SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fokke & Sukke:SPOILER: Credits mogen naar HuppelmutsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt minder buik En Zit niet vastgeplakt Aan Je Bb.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergelijkt mij nu toch niet met cc
Goede Tt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
![]()
@ TT
We moesten nog lopen naar huis jaquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Je was toch op de fietsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
@ TT
[..]
We moesten nog lopen naar huis ja![]()
![]()
Huppelmuts ontknaapservice?quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ik heb bijna geen buik meerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt minder buik En Zit niet vastgeplakt Aan Je Bb.
Goede Tt.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Buurmeisje, ik kan me Er ook wel overheen zetten. hopelijk.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
picsquote:
Ik bedenk me net dat ik al 3 uur naakt ben.
Maar eens wat kleertjes vinden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gelukkigquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
We doen de jng meet naquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent er nog? (dan zegt dit niks).
![]()
Wat is voor een meet?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Jullie hebben spekjes aan touwtjes door Huppel d'r woonkamer gespannen en een bak met water en appels er in?quote:![]()
![]()
Hups uitwoonmeetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet van Vin zeggen dat dat nog spannender was geweest dan wat hij nu had gedaan op de JNG meetquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jullie hebben spekjes aan touwtjes door Huppel d'r woonkamer gespannen en een bak met water en appels er in?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezelligquote:
14 SHADES OF GREY
Ohquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al 3 uur naakt ben.
Maar eens wat kleertjes vinden.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Whehehehequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet van Vin zeggen dat dat nog spannender was geweest dan wat hij nu had gedaan op de JNG meet![]()
![]()
kusjes
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:![]()
Ik kan het gat niet vinden!!
Dat heb jij vandaag een keer of wat gezegd
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo foutquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar nu weet je alles, dankzij de puppycursus?quote:
Geeneens per ongeluk wat in haar oog?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef muhahaha het volgende:
Er viel ook regelmatig wat op de grond.
Andere pupquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar nu weet je alles, dankzij de puppycursus?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dan moet ik zoekenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben volledig bijgebrachtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar nu weet je alles, dankzij de puppycursus?.
![]()
Anyways, ik ga er ook maar eens vandoor. Later
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga er ook maar eens vandoor. Later![]()
![]()
![]()
Hoe dan ook props voor het maar wel ff doen. Een voornemen is 1, iets bewerkstelligen is 2 (ook al was het wellicht geen voornemen)quote:![]()
![]()
Heb ik een foto gezocht en dan reageert ze niet meerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook props voor het maar wel ff doen. Een voornemen is 1, iets bewerkstelligen is 2 (ook al was het wellicht geen voornemen)
[b]AirwiN schreef [/b]
maken en wa'en.quote:
ik was de was aan het Opvouwen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik een foto gezocht en dan reageert ze niet meer[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Heb je wa nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Img tagjes werken niet in dm schat. Maar damn.
nu Wel.quote:
Eng afgevallen hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Img tagjes werken niet in dm schat. Maar damn.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja. nu ik nog.quote:
LOLquote:
14 SHADES OF GREY
Stress »» maagzuur »» kotsenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
What did you do? Sport? Anders eten? Beide?
[b]AirwiN schreef [/b]
Internet bij mijn oppasgezin doet het niet.Mobiel zijn jullie moeilijk bij te houden en ik heb mijn oplader niet bij me...
![]()
zo snel gaat het toch nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Internet bij mijn oppasgezin doet het niet.Mobiel zijn jullie moeilijk bij te houden en ik heb mijn oplader niet bij me...
[b]AirwiN schreef [/b]
Arme jijquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
14 SHADES OF GREY
Hoi Viro
[b]AirwiN schreef [/b]
We zullen je steunen vanaf hierquote:14 SHADES OF GREY
ik moet nog naar huis rijdenquote:
Dus nee
[b]AirwiN schreef [/b]
Verstandig, ben trots op jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik moet nog naar huis rijden
Dus nee![]()
![]()
Ik kom er ook echt een halfuur voordat ik moet werken achter dat ik nog moet eten
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom er ook echt een halfuur voordat ik moet werken achter dat ik nog moet eten14 SHADES OF GREY
Failquote:
14 SHADES OF GREY
zo voorbij johquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik speel met Amerikanen, en die begonnen opeens over ontbijt, dus ik kijk op de klok en toen.. tjahquote:
"Hey, net was het nog half 6..."Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Hey, die Bokma staat niet koudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]Niet mijn smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Goede vraag.quote:Het is de eerste keer dat ik hier oppas.
Ha, ik had het goed gegokt! Zoontje van ruim een jaar, dochtertje van 3.![]()
Werkse straksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik speel met Amerikanen, en die begonnen opeens over ontbijt, dus ik kijk op de klok en toen.. tjah
"Hey, net was het nog half 6..."14 SHADES OF GREY
Moet je werken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en eerste fles chivas is opIk heb mijn vodka verstopt. Het is wachten tot mijn pa ernaar gaat vragen
![]()
![]()
je drinkt chivas?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:52 schreef Ishimaru het volgende:
en eerste fles chivas is opIk heb mijn vodka verstopt. Het is wachten tot mijn pa ernaar gaat vragen
[b]AirwiN schreef [/b]
Mjah, zo weg, kwartiertje ongeveer, hopen dat ik niet om 10 over 10 voor die ^%#&E%$$# Spijkenissebrug kom te staanquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WT is er!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
jij bent ook altijd de bobquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben bob en ik drink alleen bier of vodka
[b]AirwiN schreef [/b]
Lekkere Bob danquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben bob en ik drink alleen bier of vodka
Je hebt principes of niet. Als ik bob ben drink ik geen duppeltje drank.quote:
Eh kwartje is nog niet gevallen bij jou![]()
![]()
Zo staat het er nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hebt principes of niet. Als ik bob ben drink ik geen duppeltje drank.
Ik las het ook inderdaad zoquote:14 SHADES OF GREY
blufquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:57 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wel aan het einde en begin van het jaar, rest van de jaar drink ik erop los
[b]AirwiN schreef [/b]
ik sap et wel, en c_a ookquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:58 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je hebt principes of niet. Als ik bob ben drink ik geen duppeltje drank.
Eh kwartje is nog niet gevallen bij jou
[b]AirwiN schreef [/b]
jawelquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ben je vergeten tegen wie je het zegt?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok, that's my cue to exitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:03 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Staat er heel verkeerd maar is heel anders bedoeld.
Ik praat gewoon vrouwentaal![]()
En ik snapte het wel, het stond er alleen zo vreemd
Mooi zoquote:
Je mag blijven van mij, alleen zal je jezelf haten als je moet werken straksquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, that's my cue to exit
En ik snapte het wel, het stond er alleen zo vreemd![]()
![]()
![]()
Doei dwergquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anyways, even weer een uurtje of 4 aan de bak
[b]AirwiN schreef [/b]
ik drink je eruitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:05 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Mooi zo
[..]
Je mag blijven van mij, alleen zal je jezelf haten als je moet werken straks![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
uiteraardquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij drinkt iedereen er toch uit?
[b]AirwiN schreef [/b]
echt welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
je hebt het tegen huppel hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je zegt het tegen een surinamer he
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok wanneer?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:19 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Volgende meet, dan ben ik geen bobIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
17-01quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
hoi zie dmquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Picsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef Myraela het volgende:
Boh, volgende week waarschijnlijk een nieuwe kat ophalen. Prachtig beest.![]()
![]()
Meetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo.... uitgeklust voor vandaag...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Stil hier zeg!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Spontane Huppelmeetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En daarom is het hier zo stil?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat voor ras? En zoals faxie zegt, heb je pics?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:36 schreef Myraela het volgende:
Boh, volgende week waarschijnlijk een nieuwe kat ophalen. Prachtig beest.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
denk hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk ik kom na een hele middag knutselkabouteren in de schuur even gezellig kletsen hier...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kaboutersquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:48 schreef fietsie het volgende:
Ik denk ik kom na een hele middag knutselkabouteren in de schuur even gezellig kletsen hier...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja hoe heet ie ook alweer: Knutsel!quote:
Of wat het nou Klus?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nee Jofunukun (met een streepje ergensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoe heet ie ook alweer: Knutsel!)
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat wil je ook komen?quote:
Mag hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb zelfs een eigen topic over mijn geknutsel hoor
K&W / Na terras nu de beschoeiing aan de beurtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
het is geen jng meet hoorquote:
we zijn nog wel wakkerIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
lekkere pluizebolquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Je ziet het niet echt goed, maar het is een Ragdoll, dus zo'n groot pluizig beertje, zoals deze. Blauwe oogjes, dikke staart, lang haar en lekker groot.
[ afbeelding ]
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Mooi beest.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
Je ziet het niet echt goed, maar het is een Ragdoll, dus zo'n groot pluizig beertje, zoals deze. Blauwe oogjes, dikke staart, lang haar en lekker groot.
[ afbeelding ]
Hoe heet ie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Geinig projectquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:52 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zelfs een eigen topic over mijn geknutsel hoor
K&W / Na terras nu de beschoeiing aan de beurt
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Veeg mij maar op.
Oppaskindje van ruim een jaar valt op mijn schoot in slaap, na huilend wakker geworden te zijn.![]()
Das juist het probleem. Oude mensen moeten vroeg slapenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het is geen jng meet hoor
we zijn nog wel wakker
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ah, je bent klaar om moeder te worden?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Veeg mij maar op.
Oppaskindje van ruim een jaar valt op mijn schoot in slaap, na huilend wakker geworden te zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wuah, tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Fijn toch! Voelt het zich veilig bij jequote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Veeg mij maar op.
Oppaskindje van ruim een jaar valt op mijn schoot in slaap, na huilend wakker geworden te zijn.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das juist het probleem. Oude mensen moeten vroeg slapen
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je bent klaar om moeder te worden?Nu is niet zo handig met studie enzo, maar het lijkt mij geweldig om binnen een paar jaar moeder te zijn.
![]()
![]()
Jaa. Ik smelt dan helemaal.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fijn toch! Voelt het zich veilig bij je
En nu extra omdat het mijn eerste avond oppassen is hier, dus hij kent me verder nog helemaal niet.![]()
Hij heet Jinx, vind ik wel een prima naam eigenlijk. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we hem volgende week zondag ophalen, blijf toch altijd een beetje bang als je dingen afspreekt via marktplaats. Maar de huidige eigenaar klinkt erg aardig en oprecht, ze zou hem voor ons apart houden, ookal hadden we niet het hoogste bod, maar we kunnen wel een goed huisje bieden voor het beestje.quote:![]()
![]()
ik had t er toevallig gister met een vriendinnetje over... heb totaal geen kinderwens, vraag me toch af of dat normaal is als vrouwzijnde... ?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nu is niet zo handig met studie enzo, maar het lijkt mij geweldig om binnen een paar jaar moeder te zijn.
Was bij mijn eega ook zo hoor, jaaarenlang, tot ineens *plop* die stokken begonnen te rammelenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had t er toevallig gister met een vriendinnetje over... heb totaal geen kinderwens, vraag me toch af of dat normaal is als vrouwzijnde... ?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
leuk! Hoe oud is die? En feit dat huidig baasje niet aast op t hoogste bod, maar op een goed huisje, zegt al genoeg over t baasje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heet Jinx, vind ik wel een prima naam eigenlijk. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we hem volgende week zondag ophalen, blijf toch altijd een beetje bang als je dingen afspreekt via marktplaats. Maar de huidige eigenaar klinkt erg aardig en oprecht, ze zou hem voor ons apart houden, ookal hadden we niet het hoogste bod, maar we kunnen wel een goed huisje bieden voor het beestje.
ja..? hm, ok, misschien dat t ooit nog komt dan...!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was bij mijn eega ook zo hoor, jaaarenlang, tot ineens *plop* die stokken begonnen te rammelenThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Oh jawel hoor, dat hoor ik vaak genoeg.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik had t er toevallig gister met een vriendinnetje over... heb totaal geen kinderwens, vraag me toch af of dat normaal is als vrouwzijnde... ?
Mijn kinderwens slaat misschien een beetje door de andere kant op.Niet dat ik er heel veel wil hoor, maar weet al heel lang dat ik moeder wil worden.
![]()
Ik wilde al zeggen: Prepare your body.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nu is niet zo handig met studie enzo, maar het lijkt mij geweldig om binnen een paar jaar moeder te zijn.
Ahhh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heet Jinx, vind ik wel een prima naam eigenlijk. Hopelijk gaat alles goed en kunnen we hem volgende week zondag ophalen, blijf toch altijd een beetje bang als je dingen afspreekt via marktplaats. Maar de huidige eigenaar klinkt erg aardig en oprecht, ze zou hem voor ons apart houden, ookal hadden we niet het hoogste bod, maar we kunnen wel een goed huisje bieden voor het beestje.
Jinx, aparte naam wel. Klinkt niet echt lekker.
eigenlijk moet je hem kaneel noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: Prepare your body.
[..]
Ahhh.
Jinx, aparte naam wel. Klinkt niet echt lekker.
eigenlijk moet je hem kaneel noemen.Doe maar zo.
Ik vind Jinx wel leuk klinken eigenlijk!![]()
4 a 5. Ja inderdaad, het klonk in ieder geval erg netjes in de mailtjes. Niet meer in staat om er goed voor te zorgen door omstandigheden, dus op zoek naar een nieuwe plek. Hij schijnt wel erg schuw te zijn, maar twi en ik zijn rustig, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
leuk! Hoe oud is die? En feit dat huidig baasje niet aast op t hoogste bod, maar op een goed huisje, zegt al genoeg over t baasje.![]()
ik ook, kleine wollige jinxy!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Doe maar zo.
Ik vind Jinx wel leuk klinken eigenlijk!They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
CHEERS!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Doe maar zo.
Ik vind Jinx wel leuk klinken eigenlijk!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
ja, gewoon lekker de tijd geven, komt t vanzelf goed. zeker als je niet de verwachting hebt dat t een knuffel kat wordt. Mijn kat is ook geen schoottkat, maar ligt wel altijd ergens in de buurt, knort super hard en geeft non stop kopjes. Heel veel tekenen van gelukkig zijn, dus vind t prima!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
4 a 5. Ja inderdaad, het klonk in ieder geval erg netjes in de mailtjes. Niet meer in staat om er goed voor te zorgen door omstandigheden, dus op zoek naar een nieuwe plek. Hij schijnt wel erg schuw te zijn, maar twi en ik zijn rustig, dus dat komt wel goed.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Volgens de eigenaar was het wel een knuffelkat, zodra die je eenmaal goed kende. En als er vreemde over de vloer zijn dan is die gewoon niet in de buurt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, gewoon lekker de tijd geven, komt t vanzelf goed. zeker als je niet de verwachting hebt dat t een knuffel kat wordt. Mijn kat is ook geen schoottkat, maar ligt wel altijd ergens in de buurt, knort super hard en geeft non stop kopjes. Heel veel tekenen van gelukkig zijn, dus vind t prima!
Schijnbaar was de kat al eens eerder "verkocht" alleen was de man afgehaakt nadat die zag dat de kat wat schuw was. Hij had gezegd "zo kan ik hem toch niet aan mijn visite laten zien".
Seriously, who cares.![]()
![]()
goedenavond veel nieuwe namen hier zo te zienLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
pff... idd... dan zet je maar een foto neer om aan je visite te laten zien... stomme mensen heb je op de wereld zeg!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens de eigenaar was het wel een knuffelkat, zodra die je eenmaal goed kende. En als er vreemde over de vloer zijn dan is die gewoon niet in de buurt.
Schijnbaar was de kat al eens eerder "verkocht" alleen was de man afgehaakt nadat die zag dat de kat wat schuw was. Hij had gezegd "zo kan ik hem toch niet aan mijn visite laten zien".
Seriously, who cares.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Achja, "showen" is vaak wel de reden waarom mensen raskatten kopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pff... idd... dan zet je maar een foto neer om aan je visite te laten zien... stomme mensen heb je op de wereld zeg!
Ik vind het zelf wel mooi, lang haar enzo. Maar zat vooral te zoeken naar een kat die niet op mijn vorige kat leek. Of op mijn stiefvaders kat, of op twi zijn kat. Gewoon omdat ik een totaal nieuwe kat wil en niet constant wil gaan vergelijken.![]()
Da's ook echt een reden om met huisdieren te beginnen, voor "de visite"......quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
"zo kan ik hem toch niet aan mijn visite laten zien".Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slaperig?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
HihiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:en ik weet dat het dan verstandig is om naar bed te gaan, maar ik wilde nog even gedag zeggen
![]()
![]()
Gedagquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaen ik weet dat het dan verstandig is om naar bed te gaan, maar ik wilde nog even gedag zeggen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaen ik weet dat het dan verstandig is om naar bed te gaan, maar ik wilde nog even gedag zeggen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
nee dat was ik nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Sitte se je te fukke?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer doe jij hihi
alleen c_a doet hihi
DONT FUCK MEProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hm... bij een klantje in de straat zijn meerdere lijken gevonden...![]()
Lagen al 8 jaar ergens in een huis te rotten... bizar, je zou denken dat je dat zou ruiken als je nieuw in dat huis komt wonen
Wat lever jij voor bijzondere diensten dan, in de straat??quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef marbasnarf het volgende:
hm... bij een klantje in de straat zijn meerdere lijken gevonden...![]()
Lagen al 8 jaar ergens in een huis te rotten... bizar, je zou denken dat je dat zou ruiken als je nieuw in dat huis komt wonen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gheheh, heb niets met die lijken te maken hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat lever jij voor bijzondere diensten dan, in de straat??
laat hondjes ui
Ik was het echtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
sinds wanneer doe jij hihi
alleen c_a doet hihi
DONT FUCK ME
hihiIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaja.... het is niet dat je botjes nodig had voor de doggies?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheh, heb niets met die lijken te maken hoor
laat hondjes uiProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
gheheheh gatver... ze lagen dr al 8 jaar.... smerig man!! Zag wel afzet lint hangen gister, maar dacht misschien asbest verwijderen ofzo (had geen politie zien staan, stonden misschien aan de andere kant)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jaaaja.... het is niet dat je botjes nodig had voor de doggies?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Wat doet je zuster op een houtvlot?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en me zuster op een houtvlot![]()
En dan het IJsselmeer oversteken voor een kop koffie hier?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en me zuster op een houtvlotProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
8 is wel veel....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gheheheh gatver... ze lagen dr al 8 jaar.... smerig man!! Zag wel afzet lint hangen gister, maar dacht misschien asbest verwijderen ofzo (had geen politie zien staan, stonden misschien aan de andere kant)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Drijfsijssie spelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat doet je zuster op een houtvlot?![]()
Je zuster is Koningin Winter?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
wat moet je met iemand uit india...? die ken je toch helemaal niet? of was de bedoeling dat je 3 jaar lang gaat chatten en een bizar-lange-afstand relatie hebt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
Probeert een tante mij te koppelen aan een chick uit india
Chick ziet er biet verkeerd uitThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
pics!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
Chick ziet er biet verkeerd uitIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En wat is dan het probleem om er eerst eens positief in mee te gaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
Chick ziet er biet verkeerd uit
Je kunt altijd later nog es ehm, bedenkingen krijgenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gezellige polarisaties in de gesprekken?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bij mijn pa gezeten.. dan krijg je dat![]()
Ik zou je meteen even hier opgeven, zodat we kunnen mee genieten op TV.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:35 schreef Ishimaru het volgende:
Chick ziet er biet verkeerd uitC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Mwah het viel wel mee, het was in ieder geval gesellugquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezellige polarisaties in de gesprekken?![]()
Da's altijd belangrijk. Ik verwacht mijn vader eigenlijk morgen "spontaan opduiken".quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah het viel wel mee, het was in ieder geval gesellug
Zijn broer ligt hier vlakbij in het ziekenhuis en ik ben bezig met tuingeknutsel.
Denk dattie even op bezoek gaat en dan stiekum ineens in zijnwerkkloffie in mijn tuin opduikt...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn tante kent dr, ze gaat vaak naar India. En chick is op zoek naar een vriend. Mocht het klikken dan meer. Maar ik ben niet het type daarvoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat moet je met iemand uit india...? die ken je toch helemaal niet? of was de bedoeling dat je 3 jaar lang gaat chatten en een bizar-lange-afstand relatie hebt?heb ik niet, heeft mijn tante op dr telefoon staanquote:omdat ik ooit een lange afstandsrelatie heb geprobeerd en dat werkte gewoon niet. Ergo ze ging vreemd met een ander.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem om er eerst eens positief in mee te gaan?
Je kunt altijd later nog es ehm, bedenkingen krijgen![]()
bizar ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's altijd belangrijk. Ik verwacht mijn vader eigenlijk morgen "spontaan opduiken".
Zijn broer ligt hier vlakbij in het ziekenhuis en ik ben bezig met tuingeknutsel.
Denk dattie even op bezoek gaat en dan stiekum ineens in zijnwerkkloffie in mijn tuin opduikt...
Mijn oom heeft woensdag ook in het ziekenhuis gelegen (inmiddels weer thuis gelukkig)![]()
ga fappen fuckerquote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou je meteen even hier opgeven, zodat we kunnen mee genieten op TV.![]()
![]()
Mijn oom is chronisch longpatient, en is gister met longontsteking en hoge koorts ter observatie opgenomen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bizar dit
Mijn oom heeft woensdag ook in het ziekenhuis gelegen (inmiddels weer thuis gelukkig)
Mag ie vannacht lekker in een zuurstoftent, dus dan voelt ie zich sowieso beter dan thuis hijgend in bed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ai...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn oom is chronisch longpatient, en is gister met longontsteking en hoge koorts ter observatie opgenomen.
Mag ie vannacht lekker in een zuurstoftent, dus dan voelt ie zich sowieso beter dan thuis hijgend in bed...![]()
![]()
Oh kom dat zou pracht TV zijn man.quote:C'est la vie
Trustuh!quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
mijn god... heb net ff iemand zn ogen geopend, zielig bijna wel
was vol trots aan t vertellen dat hij een full time vrijwilligers baan heeft>
dus feliciteerde hem en vrioeg wat door
blijkt dat hij bijna 60 uur per week werkt en nog niet eens reiskosten vergoeding krijgt, geen vrijwilligers contract heeft getekend en ook zn evt werkrisico's zijn niet gedekt.
Hij ziet nu wel in dat hij flink uitgebuit wordt, en gaat iig achter een vrijwilligers contract aan, maar toch een beetje t gevoel dak zn trotse gevoel beetje gedeukt heb
maar goed... hoe hij werd ingezet kan toch niet... 60 uur, onbetaald en alles op eigen risicoThey would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Maar ehm,. voor zo'n gemotiveerd iemand bestaat geen betaald werk?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:05 schreef marbasnarf het volgende:
mijn god... heb net ff iemand zn ogen geopend, zielig bijna wel
was vol trots aan t vertellen dat hij een full time vrijwilligers baan heeft>
dus feliciteerde hem en vrioeg wat door
blijkt dat hij bijna 60 uur per week werkt en nog niet eens reiskosten vergoeding krijgt, geen vrijwilligers contract heeft getekend en ook zn evt werkrisico's zijn niet gedekt.
Hij ziet nu wel in dat hij flink uitgebuit wordt, en gaat iig achter een vrijwilligers contract aan, maar toch een beetje t gevoel dak zn trotse gevoel beetje gedeukt heb
maar goed... hoe hij werd ingezet kan toch niet... 60 uur, onbetaald en alles op eigen risicoProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
hij heeft een wat lager niveau en daardoor veel mensen die "geschikter" voor de functie zijn. Hij heeft nu t gevoel toch nuttig te zijn enzo, maar gewoon heeeeeel slecht van die baas om hem uit te buiten, omdat hij toch niet weet dat dat niet toegestaan is.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ehm,. voor zo'n gemotiveerd iemand bestaat geen betaald werk?They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.![]()
Ik ga maar eens een bed opzoeken. Niet dat daar iets ontopics te zoeken is, maar het is iig warmProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Zo, afwas klaar![]()
En gewoon ff een date gefixxed met mijn crush van 6jr geleden
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef PeuRac het volgende:
Zo, afwas klaar![]()
En gewoon ff een date gefixxed met mijn crush van 6jr geleden![]()
![]()
Ik ben een faalstudent.Paar nachten geleden stond ik midden in de nacht af te wassen, nu ga ik midden in de nacht een was op zitten vouwen.
![]()
Ik woon in t centrum van een stad, met twee grote steden de hele nacht door bereikbaar met het OV en zit te fokken en op facebook in mn klus kleding omdat ik ook nog boekendozen in mn kast aan t uitpakken ben vanaf de zolderquote:Op zondag 6 januari 2013 02:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben een faalstudent.Paar nachten geleden stond ik midden in de nacht af te wassen, nu ga ik midden in de nacht een was op zitten vouwen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik woon in t centrum van een stad, met twee grote steden de hele nacht door bereikbaar met het OV en zit te fokken en op facebook in mn klus kleding omdat ik ook nog boekendozen in mn kast aan t uitpakken ben vanaf de zolderOok een faalstudent?
![]()
Nee, young professionalquote:
Wat isjouw excuus? Welke studie doe je eigenlijk?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
BambiPeu
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mijn excuus? Ik ben een pedagogiek-studente.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:28 schreef PeuRac het volgende:
Wat is
[..]
jouw excuus? Welke studie doe je eigenlijk?![]()
Hoi Mookquote:
Waar ergens?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn excuus? Ik ben een pedagogiek-studente."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Rustig hierquote:.
Ik ga zo nog maar een NCIS:LA kijken en dan slapen.
Wat doe jij ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Studie zit tegenwoordig in Amersfoort.quote:Ik heb heel erg honger en zou eigenlijk de was op moeten vouwen zodat ik kan slapen. Maar ik heb geen zin.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Rustig hier.
Ik ga zo nog maar een NCIS:LA kijken en dan slapen.
Wat doe jij ?![]()
![]()
Wat wil je eten ? Ik heb nog wel wat dingen in huisquote:Op zondag 6 januari 2013 02:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heel erg honger en zou eigenlijk de was op moeten vouwen zodat ik kan slapen. Maar ik heb geen zin..
Was opvouwen kan toch ook wel wachten tot morgen.
hmm, grote kans dat je statistiek werk college's van een oud huisgenootje van me hebtquote:Op zondag 6 januari 2013 02:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Studie zit tegenwoordig in Amersfoort.
[..]
Ik heb heel erg honger en zou eigenlijk de was op moeten vouwen zodat ik kan slapen. Maar ik heb geen zin.
Ik heb nog wel eten staan van vanavond, staat in Hilversum
Het is HBO dus ik heb geen statistiek.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, grote kans dat je statistiek werk college's van een oud huisgenootje van me hebt![]()
![]()
Ah, dat scheelt weer, SPH dusquote:Op zondag 6 januari 2013 02:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is HBO dus ik heb geen statistiek.
quote:Op zondag 6 januari 2013 02:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wat wil je eten ? Ik heb nog wel wat dingen in huis.
Was opvouwen kan toch ook wel wachten tot morgen.
Geen idee waar je woont, maar sowieso niet dat ik daar nog naartoe kom.
Nou, hij ligt op m'n bed. En ik kan hem eigenlijk niet echt ergens anders kwijt, totdat hij opgevouwen is.![]()
Nee... Pedagogiek.quote:
Als het WO was, had ik Pedagogische Wetenschappen gedaan, nu doe ik Pedagogiek.
En ik had ook best WO kunnen doen, maar dat wou ik niet.![]()
onbekende korrels van je tafel opeten is niet zo'n slim plan![]()
beet net een aantal peperkorrels kapot
Vlakbij eindhovenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Geen idee waar je woont, maar sowieso niet dat ik daar nog naartoe kom.
Nou, hij ligt op m'n bed. En ik kan hem eigenlijk niet echt ergens anders kwijt, totdat hij opgevouwen is..
Gewoon op de grond gooien en morgen opvouwen.
oke, das nieuw voor mij. Woon je ook in A'foort of woon je in Utrechtquote:Op zondag 6 januari 2013 02:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee... Pedagogiek.
Als het WO was, had ik Pedagogische Wetenschappen gedaan, nu doe ik Pedagogiek.
En ik had ook best WO kunnen doen, maar dat wou ik niet.
Veeeelste ver weg.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vlakbij eindhoven.
Gewoon op de grond gooien en morgen opvouwen.
Maar ik moet nodig stofzuigen, dus dan is het straks niet meer schoon.![]()
![]()
Het is heus een zelfstandige opleiding.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oke, das nieuw voor mij. Woon je ook in A'foort of woon je in Utrecht
Utrecht.![]()
![]()
oh en die mix bij 538 klonk de hele avond top, tot een 20min terug, kun klinkt het als katten gejank![]()
tijd om em uit te zetten en te gaan slapen denk ik."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik moet hier wel meer dan alleen stofzuigenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Veeeelste ver weg.
Maar ik moet nodig stofzuigen, dus dan is het straks niet meer schoon.. Grote schoonmaak is hier nodig
![]()
.
kijk, zo leer ik nog eens watquote:Op zondag 6 januari 2013 02:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is heus een zelfstandige opleiding.
Utrecht.![]()
jeej, mijn stadjejammer dat ik er niet woon
netjes bijhoudenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet hier wel meer dan alleen stofzuigen. Grote schoonmaak is hier nodig
![]()
.
je weet nooit wanneer er een leuk meisje langs komt. Ik zorg dat mn huisje altijd schoon en enigszins opgeruimd is, maakt een meisje ontspannen als ze langs komt.
Ik heb familie in maarsen, moet nog steeds een keer met mijn neefje in utrecht opstapquote:Op zondag 6 januari 2013 02:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het is heus een zelfstandige opleiding.
Utrecht.![]()
.
Jaa, ik moet ook stoffen, soppen en dweilen. Maar daar gaat het nu niet om.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet hier wel meer dan alleen stofzuigen. Grote schoonmaak is hier nodig
![]()
.
![]()
![]()
Doen! Is echt een leuke stad om te stappen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb familie in maarsen, moet nog steeds een keer met mijn neefje in utrecht opstap![]()
.
Sowieso 538, matige zender.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef PeuRac het volgende:
oh en die mix bij 538 klonk de hele avond top, tot een 20min terug, kun klinkt het als katten gejank![]()
tijd om em uit te zetten en te gaan slapen denk ik.C'est la vie
Waar woon je wel dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kijk, zo leer ik nog eens wat![]()
jeej, mijn stadjejammer dat ik er niet woon
![]()
Ik hield het allemaal netjes bij, ofja dat deed mijn schoonmaaksterquote:Op zondag 6 januari 2013 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
netjes bijhoudenje weet nooit wanneer er een leuk meisje langs komt. Ik zorg dat mn huisje altijd schoon en enigszins opgeruimd is, maakt een meisje ontspannen als ze langs komt.
, maar die stopte ermee
.
Dat ging ik ook net zeggen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doen! Is echt een leuke stad om te stappen.![]()
![]()
Hilversum, wel in het centrum, maar dat haalt het toch niet bij aan de Oude Gracht wonen.quote:nah, ik doe het zelf, zo groot is het niet en met bijhouden wordt het ook nooit zo vies. Met een uurtje per week glimt het allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hield het allemaal netjes bij, ofja dat deed mijn schoonmaakster, maar die stopte ermee
.
Hier komt sowieso niemand langsquote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zorg gewoon dat jongens niet onverwachts langskomen..
In mijn ervaring zijn de meeste vrouwen smeriger dan ik ben, dus mij verbaas je niet zo snel. Oost Europese en Braziliaanse vrouwen van goede komaf zijn wel heel netjesquote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik zorg gewoon dat jongens niet onverwachts langskomen.(en mooi).
Oh, dat lijkt me echt geweldig.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hilversum, wel in het centrum, maar dat haalt het toch niet bij aan de Oude Gracht wonen.
Ik woon in de buurt van Galgenwaard. Ook leuk, maar geen Oude Gracht.![]()
dat doe je verkeerdquote:
Ik moet echt eens een schema opstellenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nah, ik doe het zelf, zo groot is het niet en met bijhouden wordt het ook nooit zo vies. Met een uurtje per week glimt het allemaal.. Nu doe ik niets namelijk
.
Ik schijn vergeleken met veel vrouwen nog vrij schoon te zijn. Alleen ik kan m'n spullen gewoon niet zo goed kwijt. Dus dan ziet het er al snel rommelig uit.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn de meeste vrouwen smeriger dan ik ben, dus mij verbaas je niet zo snel. Oost Europese en Braziliaanse vrouwen van goede komaf zijn wel heel netjes(en mooi).
![]()
Ik heb in Ondiep en Tuindorp gewoond, wilde nu in het centrum of Lombok of Tuinwijk gaan zitten, maar kon daar niks betaalbaars vinden en ik had wat haast. Dus kwam ik hier terecht, overigens wel prima want in het centrum, met parkeerplaats alles voor mezelf.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me echt geweldig.
Ik woon in de buurt van Galgenwaard. Ook leuk, maar geen Oude Gracht."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat is dan wel weer luxe ja!quote:Op zondag 6 januari 2013 02:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in Ondiep en Tuindorp gewoond, wilde nu in het centrum of Lombok of Tuinwijk gaan zitten, maar kon daar niks betaalbaars vinden en ik had wat haast. Dus kwam ik hier terecht, overigens wel prima want in het centrum, met parkeerplaats alles voor mezelf.![]()
Of goed aangezien ik amper poetsquote:.
Ik moet binnenkort weer eens goed schoonmaken (mama help) en daarna de boel gewoon bijhouden
.
Oh maar dat is niet erg, rommelig is prima. Zolang het maar schoon is. Ik verwacht het niet brandschoon, maar je bent niet schoon als ik duidelijk vuil van minimaal 2 weken zie of vuile was overal slingeren.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik schijn vergeleken met veel vrouwen nog vrij schoon te zijn. Alleen ik kan m'n spullen gewoon niet zo goed kwijt. Dus dan ziet het er al snel rommelig uit.Ik doe het wanneer ik het vies vind worden. Stofzuigen gemiddeld 2x/week, dwijlen 1x/anderhalve week. Toilet 1 a 2x/week, douche 1x/week en de rest afnemen ook 1x/week.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet echt eens een schema opstellen. Nu doe ik niets namelijk
.
Nouja, je kan wel zelf schoonmaken toch?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of goed aangezien ik amper poets.
Ik moet binnenkort weer eens goed schoonmaken (mama help) en daarna de boel gewoon bijhouden
.
Dat is niet zo moeilijk hoor.
![]()
Schoonmaken is niet zo moeilijk, het is alleen kut.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Of goed aangezien ik amper poets.
.
C'est la vie
Was zit altijd in de wasmand. Kleren die te vies zijn voor de kast maar te schoon voor in de was zijn meestal opgevouwen in een hoekje ergens ofzo.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh maar dat is niet erg, rommelig is prima. Zolang het maar schoon is. Ik verwacht het niet brandschoon, maar je bent niet schoon als ik duidelijk vuil van minimaal 2 weken zie of vuile was overal slingeren.
[..]
Ik doe het wanneer ik het vies vind worden. Stofzuigen gemiddeld 2x/week, dwijlen 1x/anderhalve week. Toilet 1 a 2x/week, douche 1x/week en de rest afnemen ook 1x/week.
Maar ik stofzuig sowieso niet vaker dan 1x/week hoor, en vaak minder. Het valt ook niet zo op op mijn vloer.![]()
![]()
Ik snap niet wat iedereen zo tegen schoonmaken heeft, als je het bij houdt kost het echt totaal geen moeite? Strijken, dat is echt kut werk."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kan ik wel, maar mama is er altijd beter inquote:Op zondag 6 januari 2013 02:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, je kan wel zelf schoonmaken toch?Dat is niet zo moeilijk hoor.
. Daarna bijhouden kan ik idd zelf wel
.
Ik heb een houten vloer en moet door een verbouwing in de hal door gruis lopen. Ondanks dat ik goed mn voeten veeg, komt er nogal wat vuil binnen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was zit altijd in de wasmand. Kleren die te vies zijn voor de kast maar te schoon voor in de was zijn meestal opgevouwen in een hoekje ergens ofzo.
Maar ik stofzuig sowieso niet vaker dan 1x/week hoor, en vaak minder. Het valt ook niet zo op op mijn vloer.
Ik heb ook een rekje vol met gedragen kleding. Een keer per week strijk ik die weer ff en gaat het de kast in (gedragen truien en broeken)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kost zoveel tijd die je ook aan leuke dingen kan bestedenquote:Op zondag 6 januari 2013 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Schoonmaken is niet zo moeilijk, het is alleen kut.. Daarom had ik een schoonmaakster
. Die deed dat terwijl ik werkte
.
In die bijna 10 jaar dat ik op mezelf woon, heeft mn moeder maar 1x schoon gemaakt en dat was tijdens mijn verhuizing naar mn huidige appartement.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar mama is er altijd beter in. Daarna bijhouden kan ik idd zelf wel
.
Ik weet niet hoe groot jouw huis is/was maar dat klinkt als enorme luiheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kost zoveel tijd die je ook aan leuke dingen kan besteden. Daarom had ik een schoonmaakster
.
C'est la vie
Woon je in een kasteel dan of zo? Want zelfs in Ierland, waar ik toch echt een groot appartement had (100m2) kostte het me nauwelijks meer dan een uur tot anderhalf (als ik iets extra's deed) per week.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kost zoveel tijd die je ook aan leuke dingen kan besteden. Daarom had ik een schoonmaakster
.
Ik vind het stom. Maar doordat ik er meestal net te lang mee wacht, geeft het wel veel voldoening.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:54 schreef PeuRac het volgende:
Ik snap niet wat iedereen zo tegen schoonmaken heeft, als je het bij houdt kost het echt totaal geen moeite? Strijken, dat is echt kut werk.Strijken doe ik niet aan.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een houten vloer en moet door een verbouwing in de hal door gruis lopen. Ondanks dat ik goed mn voeten veeg, komt er nogal wat vuil binnen.
Ik heb ook een rekje vol met gedragen kleding. Een keer per week strijk ik die weer ff en gaat het de kast in (gedragen truien en broeken).Gewoon opvouwen zodra het van de waslijn komt, dan is dat helemaal niet nodig.
![]()
Mijn moeder zou het ook vertikken trouwens.Die gaat echt niet mijn zooi opruimen omdat ik er te lui voor ben.
![]()
![]()
T wordt weer lekker fris van strijken en het ligt netter in de kast. Plus dat ik meestal ook casual naar mn werk ga en die kleding wel gestreken wil hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het stom. Maar doordat ik er meestal net te lang mee wacht, geeft het wel veel voldoening.
[..]
Strijken doe ik niet aan.Gewoon opvouwen zodra het van de waslijn komt, dan is dat helemaal niet nodig.
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: