Je had nu nog steeds kunnen rijden; nog geen vlokje sneeuw of winterse meuck gezien dit jaar, en dat gaat niet meer gebeuren ookquote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja, zomer wel ja, maar die duurt maar 3 maanden. Normaal rijd ik van maart t/m oktober, door het kutweer t/m juni (!!) dus niet gedaan.
Klopt, alleen is er wel gestrooid maar dat is ook wel een tijd geleden.quote:Op zondag 29 december 2013 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je had nu nog steeds kunnen rijden; nog geen vlokje sneeuw of winterse meuck gezien dit jaar, en dat gaat niet meer gebeuren ook
Helemaal vergeten dit topicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:25 schreef Toempf het volgende:
Mijn 206 Gti de deur uit schoppen (te veel mankementjes) en een Renault Clio RS kopen
Hey, zijn dat Dotz daytona's? zie je niet vaakquote:Op zondag 29 december 2013 19:21 schreef Toempf het volgende:
[..]
Helemaal vergeten dit topicMijn voornemen is voor een deel gelukt, die Clio RS is het toch niet geworden. Mijn 206 heb ik doorverkocht aan mijn broertje, heb zelf een 500 Abarth gekocht, dolgelukkig ben ik er mee
Voornemens voor 2014 heb ik nog niet echt, al staat een nieuw uitlaatsysteem en een complete audio-upgrade wel hoog op mijn to do-list.
Links oud, rechts nieuw![]()
[ afbeelding ]
Klopt, zijn idd Daytona's. Vind ze zelf niet zo mooi, de spaken lopen erg naar binnen waardoor ze een stuk kleiner dan 17" ogen. Maar ze zaten er al onder bij mijn vorige auto, en ik was te gierig om nieuwe te kopenquote:Op zondag 29 december 2013 19:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey, zijn dat Dotz daytona's? zie je niet vaak![]()
Wilde ze ooit onder mijn Astra, maar ik vond ze niet mooi in een 4-steek
Ja hoor, en daar was de prijs ook naar. Hij volgt een opleiding automonteur dus hij heeft voor weinig geld een hobbyproject gekocht. En ik was er ook mooi vanafquote:Op zondag 29 december 2013 19:28 schreef Anne het volgende:
Da's ook niet lief voor je broertjeHij wist ook van de mankementjes af?
Helaas. Maar ook van de rest is bedroevend weinig terecht gekomen. Faaljaar.quote:
ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn goede voornemen.
En dat is me gelukt
Verhuis naar dubaiquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
De Niksan er eindelijk uitschoppen en iets gaan rijden wat geen klauwen met geld aan brandstof kost, 900¤ in de maand naar de pomp brengen begint me een beetje de strot uit te hangen.
900.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:28 schreef Sounddragon het volgende:
De Niksan er eindelijk uitschoppen en iets gaan rijden wat geen klauwen met geld aan brandstof kost, 900¤ in de maand naar de pomp brengen begint me een beetje de strot uit te hangen.
is veel, maar ik rijd 13-1500km per week, alleen voor mijn w-w verkeer al. Krijg ik wel betaald, maar tóchquote:
FF kijken wat de staatsloten doen vanavondquote:
Ik ben daarom blij dat ik mijn GTi heb weg gedaan voor een burgerbak op diesel.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is veel, maar ik rijd 13-1500km per week, alleen voor mijn w-w verkeer al. Krijg ik wel betaald, maar tóch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |