Die moet nu uit pure armoe naar 020 denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Geweldig dat De Pel nog jaren in De Kuip speelt, echt een complete verrassing.
Want het had me sterk geleken als de man die Guidetti heeft doen vergeten wordt opgevolgd door iemand die hem zal doen vergeten![]()
Maar Armenteros zal als enige niet blij geweest zijn vandaag.
Armenteros is nog gewoon welkom hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Geweldig dat De Pel nog jaren in De Kuip speelt, echt een complete verrassing.
Want het had me sterk geleken als de man die Guidetti heeft doen vergeten wordt opgevolgd door iemand die hem zal doen vergeten![]()
Maar Armenteros zal als enige niet blij geweest zijn vandaag.
Vitesse is ook in de running voor hem, denk dat het dat gaat worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Armenteros is nog gewoon welkom hoor.
Armenteros is transfervrij hè. En als Sisse en/of Schaken weg gaan kan er wel iemand bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vitesse is ook in de running voor hem, denk dat het dat gaat worden.
Ik denk dat Feyenoord wel even de hand op de knip gaat houden.
Dat ben ik met je eens. In zo,n geval zou het best een goede optie zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Armenteros is transfervrij hè. En als Sisse en/of Schaken weg gaan kan er wel iemand bij.
Is hij trouwens ook niet een halfbroertje van Wijnaldum? Hij lijkt er zo wel erg veel op.quote:
quote:
Ja of als ineens het vliegtuig naar Marbella neerstort. Dat zou echt kut zijn man.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat zou het trouwens kut zijn als Pelle nu ineens stopt met scoren
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of als ineens het vliegtuig naar Marbella neerstort. Dat zou echt kut zijn man.
Misschien heeft die jongen het gewoon voor het eerst naar zijn zin bij een club. Graziano zit vol zelvertrouwen, is belangrijk voor het team, zijn familie is blij met Feyenoord en de supporters waarderen hem. Voor het eerst in zijn carrière is hij Mr. Bigstar. Geld en een lekkere vriendin had hij al voordat hij naar Feyenoord kwam. Dat moet een heerlijk gevoel zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:39 schreef OProg het volgende:
Het is ook gewoon top van Pelle zelf. Er zijn ladingen opportunistische voetballers die dat nu alweer zouden denken aan zakken vullen in het buitenland. En het nu naar je zin hebben en voor met name je sportieve carrière kiezen. Dat is ook gewoon persoonlijkheid.
Daarom. Maar er zijn er ook volop die dan met zaakwaarnemers erachter de euro-tekens in de ogen krijgen. En dan toch lekker willen blijven en een vier jaar contract willen hebben, natuurlijk omdat dat ook een zekerheid is maar ook omdat hij het naar zijn zin heeft. Dat getuigt toch ook van karakter wat mij betreft.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:26 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien heeft die jongen het gewoon voor het eerst naar zijn zin bij een club. Graziano zit vol zelvertrouwen, is belangrijk voor het team, zijn familie is blij met Feyenoord en de supporters waarderen hem. Voor het eerst in zijn carrière is hij Mr. Bigstar. Geld en een lekkere vriendin had hij al voordat hij naar Feyenoord kwam. Dat moet een heerlijk gevoel zijn.
Maar het blijft natuurlijk mooi dat hij aangaf heel graag bij Feyenoord te blijven en gewoon dat contract tekende. Er zijn ook spelers die dat roepen en vervolgens heel hypocriet een contract bij Man City of Fenerbache ondertekenen...
Ik had eigenlijk verwacht dat een of andere blabla-spor hem wel zou verleiden met een riant salaris. En dat hij nog een paar jaar zou gaan cashen in Turkije. Gelukkig denkt niet elke spits zo.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:39 schreef OProg het volgende:
Het is ook gewoon top van Pelle zelf. Er zijn ladingen opportunistische voetballers die dat nu alweer zouden denken aan zakken vullen in het buitenland. En het nu naar je zin hebben en voor met name je sportieve carrière kiezen. Dat is ook gewoon persoonlijkheid.
En dan ook gelijk Boetius erbij en Cabral en Schenkeveld eruit .quote:Op zondag 6 januari 2013 03:40 schreef vandermar het volgende:
Pelle staat niet eens in de spelerslijst in de OPverander eens heul snel
En de leeftijd van Te Vrede corrigeren. Die vent is geen 30+er.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan ook gelijk Boetius erbij en Cabral en Schenkeveld eruit .
En dan zijn we het beste paard van stal ook nog vergeten, Verhoekiequote:Op zondag 6 januari 2013 11:28 schreef portie het volgende:
[..]
En de leeftijd van Te Vrede corrigeren. Die vent is geen 30+er.
Die schijt al zeven kleuren in z'n broek als hij buiten de provincie komt.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En dan zijn we het beste paard van stal ook nog vergeten, Verhoekie
Binnen de provincie ook.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die schijt al zeven kleuren in z'n broek als hij buiten de provincie komt.
Was allang aangepast, OP is niet de goede.quote:Op zondag 6 januari 2013 03:40 schreef vandermar het volgende:
Pelle staat niet eens in de spelerslijst in de OPverander eens heul snel
Nog steeds die typerende aanloopquote:
Maak er bij Pelle maar Juli 2017 vanquote:Op zondag 6 januari 2013 13:08 schreef E.H. het volgende:
[..]
Was allang aangepast, OP is niet de goede.
[ afbeelding ]
En Boëtius er nog bijquote:Op zondag 6 januari 2013 13:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maak er bij Pelle maar Juli 2017 van
Eensquote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef stoeltafel het volgende:
Lees dit ook maar is http://www.catenaccio.nl/(...)koop-graziano-pelle/
Had ik al gelezen, ontzettend kutstuk. Bij Catenaccio fappen ze op elke statistiek die beschikbaar is.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef stoeltafel het volgende:
Ontzettend waarheid dat is dat stuk.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Had ik al gelezen, ontzettend kutstuk. Bij Catenaccio fappen ze op elke statistiek die beschikbaar is.
Sulejmaniquote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ontzettend waarheid dat is dat stuk.
Ik lach me nog steeds een scheur dat jullie miljoenen hebben betaald voor Pelle.
Binnen nu en 2 jaar weten jullie niet hoe hard jullie van die gozer afmoeten
Ja, beter nog weer een seizoen beginnen zonder spits.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik lach me nog steeds een scheur dat jullie miljoenen hebben betaald voor Pelle.
Hoe kan je dat NU weten? Er is nog niets zinnigs over te zeggen, alleen dat hij tot nu toe buiten gewoon goed functioneert. Het is totaal irrelevant om er allerlei onzinnige statistieken bij te halen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik maak er toch geen Ajax vs Feijenoord van?quote:
Al scoort 'ie volgend seizoen in het hele seizoen evenveel als nu in het halve, dan nog is hij het geld ruimschoots waard. Dergelijke bedragen worden ook regelmatig voor de wisgerhofjes van deze competitie neergeteld.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, beter nog weer een seizoen beginnen zonder spits.
Statistieken onzinnig noemenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe kan je dat NU weten? Er is nog niets zinnigs over te zeggen, alleen dat hij tot nu toe buiten gewoon goed functioneert. Het is totaal irrelevant om er allerlei onzinnige statistieken bij te halen.
Drogba brak ook pas echt door toen hij 25 wasquote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik maak er toch geen Ajax vs Feijenoord van?
Ontken ik dat Ajax niet keihard heeft gefaald in de afgelopen 10 jaar met het transferbeleid?
Ik snap gewoon niet waarom je miljoenen betaald voor een spits die 4 maanden in vorm is en daarvoor nóóit aanstalten heeft gemaakt z'n geld waard te zijn.
Ik ken toevallig wat auteurs van catenaccio en het gros is een neus die Feyenoord niets gunnenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef stoeltafel het volgende:
Prima stuk met een aantal goede argumenten. Er is niets mis met wat tegengeluid.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:18 schreef stoeltafel het volgende:
Omdat hij ze niet alleen uit alle hoeken en standen er in schiet, wat vast wel weer in zal zakken, maar omdat hij ook het hele team beter laat spelen, wat minder snel zal veranderen. Daarnaast zorgt zijn huidige populariteit voor extra inkomsten, of dat nu door de glibberende dames is of niet. Daarnaast zijn die 'miljoeeenen' lang niet zo veel als je het vergelijkt met andere bedragen van Nederlandse transfers, en weet je precies wat je aan hem hebt.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik maak er toch geen Ajax vs Feijenoord van?
Ontken ik dat Ajax niet keihard heeft gefaald in de afgelopen 10 jaar met het transferbeleid?
Ik snap gewoon niet waarom je miljoenen betaald voor een spits die 4 maanden in vorm is en daarvoor nóóit aanstalten heeft gemaakt z'n geld waard te zijn.
Grote verschil is wel dat Pellè ze er voor Feyenoord al aardig inschiet, een half jaar geleden had ik en ik denk velen met mij ook in de lach geschoten, maar ik vind het wel een begrijpelijke aankoop en 2,5? miljoen is niet teveel voor een scorende spits, had Feyenoord hem vanaf het begin van het seizoen gehad had hij dat bedrag al terug verdiend waarschijnlijkquote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Statistieken onzinnig noemen
De statistieken die in dat stuk worden genoemd zijn niet heilig maar statistieken kunnen wel vaak veelzeggend zijn.
Ik snap niet waarom er zoveel blijdschap is voor een speler die je een contract van 4! jaar geeft en miljoenen voor betaald. Ik zou toch een vorm van sceptische zijn als mijn club zoiets zou doen met een speler die daarvoor nooit echt wat heeft gepresteerd.
Ooit dachten ze bij Ajax dat ze met Charisteas ook een fantastische spits binnen hadden. Die had me toch een goed EK gespeeld...
Statistieken zijn de grootste bagger in de sportjournalistiek.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
De statistieken die in dat stuk worden genoemd zijn niet heilig maar statistieken kunnen wel vaak veelzeggend zijn.
Ik snap niet waarom er zoveel blijdschap is voor een speler die je een contract van 4! jaar geeft en miljoenen voor betaald. Ik zou toch een vorm van sceptische zijn als mijn club zoiets zou doen met een speler die daarvoor nooit echt wat heeft gepresteerd.
Ooit dachten ze bij Ajax dat ze met Charisteas ook een fantastische spits binnen hadden. Die had me toch een goed EK gespeeld...
Minder dan 3 zei hij toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
Het bedrag is minder dan 2 miljoen of van Geel zit te liegen.
Charisteas heeft nooit een goed EK gespeeld. Heel griekenland zelfs niet. Zelfs een blind paard kon zien dat ze gewoon een heel strak en perfect passend maar zaaddodend systeem speelden.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
quote:UPDATE - Van Geel: 'Bedrag gaat richting de twee miljoen'
Martin van Geel spreekt de eerdere berichtgevingen tegenover ELFvoetbal over een transfersom van drie miljoen euro tegen. De technisch directeur zegt tegenover het medium: 'Het bedrag gaat richting de twee miljoen'
Iets meer dan 2 miljoen euro blijkbaar. Heb ik het gisteren verkeerd geinterpreteerd ±Pquote:
Ladies nightquote:Op zondag 6 januari 2013 17:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Van welk geld is het gefinancierd eigenlijk? Percentages van de transfersommen van Vlaar en El Ahmadi?
Welke MBO stagiair monteert die filmpjes toch altijd? In elk filmpje zit wel iets wat er totaal niet in past. Of het nou een lelijk paars balkje met gele letters is of totaal verkeerd gekozen muziek, er gaat altijd iets goed fout.quote:
Vooral die muziek eigenlijk. Viel mij ook al op.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Welke MBO stagiair monteert die filmpjes toch altijd? In elk filmpje zit wel iets wat er totaal niet in past. Of het nou een lelijk paars balkje met gele letters is of totaal verkeerd gekozen muziek, er gaat altijd iets goed fout.
Doe een of ander rustig Italiaans deuntje ofzo als die Pelle zijn contract tekent. Niet een nummer wat 16-jarige mooiboys leuk vinden.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral die muziek eigenlijk. Viel mij ook al op.
Zal wel weer een nieuwe stagiaire zijn.
Het is mbo.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Welke MBO stagiair monteert die filmpjes toch altijd? In elk filmpje zit wel iets wat er totaal niet in past. Of het nou een lelijk paars balkje met gele letters is of totaal verkeerd gekozen muziek, er gaat altijd iets goed fout.
De Koe:quote:Op zondag 6 januari 2013 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook die van Koeman, dan sla ik ze even op.![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe een of ander rustig Italiaans deuntje ofzo als die Pelle zijn contract tekent. Niet een nummer wat 16-jarige mooiboys leuk vinden.
Like.. care. Waar mensen zich al niet druk om maken.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef De_Pel het volgende:
Iemand enig idee of Feyenoord - Club Brugge volgende week in Belgie uitgezonden gaat worden?
Alleen in Nederlandquote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef De_Pel het volgende:
Iemand enig idee of Feyenoord - Club Brugge volgende week in Belgie uitgezonden gaat worden?
Op een gare stream kon je vorig jaar kijkenquote:Op zondag 6 januari 2013 17:56 schreef Caland het volgende:
Het is volgens mij zelfs nog onduidelijk of het überhaupt uitgezonden wordt.
Was dat vorig jaar wel het geval?
Inderdaad.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:52 schreef Caland het volgende:
Je gaat zo wel een heerlijke transferperiode in de zomer tegemoet. Heel je selectie ligt in principe vast en als je een klapper maakt kan je een deel daarvan weer gewoon herinvesteren.
? want?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Van wie ben jij een kloon?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoewel ik graag nog jaren van De Vrij, BMI en Clasie wil genieten zou één mooie transfer misschien nog zo gek niet zijn.
In principe hebben we al aardige opvolgers klaarstaan, en we moeten de selectie de komende jaren gewoon op sommige plaatsen nog wat verstevigen, met namen in de breedte.
Als een BMI of De vrij weggaat, je houdt de ander + Matthijssen, Kongolo, Ramsteijn, heb je voor Nederlandse begrippen nog steeds een vrij sterk centrum, en kunnen we misschien eindelijk fatsoenlijke vleugelspelers kopen.
De Schaak is een held, en Sissy is indien fit ook best basiswaardig, maar we kunnen gewoon niet voldoende aan op een wekelijks hoog niveau van die gasten. Verhoek komt gewoon veel te kort (zei ik vooraf al), en Achachbar en Boetius alleen is ook gewoon niet genoeg en te wisselvallig.
Waarom zou hij balen dan? Die gast heeft het jaar van zijn leven gehad.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik denk trouwens wel dat Guidetti baalt dat hij zo snel vergeten wordt. Ik bedoel niemand zal ooit meer zijn hattrick tegen Ajax vergeten maar niemand heeft het meer over hem dankzij Pelle
Hoe zou je dan willen spelen? 4-4-2?quote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als je Guidetti er ook nog eens bij zou krijgen. Zou helemaal door de grond gaan van plezier bij die koppen van die joden als ze 't horen.
Guidetti als zwervende spits om Pelle heenquote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als je Guidetti er ook nog eens bij zou krijgen. Zou helemaal door de grond gaan van plezier bij die koppen van die joden als ze 't horen.
Ik denk niet dat 4-4-2 met Guidetti en Pelle samen zou werken, zou liever Miyaichi er momenteel bij hebben dan Guidetti hoewel ze beide uit vorm zijn door blessurequote:Op zondag 6 januari 2013 18:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ja, dat dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Guidetti er ook nog bij? Wat een belachelijke gedachte
Boëtius - RVP - Guidetti - Pellè - Kalou aanval volgend jaar je weet zelfquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Ken je die Cristiano Ronaldo? Schijnt ook een goede toevoeging te zijn voor Rotterdam in 't algemeen, denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:58 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zag trouwens laatste ene Messi spelen bij Barcelona, is ook wel aardige spelert voor ons denk ik.
Nope, 4 jaar contract bij Lille..quote:Op zondag 6 januari 2013 18:59 schreef Caland het volgende:
Kaloutje zou ik wel graag terug zien, maar ook dat is een onhaalbare kaart.
quote:Lille stuurt aan op vertrek te dure Kalou in de winterstop
De positie van Salomon Kalou bij Lille is uiterst fragiel. De voormalige Feyenoorder heeft bij de Franse kampioen van 2011 nog lang niet aan de verwachtingen kunnen voldoen. De sportkrant L'Equipe meldt dat de clubleiding de onderlinge samenwerking om financiële redenen tijdens de komende transferwindow wil beëindigen.
Lille-preses Michel Seydoux acht bezuinigingen noodzaak. Kalou behoort tot de spelers die in januari mogen vertrekken. Alom beschouwd is het eerste seizoen van de van Chelsea overgekomen aanvaller in Noord-Frankrijk teleurstellend.
In de Ligue 1 scoorde Kalou twee keer in twaalf duels, vijf optredens in de Champions League leverden één doelpunt op. Een magere oogst voor de Afrikaan die de voorbije maanden met verschillende blessures kampte. Maar deze totalen corresponderen niet met Kalou's jaarsalaris van naar verluidt twee miljoen euro. Lille wil af van die hoge lasten.
Ook twijfelt Seydoux over het aanblijven van trainer Rudi García. De oefenmeester wordt verantwoordelijk gehouden voor de huidige elfde plaats in de Ligue 1 en de blamerende laatste plaats in de groepsfase van de Champions League.
Hij wil zelf terugkeren iig.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Gewoon kalou terug halen, kampioen eind februari niks mis mee..
Pelle halen, wat een idioot idee.quote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef Caland het volgende:
Als ze die halen ben je kampioen. Op zeker.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Woorden die 9 van de 10 keer niet waargemaakt worden.
Sommige mensen geloofden vanaf dag 1 al in Pelle. Maar goed, ik heb niet zoveel met broodvoetballers die ooit wel weer een keer terug willen keren bij hun oude club. Maar het schijnt een modedingetje te zijn voor elke voetballer om dergelijke wartaal uit te slaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pelle halen, wat een idioot idee.Die heeft nog nooit meer dan 3 doelpunten in een seizoen gescoord.
Hij doet het niet zo goed bij OSCquote:Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze die halen ben je kampioen. Op zeker.
Boetius--Pelle--Kalouquote:Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze die halen ben je kampioen. Op zeker.
Ik zag die gast gister weer hangen bij de Meent, daar zit hij zowat elke dag te niksen in de buurt van zijn kledingwinkel waar geen hond komt.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Maar goed trouwens dat we Drenthe niet hebben gecontracteerd volgens mij heeft zijn vrouw al het talent uit hem gezogen
't is iig een begin als ze aangeven dat ze er voor openstaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige mensen geloofden vanaf dag 1 al in Pelle. Maar goed, ik heb niet zoveel met broodvoetballers die ooit wel weer een keer terug willen keren bij hun oude club. Maar het schijnt een modedingetje te zijn voor elke voetballer om dergelijke wartaal uit te slaan.
Snap je.quote:
Was Luigi Bruins er ook om hem gezelschap te houden?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag die gast gister weer hangen bij de Meent, daar zit hij zowat elke dag te niksen in de buurt van zijn kledingwinkel waar geen hond komt.
Loze beloftes bij dat soort spelers. Al ze elders een tientje meer kunnen verdienen dan gaan ze daar gewoon heen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is iig een begin als ze aangeven dat ze er voor openstaan.
quote:Henke Larsson komt eind januari paar dagen naar Feyenoord
6 januari 2013 Aftonbladet
Indien Henke Larsson de komende dagen geen baan weet te vinden als coach in eigen land, dan zal hij eind januari naar Nederland komen om een paar dagen een kijkje in de keuken te nemen bij Feyenoord. 'Dat is mijn plan. Ik heb ze gebeld en ze lieten me weten dat ik in principe altijd welkom ben. Als ik geen nieuwe club heb, wil ik eind januari een bezoek brengen aan Ronald Koeman.'
Feyenoord Netwerk
'Gezien de economische problemen hebben ze bij Feyenoord het fantastisch gedaan. Koeman was een topspeler en heeft nu al veel grote clubs geleid. Ik denk dat ik heel veel van Koeman kan leren.'
Volgens mij kan die echt niet met geld omgaan, die zal nu zonder contract wel snel door zijn geld heen gaanquote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag die gast gister weer hangen bij de Meent, daar zit hij zowat elke dag te niksen in de buurt van zijn kledingwinkel waar geen hond komt.
Denk je?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij kan die echt niet met geld omgaan, die zal nu zonder contract wel snel door zijn geld heen gaan
Die kleine was echt een geweldenaar man. Wat heb ik daar toen van genoten. Eigenlijk 't laatste seizoen dat Feyenoord nog echt angst inboezemde bij vrijwel elke tegenstander.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Loze beloftes bij dat soort spelers. Al ze elders een tientje meer kunnen verdienen dan gaan ze daar gewoon heen.
Ik heb sowieso niet zoveel met de kleine Kalou. Doe mij zijn broer maarDat was pas een held.
Het is net een ekster. Alles wat glinstert moet hij hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij kan die echt niet met geld omgaan, die zal nu zonder contract wel snel door zijn geld heen gaan
Bonaquote:Op zondag 6 januari 2013 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Loze beloftes bij dat soort spelers. Al ze elders een tientje meer kunnen verdienen dan gaan ze daar gewoon heen.
Ik heb sowieso niet zoveel met de kleine Kalou. Doe mij zijn broer maarDat was pas een held.
Ik zag alleen andere negers dus dat zal wel niet.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was Luigi Bruins er ook om hem gezelschap te houden?
Mwa, al hoewel zijn kledingzaak echt slecht gaat, leeft die gast nog wel zeker 10 jaar op rozen als hij niks geks doet. Hij heeft miljoenen mogen ophalen bij Real. Maar dat zal zeker wel een keer op gaan.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als hij niks geks doenquote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag alleen andere negers dus dat zal wel niet.
[..]
Mwa, al hoewel zijn kledingzaak echt slecht gaat, leeft die gast nog wel zeker 10 jaar op rozen als hij niks geks doet. Hij heeft miljoenen mogen ophalen bij Real. Maar dat zal zeker wel een keer op gaan.
Over 10 jaar is hij 35 en te dom om te poepen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik zag alleen andere negers dus dat zal wel niet.
[..]
Mwa, al hoewel zijn kledingzaak echt slecht gaat, leeft die gast nog wel zeker 10 jaar op rozen als hij niks geks doet. Hij heeft miljoenen mogen ophalen bij Real. Maar dat zal zeker wel een keer op gaan.
Shirt ook standaard een maat te groot en altijd witte gepoetste schoentjes aan, wat een baasquote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zijn kraagje omhoogAls een baas.
Hij kon ook heel goed koppen voor zijn lengte.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:13 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Shirt ook standaard een maat te groot en altijd witte gepoetste schoentjes aan, wat een baas
Presteerde voor geen fuck hier.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat wij trouwens Michel Bastos onder contract hadden en die uitleende aan Excelsior![]()
Wat was daar mis gegaan?
Dit:quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat wij trouwens Michel Bastos onder contract hadden en die uitleende aan Excelsior![]()
Wat was daar mis gegaan?
quote:Koster: "Feyenoord had Bastos moeten behouden"
Gepubliceerd op dinsdag 25 september 2007 om 08:30
In Rotterdam-Zuid zal men zich wel eens achter de oren krabben, als er dit seizoen beelden van de Franse Ligue 1 binnenkomen. Bij Lille, de club waar ook Patrick Kluivert onder contract staat, maakt immers Michel Fernandes Bastos furore. En Bastos werd enkele jaren geleden nog weggestuurd bij Feyenoord.
Bastos maakte afgelopen weekend nog een prachtig doelpunt tegen Olympique Lyon, waarmee hij zijn club een verrassend punt bezorgde. Adrie Koster, de man die Bastos als trainer van Excelsior in het seizoen 2002/2003 onder zijn hoede had, had het doelpunt ook gezien. "Michel kwam bij ons als jong broekje van achttien jaar, maar je kon wel zien dat hij heel goed kon voetballen. Hij had toen ook al een goede pegel in zijn poten", zegt de huidige coach van Jong Ajax in het AD.
Bastos werd in 2002 door Feyenoord vastgelegd, maar de Rotterdammers stalden hem bij Excelsior. Na één seizoen, waarin hij vooral als linksback moest spelen, werd hij echter alweer te licht bevonden en terug naar Brazilië gestuurd. Via Atletico Paranaense, Gremio en Figueirense belandde hij vervolgens bij het Franse Lille.
"Het gebeurt vaker dat een speler zich elders wel doorontwikkelt", reageert Koster. "Dat komt overal voor. Bastos was gehaald als linksback, maar kwam voor die plek te kort. In Brazilië moet je als back vooral opkomen en hoef je minder te verdedigen. De toenmalige beleidsmakers van Feyenoord zagen het niet in hem zitten. Of ze hem hadden moeten houden? Dat denk ik wel.
2010 belde....quote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat was daar mis gegaan?
Fernandesjes doen 't bij ons nooit zo denderend.quote:
Hij had twee weken terug nog zijn Ferrari ergens tegenaan gereden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:10 schreef o.us2.0 het volgende:
Hij kan beter weer professioneel skater worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij had twee weken terug nog zijn Ferrari ergens tegenaan gereden.
Leonardo. Echt een gigantisch talent man. Zo jammer dat dat er nooit uit is gekomen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had dat shirt met Leonardo achter op
Ik heb nog nooit een speler achterop gehad. Om dit soort redenen.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had dat shirt met Leonardo achter op
quote:Zijn auto werd door praxis gespot bij Fiat dealer De Beer in Rotterdam. Royston zal gedacht hebben: Fiat = Ferrari, maar ons lijkt de kans klein dat ze daar de benodigde onderdelen hebben.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
Ik zocht een plaatje van die Ferrari met schade, kwam ik dit tegen:
http://www.autoblog.nl/fe(...)nthe-loopt-schade-op
[..]
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat een mongool.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo'n speler kan alleen maar floreren in dienst van 't team. Als hij teveel praatjes krijgt wordt dat vanwege z'n domheid door niemand in een elftal geaccepteerd. Het is me volledig duidelijk waarom ze 'm niet wilden bij Fey. Toch blijft het jammer dat je zo'n speler niet voor de 2e keer met miljoenen winst kan doorverkopen.quote:
Geen kloon. Eerder een reincarnatie zou ik zeggen. Oude wachtwoord kwijt, en niet meer te achterhalen gezien oud, studiegebonden mailadres. Wie of wat doet er verder niet toequote:
Guidetti dus?quote:Op zondag 6 januari 2013 19:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Geen kloon. Eerder een reincarnatie zou ik zeggen. Oude wachtwoord kwijt, en niet meer te achterhalen gezien oud, studiegebonden mailadres. Wie of wat doet er verder niet toe
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
RUBINHO a.k.a. De Dr. Dre van VVVquote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Schaken is beter
Dit is geen 101 barz maar wel je boy van de VVV, zodra ik goals maak willen al die wijven mee
Ah, daar is het half-jaarlijke Bastos moment weerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat was daar mis gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Kuyt hoef ik nooit meer te zien in de Kuip.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Muto het volgende:
Maar Pellè zal over drie jaar verkocht worden. Dan komt Kuijt immers terug.
Op z'n 35 hahahaquote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Muto het volgende:
Maar Pellè zal over drie jaar verkocht worden. Dan komt Kuijt immers terug.
Mr. Yellow dacht daar exact hetzelfde over.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kuyt hoef ik nooit meer te zien in de Kuip.
Eigenlijk moet je er een gifje van maken dat hij lacht.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mr. Yellow dacht daar exact hetzelfde over.
[ afbeelding ]
Ach, Utrecht zal vast niet degraderen de komende jaren.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Het is wel de droom van Kuijt om ooit nog in de Kuip te spelen.
Afscheidspotje zekerquote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef zoekeenleven het volgende:
Het is wel de droom van Kuijt om ooit nog in de Kuip te spelen.
Vraag me af of zij hem wel willen hebben op zijn 35e, die gaat gewoon naar katwijkse boys daar heeft hij namelijk ook altijd zijn carriere af willen sluiten.quote:Op zondag 6 januari 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Utrecht zal vast niet degraderen de komende jaren.
Breng ik hem een bloemetje namens jullie. woon er toch dichtbijquote:Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vraag me af of zij hem wel willen hebben op zijn 35e, die gaat gewoon naar katwijkse boys daar heeft hij namelijk ook altijd zijn carriere af willen sluiten.
De SC is dood?quote:Op zondag 6 januari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Breng ik hem een bloemetje namens jullie. woon er toch dichtbij
Kuyt hoeft van mij echt niet terug hoor. Wat moet je met zo'n oude speler man.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Celeritas het volgende:
Kuyt mag wel terugkomen, maar pas als Pelle helemaal uitgeblust is. We gaan geen 7,5 ton betalen voor een speler die geen basisplaats heeft.
Steeds weer plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 6 januari 2013 19:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Schaken is beter
Dit is geen 101 barz maar wel je boy van de VVV, zodra ik goals maak willen al die wijven mee
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:39 schreef Caland het volgende:
VoetballersNegers die denken dat ze kunnen rappen omdat ze zwart zijn
Caland heeft gesprokenquote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
En ik snap ook best wel dat Kuijt ervoor koos om een dik miljoenencontract te tekenen in Turkije. Maar zijn kans om terug te keren was er afgelopen zomer of anders niet.
In principe mee eens, 'uitzonderingen' daargelaten.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:06 schreef Caland het volgende:
En ik snap ook best wel dat Kuijt ervoor koos om een dik miljoenencontract te tekenen in Turkije. Maar zijn kans om terug te keren was er afgelopen zomer of anders niet.
Kuijt is passé over 2 jaar. Moet je niet willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In principe mee eens, 'uitzonderingen' daargelaten.
Stel dat we De Pel volgend jaar voor 8 miljoen verkopen aan Juve, Geel hem nog goed gevolgd heeft en hem nog topfit bevind, en hij wil voor 'maar' 2 ton nog wel even terugkomen, zonder garanties op een basisplaats, mag hij van mij best komen.
Dan komt hij alleen wel als nuttige goedkope speler, niet als 'dé held' die zíjn club wel weer even de CL in zal schieten en op schouders gedragen moet worden.
Tomasson heeft pech gehad met z'n blessure, anders was zijn rentree episch geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef PIETR het volgende:
Kuyt is gewoon de beste speler bij die Turken hoor..
Ook al vond ik hem een klootzak toen hij dit jaar voor Fenerbache koos, van mij mag hij terugkeren over 2 jaar. Tis nog maar afwachten of Pelle constant blijft presteren.
Echter kun je bij ons beter niet terugkeren, als je een heldenstatus hebt. Neem Pierre, of Tomasson ..
Ga ik ook van uit. Maar met weinig te besteden misschien toch nog een aardige breedteversterking.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuijt is passé over 2 jaar. Moet je niet willen.
En dat.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Bronkhorst heeft wel een mooie comeback gemaakt.
Nou, kreeg anders best wel heel wat kritiek. Het WK heeft dat goedgemaakt, maar het was niet altijd even goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Bronkhorst heeft wel een mooie comeback gemaakt.
Moesy het uiteindelijk alleen doen.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou, kreeg anders best wel heel wat kritiek. Het WK heeft dat goedgemaakt, maar het was niet altijd even goed.
Makaay had ook gewoon moeten slagen. Lag wmb niet zozeer aan hem dat het geen succes werd. Wil niet zeggen dat het alsnog niet compleet absurd is om zulke bedragen neer te leggen voor een 30'er.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moesy het uiteindelijk alleen doen.
De enige aankoop die geslaagd is.
Ik denk niet dat Kuyt voor 2 ton ergens gaat voetballen. Sowieso gaat Utreg dan meer betalen, voor 2 ton heb je een jeugdspeler van 17 zonder basisplaats.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
In principe mee eens, 'uitzonderingen' daargelaten.
Stel dat we De Pel volgend jaar voor 8 miljoen verkopen aan Juve, Geel hem nog goed gevolgd heeft en hem nog topfit bevind, en hij wil voor 'maar' 2 ton nog wel even terugkomen, zonder garanties op een basisplaats, mag hij van mij best komen.
Dan komt hij alleen wel als nuttige goedkope speler, niet als 'dé held' die zíjn club wel weer even de CL in zal schieten en op schouders gedragen moet worden.
Makaay was dan ook geen echte miskoop. Is best wel van waarde geweest.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Makaay had ook gewoon moeten slagen. Lag wmb niet zozeer aan hem dat het geen succes werd. Wil niet zeggen dat het alsnog niet compleet absurd is om zulke bedragen neer te leggen voor een 30'er.
Altijd mooi dat mannen denken dat ze door te fitnessen betere vrouwen gaan scoren. Vrouwen vallen daar in principe niet op pik. Als je net zo succesvol wordt als Pelle, daarentegen...quote:Op zondag 6 januari 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Ik plak een poster van Pelle en zijn sma boven mijn bed, dan word ik er aan herinnert waarom ik ook alweer fitness.
Shattering my dreamsquote:Op zondag 6 januari 2013 20:52 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Altijd mooi dat mannen denken dat ze door te fitnessen betere vrouwen gaan scoren. Vrouwen vallen daar in principe niet op pik. Als je net zo succesvol wordt als Pelle, daarentegen...
Was mooi toen hij zijn gram haalde in de beker tegen Twente.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Makaay blijft ook een held. Schaldalig hoe Been met hem omging.
Geen betere, wel mooiere.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:52 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Altijd mooi dat mannen denken dat ze door te fitnessen betere vrouwen gaan scoren. Vrouwen vallen daar in principe niet op pik. Als je net zo succesvol wordt als Pelle, daarentegen...
Een fiets wel.quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga even spammen hier, maar wieweet kennen jullie nog wel een rotterdammer die een mooie fiets zoekt (die ook regelmatig buiten de kuip gestaan heeft)
V&A / [TK] Kawasaki ZX-6R 2002 in nieuwstaat
Ze vallen er niet op, maar het helpt er wel heel erg bij. Als je fit bent ben je geestelijk ook veel sterker en energieker, je zit lekkerder in je vel en dát zien vrouwen wel. Trust me.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:52 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Fiets met motor :yquote:
Pelle is multifunctioneel. Je kan hem ook nog als model en gastheer gebruiken en er gaan nu sowieso meer vrouwen naar de kuip door hem.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:19 schreef PIETR het volgende:
Kuyt is gewoon de beste speler bij die Turken hoor..
Ook al vond ik hem een klootzak toen hij dit jaar voor Fenerbache koos, van mij mag hij terugkeren over 2 jaar. Tis nog maar afwachten of Pelle constant blijft presteren.
Echter kun je bij ons beter niet terugkeren, als je een heldenstatus hebt. Neem Pierre, of Tomasson ..
Helaas, ik heb alleen een autorijbewijsquote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga even spammen hier, maar wieweet kennen jullie nog wel een rotterdammer die een mooie fiets zoekt (die ook regelmatig buiten de kuip gestaan heeft)
V&A / [TK] Kawasaki ZX-6R 2002 in nieuwstaat
Blesstwitter:RubenSchaken twitterde op zondag 06-01-2013 om 23:27:52Straks Trainingskamp Marbella! Koffer ingepakt! Kan niet zonder mijn Macbook Pro! Sowiezo mee! Goodnight and Bless... reageer retweet
Bless a mattie, macbook pro mee voor die chillings allesquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
Blesstwitter:RubenSchaken twitterde op zondag 06-01-2013 om 23:27:52Straks Trainingskamp Marbella! Koffer ingepakt! Kan niet zonder mijn Macbook Pro! Sowiezo mee! Goodnight and Bless... reageer retweet
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Typisch het volgende:
Vieze hipsterquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:34 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Bless a mattie, macbook pro mee voor die chillings alles
Hij heeft niet eens beats by dr Drequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Hij is toch pas geopereerd en herstellende nu? Waarom gaat hij mee dan?quote:
Het weerquote:Op maandag 7 januari 2013 00:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij is toch pas geopereerd en herstellende nu? Waarom gaat hij mee dan?
Hij is belangrijk in de kleedkamer.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:04 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Hij is toch pas geopereerd en herstellende nu? Waarom gaat hij mee dan?
Hij kan toch ook het grootste deel met de groep meetrainen dacht ik, enkel de fysieke duels moet hij denk ik vermijden.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is belangrijk in de kleedkamer.
Geeft een signaal af.
Er zijn zat topsporters die roken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Sneaky een pakje sigaretten langs zijn portemonnee.![]()
Maakt mij ook niks uit hoor, viel me gewoon op.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zijn zat topsporters die roken.
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Mr. Yellow dacht daar exact hetzelfde over.
[ afbeelding ]
Reken er niet op, jullie beste speler komt al tekort voor ons niveau.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel dan? Die gluiperige van Geel liegt sowieso, dat zie je aan die rotkop van hem. Maar jullie hebben wel een goede aan hem, hoop dat hij nog een keer bij Den Haag komt buurten.
Waarom mogen ze nou weer geen uitspraken doen over de transfersom? Ongein.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maakt mij ook niks uit hoor, viel me gewoon op.
Mij wel. Roken strookt niet met het salaris dat zo'n speler ontvangt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Maakt mij ook niks uit hoor, viel me gewoon op.
Nog geen 2 miljoen. En ja Pellè runt op dit moment waarschijnlijk wel heel hot, maar zelfs als hij nu de helft van zijn aantal doelpunten had gemaakt, is hij gewoon zeer belangrijk voor het team. Komt voor een groot gedeelte ook dankzij zijn fysiek en dat raakt hij echt niet zomaar kwijt. Ook heeft hij gewoon voor zover ik weet wel altijd een redelijk goed balgevoel gehad hoor, alleen niet icm doelpunten. Ik las laatst dat hij in zijn AZ periode (4 jaar?) ook gewoon 1 doelpunt per 120 minuten heeft gemaakt. Reken maar eens uit hoeveel doelpunten dat zijn op seizoensbasis als hij gewoon zn wedstrijdjes in de basis was begonnen. Heeft het dus niet eens super slecht gedaan daar, maar als je maar 10 minuutjes per keer mag spelen (omdat de trainer geen vertrouwen in je heeft of omdat je niet in het systeem past), maak je dus maar eens per 12 wedstrijden een doelpunt. Ja zo kom je wel aan een aardig kutgemiddelde.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Hoeveel dan? Die gluiperige van Geel liegt sowieso, dat zie je aan die rotkop van hem. Maar jullie hebben wel een goede aan hem, hoop dat hij nog een keer bij Den Haag komt buurten.
Waarom mogen ze nou weer geen uitspraken doen over de transfersom? Ongein.
Bullshit. Jaren terug een reportage ergens gelezen over een training van het Nederlands elftal waarin beschreven werd dat er na de training een behoorlijke groep (Sneijder, Van der Vaart, Kuyt o.a) rustig een peuk weg stonden te paffen. Roken is in de sportwereld nog steeds best normaal, alleen wordt het nu achter de schermen gedaan.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Mij wel. Roken strookt niet met het salaris dat zo'n speler ontvangt.
Is een publiek geheim dat Lex Immers wel is een lijntje snuift en daar hoor je ook niemand over.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:40 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Mij wel. Roken strookt niet met het salaris dat zo'n speler ontvangt.
Natuurlijk hoor je daar niemand over, hij is de beste speler van Feijenoord momenteel. Voelt dat niet slecht, een Hagenees die Feijenoord op sleeptouw neemt?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is een publiek geheim dat Lex Immers wel is een lijntje snuift en daar hoor je ook niemand over.
Trol eens niet zo. Letterlijk iedereen is negatief over Verhoek en hij speelt ook zo goed als nooit. Immers ben ik zelf blij mee ja. Die mag lekker blijven, maar Verhoek mag (als hij zo blijft spelen) wmb weer snel weg.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jullie zouden al wat graag weer eens wat spelertjes van Den Haag overnemen. Wie zijn de dragers van het huidige Feijenoord? Juist, Immers en Verhoek.
Toornstra en van Duinen richting Feijenoord in de zomer verwacht ik. Mikey gooit Pellé ef de basis uit.
Wie wil je hebben? Van Duinen? Dan moet je 3 miljoen bijleggen. En ik troll niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:45 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Trol eens niet zo. Letterlijk iedereen is negatief over Verhoek en hij speelt ook zo goed als nooit. Immers ben ik zelf blij mee ja. Die mag lekker blijven, maar Verhoek mag (als hij zo blijft spelen) wmb weer snel weg.
Volg ADO niet, maar dacht dat jullie nog wel een echt goede jonge speler hadden met redelijk wat talent. Ruilen met Verhoek dan maar?
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jullie zouden al wat graag weer eens wat spelertjes van Den Haag overnemen. Wie zijn de dragers van het huidige Feijenoord? Juist, Immers en Verhoek.
Toornstra en van Duinen richting Feijenoord in de zomer verwacht ik. Mikey gooit Pellé ef de basis uit.
Je zegt net zelf ook dat je een groot fan bent van Immers. Maakt niet uit hoor dat een Hagenees momenteel het beste speelt van Feijenoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:47 schreef Hazzard het volgende:
Ja ik weet niet wie het is. Jij zult wel weten wie je meest talentvolle, jonge speler is.
En als je zegt dat Verhoek Feyenoord op sleeptouw neemt ben je wel aan het trollen. Dat je het over Immers zegt kan ik me nog iets bij voorstellen als trotse Hagenees dat je het zo wilt zien (hoewel ik het daar ook niet mee eens ben maar oké).
Mooie prijs lijkt me.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:49 schreef Caland het volgende:
Den Haag heeft nu nog steeds geen eurocent voor Immers ontvangen.[ afbeelding ]
Groot fan is een beetje overdreven, maar ik vind hem belangrijk voor Feyenoord ja. Dé drager van het huidige Feyenoord? Nee.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je zegt net zelf ook dat je een groot fan bent van Immers. Maakt niet uit hoor dat een Hagenees momenteel het beste speelt van Feijenoord.
Daarnaast heeft Verhoek nu even een vormcrisis, dat wordt nog een dragende speler voor jullie de tweede seizoenshelft.
Dacht dat jij zo goed geïnformeerd was...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:50 schreef De_kromme het volgende:
Caland, ik weet niet in welke droomwereld jij leeft. Maar de centen van Immers zijn allang binnen op de Haagse rekening. Daar wordt de tweede ring binnenkort van gebouwd jongen.
Alles lekker trouwens?
Wie is de drager dan momenteel? Dat saaie pikkie in de verdediging? Laat me niet lachenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:51 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Groot fan is een beetje overdreven, maar ik vind hem belangrijk voor Feyenoord ja. Dé drager van het huidige Feyenoord? Nee.
Hoop het, maar denk dat Verhoek lekker snel weer terug moet naar Den Haag.
Euhm... Denk toch eigenlijk wel Pellè als je zag hoe het zonder hem ging (en met Immers al in het team) en hoe het nu gaat met hem. En dan heb ik het niet alleen over de resultaten.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie is de drager dan momenteel? Dat saaie pikkie in de verdediging? Laat me niet lachen. Ook nog eens aanvoerder haha. Helemaal de weg kwijt dat Feijenoord.
Pelle? Die jongen is alleen maar bezig met zijn haar man. En doelpunten maken zodat hij geld kan verdienen. Absoluut geen aanvoerderstype. Immers binnen drie maanden aanvoerder, mark my words.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:54 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Euhm... Denk toch eigenlijk wel Pellè als je zag hoe het zonder hem ging (en met Immers al in het team) en hoe het nu gaat met hem. En dan heb ik het niet alleen over de resultaten.
Als je niet ziet dat Pellè de belangrijkste en beste speler bij Feyenoord is heb je echt ooienvarenpoep in je ogen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:48 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je zegt net zelf ook dat je een groot fan bent van Immers. Maakt niet uit hoor dat een Hagenees momenteel het beste speelt van Feijenoord.
Daarnaast heeft Verhoek nu even een vormcrisis, dat wordt nog een dragende speler voor jullie de tweede seizoenshelft.
Wil jij anders een betje dat Immers geen aanvoerder gaat zijn bij Feyenoord binnen 3 maanden?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:56 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Pelle? Die jongen is alleen maar bezig met zijn haar man. En doelpunten maken zodat hij geld kan verdienen. Absoluut geen aanvoerderstype. Immers binnen drie maanden aanvoerder, mark my words.
Trouwens, wie durfde die weddenschap nou niet aan te gaan dat Pellé er meer dan 15 in zou schieten dit seizoen? Oh.. het was iedereen dacht ik.
Dat er meer zijn die het doen, maakt het bullshit dat ik er op tegen ben?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bullshit. Jaren terug een reportage ergens gelezen over een training van het Nederlands elftal waarin beschreven werd dat er na de training een behoorlijke groep (Sneijder, Van der Vaart, Kuyt o.a) rustig een peuk weg stonden te paffen. Roken is in de sportwereld nog steeds best normaal, alleen wordt het nu achter de schermen gedaan.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:52 schreef Caland het volgende:
'Hier Den Haag, een matige jeugdspeler. Die 6 ton maken we volgend jaar wel over.'
[ afbeelding ]
Als ze goed presteren en alle conditietests halen lijkt het me een privékwestie. Verstandig is het natuurlijk niet. *steekt peuk opquote:Op maandag 7 januari 2013 00:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat er meer zijn die het doen, maakt het bullshit dat ik er op tegen ben?
Ik vind dat je miljoenensalaris je een verantwoordelijkheid geeft.
Laten we zeggen dat hij dit jaar nog een keer aanvoerder wordt. Daar wil ik wel een weddenschapje op afsluiten.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:58 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Wil jij anders een betje dat Immers geen aanvoerder gaat zijn bij Feyenoord binnen 3 maanden?
In een officiële wedstrijd (geen oefenwedstrijd waar ze 44 spelers laten rouleren waardoor Immers misschien heel toevallig een keer komt te staan met 10 15-jarigen om zich heen) in Feyenoord 1. Moderator als escrow. Wat voor bedrag zat je aan te denken?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij dit jaar nog een keer aanvoerder wordt. Daar wil ik wel een weddenschapje op afsluiten.
Kratje bier wil ik daar wel op inzetten. Bedoel je 2013 of dit seizoen? En aanvoerder als in eerste aanvoerder,r niet vanwege blessures etc.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij dit jaar nog een keer aanvoerder wordt. Daar wil ik wel een weddenschapje op afsluiten.
Jij legt twee kratjes bier in, ik één. Lijkt me een faire bet.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:03 schreef Hazzard het volgende:
[..]
In een officiële wedstrijd (geen oefenwedstrijd waar ze 44 spelers laten rouleren waardoor Immers misschien heel toevallig een keer komt te staan met 10 15-jarigen om zich heen) in Feyenoord 1. Moderator als escrow. Wat voor bedrag zat je aan te denken?
Oh lol had op iets beters gehoopt (gewoon geld ipv bier), maar oké prima. Neem aan dat het dan gewoon een gentlemen's agreement is?quote:Op maandag 7 januari 2013 01:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij legt twee kratjes bier in, ik één. Lijkt me een faire bet.
En ik vind dat overtrokken. Het is niet alsof wij al die voetballers persoonlijk betalen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat er meer zijn die het doen, maakt het bullshit dat ik er op tegen ben?
Ik vind dat je miljoenensalaris je een verantwoordelijkheid geeft.
Isgoed, wordt dat nog ergens genoteerd ofzo? Lijkt me wel fijn. Succes.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:06 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Oh lol had op iets beters gehoopt (gewoon geld ipv bier), maar oké prima. Neem aan dat het dan gewoon een gentlemen's agreement is?
Wat lul je nou met je eerste aanvoerder. Hij moet minstens één keer aanvoeder zijn geweest, dat is de weddenschap, en hij staat nu al.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Twee kratjes bier tegen één dat Immers geen eerste aanvoerder wordt in 2013, ik durf het wel aan.
Klopt, mag ook dankzij blessures zijn. Wel in Feyenoord 1 en in een officiële wedstrijd.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je eerste aanvoerder. Hij moet minstens één keer aanvoeder zijn geweest, dat is de weddenschap, en hij staat nu al.
Niet met mij in elk geval. En pleur nou maar weer op.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je eerste aanvoerder. Hij moet minstens één keer aanvoeder zijn geweest, dat is de weddenschap, en hij staat nu al.
Ja, dat was de deal.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:11 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Klopt, mag ook dankzij blessures zijn. Wel in Feyenoord 1 en in een officiële wedstrijd.
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:16 schreef vandermar het volgende:
Dat iedereen nog serieus reageert op DK
Dat er uberhaupt nog iemand reageert op DKquote:Op maandag 7 januari 2013 01:16 schreef vandermar het volgende:
Dat iedereen nog serieus reageert op DK
Ja dat ik niet zeker weet of hij gewisseld wordt of gespaard tegen een JL-club of amateurs, of zijn poot breekt.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, dat was de deal.
En dan niet heiden6, lekker veel vertrouwen in je o zo heilige de Vrij heb jij.
Baas.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef Caland het volgende:
'Ik gooi niet altijd trainers eruit als ik bij een club binnenstap
Maar als ik dat wel doe.... wacht ik doe het wel altijd.'
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
en Clasie en desnoods zelfs de Pel. Immers staat op z'n best 6e voor het aanvoerderschap.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:27 schreef vandermar het volgende:
Mathijsen en BMI krijgen nog eerder de band om dan Immers, Schaken is er ook nog.
Epic.quote:Op maandag 7 januari 2013 01:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 januari 2013 01:08 schreef Caland het volgende:
'Been en Beenhakker is het beste wat Feyenoord kon overkomen.'
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |