Huh, waarom?quote:Op zondag 13 januari 2013 01:14 schreef Isdatzo het volgende:
Het geheugenkaartje dat door de politie in beslag genomen werd.
Zeven (!!) maanden geleden.
En de resultaten van gister?quote:Op zondag 13 januari 2013 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
Gister gedaan. Wilde nog ff naar de halve marathon van Egmond maar 't schijnt een gekkenhuis te zijn dus ik blijf lekker uitrusten.
Ook een prima doel!quote:
Zul je zien dat het dan tijdens die shoots klote weer isquote:Op zondag 13 januari 2013 13:05 schreef SP22 het volgende:
Wel opdrachten regelen voor de toekomst.Vanachter de laptop. Sport stuff, cool stuff.
Staan boven jouw postquote:Op zondag 13 januari 2013 13:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En de resultaten van gister?
[..]
Ook een prima doel!
[..]
Zul je zien dat het dan tijdens die shoots klote weer is
Afpakken omdat er foto's van motorrijders opstaan die zich misschien niet helemaal aan de verkeersregels hieldenquote:
Dat mag toch helemaal niet?quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afpakken omdat er foto's van motorrijders opstaan die zich misschien niet helemaal aan de verkeersregels hielden.
Vreemd. Normaliter mag beeldmateriaal alleen in beslag worden genomen wanneer er met enige zekerheid bewijsmateriaal inzake een misdrijf op staat, inbeslagname mag ook dan alleen op last van de rechter en niet op initiatief van een politieagent.quote:Op zondag 13 januari 2013 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afpakken omdat er foto's van motorrijders opstaan die zich misschien niet helemaal aan de verkeersregels hielden.
Beetje croppen. Je hoeft toch niet alles op A2 formaat te hebben? A4 foto van de kop is ook prima.quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Iemand91 het volgende:
Tja, het dier krijg je er wel op meestal, maar echt mooie detailfoto's (kop) gaat je niet lukken natuurlijk.
Daarom:quote:Op maandag 14 januari 2013 18:39 schreef Pizza_Boom het volgende:
Beetje croppen. Je hoeft toch niet alles op A2 formaat te hebben? A4 foto van de kop is ook prima.
quote:Op maandag 14 januari 2013 11:29 schreef Iemand91 het volgende:
Ach ja, dan maar 'ns rondkijken wat er te halen valt als het toch te weinig is...
Met die brommer?quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n site is gehackt en kan nergens meer in DM/PM vinden bij wie ik de boel toen heb gehost. Het is wel via FOK! gegaan. Ergens september / oktober 2010. Wie weet het nog?
Host is Transip, dus misschien dat meer mensen met hem contact hebben gehad. Volgens mij was zijn naam maikel maar weet het niet meer zeker. Iemand?
[ afbeelding ]
Nee zeker die niet, heb al van alles terug proberen te zoeken maar krijg het voor elkaar om zijn naam te vinden.quote:
www.webhostsite.nl en die is weer van xs4all.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
M'n site is gehackt en kan nergens meer in DM/PM vinden bij wie ik de boel toen heb gehost. Het is wel via FOK! gegaan. Ergens september / oktober 2010. Wie weet het nog?
Host is Transip, dus misschien dat meer mensen met hem contact hebben gehad. Volgens mij was zijn naam maikel maar weet het niet meer zeker. Iemand?
[ afbeelding ]
Wordpress wordt gehost door iemand die werkt(e) bij transip, en inderdaad webhostesite, maar ik heb wel alle inlog gegevens van transip maar kan dus niet meer achter de persoon van webhostesite komen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:09 schreef freud het volgende:
[..]
www.webhostsite.nl en die is weer van xs4all.
Gebruikte je een template site oid zoals wordpress? Ruk dat je gehacked bent. Als het via een template is gegaan, dan is het je eigen fout (tenzij het template gehost is door je provider). Anders is je provider aansprakelijk.
Hoe wil je trouwens bewijzen dat de site van jou is, als je geen aanvraagspul meer hebt liggen oid?
DC ook?quote:Op woensdag 16 januari 2013 10:44 schreef An24 het volgende:
135heb ik veel tijdens bruiloften gebruikt
Er zijn 2 soorten mensen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ach, die strijd... Lekker boeiend. Ieder zijn voorkeur, ja toch?
We gaan dus wel rellen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten mensen.
Fotografen die met Canon werken.
Prutsers die kiekjes maken.
Je hebt ook mensen die die 2 dingen combineren hoorquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn 2 soorten mensen.
Fotografen die met Canon werken.
Prutsers die kiekjes maken.
Dat ben ik al aan het proberen.quote:
Heb je het nu over mij?quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die die 2 dingen combineren hoor
quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ben ik al aan het proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |