quote:
openbaar op het station, hm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.
ben je wel weggerend toen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het weleens meegemaakt dat iemand - op zich - goede foto's had, maar altijd vanuit één hoek genomen. Wist ik verder veel, ik begon net met daten.
Afgesproken voor een café wat zich in een nogal nauwe steeg bevond. En ik zag me daar wat aankomen in de verte... Eén kolossale homp lillend vlees wat zich met de grootste moeite door die steeg heen wist te persen. Overbodig om te zeggen, ik ben daar wat scherper in geworden.
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Yuki het volgende:
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.
Heb wel meegemaakt dat iemand extreem tegenviel... Dat wil ik dus eerst even checken.
Ik zie er op cam een stuk beter uit dan irl. True story.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijn
Nee hoor. Ik kijk gewoon niet graag maar mezelf (want altijd zon fucked up klein schermpje waar jejezelf op ziet) en daarbij zie ik er thuis nooit uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.
Dat was een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Blim het volgende:
ik hou ook niet van cammen.. hang ook altijd als n zak aardappelen achter mn laptop..
hoeft echt niemand te zien hoor..
ik heb net mn profielfoto veranderd van knuz.. krijg nu berichten van gasten die
me al eens eerder een bericht hebben gestuurd.. ze sturen ook exact t zelfde..originele bericht!
uitzonderlijk triest zulk soort gasten
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.
Wat Cue_ zeiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmen
jou ken ik niet, dus in dat geval gaan dames voor. mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef YogaLove het volgende:
Ik meld me ook aan voor dm foto's
Denk dat ik zometeen weer eens een Knuz profiel aan ga maken, in plaats van RP.
Die fase heb ik 5 jaar geleden al gehad. Waardeloze site.quote:
Je hoeft toch ook niet de hele avond te gaan cammen? Het idee is meer - indien je de foto's niet helemaal vertrouwd - om het kaf de MySpace Angels van het koren te scheiden...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Silenus het volgende:
Cammen is ook kut ja. Het ideale van internet is juist dat je in je trainingsbroek en met je gezicht op half zeven wat kan gaan chatten. Ipv TIPTOP in orde en met een supercoole blik in je ogen.
Met zo'n cam ga je automatisch de hele tijd normaal doen. Niet meer aan je neus zitten...Uitgebreid gapen. Etc. Dat is juist zo relaxed.
jaja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een oude is ook goed. Even t geheugen opfrissen
of gewoon wegrennen vlak voor de date zodra je haar ziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de hele avond te gaan cammen? Het idee is meer - indien je de foto's niet helemaal vertrouwd - om het kaf de MySpace Angels van het koren te scheiden...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jou ken ik niet, dus in dat geval gaan dames voor. mijn dm staat open.
*gaat straks maar even nieuwe profielen checken*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef YogaLove het volgende:
Ik meld me ook aan voor dm foto's
Denk dat ik zometeen weer eens een Knuz profiel aan ga maken, in plaats van RP.
Gezellig! onee, knuzzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
*gaat straks maar even nieuwe profielen checken*
Een waardeloze site, maar je hield er wel leuke dates aan over?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase heb ik 5 jaar geleden al gehad. Waardeloze site.Destijds trouwens wel een paar extreem leuke dates aan overgehouden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ofc. maar vooruit. als ik toch bezig ben.
Zo te zien kun je beter een FoBo'tje aanmaken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef dawg het volgende:
ofc. maar vooruit. als ik toch bezig ben.
nee joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo te zien kun je beter een FoBo'tje aanmaken.
Een echte fokker is ALTIJD op fok.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik zat op de fiets! Dan kan ik niet op fok.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Ah, gezellig. Paiq wil me aan mn ex koppelen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Cool.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Kleine wereld, hmmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Q. het volgende:
Ach, Paiq heeft me al zo vaak gekoppeld aan allerlei vriendinnen van me. Dit is wel de eerste ex volgens mij. 8.5 Valt nog tegen qua matchingscore.
Kreeg gisteren ineens m'n buurvrouw voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Q. het volgende:
Ach, Paiq heeft me al zo vaak gekoppeld aan allerlei vriendinnen van me. Dit is wel de eerste ex volgens mij. 8.5 Valt nog tegen qua matchingscore.
Paiq is zo slim, die weet gewoon dat je stapelverliefd op haar bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Ossenworst het volgende:
[..]
Kreeg gisteren ineens m'n buurvrouw voorgeschoteld.
Om je een indruk te geven, 100 kilo schoon aan de haak en een woonwagenkamp-mentaliteit... dacht toch echt dat ik mijn matching vragen goed had ingevuld.
285 topics vol aan tips zelfs. Verder gewoon wat lol maken en nergens te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef shising het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met het online-daten, aangezien jullie hier in overgrote meerderheid aangeven dat paiq.nl leuk is, heb ik daar een profiel gemaakt.
Hebben jullie nog tips of ervaringen over paiq.nl die voor mij handig zijn om te weten?
Verder zal ik vanaf nu ook in dit topic posten over de dingen die ik "meemaak" via paiq
De vonken spatten er i.i.g. vanaf, da's wel duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Linguine het volgende:
Dus denk over het algemeen genomen wel positief?
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
De vonken spatten er i.i.g. vanaf, da's wel duidelijk.
Mja, als hij je echt "swept off your feet" had, dan had je je dit soort dingen "Maaaar ok ik moet niet al te kritisch zijn" niet afgevraagd lijkt me.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Linguine het volgende:
Hahaha nou :-(. Ik weet het niet, ik ben nooit zo overenthousiast ofzo. Is het heel duidelijk?
Heb trouwens wel gezegd dat het me leuk lijkt om hem daarna ook weer te zien hoor
"Als z'n auto niet start, belt hij de ANWB."quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Linguine het volgende:
Ik wil ook foto's in mn inbox!
Net terug van mn tweede date, was wel leuk haha. Weer gezoend en dat was best een succes, boven verwachting eigenlijk ^_^. Ook leuk gesprekken gehad enzo maar ik weet het gewoon niet verder. Niet dat ik meteen een knoop hoef door te hakken na twee dates. Maar denk dat hij me niet mannelijk genoeg is... Als zn auto niet start belt hij de ANWB. Ik hou van technische mannen die dat soort dingen zelf kunnen oplossen
. Maaaar ok ik moet niet al te kritisch zijn. Bovendien ga ik nu toch voor bijna 2 maanden weg dus duurt nog eeuwen voor we elkaar weer zien. Weer lekker awkward trouwens, hij zei dat hij vond dat ik lekker kon zoenen en toen zei ik: Ok dat is mooi
. Hmm. Daarna appte hij me toen ie bijna thuis was, dat hij eerlijk gezegd niet echt hoogte van me kreeg.. En toen vroeg ik wat voor hoogte hij dan van me wilde krijgen. Vroeg ie of ik het net wel echt leuk vond, dus ik zei dat ik het leuk vond maar dat ik verder geen hoge verwachtingen ofzo wil scheppen, dat we elkaar pas twee keer hebben gezien. En toen antwoordde hij dat ie t ook niet zo serieus bedoelde verder, maar dat t hem leuk lijkt me te zien als ik weer terug ben. Dus denk over het algemeen genomen wel positief?
Oprechte interesse: je bent 23 toch? Van wanneer tot wanneer ben jij 6 jaar met iemand samen geweest?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:09 schreef Linguine het volgende:
Nee is ook zo inderdaad.. Maar hoe vaak komt dat echt voor? Ik heb dat in ieder geval nog nooit gehad. Zelfs bij mn ex, met wie ik 6 jaar samen was, twijfelde ik. Dit is wel een serieuze vraag trouwens want ik weet het gewoon niet. Hoe realistisch is het om te ''hopen'' of wachten of wat dan ook op iemand die je zo'n gevoel geeft?
Ja da fuck inderdaad. Dat doen de meeste mannen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:39 schreef Yuki het volgende:
"Als z'n auto niet start, belt hij de ANWB."
Daarom denk ik nog steeds trollololol bij deze user.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja da fuck inderdaad. Dat doen de meeste mannen.
Oh, zulke argumenten hoor ik vaker. Dat soort vrouwen bestaan nu eenmaal en die zullen eerst eens moeten leren om op normale criteria te selecteren. Wat zij schijnbaar wil is een vent die handig is, in ruil voor seks even haar auto komt fixen en de keukenkastjes op komt hangen.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds trollololol bij deze user.
Hear hear!quote:Op zondag 6 januari 2013 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, zulke argumenten hoor ik vaker. Dat soort vrouwen bestaan nu eenmaal en die zullen eerst eens moeten leren om op normale criteria te selecteren. Wat zij schijnbaar wil is een vent die handig is, in ruil voor seks even haar auto komt fixen en de keukenkastjes op komt hangen.
Dat is voor mannen net zo'n afknapper als dat het voor vrouwen is wanneer een man een vrouw zoekt die vooral goed kan koken en de was komt doen.
Yay, wat leuk!!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date van vrijdag was een succes
Ondanks dat we totaal verschillende interesses hebben, kunnen we het toch erg goed met elkaar vinden en samen lachen(toch wel erg belangrijk
).
Aantrekkingskracht blijkt ook wel wederzijds te zijn als ik het zo in moet schatten
Heb haar zaterdagochtend netjes een ontbijtje kunnen geven
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay, wat leuk!!
Uitgebreid gesnaveld dus?
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na het etentje gingen we ff wat drinken nog in de kroeg... Wij daar gezellig wat drinken, beetje praten en op een gegeven moment zoenen, zeer uitgebreid...
Zie/voel ik na 10 minuten opeens dat er een spotlight op me gericht staat en de muziek iets zachter was gezet
Hele kroeg zat ons aan te kijken
Toen maar bij mij thuis voortgezet
Bedankt barman
Leuk is dat, als het er vanaf druipt dat mensen een eerste date hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na het etentje gingen we ff wat drinken nog in de kroeg... Wij daar gezellig wat drinken, beetje praten en op een gegeven moment zoenen, zeer uitgebreid...
Zie/voel ik na 10 minuten opeens dat er een spotlight op me gericht staat en de muziek iets zachter was gezet
Hele kroeg zat ons aan te kijken
Toen maar bij mij thuis voortgezet
Bedankt barman
2equote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk is dat, als het er vanaf druipt dat mensen een eerste date hebben...
Heb je je voorkeur voor slank duidelijk aangegeven? Je kan van tevoren al zien hoe iemand scoort bij jou qua uiterlijkheden he?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:25 schreef Ossenworst het volgende:
Leuk om al die succesverhalen te lezen.
Moet zeggen dat ik het zelf aardig moeilijk heb met het vinden van een leuke date op Paiq. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar ik ben daadwerkelijk nog niemand tegen gekomen die ik na het zien van een foto nog interessant vond.. Allemaal waren ze iets molliger en dat is mijn smaak gewoon echt niet, sorry dames
Zit er pas 2 maanden op misschien is dat het probleem. Hoe hebben jullie je date gevonden? Gewoon via matching of met speed dating? En hebben jullie Paiq Select?
Nog eens even gecontroleerd. De enige vraag en antwoord die ik hierover kon vinden was:quote:Op zondag 6 januari 2013 10:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je je voorkeur voor slank duidelijk aangegeven? Je kan van tevoren al zien hoe iemand scoort bij jou qua uiterlijkheden he?
Dit. Of wat slank is voor Paiq is voor jou al mollig.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien hebben alle slanke vrouwen wel iets aangegeven in hun voorkeuren waardoor PaiQ hen jou niet voorschotelt?
Zat ik ook aan te denken, misschien is er wel geen match in de buurt volgens Paiq. Maar dan zou de uiterlijkheden score wel lager moeten zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien hebben alle slanke vrouwen wel iets aangegeven in hun voorkeuren waardoor PaiQ hen jou niet voorschotelt?
Dat lijkt eerder het probleem. Zucht, en ik ben al zo veel minder kieskeurig geworden. Dit is gewoon echt iets wat ik niet kan veranderen.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Of wat slank is voor Paiq is voor jou al mollig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |