is goed hoor. ik schrik niet zo snel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef Larafairy het volgende:
[..]
Goede foto's doen wonderen. Je moet mij eens zien als ik net wakker ben geworden
Zo was ie niet bedoeldquote:Op zondag 6 januari 2013 20:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dawg, dit is echt een keiharde hint. Go for it.
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
jij bent wel mooi. als jij dat in je fobo bent, that is.
/agreesquote:Op zondag 6 januari 2013 20:10 schreef dawg het volgende:
jij bent wel mooi. als jij dat in je fobo bent, that is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.
larachickiequote:Op zondag 6 januari 2013 20:17 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje mijn compliment aan larachickie onderuit halen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Sport_Life het volgende:
mwah als je haar naast een fotomodel legt valt ze in het niets (qua uiterlijk). Alles is relatief... dus ook je lengte.
SPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]Je begint het te begrijpenSPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is larachickie van schrik weggerend.
quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Techno het volgende:
[..]Precies, zijn zat modellen die ik iig niet mooi zou noemen.. Zelfs zgn "topmodellen". En die foto is écht engSPOILER: Alleen zegt de term fotomodel niet zoveel he... dat is net zo relatief.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar om OT te gaan: TS is niet bij zijn hoofd als hij denkt dat een riskante operatie zijn "probleem" oplost. Hij doet alsof vrouwen zich na zijn operatie ineens aan zijn voeten gaan werpen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
"Ja, maar jij bent 6 cm groter dan ik, zie je nou wel dat die operatie die mijn benen met 7,5 cm gaat verlengen dus WEL zal werken"quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
Ik ben met mijn 183 de kleinste van onze vriendengroep. Toch ben ik de grootste vrouwenverslinder binnen de groep. Lengte zegt dus niet veel
Zegt misschien genoeg over je vriendengroep.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
Ik ben met mijn 183 de kleinste van onze vriendengroep. Toch ben ik de grootste vrouwenverslinder binnen de groep. Lengte zegt dus niet veel
Ik ben ook 1.78 en mijn vriendin is ook langer. Niets mis meequote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef kedge het volgende:
Zal toch echt wel ergens anders aan liggen. Ben ook maar 1.78 en nog nooit last gehad van mijn lengte. Zelfs 2 vriendinnen gehad die langer waren.
Verkapte 'ik ben een hosselaar'-postquote:Op zondag 6 januari 2013 20:27 schreef mr-green het volgende:
misschien is de boodschap wel: lengte zegt niet alles. wie je bent en hoe jij je gedraagt wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ben een hosselaar'-post.
183 is niet klein, dus je post is totaal irrelevantquote:Op zondag 6 januari 2013 20:36 schreef mr-green het volgende:
[..]
misschien is de boodschap wel: lengte zegt niet alles. wie je bent en hoe jij je gedraagt wel.
Oelewapper
ach er zijn genoeg mensen die 183 klein vinden hoor. Natuurlijk is het niet klein maar maak dat die onzekere mensen maar wijs.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
183 is niet klein, dus je post is totaal irrelevant. Net als dit hele topic eigenlijk irrelevant is.
Ik ben 172 en mijn vriend is 170, ja zijn lengte is niet ideaal, maar ik ben gevallen voor zijn verdere uiterlijk/innerlijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben best wel zeker van mij zelfNeemt niet weg dat je best realistisch mag zijn..
Gemiddeld zijn meisjes hier in Nederland 175 ofzo, als ze hakken dragen zien ze mij al helemaal als een klein ventje. Als jij twee mannen tegenover je ziet staan, beiden "knap", eentje mijn lengte en een van 185, zou jij ook voor die langere gaan.
Het probleem is dat dit gewoon deel is van je onderbewustzijn. Op dit topic kun je wel leuk zeggen dat mijn probleem tussen de oren zit, maar de realiteit wijst toch echt anders uit
Zijn lengte (van TS) is het probleem dan ook helemaal nietquote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik ben 172 en mijn vriend is 170, ja zijn lengte is niet ideaal, maar ik ben gevallen voor zijn verdere uiterlijk/innerlijk.
En volgens mij is de gemiddelde lengte van vrouwen in NL 168/170, niet 175.
Is het ook niet.. TS heeft echter besloten dat zijn lengte DE reden is dat hij geen vriendin heeft..quote:Op zondag 6 januari 2013 21:20 schreef Revanches het volgende:
Ik zie juist veel vrouwen rondlopen van rond de 1.65/1.70Ik vind het geen uitzonderlijk kleine lengte eigenlijk.
Waarom ga je niet naar een datesite of een date bureau ofzo? Een vriend van mij heeft daar heel snel een vaste relatie gevonden. Je kan trouwens beter naar een sportschool gaan, wat testosteron slikken of anabolen spuiten en flink spieren kweken. Een hoger testosteron gehalte zal jou automatisch aantrekkelijker maken voor vrouwen en je zelfvertrouwen zal enorm toenemen. Je lengte is zeker geen handicap.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef D.D.W. het volgende:
Beste lezers,
Ik ben een vrij eenzame man, inmiddels al in de 30..
In mijn jeugd ben ik eigenlijk altijd wel een beetje een buitenbeentje geweest, mijn vrienden waren voornamelijk beta-mannetjes...
Dat ik een buitenbeentje was accepteerde ik niet langer, en ben aan mijzelf gaan werken. Inmiddels ben ik aardig succesvol in bepaalde gebieden (zoals werk en inkomen), maar ik mis toch veel affectie (liefde en vriendschap) en geborgenheid in mijn leven.
Het krijgen van een vriendin zag ik als iets wat je zal overkomen en als de tijd juist is, en je er lichamelijk en geestelijk aan toe bent. Helaas is het bij mij wat anders gelopen.
Ik heb met de jaren altijd verschillende signalen gekregen van vrouwen. Van bepaalde vrouwen had ik de indruk dat ze mij knap/leuk vonden en van anderen juist iets negatiefs. Ik probeerde natuurlijk dan (als ik iemand ook leuk/knap vond) een move te maken bij vrouwen waarvan ik dacht dat zij mij zagen zitten, maar ze krabbelde altijd wel terug.
Ik ben toen (na veel afwijzigingen) gaan kijken waar het aan zou kunnen liggen, en ben er aardig zeker van dat het aan mijn handicap ligt (mijn lengte, ik ben namelijk maar 177 cm lang). Ik zie er voor de rest "goed" uit, heb charisma, heb een leuke appartement, rij in een mooie audi q5 en heb een vlotte babbel. Mijn lengte is dus echt killing voor mij.
Om mijn tekort aan liefde en sex enigszins te compenseren ben ik afgelopen jaren veelvuldig naar dames van plezier geweest. Ondanks dat ik sex heb met de mooiste vrouwen blijf ik me ongelukkig voelen. Als ik hun niet dik betaal lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze vrijwillig sex met mij hebben.
Maargoed. Ik heb inmiddels een consultatie met een kliniek in India (New Delhi) voor het verlengen van mijn benen met 7.5 cm (d.m.v. de ilizarov procedure). Na een jaartje zal ik dus 184-185 cm zijn. Dit kost mij ook nog eens 20 tot 30 duizend euro.
Ik baal er gewoon van dat mensen/vrouwen mij gewoon niet accepteren ondanks mijn handicap, en dit nodig is.. Je kunt als kleine man compenseren wat je wilt, maar vrouwen moeten je gewoon niet. Helaas ben ik gedwongen mij toe te geven aan de bekrompenheid en oppervlakkigheid van de hedendaagse maatschappij.. en ben erg teleurgesteld dat dit nodig is (want ik ben gewoon een lieve man, waarom is dat toch niet genoeg tegenwoordig?).
Ik moest dit even van mij afschrijven..
Wat een lulkoek zeg. 183 is per definitie niet klein en wereldwijd gezien zelfs lang.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
ach er zijn genoeg mensen die 183 klein vinden hoor. Natuurlijk is het niet klein maar maak dat die onzekere mensen maar wijs.
Jij vindt dit topic misschien belachelijk maar er zullen genoeg mensen dit lezen omdat zij zich onzeker voelen over hun lengte. Ik had dat vroeger ook en weet nu dat je lengte niks zegt. Dus rot hier op als je alleen maar wil zeiken
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een datesite of een date bureau ofzo? Een vriend van mij heeft daar heel snel een vaste relatie gevonden. Je kan trouwens beter naar een sportschool gaan, wat testosteron slikken of anabolen spuiten en flink spieren kweken. Een hoger testosteron gehalte zal jou automatisch aantrekkelijker maken voor vrouwen en je zelfvertrouwen zal enorm toenemen. Je lengte is zeker geen handicap.
Niet alle vrouwen natuurlijk, maar heel veel vrouwen vinden gespierde mannen aantrekkelijk. Ik ben van nature breed gebouwd en ik heb heel veel chance bij de vrouwen.quote:
Dit. Mijn man is overigens iets van 1.75m en ik iets van 1.73m. Ideale hoogte zo, ongeveer gelijkquote:Op zondag 6 januari 2013 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jouw realiteit ja, die in je hoofd zit. dé realiteit is dat het tussen je oren zit.
Met zo'n laag zelfbeeld? Ik denk het niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef polderturk het volgende:
Gewoon naar een datingsite TS. Binnen een paar maanden zijn je problemen opgelost.
Sneijdertjequote:Op zondag 6 januari 2013 23:17 schreef overflow- het volgende:
Wat word je nick op een datingsite, TS? DDW+7 of zo?![]()
![]()
Laat me niet lachen! Er zijn zijn zat vrouwen van in de 160 die een vent van 177 prima vinden! Kijk naar Denny de Munck, Van Velze etc.
Een datesite is niet echt heel geschikt voor mij (denk ik). Volgens mij zitten daar vooral lelijke(re) vrouwen op. En de schaarse aantal knappe vrouwen zullen wel bedolven worden onder de aandacht en/of opzoek zijn naar die ene lange knappe kerel.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar een datesite of een date bureau ofzo? Een vriend van mij heeft daar heel snel een vaste relatie gevonden. Je kan trouwens beter naar een sportschool gaan, wat testosteron slikken of anabolen spuiten en flink spieren kweken. Een hoger testosteron gehalte zal jou automatisch aantrekkelijker maken voor vrouwen en je zelfvertrouwen zal enorm toenemen. Je lengte is zeker geen handicap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |