Ik had het flink naar mijn zin, die avond. Mieters!quote:
met hontquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
en daar ben ik weer
wat een chaos, kleine kinderen rennend door de gang, met hond. En dat allemaal in een studentenhuis.
en ouders die de keuken voor je schoonmaken!
maare jullie zijn mijn dagboek toch?quote:
ja precies, ik maak maar een grappiejquote:Op zondag 6 januari 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
maare jullie zijn mijn dagboek toch?
Moet het toch ergens kwijt? Moest ook al minder op feesboek posten...
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja precies, ik maak maar een grappiej
En facebook was alleen minthy die zat te teuten
En ik ontvang graag, komt dat even goed uit?!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
weetik veel
Ik geef jou grag de schuld hahaahhihi
Wat ontvang je graag?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ontvang graag, komt dat even goed uit?!
schuift glaasje Roosvicee die kant op en zegt: "Komt wel goed, schatje."quote:Op zondag 6 januari 2013 20:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Een schouderklopje en een glas Roosvicee.
Leerden wij wat?quote:
Dank je!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
schuift glaasje Roosvicee die kant op en zegt: "Komt wel goed, schatje."
Natuurtalent.quote:
Pino, je hebt je eigen vraag nog niet beantwoordquote:Op zondag 6 januari 2013 20:20 schreef Pino112 het volgende:
'Hele grote bleke kroket'[ afbeelding ].
Ik vroeg 'jullie', en niet 'ik'.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:24 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Pino, je hebt je eigen vraag nog niet beantwoord
Ik begrijp het. De eerste keer moet natuurlijk wel geweest zijn.quote:
Ik hoop binnen nu en 5 jaarquote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik begrijp het. De eerste keer moet natuurlijk wel geweest zijn.
Zeker ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik begrijp het. De eerste keer moet natuurlijk wel geweest zijn.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:33 schreef CindieY het volgende:
Volgen er niet meer mensen die delen hoe ze het geleerd hebben?
quote:
Hoe moet ik jouw antwoord eigenlijk opvatten?quote:
Dat de tweede quote van Minth voor geen meter kloptquote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw antwoord eigenlijk opvatten?
LEZENquote:Op zondag 6 januari 2013 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat de tweede quote van Minth voor geen meter klopt
Er is nu in ieder geval geen onduidelijkheid meer.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Quote jij eerst ff de goede post dan.
En dan wordt er altijd gemekkerd dat vrouwen zo onduidelijk zijn...quote:
Om alsnog even antwoord te geven: De eerste keer moet zeker geweest zijn ja, anders is antwoord geven moeilijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Er is nu in ieder geval geen onduidelijkheid meer.
Echt hè. Als ze nou gewoon eens heel direct zeiden waar het op staatquote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan wordt er altijd gemekkerd dat vrouwen zo onduidelijk zijn...
Precies! Je zou er haast lesbisch van worden... Bijna dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze nou gewoon eens heel direct zeiden waar het op staat
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan wordt er altijd gemekkerd dat vrouwen zo onduidelijk zijn...
Zeur niet zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt hè. Als ze nou gewoon eens heel direct zeiden waar het op staat
Oh, nog zo'n mooie; "vrouwen zeuren altijd zo, meh meh"quote:
Nee hoor. Ik kan respons geven over iets compleelts onzinnigs.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Om alsnog even antwoord te geven: De eerste keer moet zeker geweest zijn ja, anders is antwoord geven moeilijk.
Is toch ook zo?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, nog zo'n mooie; "vrouwen zeuren altijd zo, meh meh"
Exactquote:Op zondag 6 januari 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
mannen zaniken altijd over het feit dat vrouwen zeuren, maar vrouwen zeuren helemaal niet. Het is de man die zeurt.
Veel plezier dan maar, daar!quote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
En hier verder
GC / [Lesbeau] #462 - Waar ElisaB, Mw. B. en DP nog lang en gelukkig leven
Ik ben net hierquote:Op zondag 6 januari 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
En hier verder
GC / [Lesbeau] #462 - Waar ElisaB, Mw. B. en DP nog lang en gelukkig leven
Pinoquote:
Begin nou net het liedje leuker te vinden en dan wil jij het weer verpesten?quote:
Timur zei dat, ik niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begin nou net het liedje leuker te vinden en dan wil jij het weer verpesten?
Nee. De pest is dat het vrouwelijk geslacht te vaak niet in staat lijkt te zijn om eerlijk te zeggen wat ze willen of vinden.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
mannen zaniken altijd over het feit dat vrouwen zeuren, maar vrouwen zeuren helemaal niet. Het is de man die zeurt.
Wij zijn behoorlijk verwardquote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. De pest is dat het vrouwelijk geslacht te vaak niet in staat lijkt te zijn om eerlijk te zeggen wat ze willen of vinden.
Waardoor de man onnodig verward achter blijft en dan dus er door de vrouw een mogelijke ruzie gecreeerd word. Wees gewoon helder in wat je wel of niet wilt en vind.
Face!!!1
Toevallig heb ik het precíes andersom...quote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. De pest is dat het vrouwelijk geslacht te vaak niet in staat lijkt te zijn om eerlijk te zeggen wat ze willen of vinden.
Waardoor de man onnodig verward achter blijft en dan dus er door de vrouw een mogelijke ruzie gecreeerd word. Wees gewoon helder in wat je wel of niet wilt en vind.
Face!!!1
Amenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Face!!!1
Goh, wat toevalligquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het precíes andersom...
Ah, het gaat goed dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Face!!!1
Ja hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Toevallig heb ik het precíes andersom...
Precies. En bij dezen wil ik de heren hier heel duidelijk zeggen dat ik jullie allemaal stom vind en niks meer met jullie te maken wil hebben.quote:
"Boehoe, doe niet zo naar! Ik heb ook gevoel!11"quote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan ben ik een keer recht door zee en dan ben ik weer bot.
Nee hoor, ik ben het niet met je eens. Dat is heel wat andersquote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
en dan ben ik een keer recht door zee en dan ben ik weer bot.
Je wilt beweren dat ik je wil raken?!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
Jij wil mij helemaal niet missenJe liegt!!!!11
Jullie zijn altijd onduidelijk, maar wij lezen zoals altijd wel tussen de regels doorquote:Op zondag 6 januari 2013 21:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. En bij dezen wil ik de heren hier heel duidelijk zeggen dat ik jullie allemaal stom vind en niks meer met jullie te maken wil hebben.
Of ben ik nu nog onduidelijk?![]()
Generaliserenquote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie zijn altijd onduidelijk, maar wij lezen zoals altijd wel tussen de regels door
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ik je wil raken?!
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat ik je wil raken?!
Tja... Ik wil wel, maar wolf zit onder de plak.quote:
duh. Hoe denk je dat het moet zijn om als vrouw met een andere vrouw te moeten samenleven?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:11 schreef henkde_j het volgende:
Vrouwen die lopen te zeuren over mannen. Maar vervolgens wel weer met hangende pootjes er op terugkomen
Al die menstruaties, gatver!!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
duh. Hoe denk je dat het moet zijn om als vrouw met een andere vrouw te moeten samenleven?
Lekker katten enzo, overal subtiele hints laten vallen. No way!quote:
Ik vind er nu al niets aan, ik kan niks met dat gedragquote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker katten enzo, overal subtiele hints laten vallen. No way!
Spaanse sloffen, pittige kapselsquote:Op zondag 6 januari 2013 21:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker katten enzo, overal subtiele hints laten vallen. No way!
Maar Spaanse sloffen zitten echt heel fijnquote:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 06-01-2013 om 21:17:25Zometeen om middernacht begint @TjibbeTjibsma’s 17e verjaardag. Dat we hem allemaal even ‘n naaktfoto van Jody Bernal met Fantafles tweeten! reageer retweet
Ik zag hem, mijn gezicht deed zo: "quote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zondag 06-01-2013 om 21:17:25Zometeen om middernacht begint @TjibbeTjibsma’s 17e verjaardag. Dat we hem allemaal even ‘n naaktfoto van Jody Bernal met Fantafles tweeten! reageer retweet
[ afbeelding ].
typisch mannenhumorquote:Op zondag 6 januari 2013 21:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ].
Ik hou van het afkorten van te lange zaken, onhandigquote:
*houdt opmerking voor zich*quote:Op zondag 6 januari 2013 21:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van het afkorten van te lange zaken, onhandig
Zodat je langer kunt genieten.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
orgasme uitstellen waarom zou je dat willen?
Nouja, de trillingen moeten zich wel op een bepaalde plek bevinden.quote:
Ja, want anders is het wakker worden net zo matig als dat het normaal gesproken isquote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, de trillingen moeten zich wel op een bepaalde plek bevinden.
Wat ben je nog een klein jonkjequote:Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
HET IS EO TIJD MENSEN JAAAA
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan haten ze je wel heel hard inderdaadquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
op wat voor k*tschool zit je als je na de kerstvakantie tentamenweek hebt?
Hadden wij ook ja. Ene jaar was het voor de vakantie, en zo opeens de week ernaquote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan haten ze je wel heel hard inderdaad
Ik moet dinsdag een tentamen surveilleren. Arme studentenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
op wat voor k*tschool zit je als je na de kerstvakantie tentamenweek hebt?
slaap en werk zequote:
http://www.wnf.nl/voetafdruktest/quote:Op zondag 6 januari 2013 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
heeft iemand trouwens meegekregen waar het meisje/vrouw net over had? en zo ja website ofzo erbij?
ik luister met half oor en lees een artikel vandaar.
die pizza's zitten je hoog he?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj.
Ik heb nog wel wat pizza's te bakken, maar dat laat ik maar niet door jou doen.
Ja.quote:
Ik vind het wel garpig dat jij geen pizza klaar kan maken. Maar ik nam mezelf al voor dat dit mijn laatsten opmerking erover was.quote:
haha, er is er gewoon 1 mislukt. de voorgaande 100 gingen wel goedquote:Op zondag 6 januari 2013 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vind het wel garpig dat jij geen pizza klaar kan maken. Maar ik nam mezelf al voor dat dit mijn laatsten opmerking erover was.
vrijdag eet ik er weer 1quote:Op zondag 6 januari 2013 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
ik heb serieus al zin in pizza sinds die van Rock mislukte en gisteren in de super vergeet ik er een te kopen.
ik had gehoopt dat iets anders hip was dat ik nog niet kende. Jammer.quote:
Neu, ik ben druk voor school bezig. Daar heb ik mijn handen meer dan vol aan, al mag ik nu even pauzeren van mezelfquote:
Morgen weer aan het werk?quote:Op zondag 6 januari 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik ben druk voor school bezig. Daar heb ik mijn handen meer dan vol aan, al mag ik nu even pauzeren van mezelf
quote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
artikel uit. Ik ga afwassen en daarna naar bed.
Trusten en tot ooit!
trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef ieniminimuis het volgende:
artikel uit. Ik ga afwassen en daarna naar bed.
Trusten en tot ooit!
Neen! Wel allerlei afspraken staan, maar ik hoef woensdag pas te beginnenquote:
Mooie reddingquote:Op zondag 6 januari 2013 22:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen! Wel allerlei afspraken staan, maar ik hoef woensdag pas te beginnen
Toen was alles beterquote:
Nee, Listen to the man with the golden voice, onderdeel van een Liebrand mixquote:I'm specialized?
ALLES!!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Toen was alles beter
[..]
Nee, Listen to the man with the golden voice, onderdeel van een Liebrand mix
Nee
Ruim baan voor TB hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
ALLES!!![]()
Ah, een mix. Dat vind ik dan weer jammer
Ik word gemakkelijker zodra ik onder zware studiedruk sta, de volgende keer kom je er niet zo gemakkelijk mee wegquote:
Beetje tegengas kan ook geen kwaadquote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik word gemakkelijker zodra ik onder zware studiedruk sta, de volgende keer kom je er niet zo gemakkelijk mee weg
Yeah, right...quote:
Rightquote:
F*ckquote:Ik pak je nog weleens terug. Niet met WF, want daarin ben je me te goed, maar ik hou het in m'n achterhoofd.
Vrouwen vergeten nooit iets
Je mag gewoon "fuck" typen hier, ondanks dat het zondag isquote:
Dat doe ik nooitquote:Op zondag 6 januari 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag gewoon "fuck" typen hier, ondanks dat het zondag is![]()
Tot weerquote:En ik ga even weer iets anders doen, anders krijg ik weer klachten omdat het hier op MSN begint te lijken
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTJUH!quote:
OMG, let the hurt stop!11quote:Op zondag 6 januari 2013 23:32 schreef henkde_j het volgende:
Dit nummer duurt in deze versie 28 minuten?
Trustenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd naar bed. voor mijn doen althans
trusten
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens op tijd naar bed. voor mijn doen althans
trusten
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 07-01-2013 om 01:09:38Hij is EINDELIJK 16 geworden: @TjibbeTjibsma Van harte maestro! Met je penis! reageer retweet
Trustequote:Op maandag 7 januari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 07-01-2013 om 01:09:38Hij is EINDELIJK 16 geworden: @TjibbeTjibsma Van harte maestro! Met je penis! reageer retweet
![]()
Ik ga slapen
ik las het.quote:
Thanks, maar het worden toch echt eerst een paar bakken koffiequote:Op maandag 7 januari 2013 08:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik las het.
*schuift glaasje Roosvicee die kant op*
daarbij was ik al om half 8 mijn bed uit, dus dat kan ook nooit veel goeds betekenen voor vandaag.
Maandagen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat doe jij zo vroeg wakker danquote:Op maandag 7 januari 2013 08:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks, maar het worden toch echt eerst een paar bakken koffie![]()
En maandagen zijn tof
Misverstandje qua afspraken vandaag, zie FB voor het hele verhaalquote:
Oh dat heb ik nog niet gecheckt. Ben net wakkerquote:Op maandag 7 januari 2013 08:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Misverstandje qua afspraken vandaag, zie FB voor het hele verhaal
Nu pas? Watjequote:Op maandag 7 januari 2013 08:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik nog niet gecheckt. Ben net wakker
Ik ook, lag verdomme om 6u nog wakker. Wordt een leuke dag vandaag met gezellig gesnauwquote:Op maandag 7 januari 2013 08:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik heb enorm kut geslapen
Leuk verhaal btw, ideaal voor in je dagboek.
Blij eiquote:Op maandag 7 januari 2013 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien ligt het aan mijn huidige geestelijke staat, maar ik vind de MH wel een goede plaat
Echter houdt het bij mij op bij het ge-"oooooooooooooooooooooh" stukkie, dat mag eruit
Ja we weten nu wel dat je een chick gehosseld hebt SC, well donequote:Op maandag 7 januari 2013 08:28 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien ligt het aan mijn huidige geestelijke staat, maar ik vind de MH wel een goede plaat
Echter houdt het bij mij op bij het ge-"oooooooooooooooooooooh" stukkie, dat mag eruit
Dat is minder inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook, lag verdomme om 6u nog wakker. Wordt een leuke dag vandaag met gezellig gesnauw![]()
Ik print het uit en plak het erin
Blij ben ik niet echt hoor haha, het was een mooie nacht + ochtend, maar ik ben nu zo onzeker als de pest...quote:
Gek genoeg went het. Het is alleen extra vervelend omdat ik me niet mocht verslapen, waardoor ik daarvan wakker ging liggenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:35 schreef Pino112 het volgende:
Dat is minder inderdaad.
Vanavond ga ik maar eens op tijd naar bed, heb toch geen muziek.
Hoort dat er niet een beetje bij? Vervelend wel, maar volgens mij vrij normaal en hebben de meeste mensen daar wel last vanquote:Op maandag 7 januari 2013 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Blij ben ik niet echt hoor haha, het was een mooie nacht + ochtend, maar ik ben nu zo onzeker als de pest...
ja hoort erbij denk ikquote:Op maandag 7 januari 2013 08:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoort dat er niet een beetje bij? Vervelend wel, maar volgens mij vrij normaal en hebben de meeste mensen daar wel last van
Gewoon een wekker zetten?quote:Op maandag 7 januari 2013 08:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Gek genoeg went het. Het is alleen extra vervelend omdat ik me niet mocht verslapen, waardoor ik daarvan wakker ging liggen![]()
Arme jij![]()
Ik ga dit gewoon leuk vindenquote:
Teveel contact is ook niet goed.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja hoort erbij denk ik
Maar het kutte is dat ik nauwelijk contact met haar heb tussen de dates door...
Opzich misschien goed omdat je niet meteen ergens in duikt (behalve het bed)
Misschien moet je je er iets minder druk om maken. Lastig, maar het werkt wel! Ervaringquote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja hoort erbij denk ik
Maar het kutte is dat ik nauwelijk contact met haar heb tussen de dates door...
Opzich misschien goed omdat je niet meteen ergens in duikt (behalve het bed)
Ik heb 3 wekkers en het onvoorstelbare vermogen om er kats doorheen te slapenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon een wekker zetten?
Het gebouw wordt nu een beetje verbouwd, we hebben er na de verhuizing niks aan gedaan omdat we er geen tijd voor hadden toen.
Gelukkig volgende week weer
QFTquote:Op maandag 7 januari 2013 08:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Teveel contact is ook niet goed.
En ja, heb ik ervaring mee
Dan moet je een soort systeem maken dat er een emmer water boven je omkiepert oid.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb 3 wekkers en het onvoorstelbare vermogen om er kats doorheen te slapen
Dan kan ik beter gelijk een waterbed kopen, lek steken en erin gaan pittenquote:Op maandag 7 januari 2013 08:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan moet je een soort systeem maken dat er een emmer water boven je omkiepert oid.
Maar daar word je zo nat van.quote:Op maandag 7 januari 2013 08:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan kan ik beter gelijk een waterbed kopen, lek steken en erin gaan pitten
Ik hou van het genre, maar dit moet je in de avond/nacht horen in een of ander schimmig poppodium en niet voor 9u op de radioquote:
Ik herkende 'Diamonds' er ook niet echt inquote:Op maandag 7 januari 2013 08:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou van het genre, maar dit moet je in de avond/nacht horen in een of ander schimmig poppodium en niet voor 9u op de radio
Neuquote:Op maandag 7 januari 2013 08:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik herkende 'Diamonds' er ook niet echt in
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:09 schreef JaneDoe het volgende:
wanneer gaat giel eindelijk weer eens op vakantie, kan ik weer genieten van timur in de ochtend
hij is net vandaag weer terugquote:Op maandag 7 januari 2013 09:09 schreef JaneDoe het volgende:
wanneer gaat giel eindelijk weer eens op vakantie, kan ik weer genieten van timur in de ochtend
ah dat probleem ken ikquote:Op maandag 7 januari 2013 08:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb 3 wekkers en het onvoorstelbare vermogen om er kats doorheen te slapen
HOI MOPJENquote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef minthy het volgende:
Ik ben een half uur te vroeg. Gebeurt ook nooit
Hai poeperdjequote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:43 schreef minthy het volgende:
Ik ben een half uur te vroeg. Gebeurt ook nooit
quote:Op maandag 7 januari 2013 09:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai poeperdje![]()
Heb je mijn mededeling nieuw dagboekhoofdstuk eerder vanochtend gelezen?
Mooi baggerquote:Op maandag 7 januari 2013 09:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]Ik ga te laat komen, die bus zit nooit vol bij mn halte maar nu wel dus hij stopte niet eens
_
Ja! Ik heb een soortement van kleine ode aan wolfje in m'n fobo gezetquote:
ah je gaat snauwen?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Hai poeperdje![]()
Heb je mijn mededeling eerder vanochtend gelezen?
Neen, laat maar. Je wil me niet serieus nemenquote:
Zozo.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een soortement van kleine ode aan wolfje in m'n fobo gezet
Foboquote:Op maandag 7 januari 2013 09:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een soortement van kleine ode aan wolfje in m'n fobo gezet
Het is mét, niet mèt.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, laat maar. Je wil me niet serieus nemen
Ja gewoon fotoboek.fok.nl/<username>.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan mobiel bij fobo komen geloof ik :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |