SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je gelijk hebt jaquote:Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat is i.h.a. ook zo, maar ze vallen b.v. ook eerder op 'hufters', en is dat reden om te gaan leren je dan voortaan maar 'hufterig' te gaan gedragen?
Zo kun je wel bezig blijven. Ben zelf 1,76 en ja, zo hebben wij een 'achterstand' op een bepaald vlak. Maar dat is betrekkelijk: ten eerste wijkt het te weinig af om überhaupt te boeien, maar veel belangrijker is dat het geheel van uitstraling en houding veel significanter is dan welk enkel kenmerk dan ook.
Je moet je niet blindstaren op die zogenaamde oplossing. Want dat is dus niet de oplossing, en als je dat wel denkt dan wil je niet zien waar het werkelijk om gaat.
Toevallig ken ik ook paar jongens met jouw lengte die wel een leuke vriendin hebben. Maar die zijn ook een beetje tokkie niveau, maar veel vrouwen vallen daar op ja.quote:Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Politiek correcte bullshit. Als je echt oerlelijk bent dan zullen mensen je oerlelijk vinden, ongeacht hoe gelukkig je zelf bent met je uiterlijk.
Als er een knap vrouwtje interesse in mij toont schrijf ik mij zelf al vaak (snel) af. Ik denk dat het probleem misschien toch licht bij de onzekerheid niet interessant genoeg te zijn ofzo. Ben bang dat ik maar een saaie kantoorlul word gevonden. Dat hele daten bijvoorbeeld, waar in godsnaam moet je met een vrouw urenlang over praten?quote:Op maandag 7 januari 2013 09:34 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
Ik vind de opmerkingen van TS erg oppervlakkig. De mening van TS is dat hij qua uiterlijk er goed uit ziet, hij een bak met geld verdient en een mooie auto heeft, dus dat hij dan volgens normale standaarden veel vrouwen zou moeten kunnen krijgen. Maar het lukt hem niet omdat hij "te klein" zou worden gevonden. Dikke bullshit!
Ik kan je vertellen dat het voor veel vrouwen juist een afknapper is dat je zo te koop loopt met je oppervlakkigheid. Er zullen vast wel vrouwen zijn geweest die interesse hebben getoond in TS. Maar die heeft hij zelf al afgewezen omdat die niet knap genoeg waren volgens zijn standaard. Misschien doet hij dat ook wel onbewust, maar vrouwen hebben dat snel genoeg door.
Er zijn genoeg vrouwen die misschien niet superknap zijn, maar die kunnen wel de zelfde interesses delen of een heel goed karakter hebben. En als je daar niet voor open staat dan zal je nooit een vriendin krijgen. Hoe lang je ook bent.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef seiramu het volgende:
Ik ben 1m53, wat ben ik dan? Een gedrocht?Bij vrouwen gelden andere regels. Lengte wordt bij mannen geassocieerd met "mannelijkheid" en competentie (gek genoeg lijkt het alsof er geen managers in mijn organisatie zijn onder de 190SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Je ziet het overal terug, in de media, sportwereld, film- en modeindustrie etc. Mensen kijken hier naar (dan wel onbewust), het vormt een belangrijke factor van iemands sex-appeal.
Een klein vrouwtje hoeft niet onder te doen dan een lange vrouw. De meeste mannen boeit het eigenlijk ook niet zo, die kijken meer naar vormen (heupen, kont en borsten)
Why stay small, if you can grow big..
Lengte is ook niet zaligmakend. Ik ben 1 meter 95 en volgens jouw theorie zouden de vrouwen dus voor me in de rij moeten staan. Alleen staat die rij dan op de verkeerde plek, want ik heb ook geen vriendin hoorquote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik vind het raar waarom mensen in dit topic vertellen dat lengte er niet toe doet, terwijl de topics uit het verleden (op fok) juist duidelijk maken dat vrouwen geilen op een lange(re) man
Als je de zelfde interesses hebt en op de zelfde golflengte is komt dat vanzelf. En dat kan je echt niet linken aan je lengte want dat is gewoon hoe jullie karkaters matchen. En als je al bij voorbaat denkt dat het gaat mislukken dan doet het dat ook.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:04 schreef D.D.W. het volgende:
Als er een knap vrouwtje interesse in mij toont schrijf ik mij zelf al vaak (snel) af. Ik denk dat het probleem misschien toch licht bij de onzekerheid niet interessant genoeg te zijn ofzo. Ben bang dat ik maar een saaie kantoorlul word gevonden. Dat hele daten bijvoorbeeld, waar in godsnaam moet je met een vrouw urenlang over praten?
Jij moet stoppen met voor vrouwen te denken. Denk je echt dat het een vrouw uitmaakt hoe lang iemand is? Die onderzoeken zijn allemaal bullshit en gebaseerd op het verschil in sex-appeal tussen iemand van 1 meter 40 en 1 meter 80. Dan heeft die van 1 meter 80 vaak de voorkeur ja. Maar jouw lengte is echt niet ondermaats hoor. Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een rolmeter in haar handtas bij heeft om te meten of een man wel lang genoeg is om genoeg sex-appeal te hebben... Als je nu eens stopt met daar over na te denken dan zal het leven een stuk makkelijker voor je worden.quote:Bij vrouwen gelden andere regels. Lengte wordt bij mannen geassocieerd met "mannelijkheid" en competentie (gek genoeg lijkt het alsof er geen managers in mijn organisatie zijn onder de 190). Je ziet het overal terug, in de media, sportwereld, film- en modeindustrie etc. Mensen kijken hier naar (dan wel onbewust), het vormt een belangrijke factor van iemands sex-appeal.
Ga je je beenverlenging combineren met je penisverlenging?quote:
Een zeer trieste troll of één van de meest zielige mensen die ik ooit op fok gezien heb.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ga je je beenverlenging combineren met je penisverlenging?
Onoriginele troll dat ge d'r zijt.
Geweldige fipoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Dankje voor dit topic. Nu besef ik me dat ik lichamelijk gehandicapt ben
Bedankt voor je reactiequote:Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik twijfel of ik moet reageren.
Ik verbaas me enorm over je verhaal. Ik ben zelf 1.69, Ben inmiddels getrouwd met een leuke vrouw van 1.70. Je kan het toch serieus niet menen dat je gehandicapt bent ?
Tuurlijk werd ik vroeger weleens gepest door andere kinderen, maar je bent nu 30. Komop, je bent van normale lengte, en je zegt zelf succesvol in diverse tereinen.
Je moet jezelf gewoon een ding aanleren, dat heb ik vroeger ook gedaan.
Als je ook maar een keer twijfelt over je lengte, kijk je naar beneden en zeg je tegen jezelf.
Goh, maar ik kom wel tot de grond, dus ben lang genoeg.
Ik ben een paar keer wel erg verliefd geweest op meisjes van mijn eigen lengte, wat helaas tot niks heeft geleid. En die meisjes hadden/hebben inderdaad een (ex) vriend die wat meer in het "ideaalbeeld" past.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ben jij wel eens "ingewisseld" door een potentiële vriendin/date voor een langere man TS? Kan mij enigzins voorstellen dat als je zoiets een paar keer heb meegemaakt je tot deze gedachtekronkel kan komen. Het is dan erg makkelijk te denken van "zie je wel, zo'n langere man trekt gewoon vaker aan het langste -no pun- eind..
Gelukkig weet'ie het te compenseren met een grote fantasie.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:30 schreef Re het volgende:
dus te klein, en ook nog een te kleine piemel... volgens mij is je ego ook wat klein, niet?
Je snapt dus bij andere mannen wel dat "lengte" ook niet zaligmakend hoeft te zijn. Er zijn ook genoeg lange mannen waar de vrouwen niet voor in de rij staan.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactieInmiddels denk ik ook dat het probleem meer ligt in mijn eigen perceptie op dingen, en mijn omgeving wat (kennelijk) mij een vertekend beeld heeft gegeven op bepaalde zaken. Ik vergelijk mij gewoon te veel met anderen, en dat moet ik proberen af te leren.. Misschien dat ik ook onbewust val op oppervlakkige (onbereikbare) vrouwen..
Een 'handicap' kun je ook breed zien, in dit geval omschrijf ik het als een (kleine) tekortkoming zeg maar. Gek genoeg zie ik bij andere kleine mannen vaak wel waarom zij leuk gevonden kunnen worden, maar bij mijzelf dus (nog) niet.
kleine mannen grote jannenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:30 schreef Re het volgende:
dus te klein, en ook nog een te kleine piemel... volgens mij is je ego ook wat klein, niet?
Nee sukkel, je moet wel in je rol blijven: "en weeg ik een beetje veel (rond de 70 kilo :$:$:$); ik overweeg een darmverkleining".quote:Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef D.D.W. het volgende: en weeg ik een beetje veel (rond de 90 kilo)
Bij mij gaat het nogal schommelend wat betreft gewichtquote:Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nee sukkel, je moet wel in je rol blijven: "en weeg ik een beetje veel (rond de 70 kilo :$:$:$); ik overweeg een darmverkleining".
En alsch een waare troll ook gewoon serieus reageren op posts waarin je (subtiel) troll genoemd wordt.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Bij mij gaat het nogal schommelend wat betreft gewichtIn stressvolle periodes eet ik altijd meer, maar met een beetje sporten zit ik binnen no time weer op 80 kg
Dat jij mij een trol noemt is niet mijn probleemquote:Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
En alsch een waare troll ook gewoon serieus reageren op posts waarin je (subtiel) troll genoemd wordt.
Je bent niet eens klein, je bent 1.77 - 3.8 cm onder het gemiddelde in Nederland oid.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat jij mij een trol noemt is niet mijn probleemAlsof mijn onzekerheid zo raar is, zat kleine mensen die niet trots zijn op hun lengte.
Er is hierboven al afdoende aangetoond dat je een troll bent.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat jij mij een trol noemt is niet mijn probleemAlsof mijn onzekerheid zo raar is, zat kleine mensen die niet trots zijn op hun lengte.
Dat heeft geen fuck met je lengte te maken.quote:Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef D.D.W. het volgende:
Een 'handicap' kun je ook breed zien, in dit geval omschrijf ik het als een (kleine) tekortkoming zeg maar. Gek genoeg zie ik bij andere kleine mannen vaak wel waarom zij leuk gevonden kunnen worden, maar bij mijzelf dus (nog) niet.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:
[..]
onzin. dat maak je er zelf van.
ooit aan gedacht dat het misschien wel iets anders is waardoor je niet aan de vrouw kunt komen? hoerenlopers zijn bijvoorbeeld ook niet altijd even aantrekkelijk voor vrouwen.
ergo je stelt je aan, nofi. een minimaal kortere lengte een handicap noemen, ga je schamen zeg.
Hoi user13quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:46 schreef user13 het volgende:
hey ddw
Het lijkt me wel leuk contact met je te zoeken maar je kunt geen pms ontvangen enzo...
Ik ben vrouw en heb ook mijn handicaps, zo kan ik niet echt tegen pijn en zit het niet echt in me om huishoudster te zijn voor iemand.
Ik heb bijvoorbeeld geen zin in stikken op iemand lul of uit elkaar te worden gescheurd e.d.
Dat maakt het wat moeilijk in de partnerkeuze maarja je blijft toch zoeken naar Die Eene.
Ik vraag me trouwens wel af wat je met die soapy 'hunk' foto in je avatar moet..ben je mssn bi?
Die hunky foto is iemand die ik graag zou willen zijnquote:WORD GEZOCHT : DATE
- man
- 1.80 e.v.
- hygienisch
- omgeving randstad
- enige vorm van intelligentie
- voorkeur voor onderdanige types met goede humor
- IK hou verder van muziek, films, en meer. Brede interesse en kan over van alles meepraten.
Dat op mn profile is meer een indicatie, 1.73 is ook wel oké hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Hoi user13
Wat vervelend zeg![]()
Ik keek net op je profiel, en ik ben blijkbaar te min voor jou:
[..]
Die hunky foto is iemand die ik graag zou willen zijnIk ben gewoon hetero
Was ik ook maar een tokkie. Liever dat dan een autist die intelligenter (m.b.t. tot mijn interesses) en geobsedeerder is dan goed voor hem is.quote:Op maandag 7 januari 2013 11:04 schreef D.D.W. het volgende:
Toevallig ken ik ook paar jongens met jouw lengte die wel een leuke vriendin hebben. Maar die zijn ook een beetje tokkie niveau, maar veel vrouwen vallen daar op ja.
quote:Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef seiramu het volgende:
Ik ben 1m53, wat ben ik dan? Een gedrocht?Voor vrouwen is klein zijn niet zo'n probleem. Zij hebben juist het omgekeerde. Zeer lange vrouwen schijnen moeite te hebben om aan de man te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg soms opmerkingen dat ik op Robert Pattinson lijk. Ik vind hem best een lelijke homoquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:52 schreef user13 het volgende:
[..]
Dat op mn profile is meer een indicatie, 1.73 is ook wel oké hoor
hoe zie je eruit dan?
Waarom zo'n laag zelfbeeld? Dat klopt wel ja.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Was ik ook maar een tokkie. Liever dat dan een autist die intelligenter (m.b.t. tot mijn interesses) en geobsedeerder is dan goed voor hem is.
[..]
Voor vrouwen is klein zijn niet zo'n probleem. Zij hebben juist het omgekeerde. Zeer lange vrouwen schijnen moeite te hebben om aan de man te komen.
pff nou dan heb je van mannen duidelijk geen kaas gegeten. RP is echt DE hunk van nuquote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Krijg soms opmerkingen dat ik op Robert Pattinson lijk. Ik vind hem best een lelijke homo
Ik heb geen laag zelfbeeld, maar een realistisch zelfbeeld. Ik weet wat mijn problemen zijn m.b.t. het andere geslacht, en dat zijn mijn sterk autistische trekken (heb een officiële diagnose btw, dus het is niet een smoes of zo).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom zo'n laag zelfbeeld? Dat klopt wel ja.
Mannen die extreem lang zijn worden ook niet aantrekkelijk gevonden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Was ik ook maar een tokkie. Liever dat dan een autist die intelligenter (m.b.t. tot mijn interesses) en geobsedeerder is dan goed voor hem is.
[..]
Voor vrouwen is klein zijn niet zo'n probleem. Zij hebben juist het omgekeerde. Zeer lange vrouwen schijnen moeite te hebben om aan de man te komen.
Voor mannen ligt de grens voor extreem lang toch al een stuk hoger. Een man van 1.85m bvb. wordt niet extreem lang gevonden, een vrouw van 1.85m wel...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:01 schreef TripleP het volgende:
[..]
Mannen die extreem lang zijn, worden ook niet aantrekkelijk gevonden.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 02:00 schreef user13 het volgende:
[..]
pff nou dan heb je van mannen duidelijk geen kaas gegeten. RP is echt DE hunk van nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |