SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Maar wat is de meerwaarde om op een halve skippybal te deadliften dan?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Hoe instabieler hoe beter voor de core toch?You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Meer core werk.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef esv7 het volgende:
Maar wat is de meerwaarde om op een halve skippybal te deadliften dan?Skullcrushers superset met CGBP.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef avaz het volgende:
Met welke oefeningen slopen jullie de triceps? Ik heb vaak "moeite" om mijn triceps echt goed te voelen, ook al strek ik vol uit en hou ik de spanning ff 1 seconde aan. Doe nu CGBP 4 setjes, om vervolgens 2 sets rope pulldowns als afsluiter te doen.
Of toch du vader?![]()
Oh en Yuri, check je pot leucine. Lijkt me heel sterk dat er 40 gram leucine wordt aangeraden als dosis.
Leucine als signalleringsaminozuur werkt al bij ca. 3 gram inname.Confidence through competence![]()
net ff gekeken op de pot leucine van xxl daar staat ook gewoon 5 gram per dosering,
40 gram per dosering kost je klauwen met geld joh![]()
![]()
Ja, volgens mij heeft of Yuri een leesfout gemaakt of staat er een drukfout op de pot. Of het is Leucine gemengd met whey ofzo.
/inb4 pot van Snakey gekregenConfidence through competence![]()
Jongens, mannen wat gebruiken jullie Stevia? Ik krijg best veel suiker op een dag binnen maar me moeder wees hierop heb even wat research gedaan en er zit geen chemische shit in blijkbaar( ik kan niet tegen acesulfaam) maar aangezien het een zoetstof is met zo lage voedingswaarden heb ik me twijfels...There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
waarom krijg je teveel suiker binnnen? als je dat al weet is de oplossing denk ik heuuul simpelquote:Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Jongens, mannen wat gebruiken jullie Stevia? Ik krijg best veel suiker op een dag binnen maar me moeder wees hierop heb even wat research gedaan en er zit geen chemische shit in blijkbaar( ik kan niet tegen acesulfaam) maar aangezien het een zoetstof is met zo lage voedingswaarden heb ik me twijfels...![]()
Afaik wordt Stevia zoals verkocht in de supermarkt ook synthetisch in elkaar geknutseld, de steviol moleculen:quote:Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef ChesterPerry het volgende:
Jongens, mannen wat gebruiken jullie Stevia? Ik krijg best veel suiker op een dag binnen maar me moeder wees hierop heb even wat research gedaan en er zit geen chemische shit in blijkbaar( ik kan niet tegen acesulfaam) maar aangezien het een zoetstof is met zo lage voedingswaarden heb ik me twijfels...
en niet uit het plantje geextraheerd.
Maar sowieso is de denkwijze 'synthetische shit is altijd giftig' of 'natuurlijke shit is altijd goed' ontzettend gestoeld op een foute, kromme logica. Cyanide en andere meest sterke giffen voor het menselijk lichaam zijn allemaal 'natuurlijke' moleculen: omdat het 'natuurlijk' is, is het niet meteen goed voor je.
Marketingafdelingen van bedrijven die zoetstoffen uitbrengen spelen hier handig op in. 'Stevia is puur natuur!' en voila, weer een paar miljoen potten aan consumenten verkocht
Confidence through competence![]()
Het zou ´puur´ leucine moeten zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, volgens mij heeft of Yuri een leesfout gemaakt of staat er een drukfout op de pot. Of het is Leucine gemengd met whey ofzo.
/inb4 pot van Snakey gekregen![]()
![]()
Jezus christus te paard, 40 gram puur leucine op een dag. Eerste keer dat ik ervan hoorquote:
Ik heb deze gekregen voor kerst.
http://www.orbea.com/au-en/bicycles/carpe-h10/
Geweldig fietsje. Vandaag een kleine 10km gedaan en nu al zadelpijn.![]()
Voel het redelijk in m´n benen ook. Het was dan al een jaar of 10 geleden dat ik op de fiets stapte.![]()
Maar is het dus niet slecht voor je/beter dan de normale kristal of rietsuiker?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afaik wordt Stevia zoals verkocht in de supermarkt ook synthetisch in elkaar geknutseld, de steviol moleculen:
[ afbeelding ]
en niet uit het plantje geextraheerd.
Maar sowieso is de denkwijze 'synthetische shit is altijd giftig' of 'natuurlijke shit is altijd goed' ontzettend gestoeld op een foute, kromme logica. Cyanide en andere meest sterke giffen voor het menselijk lichaam zijn allemaal 'natuurlijke' moleculen: omdat het 'natuurlijk' is, is het niet meteen goed voor je.
Marketingafdelingen van bedrijven die zoetstoffen uitbrengen spelen hier handig op in. 'Stevia is puur natuur!' en voila, weer een paar miljoen potten aan consumenten verkocht
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
pfff dat is geen klein kerstkado zegquote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef Snakey het volgende:
Ik heb deze gekregen voor kerst.
http://www.orbea.com/au-en/bicycles/carpe-h10/
Geweldig fietsje. Vandaag een kleine 10km gedaan en nu al zadelpijn.![]()
Voel het redelijk in m´n benen ook. Het was dan al een jaar of 10 geleden dat ik op de fiets stapte.![]()
Ik heb zelf deze http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/model/rapid/8013/46147/ en als je een tijdje niet hebt gefietst voel je dat aardig aan je benen jaAls het weer een beetje beter wordt ben ik ook voornemens iets vaker mn fiets te gebruiken. En hier in het heuvelland (zuid-limburg) zijn genoeg "zware" routes te vinden
![]()
![]()
het heeft in ieder geval een lagere energiewaarde.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Maar is het dus niet slecht voor je/beter dan de normale kristal of rietsuiker?
beter vraag je je af of je niet iets aan je sweet tooth kunt doen
En wat bedoel je met sweet tooth?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Nou dat valt eigenlijk wel mee, ik moet gewoon door de yoghurt of kwark suiker doen anders vind ik het niks en een paar glaasjes carvan cevitam, appelsap of taksi etcThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Dat valt niet mee. Dat is kleuter.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:17 schreef ChesterPerry het volgende:
Nou dat valt eigenlijk wel mee, ik moet gewoon door de yoghurt of kwark suiker doen anders vind ik het niks en een paar glaasjes carvan cevitam, appelsap of taksi etcFacet!![]()
Wacht ik had het fout, ik neem geen 40 gr. maar 20 gr. op een trainingsdag. Een dosering is 2 volle maatscheppen (5 gr.). Ik neem er 8 (20 gr.). Er staat op: neem niet meer dan 4 doseringen = 8 maatscheppen = 20 gr.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:47 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Yuri, check je pot leucine. Lijkt me heel sterk dat er 40 gram leucine wordt aangeraden als dosis.
Leucine als signalleringsaminozuur werkt al bij ca. 3 gram inname.Maarja, ik nam het maximale zodat ik 'zeker' weet dat ik spierverlies zo veel mogelijk tegen ga (op gevoel).
![]()
Ik heb de wetenschap (Examine) van L-eucine niet doorgelezen, even doen.If not now, then when.![]()
Afgelopen week omdat ik ziek was helaas mijn schouders en benen niet kunnen trainen, die pak ik denk ik morgen maar, aankomende week ben ik toch vijf a zes keer in de gym te vinden. Dan schuif ik de rest gewoon een dag door (normaal doe ik op maandag rug-biceps).![]()
Nice.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Questular het volgende:
[..]
pfff dat is geen klein kerstkado zeg![]()
Ik heb zelf deze http://www.giant-bicycles.com/nl-nl/bikes/model/rapid/8013/46147/ en als je een tijdje niet hebt gefietst voel je dat aardig aan je benen jaAls het weer een beetje beter wordt ben ik ook voornemens iets vaker mn fiets te gebruiken. En hier in het heuvelland (zuid-limburg) zijn genoeg "zware" routes te vinden
Ik woon op het moment in Spanje, dus kon ik vandaag in een graad of 20 fietsen. Ik ga eerst een tijdje op vlakke grond rijden voor ik hier de bergen in trek. Effe een beetje wennen weer.![]()
Die fiets is hier niet zo duur als die link aangeeft. Ze worden hier gemaakt, ik denk dat ze er in de aanbieding niet meer dan 500 voor heeft neergelegd.![]()
Niks mis met een puntje stevia in de koffie, of over m´n havermouth.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
het heeft in ieder geval een lagere energiewaarde.
beter vraag je je af of je niet iets aan je sweet tooth kunt doen![]()
![]()
Stevia in koffie, zonde man, het smaakt niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niks mis met een puntje stevia in de koffie, of over m´n havermouth.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: