ik een beetje zitten whatsappen met een oude vakantievlam. Wellicht herinnert u zich het nog: Afgelopen zomer, Meisje uit Nijmegen, Bioscoopbroek, enfin. Na wat contact word ik nu uit de niets genegeerd. Ik weet dat ze vaak een slechte connectie heeft, maar dit is wel heel onverwachts
Wat nu, oh hosselbazen?
Ah, ze speelt hard to get.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Afgelopen week heb ik een beetje zitten whatsappen met een oude vakantievlam. Wellicht herinnert u zich het nog: Afgelopen zomer, Meisje uit Nijmegen, Bioscoopbroek, enfin. Na wat contact word ik nu uit de niets genegeerd. Ik weet dat ze vaak een slechte connectie heeft, maar dit is wel heel onverwachts
Wat nu, oh hosselbazen?
Afwachten of er nog wat komt, anders laten zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Wat nu, oh hosselbazen?
Wie is dat, Lobont?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Die kutkeeper van Roma houdt echt geen bal tegen..waarom zit Steek op de bank
Deze is afgekeurd dan, maar hij zit gewoon nooit in de buurt
zeg dat je iemadn met ronaldo kentquote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Wat nu, oh hosselbazen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, ze speelt hard to get.
Pak haar zus, zal haar leren.
Die zus is niet mis, dat weet ik welquote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ah, ze speelt hard to get.
Pak haar zus, zal haar leren.
Nee, Gonorreaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat, Lobont?
Eindelijk heb ik de achievement voor club value gehaald, nu nog die van In Form! Daarvoor moet ik op de console een IF krijgen ipv op de web app.
Goicoechea, zit niet in FUTquote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is dat, Lobont?
Eindelijk heb ik de achievement voor club value gehaald, nu nog die van In Form! Daarvoor moet ik op de console een IF krijgen ipv op de web app.
Ze stuurde me net dat ze op vakantie isquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef el-blanchito het volgende:
Maar gewoon afwachten dan maar? Ik wacht wel tot morgenavond en dan breng ik opnieuw verslag uit.
morgenavond hebben we iets anders aan ons hoofdquote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef el-blanchito het volgende:
Maar gewoon afwachten dan maar? Ik wacht wel tot morgenavond en dan breng ik opnieuw verslag uit.
Ik zal eens navragen, wat is haar voornaamquote:Op zondag 6 januari 2013 22:24 schreef el-blanchito het volgende:
Wat nu, oh hosselbazen?
Maggio toevallig ook een assist? Hoop al heel het jaar op een IF van hem. Zou perfect zijn voor 3-5-2quote:
Het lijkt mij sterk dat je al een jaar wacht, vorig jaar had hij namelijk een IFquote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Maggio toevallig ook een assist? Hoop al heel het jaar op een IF van hem. Zou perfect zijn voor 3-5-2
Cavani krijgt hier toch de IF..denk geen 2 spelers van Napoli. Heeft ook geen assists.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:36 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Maggio toevallig ook een assist? Hoop al heel het jaar op een IF van hem. Zou perfect zijn voor 3-5-2
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je al een jaar wacht, vorig jaar had hij namelijk een IF
seizoenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je al een jaar wacht, vorig jaar had hij namelijk een IF
lol mop me upquote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft Scotty nooit gezegd hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 22:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha het is toch beam me up of nie
Beste speler ter wereldquote:Op zondag 6 januari 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
Die 2-2 gisteren van van persie
die balbeheersing
Beter dan Huntelaar niet, maar voor de restquote:
1 Huntelaarquote:
lol die is tan2dikquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Confetti het volgende:
Iniesta![]()
Leuke speeltuinvoetballer maar je wint er de oorlog niet mee. Hij draagt geen team.
wtf?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef Confetti het volgende:
Iniesta![]()
Leuke speeltuinvoetballer maar je wint er de oorlog niet mee. Hij draagt geen team.
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef Fuszy het volgende:
al denk ik dat Iniesta op de voet volgt. Ronaldo is ook heel goed, maar zijn attitude hoort niet bij een teamsport
Vorig jaar was Mangala rechts en Matavz en Boyata links..ieder jaar zitten er wel van die fouten in.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Cisse is links in FUT!!!!!!!!!!!!!!
Hij is rechts in het echt lol (ok, hij kan met beide benen nietsmaar met rechts kan hij wat meer)
Welke van de zes?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
Cisse is links in FUT!!!!!!!!!!!!!!
Hij is rechts in het echt lol (ok, hij kan met beide benen nietsmaar met rechts kan hij wat meer)
Sekou "ik vertrap psv-shirtjes" Cissequote:
Hij is Feyenoorder, jij bent Feyenoorder, doe eens een gok.quote:
Oh die...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sekou "ik vertrap psv-shirtjes" Cisse
Nou en, hij vertrapte een psv shirt, dan kan je niet meer stuk, hahaha lol, woordgrap stuk z'n teen xDquote:Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh die...
dat die nog kan voetballen met zijn teen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |