SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Huppelmuts op 06-01-2013 18:02:04 ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik bleef ook wakker hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slapen met Hups in de buurt, no ffing way!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen nood! Jij bent veilig hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slapen met Hups in de buurt, no ffing way!![]()
En ik geloof dat ER en Lotusss ook komen dus wie weet kan/mag je bij hen slapen.
Maar jij komt toch niet naar de meet
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Dat was de schuld van het dieselkatje!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dieselkatquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was de schuld van het dieselkatje!![]()
![]()
![]()
Waar het hart vol van is hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die van de 17e? Nope, ik heb nog 1 vrije dag deze maand en dat is de 9e, de rest wil ik gewoon werken want ik wil in Maart 1 of 2 weken vrij vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood! Jij bent veilig hoor![]()
En ik geloof dat ER en Lotusss ook komen dus wie weet kan/mag je bij hen slapen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jammer!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die van de 17e? Nope, ik heb nog 1 vrije dag deze maand en dat is de 9e, de rest wil ik gewoon werken want ik wil in Maart 1 of 2 weken vrij vragen
#nosarcasm!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb trouwens zojuist mijn nieuwe fietslampje gefixed die ik had laten vallen, ik word echt handig ineens. Nou borsthaar, kom maar op
.
![]()
WHAHAHAHAHAquote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb trouwens zojuist mijn nieuwe fietslampje gefixed die ik had laten vallen, ik word echt handig ineens. Nou borsthaar, kom maar op
.
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
I knowquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij mannelijke man!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
JIJ BENT EEN BEERquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Word het eindelijk eens watquote:.
![]()
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag ernaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN HI-HA-HO
DAAR MOET OP GEDRONKEN WORDEN HI-HA-HO.
![]()
Ik zie voordelen aan het werkloos zijn!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word het eindelijk eens wat.
![]()
[..]
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag erna.
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik. Just sayin'quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Word het eindelijk eens wat.
![]()
[..]
Gast, voor drank heb je geen excuus nodig, hoogstens een vrije dag erna.
![]()
![]()
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie voordelen aan het werkloos zijn!!.
Partyfever!quote:![]()
![]()
Dan komt het met meer en dikker terug...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht er al 20 jaar op.
[..]
Neuh, dan scheer ik het er weer af.
Is dat geen fabeltje?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan komt het met meer en dikker terug...If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan komt het met meer en dikker terug...![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!![]()
Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap
[b]AirwiN schreef [/b]
Helaas wel.quote:
C'est la vie
Het kan nog 60 jaar durenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap. Ik wacht al zo lang he.
![]()
quote:Geen idee, zou kunnen.. Ik hoorde het ook maar van iemand..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Mijn voorkeur is dan bij Lotusss op de bank liggenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen nood! Jij bent veilig hoor![]()
maar ik zie wel.....![]()
Dan ben ik toch allang dood johquote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan nog 60 jaar duren. Ik wacht al zo lang he.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ruilen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan nog 60 jaar duren. Ik wacht al zo lang he.
Fabel mbt borsthaar, het is wel eerst stoppelig en zodra het wat langer word voelt het weer zachter aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee, zou kunnen.. Ik hoorde het ook maar van iemand..
VAN MIJN ZUSJE GEHOORD.![]()
Wil je niet naast Roy liggen?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is dan bij Lotusss op de bank liggen
maar ik zie wel.....
[b]AirwiN schreef [/b]
PICS VAN JE ZUSJEquote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fabel mbt borsthaar, het is wel eerst stoppelig en zodra het wat langer word voelt het weer zachter aan.
VAN MIJN ZUSJE GEHOORD.C'est la vie
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomenquote:.
Hm, moet ik het eerst zienquote:.
![]()
Jij wil, vrijwillig, een (half)naakte joof bekijken?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomen.
[..]
Hm, moet ik het eerst zien.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja zo'n mooie voorzet moest ik afmaken.quote:
C'est la vie
Dood ga je toch een keerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil, vrijwillig, een (half)naakte joof bekijken?.
![]()
Oh maar dat durf ik niet hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Geen pensioen niks, hoe moet ik dan nog rondkomen.
[..]
Hm, moet ik het eerst zien.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
.
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt![]()
![]()
Had ik niet achter jou gezochtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zo'n mooie voorzet moest ik afmaken..
![]()
#YOLOquote:
C'est la vie
Ja! Is dat zo gek?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt![]()
![]()
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?quote:![]()
![]()
is niks aan hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
DAN WAX IK ALLES ZO RATSCH ERAF, HUPPEL MAG HET DOEN WANT DIE VIND PIJN BIJ EEN ANDER FIJN!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zwem altijd met een t-shirt aan, weet je hoe eng anders!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?
Huppel leid je niet af hoor, die zegt het gewoon. IK TREK ZE ER NU AF MUHAHAHAH KIJK JE EVEN!! RAAATSCH!quote:![]()
Ik hoop van wel en velen met mij.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zal ik wel roepen voordat ie zijn shirt uitdoet. Trouwens als joof bij de zwemmeet komt zie ik hem toch ook? Of draagt ie dan een Burkini?
Je legt ze wel panklaar neer.C'est la vie
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook heus wel eens lief hoorquote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huppel leid je niet af hoor, die zegt het gewoon. IK TREK ZE ER NU AF MUHAHAHAH KIJK JE EVEN!! RAAATSCH!
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed moment wel om te vragen aan de opticien of ik uberhaupt kan/mag zwemmen met lenzen.....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben gewoon een goede middenvelderquote:Op zondag 6 januari 2013 17:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop van wel en velen met mij.
Je legt ze wel panklaar neer..
![]()
Dat ben je zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook heus wel eens lief hoor. Netjes thee en hulp gekregen bij het klussen
.
![]()
Beetje wel natuurlijk, als je niks zelf kan en steeds om hulp moet vragen is natuurlijk niet heel dominant.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je denkt door dingen te fixen dat je dan extra mannelijk wordt
Rustig aan.![]()
Lamme arm van het bijschijnen jaquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat ben je zeker. Netjes thee en hulp gekregen bij het klussen
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zidane is er niks bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een goede middenvelder.
C'est la vie
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet je hoofd gestoten hequote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!.
![]()
Hebben ze wel op je gerekend met het eten?quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet mijn voorkeur nee
Als mono er nou was.... daar ben ik ondertussen aan gewend geraakt
[b]AirwiN schreef [/b]
gevaarlijk, straks pleurt het zootje naar beneden.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en 1 van de eerste dingen die ik zei was: er hangt een lamp!! Er hangt gewoon een lamp boven mn bed!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Die angst heb ik welquote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gevaarlijk, straks pleurt het zootje naar beneden.
Nopequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou ja zegquote:Op zondag 6 januari 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet mijn voorkeur nee
Als mono er nou was.... daar ben ik ondertussen aan gewend geraakt![]()
What the hell heeft dat met dominant te makenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje wel natuurlijk, als je niks zelf kan en steeds om hulp moet vragen is natuurlijk niet heel dominant.![]()
![]()
Jupquote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze wel op je gerekend met het eten?
[..]. Karbonade, sla en aardappelschijfjes
![]()
![]()
Of autoritair hoe je het wilt noemen...quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What the hell heeft dat met dominant te makenRustig aan.![]()
Als je haken en kettingen op wil hangen in de sm kelder zul je moeten klussen hequote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
What the hell heeft dat met dominant te maken![]()
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunstenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup. Karbonade, sla en aardappelschijfjes
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met harde kun je het sowieso vergeten, die drijven je oog uit.
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen
Oh ja dat moet ik ook nog even regelenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je haken en kettingen op wil hangen in de sm kelder zul je moeten klussen he
[b]AirwiN schreef [/b]
Denk het niet nee.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunsten![]()
Gewoon zo'n grote duikbril nemen met snorkel. Staat je goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is je afwijking dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb zachte, Hydrogel daarbij ook nog.. Maar Chloor lijkt me niet zo gezond voor je lenzen eigenlijk..
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen![]()
Ik had je gepmtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet zo lekker als mijn thuisbezorgd.nl kookkunstenbuiten jou en TB (nog geen reactie) kan iedereen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
ohja, wil je AldoTheApache toevoegen aan het karten?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik weet niet hoe andere mensen dat doen, gewoon de bril ophouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo groot dat ik niks zie als ik ze uit heb![]()
-3 en -3.5quote:
Ik kan wel zien, maar gezichten herkennen wordt lastig op grote afstand..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
We zijn niet van plan je ergens achter te latenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
-3 en -3.5
Ik kan wel zien, maar gezichten herkennen wordt lastig op grote afstand...
![]()
zachte toch ook? Bij een beetje stroming dan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met harde kun je het sowieso vergeten, die drijven je oog uit.![]()
Ik zwem altijd met mn lenzen, zwembad, zee, nog nooit last gehad. Sterker nog, heb minder last van het chloor en het zout door mn lenzen. Net als dat ik bijv niks merk van het snijden van uien wanneer ik mn lenzen in heb.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En om nou met zo'n stom duikbrilletje aan te komen"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik had het gezien!!quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je gepmtbuiten jou en TB (nog geen reactie) kan iedereen.
Ik moet even kijken nog. Op zich kan ik wel!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Welnee. Je moet geen hele stukken onder water gaan zwemmen met je ogen open, maar verder gebeurt er niks. In een beetje achtbaan heb ik meer problemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Adames het volgende:
[..]
zachte toch ook? Bij een beetje stroming dan."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik heb de laatste tijd te vaak naast iemand geslapen, dan is het alleen slapen opeens weer heel kut!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: