Ja, maar jij ziet vaak ook alleen trollposts van mij. Je moet me eens zien bij een serieuze discussiequote:
Ik vind het ook nogal idioot, ga je een Feyenoord voorstelling houden in Amsterdam. Dan ben je echt niet wijsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Typisch weer van die intellectuelen die geen idee hebben (dan heb ik het over de organisatoren en die zaadbal De Groot zelf)
Dat laatste heb je dan ook zelden.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet vaak ook alleen trollposts van mij. Je moet me eens zien bij een serieuze discussie.
Is ook zelden reden toe, alleen af en toe in de VBL SC of NWS. Ik zit niet op FOK! om serieus te gaan doen.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat laatste heb je dan ook zelden.
Dat bedoel ik en er staat er nog 1 gepland vlakbij het Leidseplein, dat is vragen om problemenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal idioot, ga je een Feyenoord voorstelling houden in Amsterdam. Dan ben je echt niet wijs
Het is me wat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is ook zelden reden toe, alleen af en toe in de VBL SC of NWS. Ik zit niet op FOK! om serieus te gaan doen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat bedoel ik en er staat er nog 1 gepland vlakbij het Leidseplein, dat is vragen om problemen
quote:ArenA geen optie
De KNVB benadrukt dat het voorstel van Vitesse om de wedstrijd in de Amsterdam Arena te spelen geen optie is. Het thuisrecht opgeven is immers in strijd met het KNVB bekerreglement. Als Vitesse er niet in slaagt om uiterlijk op de genoemde datum van 21 januari een vervangende accommodatie te vinden, dan is de KNVB genoodzaakt Vitesse op grond van artikel 50 van het reglement uit te sluiten van het lopende toernooi.
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Links van Siem de Jong staat Eriksen.
quote:'Ajax kan spoedig telefoontje uit Engeland verwachten voor Lukoki'
Jody Lukoki werd in december plotseling met Newcastle United in verband gebracht, maar liet toen direct weten dat hij nog niets van de Engelsen had gehoord. Het gerucht leek dan ook een broodjeaapverhaal te zijn, maar volgens The Northern Echo gaat Newcastle deze maand wel degelijk proberen om de vleugelaanvaller van Ajax naar de Premier League te halen.
Het regionale dagblad, goed ingevoerd als het gaat om Newcastle United, weet dat Graham Carr Lukoki in de afgelopen maanden een aantal keer bekeken heeft. Carr is de hoofdscout van the Magpies en zou enthousiast zijn over de twintigjarige rechtsbuiten, die in januari 2011 tegen Feyenoord debuteerde in de Eredivisie. Sindsdien speelde hij nog negentien competitieduels voor Ajax, waarin hij vijf keer wist te scoren.
Newcastle nam in de zomer al Vurnon Anita over van Ajax en wil deze maand opnieuw zaken doen met de Nederlandse recordkampioen. In december werd gespeculeerd over een bod van 4,3 miljoen euro, maar in de berichtgeving van dinsdag wordt geen bedrag genoemd. Het contract van Lukoki bij Ajax loopt nog tot de zomer van 2015 door.
Zijn we ook van dat cliché af "alleen maar lekkere wijven in Rio" (ze zijn ook op het verkeerde strand daarvoor)quote:
quote:Vitesse - Ajax op neutraal terrein
Het bekerduel tussen Vitesse en Ajax wordt op 31 januari op neutraal terrein gespeeld. Dat heeft de KNVB bepaald.
Onlangs stelde de voorzieningenrechter dat de wedstrijd niet op 31 januari in de Gelredome mag worden gespeeld.
De rechter stelde daar Q Dance, dat in het stadion twee dagen later een dancefeest organiseert, mee in het gelijk.
Q Dance stelt dat er meer tijd nodig is om het stadion te veranderen in een grote discotheek.
Het voorstel van Vitesse om het duel in de Amsterdam ArenA te spelen, werd door de KNVB verworpen. Het reglement van bekertoernooi staat het opgeven van het recht om thuis te spelen niet toe.
De KNVB wil de bekerwedstrijd ook niet verplaatsen naar dinsdag 29 januari, als AZ en FC Den Bosch hun kwartfinale spelen. Vitesse en Ajax spelen de zondag ervoor al tegen elkaar voor de competitie en de KNVB heeft als regel dat er minimaal twee dagen tussen wedstrijden moeten zitten.
Ook woensdag 30 januari is geen optie, omdat het Gelredome ook op die dag niet beschikbaar is.
Vitesse heeft nog tot 21 januari de tijd om een vervangende accommodatie te vinden, anders wordt de club door de KNVB uit het toernooi gezet.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 08-01-2013 om 18:13:30PSV wint vandaag in Thailand de AIA Champions Cup. Meteen de enige prijs in 2013. #Ajax #kampioenen reageer retweet
900 business seats, kost 5000 euro per seizoen. Als ze allemaal verkocht raken dan levert dat netto weer 2 a 3 miljoen op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:51 schreef tammepiet het volgende:
Ziet er nu niet uit mede door de veldverkleining. In ieder geval wel een goed teken dat deze stoelen al rood zijn.
Stuk of 800 stoelen erbij?
Och had ik toch een bankrekening van Abramovicachtige proporties, dan kocht ik ze alle 900 op en schonk ze aan de meest fanatieke Ajacieden die ik vinden kon. Helaas.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
900 business seats, kost 5000 euro per seizoen. Als ze allemaal verkocht raken dan levert dat netto weer 2 a 3 miljoen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |