PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dacht dat Fenerbahce en Belhanda wel genoeg zou zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nou ff verteld wat er staat? Ik zag gister dat ze een bod hadden gedaan. Betekend dit dat het rond is?
Neuh. Ik ben daar best slecht in blijkbaar. Denk er ook niet bij na btw. Ken op zich die regeltjes wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me nieuwe teamquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef detennismaster het volgende:
Posten jullie eens je teams, ik heb inspiratie nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!Ik vind de silvers van FUT13 erg matig vergeleken met FUT12. Daar kon je nog een meesterlijk Serie A team maken met El Kabir en Castaignos in de spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Brasilvers met Manoel achterin.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Geen idee, mijn geel was gortdroog en had doppen in mijn kop. Volgens mij te hard gegaan gisterenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mogguh VDM. Je ziet eruit alsof je net wakker werd met een gevuld condoom in je bips. Vertel...
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!je moet 4222 gaan spelen joh veel ruimte achter de spitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg opties voor toffe silver teams waarmee je hendig sjiek van golds wint hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind de silvers van FUT13 erg matig vergeleken met FUT12. Daar kon je nog een meesterlijk Serie A team maken met El Kabir en Castaignos in de spits.
Of Brasilvers met Manoel achterin.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
bereid je voor op een hoop kutteams.Waarom maak jij niet gewoon eens een fatsoenlijk team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt mij wel wat:
Alleen heeft Vadis dan 7 chem.![]()
Dan kan mijn andere team Norway/France worden.
Volgens mij had ThadCastle ook ongeveer dit een tijdje terug.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
beetje weinig pacequote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
waarom zou ik dat doenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maak jij niet gewoon eens een fatsoenlijk team?
Deze silvers hebben allemaal wel meer dan pace behalve dan misschien Depay.quote:
Kan ook gewoon aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg opties voor toffe silver teams waarmee je hendig sjiek van golds wint hoor
Sta je niet zo voor aapquote:
Holla ipv Vadis geen optie? Dan heeft iedereen 9:quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak jij dan eens een fatsoenlijk team voor mij, 352
zouden die spelers goed kunnen containen?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
Doe ik morgen, zeg maar wie erin moetenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak jij dan eens een fatsoenlijk team voor mij, 352
Ja, alleen wilde eigenlijk heel graag Vadis erin, maar ik denk dat ik het idd dan maar zo doe. Kan ik Vadis af en toe laten invallen. Holla is ook wel een baasje.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holla ipv Vadis geen optie? Dan heeft iedereen 9:
[ afbeelding ]
iets met Rakitic CAMquote:Op zondag 6 januari 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe ik morgen, zeg maar wie erin moetenGa nu naar stad en daarna opdrachtje maken
Heb jij nou ook al net zo'n klein pikkie als Rijst?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zouden die spelers goed kunnen containen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al net zo'n klein pikkie als Rijst?
Boring Arsenal is het weer sins Henry, RvP en Bergkamp er niet meer spelenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn silvers:Hoe speelt dat nou, 451?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je zoveel teams?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou volgende week wel even al mijn silvere teams posten
Ik vind het wel lekker spelen. Ik merk wel dat je beter een type Casta kan hebben op ST dan Elyouquote:
Nog een budget?quote:
20 ofzoquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn silvers:Traore > Dramé misschien? Vooral die eerste vind ik wel echt vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Als je tegen Thad wil spelen moet je 10 min wachten totdat hij het juiste team heeft gevonden.
Die workrate van traore is high volgens mij en bij whittaker ook. En drame doet het eigenlijk wel prima met kouyate ernaast.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Traore > Dramé misschien? Vooral die eerste vind ik wel echt vet!
hoax je kan maar 15 teams hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Als je tegen Thad wil spelen moet je 10 min wachten totdat hij het juiste team heeft gevonden.
Haterquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Het duurt wel vrij lang, geen haatquote:
Je kan toch extra slots halen of heb je dat meegerekend?quote:
Heb ik al getest en was klote, elke wedstrijd werd 6-5 of 4-9quote:Op zondag 6 januari 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Kentje, ga 3-4-1-2 anders eens testen
[ afbeelding ]
Ingame switchen naar 3-5-2quote:Op zondag 6 januari 2013 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb ik al getest en was klote, elke wedstrijd werd 6-5 of 4-9
genius. Echt een kut formatie hoor, speelde laatst tegen een tegenstander die zo speelde(gewoon 34xx) en ook goed kon spelen, maar counteren gewoon te effectief er tegen ook al heb je 3 hele snelle cbs.quote:
Ikke.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb weer een kutteam verzonnen wie wil hem zien
Deez is beterquote:Op zondag 6 januari 2013 15:02 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb weer een kutteam verzonnen wie wil hem zien
gheghegheghe peeesquote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuken teams
Tijd voor team Stormquote:Op zondag 6 januari 2013 15:06 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuken teams
Nou, dat zeg je nou wel, maar daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 6 januari 2013 15:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijd voor team Storm
Wel een kansloos pace abuse team zeg die eerste
Costaquote:
Aha... Barca was niks?quote:Op zondag 6 januari 2013 15:14 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Vorige FIFA 3 x niks en deze FIFA is deze man echt een baas op de LM of LW
Neem Kaboul of een Skrtel ipv Koscielnyquote:Op zondag 6 januari 2013 16:44 schreef tuan84 het volgende:
hopelijk mijn squad na de crash.
http://www.futhead.com/fifa/squads/3388510/#squad-player
Als je tegenwind hebt is IF Kos ook langzaam hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 16:56 schreef tuan84 het volgende:
skrtel vind ik te langzaam. kaboul is aardig hoor maar beter dan if koscielny? nah.
Die is veel beter dan IF Kos ja. Vind Kos normaal wel een baas, wilde hem graag maar hij is niet goed genoegquote:Op zondag 6 januari 2013 16:56 schreef tuan84 het volgende:
skrtel vind ik te langzaam. kaboul is aardig hoor maar beter dan if koscielny? nah.
3-5-2 is echt een kutformatie.quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik beloofde vanmiddag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere formaties nog kutterquote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik klik me vingers kapot aan die fitness en contractkaartjes, en dat voor 50-100 winst per keer.
[..]
3-5-2 is echt een kutformatie.
Ik pace abuse niet en kan niet met 4 verdedigers spelenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Probeer 4-1-2-1-2 eens, kun je op verschillende manieren spelen, zelfs pace-abuse.
Wat zieligquote:Op zondag 6 januari 2013 17:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik klik me vingers kapot aan die fitness en contractkaartjes, en dat voor 50-100 winst per keer.
[..]
3-5-2 is echt een kutformatie.
Laat dan maar zitten.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik pace abuse niet en kan niet met 4 verdedigers spelen
Dat zei ik in het begin van het spel alquote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
Tino Costa is trouwens een baasje van de hoogste rang.
89 longshots
Met H2H scoorde hij via een vrije trap van 28 meter in de 90e minuut de 1-1.
Na de marktcrash ga ik een budgethybrid maken en hij komt daar sowieso inquote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zei ik in het begin van het spel al
352 is beterrr dan 41212 imo. Staat gewoon nog beter bij 352quote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten.
Wel met 3 maar niet met 4 verdedigers kunnen spelen.
Die is dan al uit packs joh.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:04 schreef vandermar het volgende:
Ik wil IF Lampard, gelukkig komen de FIFPRO kaartjes uit dus die gaat heel goedkoop worden net als IF Walcott
Nee joh, maandag? Dinsdag?quote:
In de as wel maar als je tegen iemand komt die zijn flanken gebruikt(4-1-2-1-2) ga je kapot.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
352 is beterrr dan 41212 imo. Staat gewoon nog beter bij 352
niet echt, blokkeer je voorzetten en zorg je dat je zelf scoort.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
In de as wel maar als je tegen iemand komt die zijn flanken gebruikt(4-1-2-1-2) ga je kapot.
99 attribute boost jwzquote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
pakt goed uit, dat Casillas op de bank zetten
Slechte bal aan CB geven, bal afgepakt en tackle dan op de benen van Vela door Adanquote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
Wat deed die kneus waardoor hij rood kreeg?
Hij poepte in de mond van Velaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef vandermar het volgende:
Wat deed die kneus waardoor hij rood kreeg?
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ] kom er [ afbeelding ]
en dat boeit ons ?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef strakkeman het volgende:
Ehm Oz verkondigde net dat belhanda bij FB is maar dat zijn fabeltjes jongens.
Veel te lange vid.quote:
Ja truequote:
Wat een irritante gastquote:
Haha Leavemyassalona heb ik ook wel eens tegen gespeeld :p was niet veel soeps inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
Wat een mensen in dat gouden toernooi
Eerste ronde sta ik 2-0 voor, hij blijft nog tot de 65e min en gaat ineens weg.
Daarna tegen iemand met een Serie A team met daarin verder alleen T Silva met allemaal dode links, daar wist Klose wel wat tegen.
Daarna halve finale iemand met Muslera op doel en dan Terry en Natali ervoor. Verder dan wel Lennon, Young, Defoe enzo. Zijn teamnaam was Leavemyassalona
Hij zorgde voor veel lag maar verder het makkelijkste potje in lange tijd.
quote:
quote:
Nee, hij zit nu geloof ik nog op 1,6 miljoen. Rond maart/april wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:33 schreef Vijf_voor het volgende:
#noobvraag Denken jullie dat Messi deze maand al onder de 1000k gaat?
Als jij het over dat pauper club van jouw hebt klagen we ook niet. Net vroeg je nog wat er gebeurde bij Real kneusquote:
Burn.jpgquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij het over dat pauper club van jouw hebt klagen we ook niet. Net vroeg je nog wat er gebeurde bij Real kneus
Dit was een bidbump, is 100k goedkoper bijnaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:40 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Hopelijk daalt die een heel stuk na de crash een heel stuk
En dat boeit ons?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als jij het over dat pauper club van jouw hebt klagen we ook niet. Net vroeg je nog wat er gebeurde bij Real kneus
Nee bek houden incest kindquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]niet zo snel op je pikkie getrapt zijn knul
Ik kom niet uit de regio Rotterdam hoorquote:
Oh een paar dagen geleden keek ik ook voor hem en toen was de goedkoopste nog boven de 100k, maar zie nu dat hij rond de 50k isquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was een bidbump, is 100k goedkoper bijna
Wees dat voor fucking Cambuur schapenneuker, wij hoeven je niet hierquote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom niet uit de regio Rotterdam hoor
Madrilenen moet jou nietquote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wees dat voor fucking Cambuur schapenneuker, wij hoeven je niet hier
Eerder mij dan Feyenoord jou. Ik hoef het filmpje toch niet weer op te gaan zoeken ?!quote:
Ikquote:
cryptischquote:
hoezo geen club inv gestuurd dan?quote:
Doe maar hoor, ik vind het allemaal mooi.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerder mij dan Feyenoord jou. Ik hoef het filmpje toch niet weer op te gaan zoeken ?!
Ansotegi heeft een triple linkquote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zal wel flink stijgen ja als ie IF wordt, zieke stats [ afbeelding ]
Kom ik uit Den Bosch dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Eerder mij dan Feyenoord jou. Ik hoef het filmpje toch niet weer op te gaan zoeken ?!
?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
cryptisch
[..]
hoezo geen club inv gestuurd dan?
quote:
dacht dat je pro club wou joinenquote:
Ik kom niet uit een incestregio, mijn ouders hebben compleet verschillende familiesquote:
Ik wil wel een keer meedoen, maar dit weekend nog geen fifa gestartquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht dat je pro club wou joinen
No shit shelock, maar nu begrijp je hoe wij ons voelen als we maar wat over Feyenoord of je knuffelmarokaan Van Persie zeggen. Hopelijk zie je het licht nu.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een incestregio, mijn ouders hebben compleet verschillende families
Werd je daarom gepest op school?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kom niet uit een incestregio, mijn ouders hebben compleet verschillende families
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik
Denk
Dat
Jij
Even
Je
MUIL
Moet
Houden.
Lekker belangrijkquote:Op zondag 6 januari 2013 17:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
No shit shelock, maar nu begrijp je hoe wij ons voelen als we maar wat over Feyenoord of je knuffelmarokaan Van Persie zeggen. Hopelijk zie je het licht nu.
Achja om met jou een goed gesprek te kunnen voeren moet een chromosoom extra hebben dusjaquote:
Lekker belangrijkquote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja om met jou een goed gesprek te kunnen voeren moet een chromosoom extra hebben dusja
Yup, dit is echt zielig gewoonquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik maak echt kutteams als ik dingen moet doen voor school
en toch wil ik nog een keer een team met turkenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Yup, dit is echt zielig gewoon.
Je was al bang voor een homo-opmerkingquote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en toch wil ik nog een keer een team met turken
We moeten dames cricket gaan volgen manquote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Yup, dit is echt zielig gewoon.
om de overwinning te stelen zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en toch wil ik nog een keer een team met turken
Zou dat uitgezonden worden denk je?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
We moeten dames cricket gaan volgen man
Moet welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zou dat uitgezonden worden denk je?
Inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je was al bang voor een homo-opmerking
inb4 ozzquote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
om de overwinning te stelen zeker
ok ok
Wat een bazen team zeg!quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef vandermar het volgende:
Zoals ik beloofde vanmiddag
[ afbeelding ]
Nee, hij doet er steeds zelf nog een keer 1000 bij en pakt dan zijn trade offer. Misschien denkt hij zo minder op te vallen ofzo. Die van net staan er al weer opnieuw op..Mendoza en BigBangquote:Op zondag 6 januari 2013 18:13 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ze nog gelukt ook volgens mij![]()
Gebeurd best vaak. Zouden ze er nou echt succes mee hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hij doet er steeds zelf nog een keer 1000 bij en pakt dan zijn trade offer. Misschien denkt hij zo minder op te vallen ofzo. Die van net staan er al weer opnieuw op..Mendoza en BigBang
Vast wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gebeurd best vaak. Zouden ze er nou echt succes mee hebben
en 100% zeker weten dat je achter de computer zit op het moment dat de veiling afloopt. Internet storing, of gewoon een calamiteit betekent een grote kans op een te lage verkoopprijs.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Volgens mij moet je wel een hoop geduld hebben.
Jaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en 100% zeker weten dat je achter de computer zit op het moment dat de veiling afloopt. Internet storing, of gewoon een calamiteit betekent een grote kans op een te lage verkoopprijs.
CF op CAM en CM op CAMquote:
Eigenlijk heb ik wel respect voor bidbumpersquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
en 100% zeker weten dat je achter de computer zit op het moment dat de veiling afloopt. Internet storing, of gewoon een calamiteit betekent een grote kans op een te lage verkoopprijs.
CM > CAM kost wel 200 coins hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
CF op CAM en CM op CAM[ afbeelding ]
prima goaltjequote:Op zondag 6 januari 2013 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Goal van Suarez net![]()
Ja, zonde natuurlijk.. Niet aan gedacht.quote:
Over keepers gesproken, uit het Afrika Cup topicquote:Op zondag 6 januari 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Lol, lekkere spin, maar wtf die keeper..kom op zeg.
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Over keepers gesproken, uit het Afrika Cup topic
Wat een aap hahahahahahahahahahaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wtfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
godver wat een idiootquote:Op zondag 6 januari 2013 18:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wel de beste oplossing nuquote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef Thorb het volgende:
Ik heb wel weer zin in de Afrika Cup alleen jammer dat het in Zuid-Afrika is. Dat is wel het minste land om het te houden
Ja maar jammer van de 'goede' velden en vooral die kut vuvuzela'squote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar jammer van de 'goede' velden en vooral die kut vuvuzela's
Hij geeft gewoon een grappig hoofd.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef Nickskuh het volgende:
Ik wou deze er eerst voor 200 buy now opzetten
[ afbeelding ]
Wat moet je ermee?
die eerste goalquote:Op zondag 6 januari 2013 18:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar jammer van de 'goede' velden en vooral die kut vuvuzela's
Zitten wel wat aardige dingen bij
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon een grappig hoofd.
Oh dan is GJE nog wat waard ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij geeft gewoon een grappig hoofd.
Die show was toch nepquote:
quote:
Best ziek, maar die tegenstanders.quote:
Yep, banner staat ook al op de webapp.quote:
Banner op de webapp ?, waar staat tie dan?, ik zie em nietquote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Yep, banner staat ook al op de webapp.
Alleen zal het wel weer zo zijn dat ze eerst de verdedigers doen, dan middenvelders, dan aanvallers en dan weer alles
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Banner op de webapp ?, waar staat tie dan?, ik zie em niet
Rechts zie je Ronaldo en dan de 3e van rechts is Rooney.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Pazzl snel zijn dan.
De FIFA zal het niet doorlekken aan EA, ga ik vanuit tenminste. Ze kunnen ook zomaar wat doen of van andere jaren.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rechts zie je Ronaldo en dan de 3e van rechts is Rooney.
Sorry dat ik het zeg maar ik vind jou echt een mong00l...quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef Maver24 het volgende:
Hier nog niks te zien op de webapp, moet ik em zeker even refreshen
Ik denk niet dat Rooney er in zit dit jaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rechts zie je Ronaldo en dan de 3e van rechts is Rooney.
idem ditoquote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg maar ik vind jou echt een mong00l...
Ei biet joe bei sikstien sekonds.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die Pazzl snel zijn dan.
De gebruiker.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Wat moet er vervangen worden aan je laptop als hij te warm word en uit valt ?
De muis.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
De laptop.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Vorig jaar hoorde hij er ook niet in. maar RvP waren ze vergeten terwijl hij het veel meer verdiende dan Shrek.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Rooney er in zit dit jaar.
En ze weten het zelf sowieso nog niet, want ze kopiëren gewoon het Fifpro team
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gebruiker.
Je hebt toch van die koel dingen voor eronder?
quote:
quote:
De spellingscheck want het is wordt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Het stof in je ventilator.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
JE DIKKE MOEDERquote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Ik wachtte al op iemand die het ging verbeterenquote:
helpt niet denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
De gebruiker.
Je hebt toch van die koel dingen voor eronder?
Het zijn de profs zelfs die stemmen, dus tja. Er circuleerden toen ook een aantal van die briefjes rond die spelers hadden ingevuld, heb ik dit jaar niet gezien though.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vorig jaar hoorde hij er ook niet in. maar RvP waren ze vergeten terwijl hij het veel meer verdiende dan Shrek.
Ze houdt alle lucht tegen waardoor je laptop oververhit raakt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is het probleem dat me moeder dik is ?
Liever de Italiaanse versie.quote:
Daar zit een kern van waarheid in.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ze houdt alle lucht tegen waardoor je laptop oververhit raakt.
Donder anders even een paar uurtjes opquote:
Ja is goed ltrzquote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Donder anders even een paar uurtjes op.
Runescapequote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een tip voor een game. Online het liefst (PC)
Zoek een spel dat me wat langer bezig kan houden en een maatje van me ook.
Heb jarenlang WoW gespeeld en Fifa, maar beide is geen zak meer aan. Far Cry 3 is al uitgespeeld.
Football managerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Heb jarenlang WoW gespeeld en Fifa, maar beide is geen zak meer aan. Far Cry 3 is al uitgespeeld.
Hij is 22 geen 11quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Runescape
Gunz vond ik vroeger wel bazig
quote:
Guild Wars 2?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Ja die gozer houdt dus niet van voetbalspellenquote:
Runescapequote:Op zondag 6 januari 2013 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Gunzquote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die gozer houdt dus niet van voetbalspellen. Wilde FM al langer kopen, dus doe dat gewoon single player
Er zijn zat mensen die 40 zijn die nog Runescape spelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Football manager
[..]
Hij is 22 geen 11
Borderlands 1 en 2 dan, ben je wel ff mee bezigquote:Op zondag 6 januari 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die gozer houdt dus niet van voetbalspellen. Wilde FM al langer kopen, dus doe dat gewoon single player
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |