Ja maar het wordt zo enorm uitgemolken idd door de media.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is de media, ook de Friezen hopen op een elfstedentocht
Met een huilende Erben voorop.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar het wordt zo enorm uitgemolken idd door de media.
herhaling van vorig jaar Erben Wennemarsquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:36 schreef Drassss het volgende:
Je weet nu al wie er bij dwdd gaan zitten volgende week..
Hij valt vaak in herhaling jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:37 schreef aloa het volgende:
[..]
herhaling van vorig jaar Erben Wennemars
Klopt, als het gras in April wordt gemaaid is het vroeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mooie is, dat het nu pas Januari is. De winter is nog niet op de helft
1 maart begint de meteorologische lente weer. Nog anderhalve maandquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Het mooie is, dat het nu pas Januari is. De winter is nog niet op de helft
maar dat gebeurt niet.quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef pietkanarie het volgende:
in maart en april zit de R nog in de maand. Dus het kan nog lekker lang koud blijven.
Nee, dan moet je vitamine D slikken als kind. Het is donkerder, niet kouderquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef pietkanarie het volgende:
in maart en april zit de R nog in de maand. Dus het kan nog lekker lang koud blijven.
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, als het gras in April wordt gemaaid is het vroeg.
Ik word depressief van jullie..quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:36 schreef pietkanarie het volgende:
Ik kan ook echt niet begrijpen waarom je hoopt dat het koud word, en dan nog zo lang mogelijk ook. Echt nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
[..]
Ik word depressief van jullie..
Zullen we een afsplitsing van dit topic beginnen?quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet begrijpen waarom je hoopt dat het koud word, en dan nog zo lang mogelijk ook. Echt nietno offence verder.
Ik voel me altijd wel een beetje lullig als ik de hopen van winterliefhebbers de grond in boor jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:58 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Zullen we een afsplitsing van dit topic beginnen?
De atmosfeer staat op ontploffen: warme versie.
Kan zomaar uitkomen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg gewoon via de RTL365 iPad-app een Breaking News notification dat de vorst aan blijft houden tot eind januari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |