Ik hoop dat ik nog een sneeuwtapijt krijg hier in Zeeland (nog niet gehad), maar eigenlijk heb ik de handdoek al in de ring gegooid.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:31 schreef Dven het volgende:
Beetje het kan vriezen het kan dooien verhaal voor Nederland. Er zal vorst aankomen maar noemenswaardig wordt het niet.
quote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Zelus het volgende:
[..]
mooie foto, wel jammer van de moskee.
Het is een moskee in Istanbulquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Zelus het volgende:
[..]
De eerste vijf dagen zien er inderdaad goed uit ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:24 schreef kepler het volgende:
via weerwoord:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit
toch knap dat iemand het lukt om in een weertopic de xenofoob uit te hangenquote:Op maandag 7 januari 2013 20:36 schreef Zelus het volgende:
[..]
Keek vandaag toevallig een filmpje van ons schooluitje naar Istanbul. Toen was het weer net zoals hier nu. Dan is dit toch stukken mooier!quote:
Je zou zeggen dat het een tekening is....quote:
Het was eerst een kathedraal... ietsje mooier dan een kerkjequote:Op maandag 7 januari 2013 21:07 schreef Klonk het volgende:
De ayasofia is trouwens als normale kerk gebouwd
wilde niet gelijk met moeilijke woorden gaan strooien die het xenofoobje niet zou snappenquote:Op maandag 7 januari 2013 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het was eerst een kathedraal... ietsje mooier dan een kerkje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blauwe moskeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aya Sofia
En toen zie ik op de sneeuwfoto 4 minaretten.
Life is Music
Wat is er omgekeerde wereld aan? Turkije kent meer koude dan Nederland en ook Istanbul heeft dikwijls even last van een sneeuwlaagje (welke overigens dikwijls even snel weer verdwenen is).quote:Op maandag 7 januari 2013 23:41 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik vind dit echt niet mooi,de omgekeerde wereld
dank je.quote:Op maandag 7 januari 2013 22:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
wilde niet gelijk met moeilijke woorden gaan strooien die het xenofoobje niet zou snappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |