Die moet nu uit pure armoe naar 020 denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Geweldig dat De Pel nog jaren in De Kuip speelt, echt een complete verrassing.
Want het had me sterk geleken als de man die Guidetti heeft doen vergeten wordt opgevolgd door iemand die hem zal doen vergeten![]()
Maar Armenteros zal als enige niet blij geweest zijn vandaag.
Armenteros is nog gewoon welkom hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Geweldig dat De Pel nog jaren in De Kuip speelt, echt een complete verrassing.
Want het had me sterk geleken als de man die Guidetti heeft doen vergeten wordt opgevolgd door iemand die hem zal doen vergeten![]()
Maar Armenteros zal als enige niet blij geweest zijn vandaag.
Vitesse is ook in de running voor hem, denk dat het dat gaat worden.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Armenteros is nog gewoon welkom hoor.
Armenteros is transfervrij hè. En als Sisse en/of Schaken weg gaan kan er wel iemand bij.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vitesse is ook in de running voor hem, denk dat het dat gaat worden.
Ik denk dat Feyenoord wel even de hand op de knip gaat houden.
Dat ben ik met je eens. In zo,n geval zou het best een goede optie zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:42 schreef TC03 het volgende:
[..]
Armenteros is transfervrij hè. En als Sisse en/of Schaken weg gaan kan er wel iemand bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |