Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Walloni als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.quote:
Daar is een woord voor, Fles, kom er maar in....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik heb me vaker afgevraagd of die IC naar Verviers, Welkenraedt en Eupen rijdt puur om ervoor te zorgen dat zowel in Walloni als Vlaanderen 4 stations worden aangedaan door die trein, zo kunnen de Walen ook tevreden worden gehouden. Of het zo is weet ik niet, maar het lijkt me alleszins plausibel.
Waar is eigenlijk de mozaek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?quote:
Al die miskramen komen er soberzo niet op, collage volgt waarschijnlijk morgen welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waar is eigenlijk de mozaek gebleven van afgelopen week... vol met bordjes met vuilniszakken eroverheen, verkeerd om, kapot, te dichtbij, of met regendruppels op de ruit?
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nou, ik zie mogelijkheden voor het nieuwjaarsrondje..
Edit: Doe mij die blonde maar
Russisch is echt een mooie taal jongequote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
De uitzending heet Speed Railquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef GlenSpey het volgende:
Weet iemand hier waar ik de uitzending van Megafactories over Alstom kan vinden? Google biedt geen uitkomst. Op youtube staat een Russische versie maar dat gaat t ook nie worden
Staat er niet op, geen seeds althans..quote:
720p met NL subs? WeTransfer? (A)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:33 schreef James1988 het volgende:
Die aflevering heb ik hier op een USB-stick
Ja eh, wat wil je nou dat ik zegquote:[img]http://i.fokz[img]http://s.emimino.cz/images/emoticons/icon_mrgreen.gif[/img]ine.net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef bork het volgende:
[..]
Volgens mij is Frigge niet zo piep hoor, ze heeft haar geboortedatum op FB verborgen.
Ik heb 'm hier wel liggen voor je.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:32 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat er niet op, geen seeds althans..
Bedenk me net dat ik recent met opschonen en migratie heb weggegooid..
Die blonde is pot manquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja eh, wat wil je nou dat ik zeg [ afbeelding ]
Dat was dat filmpje waar ik het eerder over hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |