PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Dacht dat Fenerbahce en Belhanda wel genoeg zou zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je nou ff verteld wat er staat? Ik zag gister dat ze een bod hadden gedaan. Betekend dit dat het rond is?
Neuh. Ik ben daar best slecht in blijkbaar. Denk er ook niet bij na btw. Ken op zich die regeltjes wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
me nieuwe teamquote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef detennismaster het volgende:
Posten jullie eens je teams, ik heb inspiratie nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:40 schreef Thorb het volgende:
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!Ik vind de silvers van FUT13 erg matig vergeleken met FUT12. Daar kon je nog een meesterlijk Serie A team maken met El Kabir en Castaignos in de spits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Brasilvers met Manoel achterin.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Geen idee, mijn geel was gortdroog en had doppen in mijn kop. Volgens mij te hard gegaan gisterenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mogguh VDM. Je ziet eruit alsof je net wakker werd met een gevuld condoom in je bips. Vertel...
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!je moet 4222 gaan spelen joh veel ruimte achter de spitsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg opties voor toffe silver teams waarmee je hendig sjiek van golds wint hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind de silvers van FUT13 erg matig vergeleken met FUT12. Daar kon je nog een meesterlijk Serie A team maken met El Kabir en Castaignos in de spits.
Of Brasilvers met Manoel achterin.
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:41 schreef Dudeweiser het volgende:
bereid je voor op een hoop kutteams.Waarom maak jij niet gewoon eens een fatsoenlijk team?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Hierrr DTM vooral die laatste erg mooiiiiii!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit lijkt mij wel wat:
Alleen heeft Vadis dan 7 chem.![]()
Dan kan mijn andere team Norway/France worden.
Volgens mij had ThadCastle ook ongeveer dit een tijdje terug.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
beetje weinig pacequote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
waarom zou ik dat doenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maak jij niet gewoon eens een fatsoenlijk team?
Deze silvers hebben allemaal wel meer dan pace behalve dan misschien Depay.quote:
Kan ook gewoon aan mij liggen hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Genoeg opties voor toffe silver teams waarmee je hendig sjiek van golds wint hoor
Sta je niet zo voor aapquote:
Holla ipv Vadis geen optie? Dan heeft iedereen 9:quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak jij dan eens een fatsoenlijk team voor mij, 352
zouden die spelers goed kunnen containen?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dit lijkt mij wel wat:
[ afbeelding ]
Doe ik morgen, zeg maar wie erin moetenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak jij dan eens een fatsoenlijk team voor mij, 352
Ja, alleen wilde eigenlijk heel graag Vadis erin, maar ik denk dat ik het idd dan maar zo doe. Kan ik Vadis af en toe laten invallen. Holla is ook wel een baasje.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Holla ipv Vadis geen optie? Dan heeft iedereen 9:
[ afbeelding ]
iets met Rakitic CAMquote:Op zondag 6 januari 2013 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe ik morgen, zeg maar wie erin moetenGa nu naar stad en daarna opdrachtje maken
Heb jij nou ook al net zo'n klein pikkie als Rijst?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zouden die spelers goed kunnen containen?
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al net zo'n klein pikkie als Rijst?
Boring Arsenal is het weer sins Henry, RvP en Bergkamp er niet meer spelenquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn silvers:Hoe speelt dat nou, 451?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je zoveel teams?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zou volgende week wel even al mijn silvere teams posten
Ik vind het wel lekker spelen. Ik merk wel dat je beter een type Casta kan hebben op ST dan Elyouquote:
Nog een budget?quote:
20 ofzoquote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef Vijf_voor het volgende:
Mijn silvers:Traore > Dramé misschien? Vooral die eerste vind ik wel echt vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Als je tegen Thad wil spelen moet je 10 min wachten totdat hij het juiste team heeft gevonden.
Die workrate van traore is high volgens mij en bij whittaker ook. En drame doet het eigenlijk wel prima met kouyate ernaast.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Traore > Dramé misschien? Vooral die eerste vind ik wel echt vet!
hoax je kan maar 15 teams hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Als je tegen Thad wil spelen moet je 10 min wachten totdat hij het juiste team heeft gevonden.
Haterquote:Op zondag 6 januari 2013 14:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
20 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |