Ja eh, wat wil je nou dat ik zegquote:[img]http://i.fokz[img]http://s.emimino.cz/images/emoticons/icon_mrgreen.gif[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef bork het volgende:
[..]
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.
Ik heb 'm hier wel liggen voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat er niet op, geen seeds althans..
Bedenk me net dat ik recent met opschonen en migratie heb weggegooid..
Die blonde is pot manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je nou dat ik zeg [ afbeelding ]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over hadquote:
Bel Rikus even!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:39 schreef bork het volgende:
Geschift, zo'n ding moet vrije baan hebben, laat dit aan een stel Tsjetsenen zien en die parkeren er een vrachtwagentje met wat explosieven neer.
Ja die reactie was ook daarop, zo van WTF, niet dat dat filmpje opeens uit de licht komt vallen ofzo..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
Ook lekkerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over had![]()
Dat wachtertje wat er een beetje voor de Spek-en-Bonen-Cup uit komt lopen
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
Oh dit gaat wel ver ja.quote:
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef bork het volgende:
Nou je zou daar met je jaaroogst aardappelen op weg zijn naar de fabriek en je knol vertikt het om verder te gaan, je hebt niet echt veel kans imho.
Ik wilde dat ding wel een keer proberen, het wordt dan toch de nachttrein maar.
"Since entering service in December 2009, it has been Russian Railways' only profitable passenger service, with an occupancy rate of 84.5%.[8] According to the timetable valid from 30 October 2011, the direct train from Moscow to St Petersburg without intermediate stops needs 3:40, the train from Moscow to Nizhniy Novgorod 3:55 hours."quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor tijd rijdt die Sapsan eigenlijk tussen StP en Moskou? Ik heb er destijds (1992) ook wel een uur of 8 over gedaan met de nachttrein. Het is geloof ik 600-650 km dus meer dan een uur of 3 zal het niet zijn?
Auf dieser mit 3 kV Gleichstrom dat geeft ook beperkingen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
GEbroken of VERbeterd.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef b2py het volgende:
Max 250 km/h, terwijl er op een nieuw aan te leggen lijn straks 300 gescheurd mag worden. Deze trein heeft in 2009 het russische snelheidsrecord verbroken en op 290 gezet..
Tsja misschien wel, mouw aanpassen August Bork kan?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
heel veel later dan ben je 80 man![]()
Binnen 5 jaar dit
Christus te Paardquote:Op zondag 6 januari 2013 00:00 schreef dennistd het volgende:
[ afbeelding ]Bij Nijverdal West valt de tunnel goed door te kijken. Aan het eind ervan is het zuidelijke perron van het nieuwe station Nijverdal al te zien
Kan. Mijn Ukraina trip is naar Juni ge-pre-poned. Als dat een woord isquote:Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef bork het volgende:
[..]
Tsja misschien wel, mouw aanpassen August kan?
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trekquote:Op zondag 6 januari 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan. Mijn Ukraina trip is naar Juni ge-pre-poned. Als dat een woord is
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...quote:Op zondag 6 januari 2013 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Christus te Paard![]()
Je gaat me niet serieus vertellen dat ze daar DRIE JAAR mee bezig geweest zijn en dat het nu NOG niet klaar is![]()
Een maand?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...
Dit is vrij zorgwekkend. Dit betekent dat het hoogste niveau van luxe, blijkbaar nog DRIE niveaus BOVEN "eerste klas", vergelijkbaar zou moeten zijn met een sleeper in de CNL. Dit is opgeleukte schraalheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef bork het volgende:
[..]
Geen idee, deze is wel gaaf maar ik vrees dat ik zo'n coupe niet trek
Train Grand Express №53 St. Petersburg - Moscow
[ afbeelding ]
Grand Express is the most luxurious train that operates between Moscow and Saint-Petersburg. The train has 1st, Premium, Grand and Grand De Lux class compartments. First class consists of a cabin for 2 people including bed linen and a few magazines. Premium cabins are available including everything as in 1st class as well as a WC and sink. The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation, dressing gown and slippers (an entire compartment must be purchased - 2 tickets). This St. Petersburg train has a nice dining car that serves good meals. Also you can order food and drinks to compartment.
Heating, wauw. Airco, WAUW. Noise Insulation,quote:The Grand and Grand Delux cabins consist of a wardrobe, DVD, TV, air conditioner, internet access, heating and noise insulation,
Ik denk dat het vooral testen is maar goed, aansluiten kan wel in een weekend ja..quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
In april moet het klaar zijn, maar daarvoor is er eerst nog een maand geen treinverkeer tussen Wierden en Raalte, om de sporen aan te kunnen sluiten op de tunnel...
http://www.cfl.lu/CFLInte(...)yageurs/02InfosGare/quote:Op zondag 6 januari 2013 00:23 schreef greavy het volgende:
Heeft er iemand een linkje naar een spoorkaart van Luxemburg? Niet een sporenplan, maar gewoon een kaart.
Wat betekenen die auto's en fietsjes als je over een station beweegt met de cursor?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:25 schreef b2py het volgende:
[..]
http://www.cfl.lu/CFLInte(...)yageurs/02InfosGare/
Dynamische kaart, maar het is een kaart..
Hoeveel parkeerplaatsen daar zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:30 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Wat betekenen die auto's en fietsjes als je over een station beweegt met de cursor?
Ik ga voor de oude CFL 1800 D-loksquote:Op zondag 6 januari 2013 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Niks veranderd dus. Merk wel op dat Merkholtz en Paradiso "bedarfshalt" zijn. Als je niet voor de bordjes gaat boet dat niet natuurlijk, maar anders wel
Er zijn stations met 0 parkeerplaatsen voor de fiets en >200 voor auto's. Dat kan toch zeker niet.quote:
Oh die had ik ook een keer jaquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:34 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Er zijn stations met 0 parkeerplaatsen voor de fiets en >200 voor auto's. Dat kan toch zeker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |