quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg gewoon via de RTL365 iPad-app een Breaking News notification dat de vorst aan blijft houden tot eind januari.
quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik krijg gewoon via de RTL365 iPad-app een Breaking News notification dat de vorst aan blijft houden tot eind januari.
Voorlopig geloof ik er tot donderdag in...quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]Ik zag er al inderdaad ook al meerdere verontwaardigde tweets over
Goed om te weten dat Beatrix er eind januari mee stopt
Een weekje ijsdagen zou heerlijk zijnquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voorlopig geloof ik er tot donderdag in...
Oh dan zal ik die zo ook wel krijgen als ik weer Wifi hebquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Daar is een oplossing voor....quote:
De simpelste oplossing, maar helaas niet voor een 17-jarige.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor....
1 half jaar woon je op het noordelijk halfrond en
1 half jaar op het zuidelijk halfrond
idd, schrok me kapot van dat felle licht buitenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef -CRASH- het volgende:
Daar is ie weer na lange afwezigheid..... de zon![]()
Was alweer vergeten hoe ie eruitzag.
Heerlijk inderdaad, volgens de monitoring liggen de zonnepanelen weer lekker te bakken. Dacht bijna dat ze stuk warenquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:00 schreef -CRASH- het volgende:
Daar is ie weer na lange afwezigheid..... de zon![]()
Was alweer vergeten hoe ie eruitzag.
Antarctica ligt anders ook op het zuidelijk halfrond.quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor....
1 half jaar woon je op het noordelijk halfrond en
1 half jaar op het zuidelijk halfrond
quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Antarctica ligt anders ook op het zuidelijk halfrond.
Dan ga eens naar Australie... daar is het hartstikke zomer.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar is het niet echt lente/zomer. Daar ging het toch over?
Ja, maar ik had het over Antarctica.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga eens naar Australie... daar is het hartstikke zomer.
Met gratis BBQquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dan ga eens naar Australie... daar is het hartstikke zomer.
Denk eerder dat jij wat in de war bent....quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over Antarctica.
Laat maar, je snapt het niet...
Maar wel veel zon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |