SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
User plaatjes door PlexOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
heb hem wel eens gespeeld. is wel leuk als je het een beetje leert begrijpen maar nou niet echt een game die ik vaak speel..quote:Op zondag 6 januari 2013 13:40 schreef tuut-chips het volgende:
Ik heb R.U.S.E. gekocht gisteren, is dat wat?
Wel, ik heb DM van m gekregen om 12.48quote:Op zondag 6 januari 2013 14:01 schreef TJV het volgende:
Drump is een kamer aan het zoeken in Noord dus die leeft niet meer denk ik.
Het ziet er nu beter uitquote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Godsamme zeg, wat zit je het wiel opnieuw uit te vinden? Kleine aanpassingen waren prima maar je hoeft het hele ding niet compleet te verbouwen.
maak dan Oxford of Yale oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zo komt die nooit af als je bestaande gebouwen nog gaat verbouwen.beste stuurluiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja zo komt die nooit af als je bestaande gebouwen nog gaat verbouwen.heh komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwa, ik heb de meeste van mijn grote projecten in survival ook niet afgemaakt. Gewoon ervaringquote:
hihi bezig kan.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja weet je? Ik weet iemand die momenteel zonder opleiding zit en toch niet werkt en daarom wel even bezig kan
meisjequote:
Trek je het nog wel?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ben heulemaal geen meidje
Nee, ik wacht even fijn mijn bijeenkomst af de 11de. Daarna ga ik me wel zorgen maken over het plan van actie.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al bij McCain langsgegaan?
Heb even een to do lijstje voor je gemaakt:quote:Op zondag 6 januari 2013 17:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even fijn mijn bijeenkomst af de 11de. Daarna ga ik me wel zorgen maken over het plan van actie.
Geef creative en bouw wel wat gr gr.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb even een to do lijstje voor je gemaakt:
1. in Brixton bouwen
2. naar de bijeenkomst
3. in Brixton bouwen
4. naar McCain
5. in Brixton bouwen
Als je nog vragen hebt weet je mij te vinden.
Ohja, was vergeten om boos te vragen van wie dat isquote:Op zondag 6 januari 2013 17:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Verdorie zeg, jullie stonden toch te klagen dat mijn schip in de haven vol zeil had. Hebben jullie gewoon een schip met vol zeil op het land staan.
Dat dit kan in menderv.nl
Ik zal je moeder eens creative doen, daar beginnen we niet aanquote:Op zondag 6 januari 2013 17:42 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Geef creative en bouw wel wat gr gr.
Verder waarom geil je zo op mccain? Niet om arrogant te doen ofzo, maar een chipsfabriek zit niet bepaald op het niveau van werk waarin ik zou beginnen te kijken op zoek naar een baan. Bedoel het geld zal wel goed zijn, maar de geest wilt ook wat.
Ja he anders is het no deal hoor. Beetje jij met rsi willen opzadelen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal je moeder eens creative doen, daar beginnen we niet aan
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja he anders is het no deal hoor. Beetje jij met rsi willen opzadelen.
Ik heb op menderv al dijken gebouwd, rivieren verlegd, huizen gebouwd, land opgehoogd en klaar gemaakt voor de bouw. Mijn voorouders zouden trots zijn. Die kregen er ook genoeg van daarom hebben we nu nog een markermeer.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Je voorouders ontpolderden duizenden kilometers land, bouwden kastelen en legden dijken aan. En jij maar zeuren om je rsi
figurant van walking dead.quote:
Lekker, ananas-ham koffiequote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef vogelkooi het volgende:
SOS? had jij die nieuwe Hawaii nespresso koffie al eens geproefd? Ze wilde in de winkel niet laten proeven, maar om 15 euro te betalen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |