SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
heb hem wel eens gespeeld. is wel leuk als je het een beetje leert begrijpen maar nou niet echt een game die ik vaak speel..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb R.U.S.E. gekocht gisteren, is dat wat?
Wel, ik heb DM van m gekregen om 12.48quote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef TJV het volgende:
Drump is een kamer aan het zoeken in Noord dus die leeft niet meer denk ik.
Het ziet er nu beter uitquote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godsamme zeg, wat zit je het wiel opnieuw uit te vinden? Kleine aanpassingen waren prima maar je hoeft het hele ding niet compleet te verbouwen.
maak dan Oxford of Yale oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zo komt die nooit af als je bestaande gebouwen nog gaat verbouwen.beste stuurluiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zo komt die nooit af als je bestaande gebouwen nog gaat verbouwen.heh komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, ik heb de meeste van mijn grote projecten in survival ook niet afgemaakt. Gewoon ervaringquote:
hihi bezig kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja weet je? Ik weet iemand die momenteel zonder opleiding zit en toch niet werkt en daarom wel even bezig kan
meisjequote:
Trek je het nog wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben heulemaal geen meidje
Nee, ik wacht even fijn mijn bijeenkomst af de 11de. Daarna ga ik me wel zorgen maken over het plan van actie.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al bij McCain langsgegaan?
Heb even een to do lijstje voor je gemaakt:quote:Op zondag 6 januari 2013 17:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even fijn mijn bijeenkomst af de 11de. Daarna ga ik me wel zorgen maken over het plan van actie.
Geef creative en bouw wel wat gr gr.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb even een to do lijstje voor je gemaakt:
1. in Brixton bouwen
2. naar de bijeenkomst
3. in Brixton bouwen
4. naar McCain
5. in Brixton bouwen
Als je nog vragen hebt weet je mij te vinden.
Ohja, was vergeten om boos te vragen van wie dat isquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdorie zeg, jullie stonden toch te klagen dat mijn schip in de haven vol zeil had. Hebben jullie gewoon een schip met vol zeil op het land staan.
Dat dit kan in menderv.nl
Ik zal je moeder eens creative doen, daar beginnen we niet aanquote:Op zondag 6 januari 2013 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geef creative en bouw wel wat gr gr.
Verder waarom geil je zo op mccain? Niet om arrogant te doen ofzo, maar een chipsfabriek zit niet bepaald op het niveau van werk waarin ik zou beginnen te kijken op zoek naar een baan. Bedoel het geld zal wel goed zijn, maar de geest wilt ook wat.
Ja he anders is het no deal hoor. Beetje jij met rsi willen opzadelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens creative doen, daar beginnen we niet aan
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja he anders is het no deal hoor. Beetje jij met rsi willen opzadelen.
Ik heb op menderv al dijken gebouwd, rivieren verlegd, huizen gebouwd, land opgehoogd en klaar gemaakt voor de bouw. Mijn voorouders zouden trots zijn. Die kregen er ook genoeg van daarom hebben we nu nog een markermeer.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Je voorouders ontpolderden duizenden kilometers land, bouwden kastelen en legden dijken aan. En jij maar zeuren om je rsi
figurant van walking dead.quote:
Lekker, ananas-ham koffiequote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef vogelkooi het volgende:
SOS? had jij die nieuwe Hawaii nespresso koffie al eens geproefd? Ze wilde in de winkel niet laten proeven, maar om 15 euro te betalen..
ja lekker. We hebben hier een doosje of 12 liggen. Altijd zonde als het op is dat soort dingen. Voor de rest zijn er niet echt smaakjes op het moment.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef vogelkooi het volgende:
SOS? had jij die nieuwe Hawaii nespresso koffie al eens geproefd? Ze wilde in de winkel niet laten proeven, maar om 15 euro te betalen..
dat is veur de dienstbodes.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:11 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]
Rioolwater smaakt nog beterDE Arabica gold
12 doosjes, was een goede dag voor die verkoper.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
je of 12 liggen. Altijd zonde als het op is dat soort dingen. Voor de rest zijn er niet
online bestellen bij de club.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:30 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
12 doosjes, was een goede dag voor die verkoper.
Hey die hebben wij ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja lekker. We hebben hier een doosje of 12 liggen. Altijd zonde als het op is dat soort dingen. Voor de rest zijn er niet echt smaakjes op het moment.
[ afbeelding ]
"Haha kanker grappig"quote:Op zondag 6 januari 2013 21:44 schreef -Datdus- het volgende:
Wat is een leuke opmerking die ik kan maken tegen iemand die denkt dat hij grappig is?
Alsof werven normaal midden in de stad staanquote:Op zondag 6 januari 2013 22:10 schreef Ame_thyst het volgende:
hele fucking stad is leeg, ja laten we buiten de stad iets bouwen
joh bekijk het dan lekker met je stadquote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof werven normaal midden in de stad staan
Ik morgen 8 uur zelfde les. Maar heb alles al af en moet verplicht op school zijn. En heb geen VPN.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
> Hoorcollege
> Begint om 2 uur
> Aanwezigheid is verplicht
> MFW.
[ afbeelding ]
Privitizequote:Op zondag 6 januari 2013 22:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik morgen 8 uur zelfde les. Maar heb alles al af en moet verplicht op school zijn. En heb geen VPN.
Alles wat ik er nu uit sloop was legitquote:Op zondag 6 januari 2013 22:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Flodder? Hoe legit is die uni?
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Laat iemand de rest ook maar crea geven![]()
Tot zover het "legit mega-stad" idee
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Waarom maken jullie nou ruziedaar wordt ik verdrietig van.
Heel mindcrack doet FTB, wel vermakelijk om naar te kijken maar om het zelf te doen. Vind het te veel op werken lijken ipv spelen.quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 08:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jep. Je mag niet bellen.
Wat moet je doen?quote:Op maandag 7 januari 2013 11:00 schreef Flodder450 het volgende:
Ik zit helemaal zonder inspiratie voor opdracht
Een stripverhaal maken met powerpoint, 4 figuren,quote:
sorry ;-;quote:Op maandag 7 januari 2013 11:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja kom je nu mee.
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee die wonen rond het groene hart
Daarmee bedoelde ik dat wij het toen op de server hadden. Was wel leuk, maar kwam zoals gewoonlijk geen hond onlinequote:Op maandag 7 januari 2013 06:29 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Heel mindcrack doet FTB, wel vermakelijk om naar te kijken maar om het zelf te doen. Vind het te veel op werken lijken ipv spelen.
Nee maar wel aan een douchebeurt toe hahHAHAHAHAHquote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef TJV het volgende:
Ik stelde me net voor aan een moslima en ik gaf haar een hand. Ben ik nu vervloekt?
Neequote:Op maandag 7 januari 2013 14:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Zei je tegen een jongen dat 'ie mooie ogen heeft?
Landverrader!quote:Op maandag 7 januari 2013 14:36 schreef TJV het volgende:
Ik stelde me net voor aan een moslima en ik gaf haar een hand. Ben ik nu vervloekt?
Het erge is dat ze een jaar geleden nog zonder hoofddoek liep.quote:
En mijn nieuwe favoriete woordje is "Rand urbanites"quote:Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Sigor ros heeft ook best goeie muziek. Zo nu ben ik weer helemaal bij
Op mijn middelbare school hadden we een lareares die in de eerste beloofde haar hoofddoek een keer af te doen, toen ik er na 2,5 jaar vanaf ging, had ze t nog steeds niet gedaanquote:Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Het erge is dat ze een jaar geleden nog zonder hoofddoek liep.Papa Muhamed zal wel boos geweest zijn.
Ja ik kwam er nou niet helemaal uit of die loon in dat stripje nou op mij sloeg.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En mijn nieuwe favoriete woordje is "Rand urbanites"
Jazeker wel.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja ik kwam er nou niet helemaal uit of die loon in dat stripje nou op mij sloeg.
Ja, maar loon als in salaris had in dat stripje ook gekund. Als je geen geld meer krijgt is natuurlijk ook kutquote:Op maandag 7 januari 2013 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had je ook kunnen weten als je de boel even vertaald had.
Heb trouwens met hoger management overlegd/t wat we met crea gaan doen. Nog geen flauw idee.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:52 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, maar loon als in salaris had in dat stripje ook gekund. Als je geen geld meer krijgt is natuurlijk ook kut
Glimmende jassen.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:56 schreef MineraalWater het volgende:
Haha hier van die eckte nickelson flikkers echte mongols.
welk vakquote:Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
Blijkt het een werkcollege te zijn. Tot zes uur. MFW.
Hoe blauw?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Glimmende jassen.![]()
Zeker als ze vel blauw zijn....
MFW? Bedoel je niet FML?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:04 schreef -Datdus- het volgende:
Blijkt het een werkcollege te zijn. Tot zes uur. MFW.
My feelings when...quote:Op maandag 7 januari 2013 15:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
MFW? Bedoel je niet FML?
Was gewoon door google translate getieft, ik heb maar drie jaar latijn gehad. Daar is maar weinig van blijven plakken.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Timwonnacott het volgende:
studuit had beter gepast. Maar klopt wel ja.
Heb nog wel leuke update erover:
Ze hebben maar paar van de daadwerkelijke studenten er over geïnformeerd, dus heb de mail maar doorgestuurd naar de rest.
En kreeg vanochtend mailtje van hoofd van de afdeling, dat de masters op de schop gingen zoals we misschien al in de wandelgangen hadden gehoord. Zou er later meer over te weten krijgen. De wandelgangen, hebben 4 dagen terug al te horen gekregen dat we genaaid zijn vriend
Ja, ik snap niet waarom ze allemaal van die soort van interessante namen bedenken voor elk vak.quote:
Ja, daarging ik wel van uit. Maar als ik het door googletranslate haal komt er toch echt "Loon studuit nihil enim" uitquote:Op maandag 7 januari 2013 15:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was gewoon door google translate getieft, ik heb maar drie jaar latijn gehad. Daar is maar weinig van blijven plakken.
Ietwat andere bewoording, had loon niet gebruikt omdat hij dan loon van beloning pakt.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:10 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, daarging ik wel van uit. Maar als ik het door googletranslate haal komt er toch echt "Loon studuit nihil enim" uit
ja en dan te bedenken dat het eigenlijk auus was hahahahahahaquote:Op maandag 7 januari 2013 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Avus en anus, zoooo grappig vroeger
Hahahaha gwn en de lttr u omfedraait xDquote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
ja en dan te bedenken dat het eigenlijk auus was hahahahahaha
Volgens mij hanteerde onze methode altijd "avus", geen idee waaromquote:Op maandag 7 januari 2013 15:13 schreef TJV het volgende:
[..]
ja en dan te bedenken dat het eigenlijk auus was hahahahahaha
Ja dat zou hier onzin zijn. Maar in Amerika moet je al bijna opkomen voor je rechten als athiest. Daar mag je per wet bijv niet in congres/senaat/regering zitten als je niet in god gelooft. Of in elk geval in 1 van de drie mocht het zeker niet. Dus dan is het niet zo vreemd dat ze daar zichzelf herkenbaarder willen maken. Toch complete onzin dat.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://cadencewatch.com/atheist-watches#
Horloges om trots te laten zien dat je atheist bent?![]()
![]()
![]()
Eeeeen daar ga je dan bergafwaarts naar het niveau van de Jehova's.
quote:At least seven statesArkansas, Maryland, Mississippi, North Carolina, South Carolina, Tennessee, and
Texashave in place constitutional provisions that bar atheists from holding public office. One state
(Arkansas) even has a law that bars an atheist from testifying as a witness at a trial. The Supreme Court
effectively struck down these kind of provisions as unconstitutional in 1961. However, their continued
existence is a reminder of the pervasiveness of the idea that atheists are untrustworthy, and perhaps
even not truly American.
Da's toch vrij redelijk?quote:Article 137c of the Dutch Penal Code penalizes defamation of groups “because of their race, religion or convictions, their heterosexual or homosexual orientation or physical, psychological or mental
disability…”
Article 137d criminalizes inciting “hatred or discrimination against persons or violence
against person or property on the grounds of their race, religion or beliefs, their gender, their
heterosexual or homosexual orientation or their physical, psychological or mental disability…”
Article 429bis criminalizes display of “scornful blasphemy for insulting religious feelings” along public roads.
Fines are to be levied, with prison for repeat offenders.
Ja klopt, maar de voorbeelden die ze geven, cartoonist (Weet niet hoe grof ze waren, maar dat is satire) en proces tegen Geert. Kunnen er wel uithalen dat in ons land in elk geval een atheist het niet moeilijk heeft. Maar als je dan vervolgens dat stukje over de US leest dan denk je er wel anders over.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's toch vrij redelijk?
Nee er zijn altijd groeperingen die het moeilijker hebben, maar je kan het ze zeker niet kwalijk nemen dat ze voor zichzelf op willen komen. Dat het in de westerse landen nog bestaat is al onzin, maar ga je naar de islamitische landen dan kan het zelfs strafbaar zijn. In dat opzicht worden ze net als gelovige vervolgd somsquote:Op maandag 7 januari 2013 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Beide zijn ze niet veroordeeld/t.
In de VS is het anders, maar daar is geen controle. Als je het riedeltje afmaakt en "ja" zegt laten ze je gewoon toe. Ik ben het met je eens dat de atheisten achtergesteld worden, maar lang niet zo als de verschillende religieuzen wereldwijd.
En mwoah, zo'n horloge vinnik gewoon iets voor de puisterige nerdjes met "Guy Fawkes"-maskertjes en "anonymous"-shirtjes die aan movember meedoen.
Nee die geloven niet in atomen volgens mij.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:01 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee er zijn altijd groeperingen die het moeilijker hebben, maar je kan het ze zeker niet kwalijk nemen dat ze voor zichzelf op willen komen. Dat het in de westerse landen nog bestaat is al onzin, maar ga je naar de islamitische landen dan kan het zelfs strafbaar zijn. In dat opzicht worden ze net als gelovige vervolgd soms![]()
En zo'n horloge, ik zou het ook niet dragen nee. Sowieso een teken voor een atheist is onzinEen atoom op je horloge, want ongelovige zijn niet opgebouwd uit atomen en moleculen toch.
Waarom is Iran dan bezig met kernenergiequote:Op maandag 7 januari 2013 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee die geloven niet in atomen volgens mij.
Niet weten dat atoombommen magie isquote:Op maandag 7 januari 2013 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom is Iran dan bezig met kernenergie(En mogelijk een atoombom)
"Ik heb een lastige jeugd"quote:Op maandag 7 januari 2013 16:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"u dont know my story"
jha naar friss feestenn beetjj schuren mt diee leukee jongenss <'3quote:Op maandag 7 januari 2013 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij loved ook "getting with bois"?
hallon aldie leuke d/t fout weerquote:Op maandag 7 januari 2013 16:43 schreef FoksKids het volgende:
hoi ik ben nieuw op F O K wat is deze site ? hoe werkd dit hoe doe ik zo'n lachebekje
aantal posts: 333 (gemiddeld 1 per dag)quote:Op maandag 7 januari 2013 16:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Wie is Koen en waarom mogen wij hem niet?
Het is een larper.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:45 schreef Timwonnacott het volgende:
Wie is Koen en waarom mogen wij hem niet?
Kijk je DM, daar leg ik het uitquote:Op maandag 7 januari 2013 16:51 schreef FoksKids het volgende:
Kan iemand mij alstublieft uitleggen hoe je een lachebekje kan doen?
vraagje aldie. Als ik een server voor een half jaar koop. Wordt die daarna automatisch gestopt (en kan ik natuurlijk zelf verlengen) ?quote:Op maandag 7 januari 2013 16:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is trouwens vijftig euro per ondernomen actie (waaronder verstaan PM, DM, post, FoBo-reactie)
mooien ui aldie!quote:Op maandag 7 januari 2013 16:51 schreef FoksKids het volgende:
Kan iemand mij alstublieft uitleggen hoe je een lachebekje kan doen?
Je doet het verkeerdquote:
Oh dan moest je het andere postenquote:
hmm raar, even kijken of ie bij mij werktquote:
Coolquote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IJsmeis.rar heb ik trouwens volgens mij inderdaad ergens thuis op de pc. Valt erg tegen.
Hier wel?quote:
Haha. Ik heb het over ijsmeis.rarquote:
Hey het werkt! Ik ziequote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef FoksKids het volgende:
Ijsmijs.rar Ijsmijs.rar Ijsmijs.rar Ijsmijs.rar
Jep.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
vraagje aldie. Als ik een server voor een half jaar koop. Wordt die daarna automatisch gestopt (en kan ik natuurlijk zelf verlengen) ?
Ja wel, ik zie het!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |