abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 januari 2013 @ 15:18:55 #181
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_121229898
Was hent 21 O+
pi_121230069
Flashie, er is weer schaatsen ;)
  zondag 6 januari 2013 @ 16:32:29 #183
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121230154
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:54 schreef greavy het volgende:
Ja, dat wel. Maar dan nog, de oorzaak van de gestrande Fyra. Snapt iemand hoe dat zit? Dat de "code" op de BVL(oid) verkeerd geschakeld staat
Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
  zondag 6 januari 2013 @ 16:54:40 #184
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121230288
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
en waar is "Ergens langs de A3" dan? :? Dat ding is bijna 800 km lang :')
Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheim :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 6 januari 2013 @ 16:57:12 #185
391360 KnightSolaire
Praise the Sun
pi_121230376
Wat betreft de V250 vraag ik me af waar de problemen eigenlijk allemaal tot terug te leiden zijn. Ik heb wat gelezen over problemen met het sluiten/openen van de deuren, stilvallen door wat problemen met het beveiligingssysteem.. Dat zijn toch dingen die binnen niet al te lange tijd opgelost moeten kunnen worden, lijkt me.

Meestal lees je echter niet veel meer dan: "vanwege een defect aan de trein". Vraag me af wat andere problemen zijn die worden ondervonden, en in hoeverre ze goed te verhelpen zijn om de punctualiteit in de toekomst naar het gewenste niveau te brengen...
pi_121230536
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?
  zondag 6 januari 2013 @ 17:05:20 #187
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121230697
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:54 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ik had het me voorgenomen te onthouden.... Volgens mij ergens tussen Würzburg en Arnheim :P
Tinus Tussengas door de bocht hoor :') o|O
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 januari 2013 @ 17:08:35 #188
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121230856
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:01 schreef b2py het volgende:

[..]

Waarom kan dat in België wel en in Nederland niet?
Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.

In Nederland was het een project van de Rijksoverheid, ProRail kreeg pas met de HSL te maken nadat alle bouwwerkzaamheden voltooid waren. De keuze voor het beveiligingssysteem is door Den Haag gemaakt, niet door ProRail.
pi_121230889
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:08 schreef James1988 het volgende:

[..]

Andere leverancier (Alstom) en andere eisen vanuit Infrabel. Het Belgische deel van de HSL was ook als eerste opgeleverd en in gebruik genomen.

In Nederland was het een project van de Rijksoverheid, ProRail kreeg pas met de HSL te maken nadat alle bouwwerkzaamheden voltooid waren. De keuze voor het beveiligingssysteem is door Den Haag gemaakt, niet door ProRail.
Oftewel, de belgen hadden het deze keer wel goed voor elkaar en wij niet..
  zondag 6 januari 2013 @ 17:09:36 #190
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_121230904
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 16:32 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ze zullen wel ERTMS-level bedoelen, maar dan klopt daar alsnog geen zak van. In België zijn ETCS Level 1 en Level 2 gelijktijdig actief. In Nederland is het of/of
Kan nog de fasescheiding op de grens zijn.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 6 januari 2013 @ 17:11:17 #191
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_121230982
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Tinus Tussengas door de bocht hoor :') o|O
Was een geintje heh ;)
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_121231350


Nog een kleine. De regiosprinter tussen Mönchengladbach en Dalheim! Ik heb de eer hier in te hebben gezeten met Watertornado en Greavy. Was ook een klein ding. Onderste 2 foto's zelf gemaakt.


  zondag 6 januari 2013 @ 17:24:22 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121231566
De kop heeft wel wat van een Traxx weg. :s)
pi_121231753
Dit is natuurlijk ook een kleine trein.
pi_121231844
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:28 schreef remcoP het volgende:
Dit is natuurlijk ook een kleine trein.
[ afbeelding ]
Welnee :{w

Dit is pas klein:
pi_121231879
quote:
6s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Welnee :{w

Dit is pas klein:
[ afbeelding ]
Maar die vind je niet in Duitsland.
pi_121231994
quote:
16s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:31 schreef remcoP het volgende:

[..]

Maar die vind je niet in Duitsland.
Als je maar hard genoeg door pompt kom je er misschien wel met een jaar ofzo :7
pi_121232109
Is er een lijst van alle "cheats" die je kunt doen om te besparen? Zoals dat Oisterwijk - Amsterdam goedkoper is dan Tilburg - Amsterdam terwijl je via Tilburg reist, en hetzelfde het geval is voor als Breda - Amsterdam (dan wel alleen Zuid of Centraal) doet via de Fyra en een kaartje koopt vanaf Oisterwijk. Dat mag volgens de reisplanner en scheelt maar liefst 2.10
  zondag 6 januari 2013 @ 17:37:37 #199
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121232174

Locon 9901 + Coevorder (50587)
Deze dag was het de eer aan de Locon 9901 om de Coevorder shuttle voor de Bentheimer Eisenbahn te rijden tussen Coevorden en Kijfhoek.
Met -6 kwam de Coevorder-shuttle al binnenrijden in Rotterdam, maar moest nog wachten op de intercity naar Venlo. Toen deze intercity goed en wel weg was, kreeg de trein hoog groen. Hij kon zonder opstoppingen de Willemstunnel door.
Bedankt aan de machinist dat hij de trein netjes heeft geparkeerd en niet tot aan het sein doorreed!


HTRS 189 282 + SBB 189 983 + 189 107 (Triple Tractie) met Busto-shuttle
Een bijzonder treintje die op Rolandrail gemeld was, was de Busto-shuttle. Deze zou met 3 lokken rijden, in Triple Tractie! Hier passeert de trein in het laatste daglicht bij Dordrecht Zuid de fotografen opweg naar Venlo
  zondag 6 januari 2013 @ 17:37:41 #200
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121232176
Delft - Amsterdam ipv Rotterdam - Amsterdam (+Fyra-toeslag) scheelt ook wat.

3 locs in triple-tractie? Gaaf! Maar... waarom?
  zondag 6 januari 2013 @ 17:42:21 #201
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121232427
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:37 schreef James1988 het volgende:

3 locs in triple-tractie? Gaaf! Maar... waarom?
Gaaf is het zeker, dat zie je zelden (wilde bijna zeggen 'Nooit', maar de foto bewijst het tegendeel) in Nederland. Waarom? Mag je vragen aan HTRS / de Mcn. Dat weet ik niet.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:47:41 #202
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121232679
Ik ben absoluut geen kenner van goederentreinen, maar als ik een trein zie met zo'n lading hangt er meestal maar één locomotief voor. Zeker met een krachtpatser als de ES64F4...

Ik heb echt geen flauw idee wat je in een Fallns vervoert :')

[ Bericht 35% gewijzigd door James1988 op 06-01-2013 17:54:40 ]
  zondag 6 januari 2013 @ 17:55:07 #203
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121233017
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 13:50 schreef b2py het volgende:

[..]

Dagjesmens pezo moet niet zo huilen, ga eerst eens frequent reizen. En als je echt om 08:30 op je evenement wilde zijn had je gewoon een hotel geboekt suffe kut..
Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.

Vind ik.
  zondag 6 januari 2013 @ 17:59:26 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121233233
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
Nog een kleine. De regiosprinter tussen Mönchengladbach en Dalheim! Ik heb de eer hier in te hebben gezeten met Watertornado en Greavy. Was ook een klein ding. Onderste 2 foto's zelf gemaakt.
Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 januari 2013 @ 18:01:05 #205
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121233321
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:47 schreef James1988 het volgende:
Ik ben absoluut geen kenner van goederentreinen, maar als ik een trein zie met zo'n lading hangt er meestal maar één locomotief voor. Zeker met een krachtpatser als de ES64F4...

Ik heb echt geen flauw idee wat je in een Fallns vervoert :')
Sommige treinen met een ES64F4 rijden met 2 lokken, en als er een derde zit, bijna altijd in opzending.

Fallns wordt kolen en/of erts in vervoerd.
pi_121233333
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.

Vind ik.
Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch? :')
pi_121233379
Kolen en erts zie ik regelmatig voorbij komen met multiple geschakelde 189 locs van DB schenker.
Rurtalbahn rijdt met een class'66 en ik meen RRF met 2 V-100 multiple (weet dat laatste niet zeker).
pi_121233398
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:55 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Een reiziger die een vertraging oploopt die zelfs een veelvoud is van de beloofde reistijd, die mag klagen. Altijd, no matter what.

Vind ik.
En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:02:47 #209
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121233406
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Eens. Maar je bent onwijs dom als je voor zoiets (schijnbaar) belangrijks vertrouwt op de Fyra. Toch? :')
Ik zou het ook anders hebben aangepakt. Maar dat ontneemt die mevrouw dus niet het recht om te klagen. ;)
pi_121233421
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat zijn trouwens de snelst accelererende reizigerstreinen In The World [/diepe stem]
Sneller dan metro's? :o
  zondag 6 januari 2013 @ 18:04:07 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121233478
Gaan we nou lopen kissebissen of iemand ergens over MAG klagen? :? :')

Puh-lease guys :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 januari 2013 @ 18:05:25 #212
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121233534
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef b2py het volgende:

[..]

En de mevrouw des reiziger had voorkennis. Welke gemiddelde nederlandse reiziger gaat zonder extra tijd te nemen naar zijn werk terwijl er sneeuw op komst is. Of welke no-brain student neemt geen extra speling als je naar een tentamen moet. Als je daar niet over nadenkt verdien je het niet om te klagen.
Er was in het geheel geen sprake van extreem weer, een eerdere trein was die dag niet beschikbaar en Fyra presenteert zichzelf als een premium-dienst.

Nogmaals: de vertraging was niet een kwartiertje ofzo, maar vele uren. Ongeacht de persoonlijke omstandigheden of reismotivatie mag een reiziger dan klagen.
pi_121233577
quote:
10s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we nou lopen kissebissen of iemand ergens over MAG klagen? :? :')

Puh-lease guys :')
Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:06:47 #214
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121233590
quote:
14s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Kolen en erts zie ik regelmatig voorbij komen met multiple geschakelde 189 locs van DB schenker.
Rurtalbahn rijdt met een class'66 en ik meen RRF met 2 V-100 multiple (weet dat laatste niet zeker).
Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain). Zo moet ik ze wel aardig gehad hebben.

Alleen DBS rijdt met ertstreinen in Nederland dacht ik.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:07:05 #215
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121233609
quote:
16s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Maar jij klaagt over het feit dat iemand klaagt over het klagen over klagen. Geloof ik. :?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:07:40 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121233636
quote:
16s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef Viezze het volgende:

[..]

Klaag jij nou over het feit dat we kissebissen of iemand mag klagen?
Nee ik vraag gewoon iets, pikomhoog :6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 6 januari 2013 @ 18:14:40 #217
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_121233941
Ook klein: de baureihe 670
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 6 januari 2013 @ 18:15:20 #218
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121233972
De RRF105 (stond op de Waalhaven) en de RRF107 (stond op Pernis) hebben een nieuw leven in de Amsterdamse Houtrakpolder. Daar gaan ze voor RRF rangeren met treinen.
CapTrain heeft RRF met deze locomotieven niet meer nodig, nu CapTrain zelf de ritten van- en naar de PCT-terminal rijdt met een diesellok.

Zijn midden overdag met 60kmh naar Amsterdam getuft op eigen kracht :)
  zondag 6 januari 2013 @ 18:15:33 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121233982
Dat heeft niet lang geduurd inderdaad. Wel jammer, het idee was leuk op zich :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 januari 2013 @ 18:15:33 #220
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_121233983
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:06 schreef greavy het volgende:

[..]

Kolentreinen beladen rijden altijd met dubbeltractie 189(Schenker, TXL), een losse Class66(HGK (RTB reed in opdracht van HGK)), dubbeltractie 186 (Captrain), 3x6400 in Triple Tractie (DBS), 2xV100 dubbeltractie (RRF), 189+G1206(CapTrain).
Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?
  zondag 6 januari 2013 @ 18:15:43 #221
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121233989
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Da's een bus op rails.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:17:15 #222
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121234046
quote:
1s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef James1988 het volgende:

[..]

Waarom 2 elektrische loks en maar 1 66'iger? De e-locs hebben meer vermogen dan de 66. Heeft dit te maken met de aanzettrekkracht die bij een 66 (409 kN) hoger is dan bij een 186/189 (300 kN)?
Ik denk idd vanwege de aanzettrekkracht.
Nadeel bij een 66'er is ook dat je in elke cabine een machinist moet zetten, en bij een 189'er je in dubbeltractie rijdt vanuit 1 cabine, en ook maar 1 Mcn.
pi_121234090
Ook heel klein de DWA LVT/S
  zondag 6 januari 2013 @ 18:18:51 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121234097
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
Wat een über waardeloos geschreven kutstuk trouwens. Zeker door eoa japanner zo uit Google Translate opgekokhalsd of zo :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 6 januari 2013 @ 18:23:33 #225
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_121234286
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Beetje Lightrail praktijken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:26:52 #226
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121234451
Mmmmh. Hier 15 februari heen. Heuveltje op, een lok die je van verre al hoort aanbrommen....
pi_121234561
HLD55/CFL1800 _O_
  Redactie Sport zondag 6 januari 2013 @ 18:33:10 #228
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_121234728
quote:
13s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat een über waardeloos geschreven kutstuk trouwens. Zeker door eoa japanner zo uit Google Translate opgekokhalsd of zo :{w
Heb hem al vervangen door de Duitse versie, had het hele stuk niet gelezen maar was het treinstel (kun je daarvan spreken hier?) al eens eerder tegengekomen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_121234894
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:05 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Er was in het geheel geen sprake van extreem weer, een eerdere trein was die dag niet beschikbaar en Fyra presenteert zichzelf als een premium-dienst.

Nogmaals: de vertraging was niet een kwartiertje ofzo, maar vele uren. Ongeacht de persoonlijke omstandigheden of reismotivatie mag een reiziger dan klagen.
Als ik met mijn trein in een stroomlozebrug strand heb je het zelfde geklaag want dan sta ik daar waarschijnlijk ook wel een ruim uurtje hoor, mis ik ook alles wat mijn hartje begeert. Verder begrijp ik trouwens niet waarom de reizigers weer afgevoerd zijn naar Antwerpen en niet naar Rotterdam. Dat had wellicht nog wat gescheeld..
  zondag 6 januari 2013 @ 18:46:13 #230
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121235250
Er kwam een Fyra langs naar Antwerpen, en niks naar Rotterdam. Dat was de snelste optie. ALS ze vanaf Antwerpen ook door konden naar Roosendaal ev....
  zondag 6 januari 2013 @ 18:47:32 #231
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_121235291
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:37 schreef b2py het volgende:

[..]

Als ik met mijn trein in een stroomlozebrug strand heb je het zelfde geklaag
En terecht. je loopt vertraging op, de vervoerder levert niet de in de gepubliceerde dienstregeling beloofde dienst. In dit geval omdat de infraboer te gierig is om de brug te elektrificeren en de vervoerder dat maar pikt.
  zondag 6 januari 2013 @ 18:51:49 #232
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_121235477
Als je de brug wel elektrificeert, past er weer geen boot onderdoor, en als je de bovenleiding beweegbaar maakt, dan introduceert dat een extra storingsbron. Dus tja...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 6 januari 2013 @ 18:53:37 #233
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_121235563
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 18:14 schreef dennistd het volgende:
Ook klein: de baureihe 670
[ afbeelding ]
Die heb ik! Op plaat dan en ingezeten. :X


Nog een kleintje maar met een geweldige wc!



[ Bericht 10% gewijzigd door bork op 06-01-2013 19:03:50 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 6 januari 2013 @ 19:05:49 #234
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_121236088
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 14:49 schreef KnightSolaire het volgende:

[..]

Een groot deel van de werknemers is vrij honkvast qua werkgever en helemaal qua locatie. Nu gaat men maar in één of ander godsvergeten dorp wonen omdat je met de auto wel overal komt. En dan wel zeuren als de brandstof duur wordt of de belasting wordt verhoogd, of je betaald moet parkeren. Alsof ze de problemen van milieuvervuiling, ruimtegebrek, verkeersongevallen etc. maar gewoon even vergeten. :') Gewoon blijven opvoeren die belastingen (kostendekkend is het namelijk absoluut niet ook al wordt anders beweerd), en laat die krimpregio's ook niet aan elkaar hangen van nationale subsidies.
Maar een groot deel ook niet. Je zal maar uitzendkracht zijn. De busverbinding in dit dorp is op zich prima, maar naar het industrieterrein van Groningen is 's morgens een beetje teveel gevraagd.

En ja, dat kun je duurder maken. Gaat wel de mogelijkheid tot consumptie omlaag want ik moet toch naar mijn werk. Goed voor de economie ook.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_121237224
Ik had gisteren deze afbeelding geplaatst:


Vandaag is alweer dit weerbeeld voorspeld:

Vooruitgang dus voor woensdag 16 januari maar de andere piek is zo goed als verdwenen..
pi_121237316
NS verwacht drukke maandagspits
AMSTERDAM - Omdat veel mensen na de kerstvakantie weer met de trein naar hun werk gaan kan het maandag in de spits druk zijn.

Omdat treinen op belangrijke knooppunten iets eerder vertrekken of sporen wijzigen, wordt extra servicepersoneel ingezet om reizigers te adviseren. Dat meldt de NS zondag.
Op 9 december ging de grootste wijziging van de dienstregeling in vijf jaar in. Kort na de start werden al enkele treinen langer gemaakt. NS onderzoekt nog andere verbetermogelijkheden en blijft de nieuwe dienstregeling ook de komende weken nauwgezet monitoren om mogelijke onvolkomenheden op te sporen.

Reizigers kunnen suggesties of meldingen doorgeven via Twitter, de klantenservice of bij NS-personeel.

Verfijnen
Maandag worden opnieuw enkele wijzigingen doorgevoerd om de dienstregeling te ‘verfijnen'. Zo worden de vertrektijden van sommige treinen uit Eindhoven en Vlissingen iets vervroegd.
Ook worden vertreksporen gewijzigd op diverse stations, waaronder die in Apeldoorn, Weesp, Hilversum, Amsterdam en Breda. Daarnaast worden enkele spitstreinen langer gemaakt.

Bron
  zondag 6 januari 2013 @ 20:12:04 #237
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_121239759
DB spoorkaarten op 1 pagina verzameld!
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 6 januari 2013 @ 20:13:21 #238
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_121239836
Kende je die pagina nog niet Bork? Bestaat al ff. Maar goed, herhalen kan geen kwaad :)
  zondag 6 januari 2013 @ 20:15:09 #239
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_121239962
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:13 schreef greavy het volgende:
Kende je die pagina nog niet Bork? Bestaat al ff. Maar goed, herhalen kan geen kwaad :)
nee, anders had ik deze niet geplaatst, net ontdekt .
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zondag 6 januari 2013 @ 20:32:59 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_121241254
ik kende m ook al. Probeer daar elk jaar nieuwe verse geüpdate netkaarten vandaan te halen maar die van Hessen is nog van 2008 bijvoorbeeld 8)7 En enige uniformiteit in de vormgeving zou ook niet gek wezen :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')