PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Beide fantastische games!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Borderlands 1 en 2 dan, ben je wel ff mee bezig
EA kan aan mijn ballen zuigen, mits het een mooie vrouw is natuurlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
Madden NFL, voordat je dan alles snapt ben je wel 24 + het is van EA
Ooit nog eens halen en aan beginnen.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
Madden NFL, voordat je dan alles snapt ben je wel 24 + het is van EA
Wat voor laptop heb je dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef Djeetje het volgende:
Wil graag Borderlands 2 spelen, maar me laptop valt daardoor dus aldoor uit..
Je had toch zoveel punten?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:26 schreef Djeetje het volgende:
Heeft iemand hier Borderlands 1 of 2 gekocht in de playstation store zodat ik hem kan overdownloaden ?
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ooit nog eens halen en aan beginnen.
SaintRow 3 heb ik ook gespeeld heerlijk spel was dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.
Op die school zit ik, kutschoolquote:
Ahh nice, ook solo dus gewoon vet? Gasten vroegen me altijd voor coöp maar als ik dat spel haal gaat dat het nu vast niet meer wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 1 helemaal kapot gespeeld. Aan 2 ben ik nog niet begonnen, maar ik heb nog Saints Row 3, Forza 4, Far Cry 3 en Max Payne liggen.
reageer eensquote:
...quote:
haha weet ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn er Acer laptops die niet oververhit raken?
Jij denkt dat je hiermee Borderlands 2 kunt spelen?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je hiermee Borderlands 2 kunt spelen? [ afbeelding ]
Terwijl mijn PC met deze: [ afbeelding ] voor de meeste games al niet voldoende is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Terwijl mijn PC met deze: [ afbeelding ] voor de meeste games al niet voldoende is.
een ui kan alles.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen idee hoe borderlands is, heb zelf een 540M met 2gb aan geheugen en speelde Far Cry 3 nog redelijk soepel op medium en sommige highquote:Op zondag 6 januari 2013 19:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je met 30FPS op medium genoegen neemt, dan is het een prima kaart (ik heb 'm zelf ook in m'n laptop).quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee hoe borderlands is, heb zelf een 540M met 2gb aan geheugen en speelde Far Cry 3 nog redelijk soepel op medium en sommige high
Ja neem ik wel genoeg mee. Zolang die niet gaat haperen is het al snel goedquote:Op zondag 6 januari 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als je met 30FPS op medium genoegen neemt, dan is het een prima kaart (ik heb 'm zelf ook in m'n laptop).
Dat zou Ronaldo willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb in de wandelgangen gehoord dat jij plaatjes van Ronaldo van het EA forum haalt
60FPS+.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:36 schreef Rogan het volgende:
30 FPS is haperen voor de mensen met een dikke PC.
Ja, mooi, dat stelt me gerust!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Rogan het volgende:
[..]
Dat zou Ronaldo willen.![]()
Kan best dat het eens eerder is gepost, want het is niet van mij.
Sommige spelers worden gewoon duurderquote:Op zondag 6 januari 2013 19:37 schreef Alovenac het volgende:
Boys, pricecrash al ingezet of nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |