SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MrBaas op 05-01-2013 22:57:21 ]
TS zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef MrBaas het volgende:
Ik ga trouwens nooit naar feesten waar harde muziek wordt gedraaid en luister geen (harde) muziek.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:53 schreef flipsen het volgende:
Of de koptelefoon van Hans Anders was aan 1 kant stuk
Diegene zegt dat jij gehoorklachten hebt? Meestal weet je dat toch wel als je klachten hebt?quote:en vertelde dat ik gehoorklachten had
Aangepastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Diegene zegt dat jij gehoorklachten hebt? Meestal weet je dat toch wel als je klachten hebt?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
Tell me morequote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef Splutje het volgende:
TS doet me denken aan BaasD, een beetje de voorloper van haan33 was dat
Meest arbitraire uitspraak ooit. Het geluidsniveau dat een persoon ontvangt van een civiele vliegtuigmotor is afhankelijk van enorm veel variabelen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:49 schreef MrBaas het volgende: zelfs bij een geluid van 120 Decibel: zo hard als een vliegtuigmotor, reageer je niet."
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Meest arbitraire uitspraak ooit. Het geluidsniveau dat een persoon ontvangt van een civiele vliegtuigmotor is afhankelijk van enorm veel variabelen.
nee, met het gegeven van 120dB is een afstand van 1 meter in de open lucht erg aannemelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:48 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Meest arbitraire uitspraak ooit. Het geluidsniveau dat een persoon ontvangt van een civiele vliegtuigmotor is afhankelijk van enorm veel variabelen.
Ik ben serieus, zal zo wel die grafiekjes posten.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Lijkt me verzonnen.
Welke zaak doet nou geluiden van 120db? Van zulk hard geluid loop je per direct onherstelbare gehoorschade op.
120 dB is volgens mij een straalmotor op 10 meter afstand. 120 dB is echt super hard, zeker omdat elke dB extra een verdubbeling betekent. 140 dB is de pijngrens.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Lijkt me verzonnen.
Welke zaak doet nou geluiden van 120db? Van zulk hard geluid loop je per direct onherstelbare gehoorschade op.
De gloedneukendnieuwe 787 doet tijdens het opstijgen 118 dB op een afstand van 200m haaks op het vliegtuig op Osaka vliegveld.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:52 schreef powerflux het volgende:
[..]
nee, met het gegeven van 120dB is een afstand van 1 meter in de open lucht erg aannemelijk.
Dat woord alleen alquote:Op zondag 6 januari 2013 01:04 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
De gloedneukendnieuwe 787 doet tijdens het opstijgen 118 dB op een afstand van 200m haaks op het vliegtuig op Osaka vliegveld.
Ga jij maar op 1m afstand staan.
Je bent nie wijs man..quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
120 dB is volgens mij een straalmotor op 10 meter afstand. 120 dB is echt super hard, zeker omdat elke dB extra een verdubbeling betekent. 140 dB is de pijngrens.
Dan wordt je opgelicht. In Spanje 1x in een discotheek geweest voor 2 uur lang met constant 112 dB, gewoon een piep gehad voor dagen. 140 is de pijngrens en zorgt voor chronische schade heel snel. Gehoorschade is het resultaat van een combinatie van dB en blootstellingstijd. Een rotje is volgens mij ook iets van 140 db maar de knal duurt maar een paar miliseconden. Alles onder de 80 kan geen kwaad maar alles daarboven moet je rekening houden met tijd. Een kettingzaag kun je 10 minuten naar luisteren op een paar meter afstand en daarna loop je al gehoorschade op. Constante belasting op 144 dB levert gewoon tintinus op.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je bent nie wijs man..
Huidige setup in mn auto doet 144 dB(A) en nee dat doet geen pijn. nog net niet
dBa of dBc gewogen? of een speciale curve voor jou alleen?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heeft ook met de frequentie te maken, in mn auto heb ik 144 db @ 38 Hz
Minder slecht als hoge tonen
En ja 144 db klopt, gemeten met een gecalibreerde spl meter.
Je bent ziek in je kop als je evengoed op standje maximaal rond blijft rijden.... Minder slecht, maar nog steeds slecht.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heeft ook met de frequentie te maken, in mn auto heb ik 144 db @ 38 Hz
Minder slecht als hoge tonen
En ja 144 db klopt, gemeten met een gecalibreerde spl meter.
Daarom stuurt die man hem natuurlijk ook naar de huisarts.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:10 schreef zhe-devilll het volgende:
Die lui kunnen zo liegen!!!!!!!!!
Schei uit man jij gelooft dat zomaar...? Zij verdienen geld, je bent hun nieuwste domme klant......sukkel.
Alsof je niet weet dat je niks hoort aan een zijde..does normaal man
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
Blazen ze serieus 120 decibel in je oor bij zo'n test?
Dit is helemaal niet waarquote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
120 dB is echt super hard, zeker omdat elke dB extra een verdubbeling betekent.
Ja, mij ook, maar zo vat ik de OP wel op.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:07 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
ik ben niet zo aktief in klb, maar ik denk dat men hier van overdrijven houdt zonder enig realiteitsbesef.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar zo vat ik de OP wel op.
NEE!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben niet zo aktief in klb, maar ik denk dat men hier van overdrijven houdt zonder enig realiteitsbesef.
ja, denk dat we klb beter kunnen ontwijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
NEE!![]()
Wat een liegbeesten dan zeg, evenzogoed.
Ik ga vanaf nu gewoon ook liegen, denk ik. Dan hoef ik niet al die moeite te doen het te ontwijken.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ja, denk dat we klb beter kunnen ontwijken.
...en dan kunnen ze dus weer hoorapparaten verkopen aan al die sukkels die hun gehoor hebben laten testen, gouden handel.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
Lijkt me verzonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |