Ja door kabouters wordt een vrouw van 1.85 extreem lang gevonden ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Voor mannen ligt de grens voor extreem lang toch al een stuk hoger. Een man van 1.85m bvb. wordt niet extreem lang gevonden, een vrouw van 1.85m wel...
Ik zou hem doen hoor.quote:
Relatief gezien, gast..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:02 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Voor mannen ligt de grens voor extreem lang toch al een stuk hoger. Een man van 1.85m bvb. wordt niet extreem lang gevonden, een vrouw van 1.85m wel...
Footface.quote:
Ik vind van die chicks tussen de 180-185 vaak wel erg lekker, maarja, dat is nogal out of my league! En lang is 185 best wel hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja door kabouters wordt een vrouw van 1.85 extreem lang gevonden ja.
In nederland echt niet, totdat ze een cm of 1.95 gaat halen.
Wees zelfverzekerd en verbaas je zelf van wat je binnenhaalt.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik vind van die chicks tussen de 180-185 vaak wel erg lekker, maarja, dat is nogal out of my league!
Zeg, snugger figuur, het is gewoon extreem lang voor een vrouw, tenzij jij een afwijking van ruim 15 cm van het gemiddelde (1.70 m voor de gemiddelde Nederlandse vrouw) volstrekt normaal vindt. Wat jij stelt is hetzelfde als zeggen dan een man van 1.98 m niet extreem lang is (ook hij wijkt 15 cm af van het gemiddelde van zijn geslacht).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja door kabouters wordt een vrouw van 1.85 extreem lang gevonden ja.
In nederland echt niet, totdat ze een cm of 1.95 gaat halen.
Zeg, snugger figuur, of het extreem lang is, kan iemand prima voor zichzelf uitmaken. Meningen, en stuff, weetje?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:11 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Zeg, snugger figuur, het is gewoon extreem lang voor een vrouw, tenzij jij een afwijking van ruim 15 cm van het gemiddelde (1.70 m voor de gemiddelde Nederlandse vrouw) volstrekt normaal vindt. Wat jij stelt is hetzelfde als zeggen dan een man van 1.98 m niet extreem lang is (ook hij wijkt 15 cm af van het gemiddelde van zijn geslacht).
Het is niks subjectiefs. Het is gewoon objectief. Statistisch gezien komen vrouwen en mannen met zo een lichaamslengte gewoon weinig voor. Per definitie is zo'n lengte dus 'extreem'.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:12 schreef TripleP het volgende:
[..]
Zeg, snugger figuur, of het extreem lang is, kan iemand prima voor zichzelf uitmaken. Meningen, en stuff, weetje?
Welk aas?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wees zelfverzekerd en verbaas je zelf van wat je binnenhaalt.
Mijn 8 cm kortere ex-vriend heeft me ook maar mooi binnengehengeld.
Extreem is ook een subjectief begrip.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:15 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Het is niks subjectiefs. Het is gewoon objectief. Statistisch gezien komen vrouwen en mannen met zo een lichaamslengte gewoon weinig voor. Per definitie is zo'n lengte dus 'extreem'.
Ik kan het wel eens proberen, maar naar mijn ervaring gedragen lange vrouwen (vooral als ze er ook lekker uitzien) zich echt als een omhooggevallen ****. Maar mss waren die keren maar "bad luck"quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:09 schreef TripleP het volgende:
[..]
Wees zelfverzekerd en verbaas je zelf van wat je binnenhaalt.
Mijn 8 cm kortere ex-vriend heeft me ook maar mooi binnengehengeld.
Met awesometastischheid.quote:
In dit geval niet. Zulke lengtes komen niet zo vaak voor, dus zijn ze uitzondering eerder dan regel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Extreem is ook een subjectief begrip.
Iets wat eerder uitzondering is dan regel is nog niet gelijk extreem...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:19 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
In dit geval niet. Zulke lengtes komen niet zo vaak voor, dus zijn ze uitzondering eerder dan regel.
Ze kijken natuurlijk een beetje op je neer, omdat ze iets langer zijn, dus laat je daar niet door ontmoedigen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik kan het wel eens proberen, maar naar mijn ervaring gedragen lange vrouwen (vooral als ze er ook lekker uitzien) zich echt als een omhooggevallen ****. Maar mss waren die keren maar "bad luck"
OK, zeldzaam dan. Maar die vergelijking gaat ook niet helemaal op. Iemand met rood haar kan zijn haar gewoon laten verven.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets wat eerder uitzondering is dan regel is nog niet gelijk extreem...
Een meisje met rood haar is ook niet ''extreem'' whatsoever, of een extreme haarkleur als je het zo wilt noemen.
Naja prima.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:21 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
OK, zeldzaam dan. Maar die vergelijking gaat ook niet helemaal op. Iemand met rood haar kan zijn haar gewoon laten verven.
D.w.z. dat dus 19/20 oftwel 95% kleiner is dan dat...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja prima.
Zeldzaam... als 5% van de vrouwen zo lang is zijn er nog steeds enorm veel vrouwen van 1.85.
1/10.000 valt iets van te zeggen natuurlijk. Maar 1/20...
In da club, na het uitgaan kwam hij naar me toe om (alleen aan mij!) gastenlijstplekken te geven voor een feest wat hij organiseerde.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke vijver ergens? (Kroeg? School?)
Nee, als 5% 1.85 is betekent het dat 95% geen 1.85 is.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:23 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
D.w.z. dat dus 19/20 oftwel 95% kleiner is dan dat...
Tof dat je ging.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:24 schreef TripleP het volgende:
[..]
In da club, na het uitgaan kwam hij naar me toe om (alleen aan mij!) gastenlijstplekken te geven voor een feest wat hij organiseerde.
Een fysieke ingreep gaat je echt niet van je issues afhelpen, alleen van je geld.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef D.D.W. het volgende:
dat mensen/vrouwen mij gewoon niet accepteren ondanks mijn handicap, en dit nodig is.. Je kunt als kleine man compenseren wat je wilt, maar vrouwen moeten je gewoon niet. Helaas ben ik gedwongen mij toe te geven aan de bekrompenheid en oppervlakkigheid van de hedendaagse maatschappij.. en ben erg teleurgesteld dat dit nodig is (want ik ben gewoon een lieve man, waarom is dat toch niet genoeg tegenwoordig?).
Ik moest dit even van mij afschrijven..
Bullshit dus want de meeste vrouwen zijn beneden de 1.77.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:34 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is zelfs wetenschappelijk aangetoond dat een vrouw zich vooral (sexueel) aangetrokken voelt tot een man die aanzienlijk langer is als haar. Ik merk dit ook gewoon in het dagelijkse leven. Niks tussen mijn oren dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |