Wat heb jij voor horloge dan eigenlijk?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:56 schreef Maharbal het volgende:
Door het zien van Erik z'n klokjes heb ik nu zin om er weer één te kopen.
Bedoelde waarom ze je het niet geleerd hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet in één oogopslag kan aflezen.
Op dit moment geen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wat heb jij voor horloge dan eigenlijk?
Dat zijn mooie dingen.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Op dit moment geen.
Nuja, ik heb hier een Seiko liggen die ik op m'n 18e heb gekregen van m'n oma en tante in Polen, heeft veel sentimentele waarde. Moet dat bandje toch echt 's gaan laten maken.
Oh ja ik heb geen ideequote:Op zondag 6 januari 2013 22:01 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Bedoelde waarom ze je het niet geleerd hebben.
Uhm ik zou wel denken dat de school dat moet doenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja ik heb geen ideeHoor je dat op school of thuis te leren?
Hm ja, nooit gebeurd dusquote:Op zondag 6 januari 2013 22:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Uhm ik zou wel denken dat de school dat moet doenen anders je ouders nog.
Ik normaliter ook, maar meestal lukt het me niet om productief te zijn in bed dus mezelf maar achter m'n desktop gezet. Nu mag ik weer chillen van mezelf dus weer lekker in bedquote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zwaai ook af. Welterusten mensen !
quote:
quote:
Ach.. wij hebben in december tentamens gehad, doen nu nog een onderwijsblok en eind januari over die 3 weken tentamenquote:
Had jij niet een dikke twee weken vrij?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij studeert nog, dus permanent vakantie...remember?
arbeiderquote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Jij studeert nog, dus permanent vakantie...remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |