Denk je dat? Het blijft hier niet lang koud maar wel eventjes...het is redelijk zeker dat tenminste tot woensdag zal aanhouden. welke stad woon jij daar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:33 schreef Dven het volgende:
Dus in NL blijft het lang koud? Mooi, dan krijgen we hier droog en warm weer
In het verleden was het vaak als volgt :quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:36 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Denk je dat? Het blijft hier niet lang koud maar wel eventjes...het is redelijk zeker dat tenminste tot woensdag zal aanhouden. welke stad woon jij daar?
Dat komt vast door die slingerende beweging van de straalstroom.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:46 schreef Dven het volgende:
[..]
In het verleden was het vaak als volgt :
Slecht weer in Nederland? Goed weer hier in het oosten
Slecht weer hier? Goed weer in Nederland.
Wel met een korrel zout nemenquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:37 schreef Frutsel het volgende:
Leuke run van GEM
[ afbeelding ]
-20 voor limburg
Afwachten of de rest van de modellen eindelijk ook eens meegaan in de diepe diepvries
en uiteraard krijgt weer limburg die sneeuwvalquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel met een korrel zout nemendie kaart gaan ze wel uit van sneeuwval, als die valt dan wordt het zo koud maar anders niet hoor...
Hier nietquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:07 schreef tralalala het volgende:
Jammer dat net alle weilanden weer droog zijn na het hoge water van ruim een week terug.
Had een mooi schaatsplekje kunnen worden.
Natuurlijk, ik ben ook gewoon een realist qua weer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik voel me altijd wel een beetje lullig als ik de hopen van winterliefhebbers de grond in boor jaze zullen namelijk hetzelfde denken over de zomer
ik zeg doen!
Ik ben dan ook geen pessimist maar een realist, en die twee worden helaas heel vaak verward.
Herfst of lente.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wil gewoon dat elk jaargetijde doet wat het hoort te doen maar in Nederland werkt dat helaars anders en is het 80% van de tijd herfst
Ergens in 2014 ja.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Scrummie het volgende:
Begint de lente nou al een keer of hoe zit dat?
Nog 49 dagen.quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Scrummie het volgende:
2013 :20 maart 12:02uurquote:Op donderdag 10 januari 2013 14:32 schreef Scrummie het volgende:
De kou sluipt nu de gouden driehoek binnen inderdaad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 16:38 schreef Drassss het volgende:
En de wind is al aan het draaien in het noorden...
Winter is coming
Wat is die gouden driehoek in vredesnaam, een verzinsel van je, of echt bestaand?quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De kou sluipt nu de gouden driehoek binnen inderdaad.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gouden_Driehoek_(gebied)quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat is die gouden driehoek in vredesnaam, een verzinsel van je, of echt bestaand?
quote:De Gouden Driehoek is de benaming voor het grensgebied tussen Thailand, Laos en Myanmar (het vroegere Birma).
Dit gebied stond in de twintigste eeuw lange tijd bekend als de grootste opiumproducent ter wereld, een positie die het later heeft moeten afstaan aan Afghanistan.
Is een term op weerwoord.quote:Op donderdag 10 januari 2013 17:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Wat is die gouden driehoek in vredesnaam, een verzinsel van je, of echt bestaand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |