abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121262440
Ik ben 1m53, wat ben ik dan? Een gedrocht?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121262897
quote:
4s.gif Op maandag 7 januari 2013 02:16 schreef Philosocles het volgende:

[..]

Dat is i.h.a. ook zo, maar ze vallen b.v. ook eerder op 'hufters', en is dat reden om te gaan leren je dan voortaan maar 'hufterig' te gaan gedragen?

Zo kun je wel bezig blijven. Ben zelf 1,76 en ja, zo hebben wij een 'achterstand' op een bepaald vlak. Maar dat is betrekkelijk: ten eerste wijkt het te weinig af om überhaupt te boeien, maar veel belangrijker is dat het geheel van uitstraling en houding veel significanter is dan welk enkel kenmerk dan ook.

Je moet je niet blindstaren op die zogenaamde oplossing. Want dat is dus niet de oplossing, en als je dat wel denkt dan wil je niet zien waar het werkelijk om gaat.
Ik denk dat je gelijk hebt ja :) Het ligt denk ik meer aan mijn (directe) omgeving. De meeste vrienden en kennissen torenen boven mij uit (en de vrouwen zijn vaak ook tegen de 180). Dus voel me vaak een kaboutertje die niet kan "concurreren" zeg maar.

Ik vind het gewoon prettiger om in een omgeving te zijn met mensen die kwa innerlijk en uiterlijk ongeveer overeenkomen, dat is nu totaal niet het geval.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 02:44 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Politiek correcte bullshit. Als je echt oerlelijk bent dan zullen mensen je oerlelijk vinden, ongeacht hoe gelukkig je zelf bent met je uiterlijk.
Toevallig ken ik ook paar jongens met jouw lengte die wel een leuke vriendin hebben. Maar die zijn ook een beetje tokkie niveau, maar veel vrouwen vallen daar op ja.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 09:34 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

Ik vind de opmerkingen van TS erg oppervlakkig. De mening van TS is dat hij qua uiterlijk er goed uit ziet, hij een bak met geld verdient en een mooie auto heeft, dus dat hij dan volgens normale standaarden veel vrouwen zou moeten kunnen krijgen. Maar het lukt hem niet omdat hij "te klein" zou worden gevonden. Dikke bullshit!
Ik kan je vertellen dat het voor veel vrouwen juist een afknapper is dat je zo te koop loopt met je oppervlakkigheid. Er zullen vast wel vrouwen zijn geweest die interesse hebben getoond in TS. Maar die heeft hij zelf al afgewezen omdat die niet knap genoeg waren volgens zijn standaard. Misschien doet hij dat ook wel onbewust, maar vrouwen hebben dat snel genoeg door.
Er zijn genoeg vrouwen die misschien niet superknap zijn, maar die kunnen wel de zelfde interesses delen of een heel goed karakter hebben. En als je daar niet voor open staat dan zal je nooit een vriendin krijgen. Hoe lang je ook bent.
Als er een knap vrouwtje interesse in mij toont schrijf ik mij zelf al vaak (snel) af. Ik denk dat het probleem misschien toch licht bij de onzekerheid niet interessant genoeg te zijn ofzo. Ben bang dat ik maar een saaie kantoorlul word gevonden. Dat hele daten bijvoorbeeld, waar in godsnaam moet je met een vrouw urenlang over praten? :{

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef seiramu het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij vrouwen gelden andere regels. Lengte wordt bij mannen geassocieerd met "mannelijkheid" en competentie (gek genoeg lijkt het alsof er geen managers in mijn organisatie zijn onder de 190 ;)). Je ziet het overal terug, in de media, sportwereld, film- en modeindustrie etc. Mensen kijken hier naar (dan wel onbewust), het vormt een belangrijke factor van iemands sex-appeal.

Een klein vrouwtje hoeft niet onder te doen dan een lange vrouw. De meeste mannen boeit het eigenlijk ook niet zo, die kijken meer naar vormen (heupen, kont en borsten) ;)
Why stay small, if you can grow big..
  Moderator maandag 7 januari 2013 @ 11:09:46 #153
42184 crew  DaMart
pi_121263036
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Ik vind het raar waarom mensen in dit topic vertellen dat lengte er niet toe doet, terwijl de topics uit het verleden (op fok) juist duidelijk maken dat vrouwen geilen op een lange(re) man :)
Lengte is ook niet zaligmakend. Ik ben 1 meter 95 en volgens jouw theorie zouden de vrouwen dus voor me in de rij moeten staan. Alleen staat die rij dan op de verkeerde plek, want ik heb ook geen vriendin hoor :D.

Ik sluit me dus aan bij de andere mensen hier: kijk eens verder dan wat jij als handicap beschouwt, want het probleem zit (waarschijnlijk) ergens anders. Zonde als je jezelf dan laat verbouwen zonder het probleem op te lossen :).

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 07-01-2013 11:18:29 ]
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 7 januari 2013 @ 11:17:10 #154
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121263248
Ts, je probeert op basis van wat je gevoed krijgt door oppervlakkige media een reden te vinden voor het feit dat je een ongelukkig liefdesleven leidt.

Dat doe je omdat je geen ervaring hebt met de realiteit. Daar heb je een verstoord beeld door gekregen.
Ga eerst maar eens wat eigen ervaring op doen i.p.v. jezelf te meten aan onrealistische ideaalbeelden. Als je daaraan wilt voldoen, blijf je compenseren.

De kunst is om zelf realistisch te zijn én een partner te vinden die dat ook is. Jij doet net alsof je de Kim Kardashians van deze wereld probeert te versieren. Die mensen en die ideaalbeelden zijn niet de norm. Wat wil je nou? Een wijf die bij je is omdat je 1.90 bent en een q5 rijdt? Of iemand die jou leuk vindt om wie je bent, ongeacht de uiterlijke schijn. Je hele wereldbeeld is nep man, Word eens wakker.
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:17:29 #155
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_121263257
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:04 schreef D.D.W. het volgende:

Als er een knap vrouwtje interesse in mij toont schrijf ik mij zelf al vaak (snel) af. Ik denk dat het probleem misschien toch licht bij de onzekerheid niet interessant genoeg te zijn ofzo. Ben bang dat ik maar een saaie kantoorlul word gevonden. Dat hele daten bijvoorbeeld, waar in godsnaam moet je met een vrouw urenlang over praten? :{
Als je de zelfde interesses hebt en op de zelfde golflengte is komt dat vanzelf. En dat kan je echt niet linken aan je lengte want dat is gewoon hoe jullie karkaters matchen. En als je al bij voorbaat denkt dat het gaat mislukken dan doet het dat ook.

quote:
Bij vrouwen gelden andere regels. Lengte wordt bij mannen geassocieerd met "mannelijkheid" en competentie (gek genoeg lijkt het alsof er geen managers in mijn organisatie zijn onder de 190 ;)). Je ziet het overal terug, in de media, sportwereld, film- en modeindustrie etc. Mensen kijken hier naar (dan wel onbewust), het vormt een belangrijke factor van iemands sex-appeal.
Jij moet stoppen met voor vrouwen te denken. Denk je echt dat het een vrouw uitmaakt hoe lang iemand is? Die onderzoeken zijn allemaal bullshit en gebaseerd op het verschil in sex-appeal tussen iemand van 1 meter 40 en 1 meter 80. Dan heeft die van 1 meter 80 vaak de voorkeur ja. Maar jouw lengte is echt niet ondermaats hoor. Ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een rolmeter in haar handtas bij heeft om te meten of een man wel lang genoeg is om genoeg sex-appeal te hebben... Als je nu eens stopt met daar over na te denken dan zal het leven een stuk makkelijker voor je worden.
Oost west, mij best.
pi_121263551
quote:
blaat
Ga je je beenverlenging combineren met je penisverlenging?

Onoriginele troll dat ge d'r zijt :*.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 11:29:06 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 11:31:08 #157
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121263609
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 11:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ga je je beenverlenging combineren met je penisverlenging?

Onoriginele troll dat ge d'r zijt :*.
Een zeer trieste troll of één van de meest zielige mensen die ik ooit op fok gezien heb.

Hij houdt het wel lang vol, dat trollen. Dus hoe dan ook heeft ie niet echt een leven.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:37:45 #158
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121263814
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:22 schreef ganzenherder het volgende:
Dankje voor dit topic. Nu besef ik me dat ik lichamelijk gehandicapt ben :{
Geweldige fipo :D _O-
All she wants and needs is just a little taste..
pi_121263856
Hier TS: daar red je die paar cm ook wel mee, scheelt tienduizenden euros EN pijnlijke operaties :7

http://www.langerworden.nl/verhogende-schoenen.html
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 7 januari 2013 @ 11:42:39 #160
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121263981
Emigreer naar Japan.

All she wants and needs is just a little taste..
pi_121264335
Ach, met mijn 1,65m kom ik ook aan een vriendin. Ben zelf ook een ''beta mannetje'', nerd of hoe je het wilt noemen. Daar ligt het niet aan.

Dat vrouwen jou niet willen komt door de onzekerheid die jij uitstraalt. Vrouwen kunnen dat ''ruiken'' en knappen af. Je benen laten breken om langer te worden lost dat niet op. Jou probleem zit aan de binnenkant.
Over 9000!
pi_121264627
Ben jij wel eens "ingewisseld" door een potentiële vriendin/date voor een langere man TS? Kan mij enigzins voorstellen dat als je zoiets een paar keer heb meegemaakt je tot deze gedachtekronkel kan komen. Het is dan erg makkelijk te denken van "zie je wel, zo'n langere man trekt gewoon vaker aan het langste -no pun- eind..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 7 januari 2013 @ 12:30:11 #163
48114 ActualFantasy
There can be only one.
pi_121265195
Ik twijfel of ik moet reageren.

Ik verbaas me enorm over je verhaal. Ik ben zelf 1.69, Ben inmiddels getrouwd met een leuke vrouw van 1.70. Je kan het toch serieus niet menen dat je gehandicapt bent ?

Tuurlijk werd ik vroeger weleens gepest door andere kinderen, maar je bent nu 30. Komop, je bent van normale lengte, en je zegt zelf succesvol in diverse tereinen.

Je moet jezelf gewoon een ding aanleren, dat heb ik vroeger ook gedaan.

Als je ook maar een keer twijfelt over je lengte, kijk je naar beneden en zeg je tegen jezelf.

Goh, maar ik kom wel tot de grond, dus ben lang genoeg.
pi_121265493
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:30 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik twijfel of ik moet reageren.

Ik verbaas me enorm over je verhaal. Ik ben zelf 1.69, Ben inmiddels getrouwd met een leuke vrouw van 1.70. Je kan het toch serieus niet menen dat je gehandicapt bent ?

Tuurlijk werd ik vroeger weleens gepest door andere kinderen, maar je bent nu 30. Komop, je bent van normale lengte, en je zegt zelf succesvol in diverse tereinen.

Je moet jezelf gewoon een ding aanleren, dat heb ik vroeger ook gedaan.

Als je ook maar een keer twijfelt over je lengte, kijk je naar beneden en zeg je tegen jezelf.

Goh, maar ik kom wel tot de grond, dus ben lang genoeg.
Bedankt voor je reactie :) Inmiddels denk ik ook dat het probleem meer ligt in mijn eigen perceptie op dingen, en mijn omgeving wat (kennelijk) mij een vertekend beeld heeft gegeven op bepaalde zaken. Ik vergelijk mij gewoon te veel met anderen, en dat moet ik proberen af te leren.. Misschien dat ik ook onbewust val op oppervlakkige (onbereikbare) vrouwen..

Een 'handicap' kun je ook breed zien, in dit geval omschrijf ik het als een (kleine) tekortkoming zeg maar. Gek genoeg zie ik bij andere kleine mannen vaak wel waarom zij leuk gevonden kunnen worden, maar bij mijzelf dus (nog) niet.
pi_121265573
Mooi topic deze.
pi_121265628
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:06 schreef Bittere_Bal het volgende:
Ben jij wel eens "ingewisseld" door een potentiële vriendin/date voor een langere man TS? Kan mij enigzins voorstellen dat als je zoiets een paar keer heb meegemaakt je tot deze gedachtekronkel kan komen. Het is dan erg makkelijk te denken van "zie je wel, zo'n langere man trekt gewoon vaker aan het langste -no pun- eind..
Ik ben een paar keer wel erg verliefd geweest op meisjes van mijn eigen lengte, wat helaas tot niks heeft geleid. En die meisjes hadden/hebben inderdaad een (ex) vriend die wat meer in het "ideaalbeeld" past.
pi_121266823
Goed TS, dat je bereid bent de reacties serieus te nemen, het lijkt er op dat je tot inkeer komt?
Dat vergt ook karakter ^O^
pi_121267125
1.77 klein _O-
Ik zou even verder kijken naar je gebreken, want aan jouw lengte kan het niet liggen.
hi there good people
  maandag 7 januari 2013 @ 14:21:14 #169
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_121268799
Geweldig topic... :+

TS, ga aan je psyche werken, daar klopt het niet. Therapeut kan een oplossing bieden.

Praktijk is het zo dat als men bijv te dik is, je gaat vervolgens naar de vetzuiger, je state-of-mind niet verandert. Daar zit het probleem.
Beta technisch gezien, als je (net gekochte) PC niet doet wat je wilt (hij crasht) ga je dan een nieuwe kopen of het probleem van je huidige oplossen? Ik hoop dat laatste en dat moet je ook met je zelf doen: het probleem oplossen
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
  maandag 7 januari 2013 @ 14:26:14 #170
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_121268988
The problem is not the problem. The problem is your attitude towards the problem. Do you understand?"

- Captain Jack Sparrow
  maandag 7 januari 2013 @ 14:30:50 #171
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121269146
dus te klein, en ook nog een te kleine piemel... volgens mij is je ego ook wat klein, niet?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121269196
Hate op Beta mensen en denken dat het allemaal nerds zijn :{w
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_121269299
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:30 schreef Re het volgende:
dus te klein, en ook nog een te kleine piemel... volgens mij is je ego ook wat klein, niet?
Gelukkig weet'ie het te compenseren met een grote fantasie.
pi_121271666
Dude. Ik ben 1,73 en mijn vriend 1,71. Het enige irritante is dat ik geen hakken aankan, maar verder kan het me echt geen reet schelen. 1,77 is echt niet kort.
pi_121272491
Hmm bij nader inzien denk ik toch dat het een Troll is
pi_121273757
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie :) Inmiddels denk ik ook dat het probleem meer ligt in mijn eigen perceptie op dingen, en mijn omgeving wat (kennelijk) mij een vertekend beeld heeft gegeven op bepaalde zaken. Ik vergelijk mij gewoon te veel met anderen, en dat moet ik proberen af te leren.. Misschien dat ik ook onbewust val op oppervlakkige (onbereikbare) vrouwen..

Een 'handicap' kun je ook breed zien, in dit geval omschrijf ik het als een (kleine) tekortkoming zeg maar. Gek genoeg zie ik bij andere kleine mannen vaak wel waarom zij leuk gevonden kunnen worden, maar bij mijzelf dus (nog) niet.
Je snapt dus bij andere mannen wel dat "lengte" ook niet zaligmakend hoeft te zijn. Er zijn ook genoeg lange mannen waar de vrouwen niet voor in de rij staan.
Ik ben zelf 1.61 en getrouwd met een man die 1.71 is. En hij is gewoon uitermate :9

Een zeer pijnlijke operatie ondergaan die je echte problemen niet gaat oplossen lijkt me wat te drastisch.
Een goedkopere en minder risicovolle manier om je wat langer te laten lijken als je daar zo mee zit; koop effectieve schoenen !
Mijn man heeft een paar jaar terug New Rock Reactor schoenen gekocht en met die dingen aan is hij ineens veel groter (niet dat het hem daarom te doen was maar voor jou misschien een handige tip) terwijl het niet lijkt alsof je plateauzolen draagt oid (denk Prince).
Ik heb net even gegoogled en er zijn ook wat minder alternatief uitziende schoenen die je groter laten lijken door een verhoogde binnenzool.
pi_121273820
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:30 schreef Re het volgende:
kleine mannen grote jannen O-)
pi_121273979
Je lengte is je kleinste probleem TS.
pi_121274222
Ik ga mij inderdaad richten op andere aspecten die naar mijn mening beter kunnen :)

Zo ben ik nogal een fanatieke roker, en weeg ik een beetje veel (rond de 90 kilo). Dus hier valt iig ook wel wat aan te doen :)

Maar ik voel me in ieder geval wel wat beter, bedankt iedereen :)
pi_121274697
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:54 schreef D.D.W. het volgende: en weeg ik een beetje veel (rond de 90 kilo)
Nee sukkel, je moet wel in je rol blijven: "en weeg ik een beetje veel (rond de 70 kilo :$:$:$); ik overweeg een darmverkleining".
pi_121275035
quote:
8s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:05 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nee sukkel, je moet wel in je rol blijven: "en weeg ik een beetje veel (rond de 70 kilo :$:$:$); ik overweeg een darmverkleining".
Bij mij gaat het nogal schommelend wat betreft gewicht :) In stressvolle periodes eet ik altijd meer, maar met een beetje sporten zit ik binnen no time weer op 80 kg :)
pi_121275078
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:14 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Bij mij gaat het nogal schommelend wat betreft gewicht :) In stressvolle periodes eet ik altijd meer, maar met een beetje sporten zit ik binnen no time weer op 80 kg :)
En alsch een waare troll ook gewoon serieus reageren op posts waarin je (subtiel) troll genoemd wordt.
pi_121275146
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

En alsch een waare troll ook gewoon serieus reageren op posts waarin je (subtiel) troll genoemd wordt.
Dat jij mij een trol noemt is niet mijn probleem :) Alsof mijn onzekerheid zo raar is, zat kleine mensen die niet trots zijn op hun lengte.
pi_121275253
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Dat jij mij een trol noemt is niet mijn probleem :) Alsof mijn onzekerheid zo raar is, zat kleine mensen die niet trots zijn op hun lengte.
Je bent niet eens klein, je bent 1.77 - 3.8 cm onder het gemiddelde in Nederland oid.
Rustig aan.
pi_121275283
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:17 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Er is hierboven al afdoende aangetoond dat je een troll bent.
pi_121275968
Ts, ik heb een gevarieerde vriendengroep (qua lengte) waarvan ik de langste ben (1.93) en de kleinste 1.70 is. Nog nooit heb ik gemerkt dat ik het beter deed bij vrouwen of hij het slechter deed bij vrouwen idem voor iedereen er tussen in. Het ligt aan zo veel meer aspecten dat lengte zo goed als verwaarloosbaar is. En zoals al vaker gezegd, als je al bereid bent om zo'n relatief gevaarlijke operatie te ondergaan dan is het einde zoek..

Wel moet ik toegeven dat ik van heel veel vrouwen heb gehoord dat de ze het niet fijn zouden vinden als de man kleiner is dan hunzelf, maar daar hoef jij niet bang voor te zijn want zo klein ben je nou ook weer niet.
pi_121281403
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:41 schreef D.D.W. het volgende:

Dat heeft geen fuck met je lengte te maken.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 00:49:58 #188
264919 Stoffa
Enter your phone number here
pi_121296665
Godsamme wat een heerlijk trolltopic dit. Ik heb me werkelijk kapot gelachen, hulde TS!
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:02:17 #189
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_121297002
quote:
19s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef dawg het volgende:

[..]

onzin. dat maak je er zelf van.

ooit aan gedacht dat het misschien wel iets anders is waardoor je niet aan de vrouw kunt komen? hoerenlopers zijn bijvoorbeeld ook niet altijd even aantrekkelijk voor vrouwen. :7

ergo je stelt je aan, nofi. een minimaal kortere lengte een handicap noemen, ga je schamen zeg.
Helemaal mee eens
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:46:20 #190
387204 user13
nieuwe USER
pi_121297744
hey ddw
Het lijkt me wel leuk contact met je te zoeken maar je kunt geen pms ontvangen enzo...
Ik ben vrouw en heb ook mijn handicaps, zo kan ik niet echt tegen pijn en zit het niet echt in me om huishoudster te zijn voor iemand.
Ik heb bijvoorbeeld geen zin in stikken op iemand lul of uit elkaar te worden gescheurd e.d.
Dat maakt het wat moeilijk in de partnerkeuze maarja je blijft toch zoeken naar Die Eene.

Ik vraag me trouwens wel af wat je met die soapy 'hunk' foto in je avatar moet..ben je mssn bi?
nieuwe user
pi_121297801
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:46 schreef user13 het volgende:
hey ddw
Het lijkt me wel leuk contact met je te zoeken maar je kunt geen pms ontvangen enzo...
Ik ben vrouw en heb ook mijn handicaps, zo kan ik niet echt tegen pijn en zit het niet echt in me om huishoudster te zijn voor iemand.
Ik heb bijvoorbeeld geen zin in stikken op iemand lul of uit elkaar te worden gescheurd e.d.
Dat maakt het wat moeilijk in de partnerkeuze maarja je blijft toch zoeken naar Die Eene.

Ik vraag me trouwens wel af wat je met die soapy 'hunk' foto in je avatar moet..ben je mssn bi?
Hoi user13

Wat vervelend zeg ;(

Ik keek net op je profiel, en ik ben blijkbaar te min voor jou:

quote:
WORD GEZOCHT : DATE
- man
- 1.80 e.v.
- hygienisch
- omgeving randstad
- enige vorm van intelligentie
- voorkeur voor onderdanige types met goede humor
- IK hou verder van muziek, films, en meer. Brede interesse en kan over van alles meepraten.
Die hunky foto is iemand die ik graag zou willen zijn ;( Ik ben gewoon hetero :9~
  dinsdag 8 januari 2013 @ 01:52:26 #192
387204 user13
nieuwe USER
pi_121297820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Hoi user13

Wat vervelend zeg ;(

Ik keek net op je profiel, en ik ben blijkbaar te min voor jou:

[..]

Die hunky foto is iemand die ik graag zou willen zijn ;( Ik ben gewoon hetero :9~
Dat op mn profile is meer een indicatie, 1.73 is ook wel oké hoor
hoe zie je eruit dan?
nieuwe user
pi_121297844
quote:

Toevallig ken ik ook paar jongens met jouw lengte die wel een leuke vriendin hebben. Maar die zijn ook een beetje tokkie niveau, maar veel vrouwen vallen daar op ja.

Was ik ook maar een tokkie. Liever dat dan een autist die intelligenter (m.b.t. tot mijn interesses) en geobsedeerder is dan goed voor hem is.

quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2013 10:45 schreef seiramu het volgende:

SPOILER
Voor vrouwen is klein zijn niet zo'n probleem. Zij hebben juist het omgekeerde. Zeer lange vrouwen schijnen moeite te hebben om aan de man te komen.
pi_121297890
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:52 schreef user13 het volgende:

[..]

Dat op mn profile is meer een indicatie, 1.73 is ook wel oké hoor
hoe zie je eruit dan?
Krijg soms opmerkingen dat ik op Robert Pattinson lijk. Ik vind hem best een lelijke homo :')
pi_121297925
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Was ik ook maar een tokkie. Liever dat dan een autist die intelligenter (m.b.t. tot mijn interesses) en geobsedeerder is dan goed voor hem is.

[..]

Voor vrouwen is klein zijn niet zo'n probleem. Zij hebben juist het omgekeerde. Zeer lange vrouwen schijnen moeite te hebben om aan de man te komen.
Waarom zo'n laag zelfbeeld? Dat klopt wel ja.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 02:00:32 #196
387204 user13
nieuwe USER
pi_121297949
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:57 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Krijg soms opmerkingen dat ik op Robert Pattinson lijk. Ik vind hem best een lelijke homo :')
pff nou dan heb je van mannen duidelijk geen kaas gegeten. RP is echt DE hunk van nu
nieuwe user
pi_121297965
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:59 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Waarom zo'n laag zelfbeeld? Dat klopt wel ja.
Ik heb geen laag zelfbeeld, maar een realistisch zelfbeeld. Ik weet wat mijn problemen zijn m.b.t. het andere geslacht, en dat zijn mijn sterk autistische trekken (heb een officiële diagnose btw, dus het is niet een smoes of zo).

En over laag zelfbeeld moet jij vooral beginnen :')
pi_121297968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 01:54 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

[..]

Mannen die extreem lang zijn worden ook niet aantrekkelijk gevonden.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_121297989
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:01 schreef TripleP het volgende:

[..]

Mannen die extreem lang zijn, worden ook niet aantrekkelijk gevonden.
Voor mannen ligt de grens voor extreem lang toch al een stuk hoger. Een man van 1.85m bvb. wordt niet extreem lang gevonden, een vrouw van 1.85m wel...
pi_121297993
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 02:00 schreef user13 het volgende:

[..]

pff nou dan heb je van mannen duidelijk geen kaas gegeten. RP is echt DE hunk van nu

Valt wel mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')