Hey dat is een nieuw kleurenpalletquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep:
[ afbeelding ]
Dit is de max temp.
Uhm neuj, zie die wel vaker langskomen.quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey dat is een nieuw kleurenpallet
Oeh, hoewel die niet heel representatief is op die termijn, die CTL wordt wel heel erg koud zeg.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:06 schreef VacaLoca het volgende:
Pluim weer kouder..
[ afbeelding ]
Waar lange termijn eerst nog 50/50 was lijkt het nu toch eerder 70/30 kwa koud/zacht
En olympische winterspelenquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:07 schreef Infection het volgende:
Misschien dan toch nog een elfstedentocht
Als het zo blijft wel jaquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:07 schreef Infection het volgende:
Misschien dan toch nog een elfstedentocht
Dat was wel later in januari of niet?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
Wow, ik zat even de pluim te bekijken die ik vorig jaar op mijn facebook had gezet...maar die lijkt er toch verdomd veel op
Begon 27 januari geloof ik.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat was wel later in januari of niet?
Nee, echt niet. Het water moet eerst afkoelen, dan zijn we al een week verder. IJs op kanalen en diepe meren (en dat riviertje) duurt een maand.quote:
Jij bent wel de ras-pessimist hequote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Het water moet eerst afkoelen, dan zijn we al een week verder. IJs op kanalen en diepe meren (en dat riviertje) duurt een maand.
Ik had dus begrepen dat dit zo is, maar de helft van de Friezen loopt toch ook met een erectie?quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Het water moet eerst afkoelen, dan zijn we al een week verder. IJs op kanalen en diepe meren (en dat riviertje) duurt een maand.
Ik denk meer om het kunnen schaatsen in het algemeen, niet vanwege de elfstedentochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had dus begrepen dat dit zo is, maar de helft van de Friezen loopt toch ook met een erectie?
Dat is de media, ook de Friezen hopen op een elfstedentochtquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik denk meer om het kunnen schaatsen in het algemeen, niet vanwege de elfstedentocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |