Oh, Breil is wel oke. Ziet er wel uit als een goede deal.quote:
Vermandequote:Op zondag 6 januari 2013 21:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Niks. Net als met die andere stickers. Net als met de Kluwer eigenlijk.
En voor mensen in de praktijk die de Kluwer gebruiken kan dat misschien wel nuttig zijn. Dat is ongetwijfeld één van de redenen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, Breil is wel oke. Ziet er wel uit als een goede deal.
Ik hou eigenlijk niet echt van dat zilverachtigequote:Op zondag 6 januari 2013 21:35 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Breil heeft een hele vette reclame waar een hele fraaie MB S600 in voor komt.
Neem eentje met een bruine leren band dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik hou eigenlijk niet echt van dat zilverachtigeZo'n bruine leren band vind ik vaak veel mooier.
Dan ga je even naar de V&D en laat je er een leren bandje opzetten voor 10 euro.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Ik hou eigenlijk niet echt van dat zilverachtigeZo'n bruine leren band vind ik vaak veel mooier.
Tof.quote:
De V&D heeft een keer mijn horloge verneukt. Sindsdien kom ik er niet meer voor horlogedingen.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ga je even naar de V&D en laat je er een leren bandje opzetten voor 10 euro.
Why not.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Ho nee, ik hoef überhaupt (nog) geen horloge
Met betrekking tot het vak Merken- en modellenrecht.quote:Na een algemene inleiding tijdens de colleges Intellectuele Eigendom wordt in dit vak
Met verwijzing naar 2 hoofdstukjes van het boek, die dan even doorgenomen moeten worden.quote:Zoals in de studiegids staat, wordt voor dit vak aangeraden om de colleges IE in het eerste semester gevolgd te hebben. Zij die dat niet hebben gedaan, zullen het vak lastiger kunnen volgen zonder enige zelfstudie.
Mwah weet niet, vind het irritant en praktisch nut heeft het ook niet (meer).quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Why not.Onmisbaar onderdeel van je outfit. Een horloge.
Ik zie m'n pols sneller dan m'n iPhonequote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mwah weet niet, vind het irritant en praktisch nut heeft het ook niet (meer).
Voor veel mannen wordt het een beetje een verlengstuk van hun geslachtsdeelquote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet in het tempo waarmee ik analoge klokken afleesquote:Op zondag 6 januari 2013 21:48 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zie m'n pols sneller dan m'n iPhone
Ah, vandaar dat ik er geen behoefte aan hebquote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Voor veel mannen wordt het een beetje een verlengstuk van hun geslachtsdeel
compensatiegedrag enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh, daar heb ik m'n auto al voor.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
compensatiegedrag enzo
Hoezo niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niet in het tempo waarmee ik analoge klokken afleesMij is dat vroeger nooit geleerd ofzo waardoor ik nu een achterstand heb
Denk er hetzelfde overquote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Correct.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
compensatiegedrag enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |