SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 06-01-2013 18:02:04 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bleef ook wakker hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slapen met Hups in de buurt, no ffing way!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen nood! Jij bent veilig hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slapen met Hups in de buurt, no ffing way!![]()
En ik geloof dat ER en Lotusss ook komen dus wie weet kan/mag je bij hen slapen.
Maar jij komt toch niet naar de meet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat was de schuld van het dieselkatje!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dieselkatquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was de schuld van het dieselkatje!![]()
![]()
![]()
Waar het hart vol van is hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die van de 17e? Nope, ik heb nog 1 vrije dag deze maand en dat is de 9e, de rest wil ik gewoon werken want ik wil in Maart 1 of 2 weken vrij vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood! Jij bent veilig hoor![]()
En ik geloof dat ER en Lotusss ook komen dus wie weet kan/mag je bij hen slapen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van de 17e? Nope, ik heb nog 1 vrije dag deze maand en dat is de 9e, de rest wil ik gewoon werken want ik wil in Maart 1 of 2 weken vrij vragen
#nosarcasm!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb trouwens zojuist mijn nieuwe fietslampje gefixed die ik had laten vallen, ik word echt handig ineens. Nou borsthaar, kom maar op
.
![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb trouwens zojuist mijn nieuwe fietslampje gefixed die ik had laten vallen, ik word echt handig ineens. Nou borsthaar, kom maar op
.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mannelijke man!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
JIJ BENT EEN BEERquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Word het eindelijk eens watquote:.
![]()
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag ernaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN HI-HA-HO
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN HI-HA-HO.
![]()
Ik zie voordelen aan het werkloos zijn!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word het eindelijk eens wat.
![]()
[..]
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag erna.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik. Just sayin'quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word het eindelijk eens wat.
![]()
[..]
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag erna.
![]()
![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie voordelen aan het werkloos zijn!!.
Partyfever!quote:![]()
![]()
Dan komt het met meer en dikker terug...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht er al 20 jaar op.
[..]
Neuh, dan scheer ik het er weer af.
Is dat geen fabeltje?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan komt het met meer en dikker terug...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan komt het met meer en dikker terug...![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!![]()
Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas wel.quote:
C'est la vie
Het kan nog 60 jaar durenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap. Ik wacht al zo lang he.
![]()
quote:Geen idee, zou kunnen.. Ik hoorde het ook maar van iemand..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn voorkeur is dan bij Lotusss op de bank liggenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood! Jij bent veilig hoor![]()
maar ik zie wel.....![]()
Dan ben ik toch allang dood johquote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan nog 60 jaar duren. Ik wacht al zo lang he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ruilen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan nog 60 jaar duren. Ik wacht al zo lang he.
Fabel mbt borsthaar, het is wel eerst stoppelig en zodra het wat langer word voelt het weer zachter aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee, zou kunnen.. Ik hoorde het ook maar van iemand..
VAN MIJN ZUSJE GEHOORD.![]()
Wil je niet naast Roy liggen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is dan bij Lotusss op de bank liggen
maar ik zie wel.....
[b]AirwiN schreef [/b]
PICS VAN JE ZUSJEquote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fabel mbt borsthaar, het is wel eerst stoppelig en zodra het wat langer word voelt het weer zachter aan.
VAN MIJN ZUSJE GEHOORD.C'est la vie
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomenquote:.
Hm, moet ik het eerst zienquote:.
![]()
Jij wil, vrijwillig, een (half)naakte joof bekijken?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomen.
[..]
Hm, moet ik het eerst zien.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja zo'n mooie voorzet moest ik afmaken.quote:
C'est la vie
Dood ga je toch een keerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil, vrijwillig, een (half)naakte joof bekijken?.
![]()
Oh maar dat durf ik niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomen.
[..]
Hm, moet ik het eerst zien.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
.
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt![]()
![]()
Had ik niet achter jou gezochtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zo'n mooie voorzet moest ik afmaken..
![]()
#YOLOquote:
C'est la vie
Ja! Is dat zo gek?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt![]()
![]()
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?quote:![]()
![]()
is niks aan hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zwem altijd met een t-shirt aan, weet je hoe eng anders!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?
Huppel leid je niet af hoor, die zegt het gewoon. IK TREK ZE ER NU AF MUHAHAHAH KIJK JE EVEN!! RAAATSCH!quote:![]()
Ik hoop van wel en velen met mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?
Je legt ze wel panklaar neer.C'est la vie
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook heus wel eens lief hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huppel leid je niet af hoor, die zegt het gewoon. IK TREK ZE ER NU AF MUHAHAHAH KIJK JE EVEN!! RAAATSCH!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed moment wel om te vragen aan de opticien of ik uberhaupt kan/mag zwemmen met lenzen.....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben gewoon een goede middenvelderquote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en velen met mij.
Je legt ze wel panklaar neer..
![]()
Dat ben je zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook heus wel eens lief hoor. Netjes thee en hulp gekregen bij het klussen
.
![]()
Beetje wel natuurlijk, als je niks zelf kan en steeds om hulp moet vragen is natuurlijk niet heel dominant.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt
Rustig aan.![]()
Lamme arm van het bijschijnen jaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ben je zeker. Netjes thee en hulp gekregen bij het klussen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zidane is er niks bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goede middenvelder.
C'est la vie
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet je hoofd gestoten hequote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!.
![]()
Hebben ze wel op je gerekend met het eten?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet mijn voorkeur nee
Als mono er nou was.... daar ben ik ondertussen aan gewend geraakt
[b]AirwiN schreef [/b]
gevaarlijk, straks pleurt het zootje naar beneden.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die angst heb ik welquote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gevaarlijk, straks pleurt het zootje naar beneden.
Nopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ja zegquote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet mijn voorkeur nee
Als mono er nou was.... daar ben ik ondertussen aan gewend geraakt![]()
What the hell heeft dat met dominant te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk, als je niks zelf kan en steeds om hulp moet vragen is natuurlijk niet heel dominant.![]()
![]()
Jupquote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze wel op je gerekend met het eten?
[..]. Karbonade, sla en aardappelschijfjes
![]()
![]()
Of autoritair hoe je het wilt noemen...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What the hell heeft dat met dominant te makenRustig aan.![]()
Als je haken en kettingen op wil hangen in de sm kelder zul je moeten klussen hequote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What the hell heeft dat met dominant te maken![]()
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunstenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Karbonade, sla en aardappelschijfjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met harde kun je het sowieso vergeten, die drijven je oog uit.
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen
Oh ja dat moet ik ook nog even regelenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je haken en kettingen op wil hangen in de sm kelder zul je moeten klussen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk het niet nee.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunsten![]()
Gewoon zo'n grote duikbril nemen met snorkel. Staat je goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is je afwijking dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen![]()
Ik had je gepmtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunstenbuiten jou en TB (nog geen reactie) kan iedereen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
ohja, wil je AldoTheApache toevoegen aan het karten?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik weet niet hoe andere mensen dat doen, gewoon de bril ophouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo groot dat ik niks zie als ik ze uit heb![]()
-3 en -3.5quote:
Ik kan wel zien, maar gezichten herkennen wordt lastig op grote afstand..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
We zijn niet van plan je ergens achter te latenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
-3 en -3.5
Ik kan wel zien, maar gezichten herkennen wordt lastig op grote afstand...
![]()
zachte toch ook? Bij een beetje stroming dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met harde kun je het sowieso vergeten, die drijven je oog uit.![]()
Ik zwem altijd met mn lenzen, zwembad, zee, nog nooit last gehad. Sterker nog, heb minder last van het chloor en het zout door mn lenzen. Net als dat ik bijv niks merk van het snijden van uien wanneer ik mn lenzen in heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik had het gezien!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je gepmtbuiten jou en TB (nog geen reactie) kan iedereen.
Ik moet even kijken nog. Op zich kan ik wel!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welnee. Je moet geen hele stukken onder water gaan zwemmen met je ogen open, maar verder gebeurt er niks. In een beetje achtbaan heb ik meer problemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
zachte toch ook? Bij een beetje stroming dan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik heb de laatste tijd te vaak naast iemand geslapen, dan is het alleen slapen opeens weer heel kut!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Top, wil je de datum vastleggen in de OP?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het gezien!!
Ik moet even kijken nog. Op zich kan ik wel!!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hmm.. Klinkt wel plausibel, ik bel maandag gewoon even om het zeker te wetenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zwem altijd met mn lenzen, zwembad, zee, nog nooit last gehad. Sterker nog, heb minder last van het chloor en het zout door mn lenzen. Net als dat ik bijv niks merk van het snijden van uien wanneer ik mn lenzen in heb.
Gewoon af/uitquote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe andere mensen dat doen, gewoon de bril ophouden?![]()
![]()
Nieuwe foto's van mijn toekomstige kat gekregen.Heerlijke beer, en bijna net zo groot als de hond op de foto.
![]()
Ik vind dat dan juist wel prettig, hele bed voor jezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd te vaak naast iemand geslapen, dan is het alleen slapen opeens weer heel kut!![]()
Doet ik!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top, wil je de datum vastleggen in de OP?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Tegen elkaar liggen is wel heel fijn, maar als ik echt wil slapen draai ik me meestal weg. Hoewel er een paar mensen zijn waar ik goed bij slaap als ik er tegenaan lig.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
kleur, leeftijd, specs etc?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Myraela het volgende:
Nieuwe foto's van mijn toekomstige kat gekregen.Heerlijke beer, en bijna net zo groot als de hond op de foto.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Is ook wel prettig maar heb dan moeite met in slaap komenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind dat dan juist wel prettig, hele bed voor jezelf.
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is dus mijn probleem, ik hou van onder water zwemmenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee. Je moet geen hele stukken onder water gaan zwemmen met je ogen open, maar verder gebeurt er niks. In een beetje achtbaan heb ik meer problemen.
Anders gewoon setje goedkope daglenzen bestellen voor dit soort zaken. Of oude lenzen gebruiken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Klinkt wel plausibel, ik bel maandag gewoon even om het zeker te weten"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Je bent geweldigquote:
't maakt mij eigenlijk niet zoveel uit naast wie ik slaap. Zolang ze maar niet handtastelijk wordenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik slaap gewoon niet naast vreemde mensen.
Dan maar doortanken.
Tevens hoi![]()
En alle FOK!kers zijn vreemdquote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik slaap gewoon niet naast vreemde mensen.
Dan maar doortanken.
[b]AirwiN schreef [/b]
nee hoor gezag vind ik ook niks mannelijksquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of autoritair hoe je het wilt noemen...![]()
Vroeger deed ik ze altijd uit, nu laat ik ze wel in ja. Maar ik kijk dan ook niet onder water.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee. Je moet geen hele stukken onder water gaan zwemmen met je ogen open, maar verder gebeurt er niks. In een beetje achtbaan heb ik meer problemen.
Ook wel handig om ze in te houden bij mijn sterkte van -7![]()
![]()
Dat kan ook nog.. Nieuwe set meenemen voor na het zwemmen..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders gewoon setje goedkope daglenzen bestellen voor dit soort zaken. Of oude lenzen gebruiken.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
GoedenavondEindelijk uitgeklust!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat heb ik sowieso, dus dat maakt voor mij niet uitquote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ook wel prettig maar heb dan moeite met in slaap komen![]()
Je bedoelt duiken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is dus mijn probleem, ik hou van onder water zwemmen![]()
ik kan dat niet, moet altijd helemaal los liggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen elkaar liggen is wel heel fijn, maar als ik echt wil slapen draai ik me meestal weg. Hoewel er een paar mensen zijn waar ik goed bij slaap als ik er tegenaan lig.![]()
oke, maar dat kan ik ook zelf met een geleende klopboor/boorhamerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je haken en kettingen op wil hangen in de sm kelder zul je moeten klussen he![]()
![]()
Precies. Ik heb tijdens outdoor activiteiten ook altijd reserve lenzen mee.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.. Nieuwe set meenemen voor na het zwemmen.."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee. Onder water zwemmen. Duiken doe je voor het water raakt toch je ogen bij dicht..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hehe, kan er niks aan doenquote:.
Alleen bij kaneel echt geslapen toen ik alleen op het luchtbed lag met koffie op de bank ernaast. Bij kaneel in bed duurde het een uur voordat ik weg was en dat was dus 7 uur 's-ochtends.
Ik ga smikkelen, later allemaal![]()
.
![]()
Dan ben jij dus dominantquote:Op zondag 6 januari 2013 18:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke, maar dat kan ik ook zelf met een geleende klopboor/boorhamer![]()
en in de winter beslaat je bril als je ergens binnen komtquote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voordeel van een bril is dan weer dat je ´s zomers geen vliegjes in je ogen krijgt op de fiets![]()
![]()
Smikkel zequote:Op zondag 6 januari 2013 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, kan er niks aan doen.
Alleen bij kaneel echt geslapen toen ik alleen op het luchtbed lag met koffie op de bank ernaast. Bij kaneel in bed duurde het een uur voordat ik weg was en dat was dus 7 uur 's-ochtends.
.
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hehe, kan er niks aan doen.
.
_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gebruik beide, alles heeft voor/nadelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voordeel van een bril is dan weer dat je ´s zomers geen vliegjes in je ogen krijgt op de fiets"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Denk niet dat er zoveel mensen enthousiast zouden raken over duiken, als ze de hele tijd hun ogen dicht zouden hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee. Onder water zwemmen. Duiken doe je voor het water raakt toch je ogen bij dicht..![]()
Wat een droppie!!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Seal bi colour ragdoll, 4 a 5 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Instant verliefdheid.
[b]AirwiN schreef [/b]
Das een nadeel, geen voordeelquote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef Adames het volgende:
[..]
en in de winter beslaat je bril als je ergens binnen komt![]()
![]()
Mijn tuin-kooi is af
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Volgens mij halen jullie dingen door elkaar, Jofu bedoelt van een plank oid het water in springen en jij bedoeld volgens mij met een snorkel of fles duiken. Alleen dan heb je sowieso altijd een bril op.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef twi het volgende:
[..]
Denk niet dat er zoveel mensen enthousiast zouden raken over duiken, als ze de hele tijd hun ogen dicht zouden hebben."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
SM tuin?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
MENSEN NOG 12 MINUTEN HE!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie TTquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat?quote:
3 uur lang naar kansloze figuren die navelpluis sparen en maagd zijn kijken is toch leuheuk!!
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat is?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
3 uur lang naar kansloze figuren die navelpluis sparen en maagd zijn kijken is toch leuheuk!!
Maagden van 30+quote:
Sommige die er bewust voor kiezen, anderen die gewoon niets te neuken kunnen vinden
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik kan niet wachten om hem op te halen, helemaal enthousiast.quote:Hij schijnt wel schuw te zijn, maar dat komt wel goed bij mij en bart. En een kat die zo goed met andere dieren om kan gaan, is sowieso al te lief.
We willen er nog een kitten bij nemen, zodat ze goed met elkaar om zullen gaan. Dat is soms wat lastiger als je 2 volwassen katten bij elkaar zet.
![]()
Gelukkig is dat lot me bespaard gebleven...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maagden van 30+
Sommige die er bewust voor kiezen, anderen die gewoon niets te neuken kunnen vinden![]()
Ik zou bijna mijn AlQaidaKitten aanbiedenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet wachten om hem op te halen, helemaal enthousiast.Hij schijnt wel schuw te zijn, maar dat komt wel goed bij mij en bart. En een kat die zo goed met andere dieren om kan gaan, is sowieso al te lief.
We willen er nog een kitten bij nemen, zodat ze goed met elkaar om zullen gaan. Dat is soms wat lastiger als je 2 volwassen katten bij elkaar zet.
[b]AirwiN schreef [/b]
Uhm ja, leegtequote:Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jeeuzus, is -dat- jouw uitzicht!
Jij was 29 toen het eindelijk gebeurde?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig is dat lot me bespaard gebleven...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Op Ned1?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
3 uur lang naar kansloze figuren die navelpluis sparen en maagd zijn kijken is toch leuheuk!!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ben je leider van een praatgroepje?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maagden van 30+
Sommige die er bewust voor kiezen, anderen die gewoon niets te neuken kunnen vinden![]()
TLC!quote:
Kan jij dat ontvangen daar in het buitenland?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Skippy.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat?
Als ik eindig zoals hem kop ik een trein.C'est la vie
Nee, iets van 26 of 27 of zo. Vond ik wel laat genoeg.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij was 29 toen het eindelijk gebeurde?![]()
Dat zal nooit gebeurenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Skippy.
Als ik eindig zoals hem kop ik een trein.
[b]AirwiN schreef [/b]
Alleen als ik mijn ontvanger wat dichter bij de kabelaansluiting schuif, of als het 2 weken niet geregend heeftquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TLC!
Kan jij dat ontvangen daar in het buitenland?(geen geintje, iets met te weinig ziggo signaal)
Dat is inderdaad wel laat jaquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, iets van 26 of 27 of zo. Vond ik wel laat genoeg.![]()
Tegenwoordig neuken ze al op veel te vroege leeftijd man
[b]AirwiN schreef [/b]
Klinkt geinig, ff downlaoden.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maagden van 30+
Sommige die er bewust voor kiezen, anderen die gewoon niets te neuken kunnen vinden"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn ontvanger wat dichter bij de kabelaansluiting schuif, of als het 2 weken niet geregend heeft(geen geintje, iets met te weinig ziggo signaal)
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Aan het eind van +- 2km leegte zie ik de A6. S'avonds leuk zwaailichtjes kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prachtig man! Had ik maar zo'n uitzicht
quote:
U vraagt, wij plaatsen.C'est la vie
quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, ik was vroeger nou niet bepaald een handig iemand of zoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel laat ja![]()
Tegenwoordig neuken ze al op veel te vroege leeftijd man
Kansen (of kansjes) had ik wel, maar zag ze niet![]()
![]()
Ik dacht even dat je een foto van jezelf ging sturen.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij plaatsen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
volgens mij valt dat best mee, er wordt alleen meer over gesproken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig neuken ze al op veel te vroege leeftijd man![]()
Klagen over meisjes in 3de wereld landen die op hun 12de al kinderen hebben, want dat is o zo zielig, die kinderen horen nog geen seks te hebben en moeder te zijn. Terwijl ze hier in Nederland ook al op hun 11de voor het eerst seks hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig neuken ze al op veel te vroege leeftijd man![]()
![]()
Dat is pas fijn als er iets van chemie is .....quote:Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegen elkaar liggen is wel heel fijn, maar als ik echt wil slapen draai ik me meestal weg. Hoewel er een paar mensen zijn waar ik goed bij slaap als ik er tegenaan lig.
ik slaap sowieso niet vast..... ik kan wel in slaap vallen als ik aan de goede kant op een buik lig![]()
Ik vind het heerlijk tegen iemand aan te liggen, maar als ik slaap dan lig ik gewoon apart. Anders is het toch al snel te warm, of ik krijg maagpijn en moet rechtop liggen of ik pik alle dekens en word weggejaagd.![]()
Dat is er in dat geval ook wel inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is pas fijn als er iets van chemie is .....
ik slaap sowieso niet vast..... ik kan wel in slaap vallen als ik aan de goede kant op een buik lig"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oh dan mag je blij zijn dat ik tegenwoordig niet meer om de 2 uur wakker word van de dorst als je eens bij mij crasht.. Ik slaap nu heerlijk 6 tot 8 uur door, geweldig die medicijnenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is pas fijn als er iets van chemie is .....
ik slaap sowieso niet vast..... ik kan wel in slaap vallen als ik aan de goede kant op een buik lig
Volgens mij hap je nuquote:
Lijkt me rot als je moeite hebt met slapen. Ik heb de mazzel gezegend te zijn met een goeie slaapquote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dan mag je blij zijn dat ik tegenwoordig niet meer om de 2 uur wakker word van de dorst als je eens bij mij crasht.. Ik slaap nu heerlijk 6 tot 8 uur door, geweldig die medicijnen![]()
![]()
Ik wil helemaal niemand tegen me aan hebben liggen als ik moet slapen; hoe verliefd ik ook ben, als ik wil slapen laat me dan met rust
En neem je eigen dekbed mee
Had gekund natuurlijk. Maar bij hem spat het er toch net meer vanaf.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een foto van jezelf ging sturen.
Al zeg ik het zelf.C'est la vie
Hulde voor deze man.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef fietsie het volgende:
Ik wil helemaal niemand tegen me aan hebben liggen als ik moet slapen; hoe verliefd ik ook ben, als ik wil slapen laat me dan met rustC'est la vie
Ik vind het wel fijn als iemand mij vasthoudt als ik slaapquote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef fietsie het volgende:
Ik wil helemaal niemand tegen me aan hebben liggen als ik moet slapen; hoe verliefd ik ook ben, als ik wil slapen laat me dan met rust
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfs al sliep ik dan een uur of 10 was ik kapot als ik opstond, zag er ook echt niet uit.. Tegenwoordig word ik fris en uitgeslapen waker, zelfs na minder dan 8 uur, geen donkere emo kringen meer om m'n ogen enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt me rot als je moeite hebt met slapen. Ik heb de mazzel gezegend te zijn met een goeie slaap![]()
![]()
Ik voel me daardoor in het algemeen ook stukken beter
Zeker. Als je jou ziet, denk je toch wel dat je minstens een keer seks hebt gehad.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Had gekund natuurlijk. Maar bij hem spat het er toch net meer vanaf.
Al zeg ik het zelf.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heb je enig idee hoe warm dat wordt, en hoe die mooie lange dameskapsels kietelen??quote:Op zondag 6 januari 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als iemand mij vasthoudt als ik slaapProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Enig idee waarom je zo slecht sliep? Of had je dat altijd al gehad?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs al sliep ik dan een uur of 10 was ik kapot als ik opstond, zag er ook echt niet uit.. Tegenwoordig word ik fris en uitgeslapen waker, zelfs na minder dan 8 uur, geen donkere emo kringen meer om m'n ogen enzo![]()
![]()
Ik voel me daardoor in het algemeen ook stukken beter
Ik sliep altijd al goed, niks op aan te merken.
Niet goed kunnen slapen lijkt mij best wel slopend![]()
![]()
Ik heb daar echt geen problemen meequote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe warm dat wordt, en hoe die mooie lange dameskapsels kietelen??
Ik slaap zelfs rechtop in een stoel als het echt moet
Gooi mn haar dan meestal in een staart of knot en warm krijgt de ander het toch niet want ik jat gewoon alle dekensquote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe warm dat wordt, en hoe die mooie lange dameskapsels kietelen??
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik rij gewoon een tyfus eind, drink dan een fles muk leeg en danquote:Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh dan mag je blij zijn dat ik tegenwoordig niet meer om de 2 uur wakker word van de dorst als je eens bij mij crasht.. Ik slaap nu heerlijk 6 tot 8 uur door, geweldig die medicijnen![]()
dat slaapt wel
![]()
Oow dat kan ik ook. Maar als er een ander tegen me aan ligt wordt het "raakpunt" voor mijn gevoel kokend heet....quote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb daar echt geen problemen mee
Ik slaap zelfs rechtop in een stoel als het echt moetProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Als ik in het juiste deel van Bijlmer had gewoond was ik wel deelnemer geweest aan meerdere kelderboxgangbangs gok ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Als je jou ziet, denk je toch wel dat je minstens een keer seks hebt gehad.C'est la vie
Zie mijn eerdere post: "Breng zelf een dekbed mee"quote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi mn haar dan meestal in een staart of knot en warm krijgt de ander het toch niet want ik jat gewoon alle dekens
Diabetes, steeds wakker van de dorst en om te pissen.. en dan moest je na 2 uur weer want je had weer dorst en je moest weer pissen.. Maar als ik dan niets dronk dan werd ik na een uur weer wakker van de dorstquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee waarom je zo slecht sliep? Of had je dat altijd al gehad?
Ik sliep altijd al goed, niks op aan te merken.
Niet goed kunnen slapen lijkt mij best wel slopend
Dat is nu echt zo goed als weg merk ik
Dat is waarquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gooi mn haar dan meestal in een staart of knot en warm krijgt de ander het toch niet want ik jat gewoon alle dekens![]()
Zomers moet er ook niemand tegen mij aanliggen hoor!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan ben ik wel benieuwd welk deel van de Bijlmer je bedoeltquote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik in het juiste deel van Bijlmer had gewoond was ik wel deelnemer geweest aan meerdere kelderboxgangbangs gok ik.
Overigens gewoon uit nieuwsgierigheid![]()
![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik rij gewoon een tyfus eind, drink dan een fles muk leeg en dan![]()
dat slaapt wel
Ja das ook een optie
Of heul goed eten en heel laat een film kijken werkt ook wel
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom is er geen VD
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmm, nee, daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk.. Alleen vaak de eerste keer dat je iemand in bed hebt heb ik weleens moeite met inslapen.. Maar voor de rest vind ik alles goed.. Ik keer me toch naar binnen en hou me bezig met m'n hartslag reguleren en verlagen, dan slaap je vanzelfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat kan ik ook. Maar als er een ander tegen me aan ligt wordt het "raakpunt" voor mijn gevoel kokend heet....
Hmz.. dit was dus de laatste vakantiedag.... morgen weer an den arbeid....
Zal ik dan vroeg naar bed, of juist laat??
Hmz....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik woonde zeg maar niet in de buurt van de flats. Waar dat soort onzin zich meestal afspeelde.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd welk deel van de Bijlmer je bedoelt
Overigens gewoon uit nieuwsgierigheidC'est la vie
Of je daar nou zo vrolijk van wordt.... al die lelijke dikke hoertjes die het doen voor een hamburger.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik in het juiste deel van Bijlmer had gewoond was ik wel deelnemer geweest aan meerdere kelderboxgangbangs gok ik.
Dan moest je ook ieder weekend in zo'n show komen om te kijken of jij de vader bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee hoor .... ik eet momenteel weer geweldigquote:Op zondag 6 januari 2013 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja das ook een optie
Of heul goed eten en heel laat een film kijken werkt ook wel
En van een late film val ik niet in slaap..... tenzij bagger natuurlijk![]()
![]()
T is niet eens te downloadenquote:
*grin* een eerste keer ben ik met heul andere dingen bezig, en mag die slaap er wel inschieten hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, nee, daar heb ik nooit last van gehad eigenlijk.. Alleen vaak de eerste keer dat je iemand in bed hebt heb ik weleens moeite met inslapen.. Maar voor de rest vind ik alles goed.. Ik keer me toch naar binnen en hou me bezig met m'n hartslag reguleren en verlagen, dan slaap je vanzelf
friendjequote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Maagden kom maar op...weg met cupcakes.![]()
![]()
Ligt er ook wel een beetje aan in welke kringen je je begeeft denk ik. En die kun je zelf uitzoeken.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woonde zeg maar niet in de buurt van de flats. Waar dat soort onzin zich meestal afspeelde.
Gevaar is altijd dat je er min of meer vanzelf in rolt, daar moet je dan voor waken.
Met shit wil je niet omgaan![]()
![]()
Zelfs daarna had ik moeite, iig de laatste keer dan.. En laat ik nou vroeg op gemoeten hebben om te werken.. Was wel een heel kortnachtje, van half 2 tot half 4quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
*grin* een eerste keer ben ik met heul andere dingen bezig, en mag die slaap er wel inschieten hoor
Jijbuizenquote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Het komt niet volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef xFriendx het volgende:
Maagden kom maar op...weg met cupcakes.
[b]AirwiN schreef [/b]
Oi, das vervelend..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor .... ik eet momenteel weer geweldig
En van een late film val ik niet in slaap..... tenzij bagger natuurlijk
Maar komt vast goed
Ik verbied m'n broertje dan ook gewoon om laat in de nacht nog te gaan zitten gamen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
De guide van Ziggo zegt dat die cupcakesshit nog blijft doorgaanquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop. Staat ook nog steeds bij tvgids.nl
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:wat een show zeg.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Haat aan tvgids.nl![]()
Mij een beetje blij maken met een dode mus
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Dooie Huppelmus ?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Haat aan tvgids.nl![]()
Mij een beetje blij maken met een dode musProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slaat gewoon nergens op...quote:Op zondag 6 januari 2013 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Haat aan tvgids.nl![]()
Mij een beetje blij maken met een dode mus![]()
![]()
Niet dat ik dat wil hoor, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of je daar nou zo vrolijk van wordt.... al die lelijke dikke hoertjes die het doen voor een hamburger.
Dan moest je ook ieder weekend in zo'n show komen om te kijken of jij de vader bent.
[ afbeelding ]
C'est la vie
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Er zijn mij 3 afleveringen beloofdquote:Op zondag 6 januari 2013 18:34 schreef xFriendx het volgende:
Misschien hierna nog? Op tvgids.nl zou daarna nog een aflevering volgen.
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu doe ik huilenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Serieus, dit is geniaal, waarom is het niet te downloaden
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef PeuRac het volgende:
Serieus, dit is geniaal, waarom is het niet te downloaden![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou dat helpt zegquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Fixedquote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk weer naar jou toe gaan. Wat zal je zoon, iedereen in de SC en mijn ouders wel niet denken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Echt welquote:Op zondag 6 januari 2013 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oi, das vervelend..
Maar komt vast goed
Ik verbied m'n broertje dan ook gewoon om laat in de nacht nog te gaan zitten gamen..
Gister eten meegekregen... dat was een goede lunch![]()
![]()
Ik heb net noodles laten aanbranden, hoe triest is dat."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Hoi Vinquote:Op zondag 6 januari 2013 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk weer naar jou toe gaan. Wat zalzullen je zoon en mijn ouders wel niet denken.
![]()
![]()
Dat ik zoiets doe is vrij normaal maar jij????quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net noodles laten aanbranden, hoe triest is dat.
[b]AirwiN schreef [/b]
ja erg he, ik was ze vergeten :$quote:Op zondag 6 januari 2013 18:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik zoiets doe is vrij normaal maar jij????"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb net noodles laten aanbranden, hoe triest is dat.![]()
![]()
Het is zullen volgens mijquote:Op zondag 6 januari 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is 'zal' goed, want 'zoons' is geen meervoud. Ik twijfel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben van mijn a propos!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dafuqquote:
Alsof ik zo alwetend benquote:Op zondag 6 januari 2013 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
A
[..]
Als jij het zegt zal het wel kloppen
[b]AirwiN schreef [/b]
Schat. Mijn zoon van 14 weet al meer dan jijquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit doet pijnquote:Op zondag 6 januari 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat. Mijn zoon van 14 weet al meer dan jij![]()
![]()
Heel je avondplanning door de war nu?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:43 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nouja, dan ga ik maar wat anders doenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorryquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaa, die van jou?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel je avondplanning door de war nu?![]()
Ik zit huilend op de bank nuquote:![]()
En ik blijf TLC kijken omdat ik vind dat VD moet komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Stomme TLCquote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit huilend op de bank nu![]()
En ik blijf TLC kijken omdat ik vind dat VD moet komen
Uit protest kijk ik niet meer naar die zender. Zal ze leren![]()
![]()
Maar wat nou als VD volgende keer wel komt? Kijk je dan ook niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Stomme TLC
Uit protest kijk ik niet meer naar die zender. Zal ze leren
[b]AirwiN schreef [/b]
hebben ze je lampen gefixt?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
HET IS AL BIJNA DONKER BUITEN MAAR DAT MAAKT NIET UIT WANT IK KAN NU HET LICHT AANDOEN!!
![]()
![]()
dus![]()
VD??quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit huilend op de bank nu![]()
En ik blijf TLC kijken omdat ik vind dat VD moet komendus![]()
Muhahahahahaha is de lampenheldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
TTquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Tuurlijk wel. Maar tot die tijd niet meerquote:Op zondag 6 januari 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wat nou als VD volgende keer wel komt? Kijk je dan ook niet?![]()
![]()
Groot gelijk!!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:48 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar tot die tijd niet meerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oke, ik moet echt wat gaan doen, wil mn nieuwe boekenkast inpakken, maar ben dit weekend niet verder gekomen dan 1 doos van zolder halen en op tafel zetten
Ik ga tvgids aanklagen!!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:50 schreef xFriendx het volgende:
Even de site van TLC bekeken, geen VD zo te zien.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Verlaat ons niet!!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
hoooi
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik moet echt wat gaan doen, wil mn nieuwe boekenkast inpakken, maar ben dit weekend niet verder gekomen dan 1 doos van zolder halen en op tafel zettendus![]()
Heb je leuke boeken?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
Oke, ik moet echt wat gaan doen, wil mn nieuwe boekenkast inpakken, maar ben dit weekend niet verder gekomen dan 1 doos van zolder halen en op tafel zettenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Omdat ik de hele tijd op de bank hang en niks doe, geen specifieke reden waarom niet.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Heel divers, van romans, thrillers, maar ook vak literatuur.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
50 tinten onderzeeër ofzo toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha pornoboekenomg heb dat boek nog niet uit!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
heh bah das vies!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond nog wel Smaakpolitie. Altijd leuk met die studentenhokken.
Studenten![]()
o wacht...dus![]()
In t studentenhuis waar ik woonde wilden we dat ze langskwamen, maar t huis was te schoonquote:Op zondag 6 januari 2013 18:57 schreef xFriendx het volgende:
Vanavond nog wel Smaakpolitie. Altijd leuk met die studentenhokken.
Nee beter geschreven iets.. maar was even achter met de leespornoquote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
50 tinten onderzeeër ofzo toch?omdat ik even te veel rl porno had
.. maar dat is nu weer over
![]()
dus![]()
Heb je al gedweild?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
eerst neerploffen en dan je koffie neerzetten is niet zo handig
Hallooooooooooo![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties Forumhop: Hop naar: