quote:
openbaar op het station, hm?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. Ik vind eerste ontmoeting op een openbare plek wel fijn, om te checken of hij niet aartslelijk is en er wel een klik is.
ben je wel weggerend toen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik heb het weleens meegemaakt dat iemand - op zich - goede foto's had, maar altijd vanuit één hoek genomen. Wist ik verder veel, ik begon net met daten.
Afgesproken voor een café wat zich in een nogal nauwe steeg bevond. En ik zag me daar wat aankomen in de verte... Eén kolossale homp lillend vlees wat zich met de grootste moeite door die steeg heen wist te persen. Overbodig om te zeggen, ik ben daar wat scherper in geworden.
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:10 schreef Yuki het volgende:
MySpace angle? Foto van een ander? Het kan allemaal op teh interwebz.
Heb wel meegemaakt dat iemand extreem tegenviel... Dat wil ik dus eerst even checken.
Ik zie er op cam een stuk beter uit dan irl. True story.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijnquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Waarom hebben naar verhouding zo weinig mensen cam die daten trouwens. Kost weinig en dan heb je een realistisch beeld. Sommigen zullen ook wel niet willen dat de ander een realistisch beeld heeft maar toch. Veel beter dan foto's toch
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat kut vind. Liever reallife een tegenvaller zijn
Nee hoor. Ik kijk gewoon niet graag maar mezelf (want altijd zon fucked up klein schermpje waar jejezelf op ziet) en daarbij zie ik er thuis nooit uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voel je je ook zo'n koe die gekeurd wordt, he.
Dat was een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:19 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hebt anno 2013 nog steeds geen msn/skype + webcam?
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:25 schreef Blim het volgende:
ik hou ook niet van cammen.. hang ook altijd als n zak aardappelen achter mn laptop..
hoeft echt niemand te zien hoor..
ik heb net mn profielfoto veranderd van knuz.. krijg nu berichten van gasten die
me al eens eerder een bericht hebben gestuurd.. ze sturen ook exact t zelfde..originele bericht!
uitzonderlijk triest zulk soort gasten
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
heb niet eens een (web)cam. of veel recente foto's.
Wat Cue_ zeiquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe eens 1 van die weinige recente fotos dmen
jou ken ik niet, dus in dat geval gaan dames voor. mijn dm staat open.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef YogaLove het volgende:
Ik meld me ook aan voor dm foto's
Denk dat ik zometeen weer eens een Knuz profiel aan ga maken, in plaats van RP.
Die fase heb ik 5 jaar geleden al gehad. Waardeloze site.quote:
Je hoeft toch ook niet de hele avond te gaan cammen? Het idee is meer - indien je de foto's niet helemaal vertrouwd - om het kaf de MySpace Angels van het koren te scheiden...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:40 schreef Silenus het volgende:
Cammen is ook kut ja. Het ideale van internet is juist dat je in je trainingsbroek en met je gezicht op half zeven wat kan gaan chatten. Ipv TIPTOP in orde en met een supercoole blik in je ogen.
Met zo'n cam ga je automatisch de hele tijd normaal doen. Niet meer aan je neus zitten...Uitgebreid gapen. Etc. Dat is juist zo relaxed.
jaja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
een oude is ook goed. Even t geheugen opfrissen
of gewoon wegrennen vlak voor de date zodra je haar ziet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet de hele avond te gaan cammen? Het idee is meer - indien je de foto's niet helemaal vertrouwd - om het kaf de MySpace Angels van het koren te scheiden...
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:56 schreef dawg het volgende:
[..]
jou ken ik niet, dus in dat geval gaan dames voor. mijn dm staat open.
*gaat straks maar even nieuwe profielen checken*quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:55 schreef YogaLove het volgende:
Ik meld me ook aan voor dm foto's
Denk dat ik zometeen weer eens een Knuz profiel aan ga maken, in plaats van RP.
Gezellig! onee, knuzzquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
*gaat straks maar even nieuwe profielen checken*
Een waardeloze site, maar je hield er wel leuke dates aan over?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Die fase heb ik 5 jaar geleden al gehad. Waardeloze site.Destijds trouwens wel een paar extreem leuke dates aan overgehouden.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ofc. maar vooruit. als ik toch bezig ben.
Zo te zien kun je beter een FoBo'tje aanmaken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef dawg het volgende:
ofc. maar vooruit. als ik toch bezig ben.
nee joh.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo te zien kun je beter een FoBo'tje aanmaken.
Een echte fokker is ALTIJD op fok.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik zat op de fiets! Dan kan ik niet op fok.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Ah, gezellig. Paiq wil me aan mn ex koppelen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Cool.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:54 schreef Q. het volgende:
Kleine wereld, hmmquote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Q. het volgende:
Ach, Paiq heeft me al zo vaak gekoppeld aan allerlei vriendinnen van me. Dit is wel de eerste ex volgens mij. 8.5 Valt nog tegen qua matchingscore.
Kreeg gisteren ineens m'n buurvrouw voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 21:12 schreef Q. het volgende:
Ach, Paiq heeft me al zo vaak gekoppeld aan allerlei vriendinnen van me. Dit is wel de eerste ex volgens mij. 8.5 Valt nog tegen qua matchingscore.
Paiq is zo slim, die weet gewoon dat je stapelverliefd op haar bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:04 schreef Ossenworst het volgende:
[..]
Kreeg gisteren ineens m'n buurvrouw voorgeschoteld.
Om je een indruk te geven, 100 kilo schoon aan de haak en een woonwagenkamp-mentaliteit... dacht toch echt dat ik mijn matching vragen goed had ingevuld.
285 topics vol aan tips zelfs. Verder gewoon wat lol maken en nergens te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:34 schreef shising het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met het online-daten, aangezien jullie hier in overgrote meerderheid aangeven dat paiq.nl leuk is, heb ik daar een profiel gemaakt.
Hebben jullie nog tips of ervaringen over paiq.nl die voor mij handig zijn om te weten?
Verder zal ik vanaf nu ook in dit topic posten over de dingen die ik "meemaak" via paiq
De vonken spatten er i.i.g. vanaf, da's wel duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Linguine het volgende:
Dus denk over het algemeen genomen wel positief?
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:50 schreef Techno het volgende:
[..]
De vonken spatten er i.i.g. vanaf, da's wel duidelijk.
Mja, als hij je echt "swept off your feet" had, dan had je je dit soort dingen "Maaaar ok ik moet niet al te kritisch zijn" niet afgevraagd lijkt me.quote:Op zondag 6 januari 2013 01:52 schreef Linguine het volgende:
Hahaha nou :-(. Ik weet het niet, ik ben nooit zo overenthousiast ofzo. Is het heel duidelijk?
Heb trouwens wel gezegd dat het me leuk lijkt om hem daarna ook weer te zien hoor
"Als z'n auto niet start, belt hij de ANWB."quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Linguine het volgende:
Ik wil ook foto's in mn inbox!
Net terug van mn tweede date, was wel leuk haha. Weer gezoend en dat was best een succes, boven verwachting eigenlijk ^_^. Ook leuk gesprekken gehad enzo maar ik weet het gewoon niet verder. Niet dat ik meteen een knoop hoef door te hakken na twee dates. Maar denk dat hij me niet mannelijk genoeg is... Als zn auto niet start belt hij de ANWB. Ik hou van technische mannen die dat soort dingen zelf kunnen oplossen
. Maaaar ok ik moet niet al te kritisch zijn. Bovendien ga ik nu toch voor bijna 2 maanden weg dus duurt nog eeuwen voor we elkaar weer zien. Weer lekker awkward trouwens, hij zei dat hij vond dat ik lekker kon zoenen en toen zei ik: Ok dat is mooi
. Hmm. Daarna appte hij me toen ie bijna thuis was, dat hij eerlijk gezegd niet echt hoogte van me kreeg.. En toen vroeg ik wat voor hoogte hij dan van me wilde krijgen. Vroeg ie of ik het net wel echt leuk vond, dus ik zei dat ik het leuk vond maar dat ik verder geen hoge verwachtingen ofzo wil scheppen, dat we elkaar pas twee keer hebben gezien. En toen antwoordde hij dat ie t ook niet zo serieus bedoelde verder, maar dat t hem leuk lijkt me te zien als ik weer terug ben. Dus denk over het algemeen genomen wel positief?
Oprechte interesse: je bent 23 toch? Van wanneer tot wanneer ben jij 6 jaar met iemand samen geweest?quote:Op zondag 6 januari 2013 02:09 schreef Linguine het volgende:
Nee is ook zo inderdaad.. Maar hoe vaak komt dat echt voor? Ik heb dat in ieder geval nog nooit gehad. Zelfs bij mn ex, met wie ik 6 jaar samen was, twijfelde ik. Dit is wel een serieuze vraag trouwens want ik weet het gewoon niet. Hoe realistisch is het om te ''hopen'' of wachten of wat dan ook op iemand die je zo'n gevoel geeft?
Ja da fuck inderdaad. Dat doen de meeste mannen.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:39 schreef Yuki het volgende:
"Als z'n auto niet start, belt hij de ANWB."
Daarom denk ik nog steeds trollololol bij deze user.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja da fuck inderdaad. Dat doen de meeste mannen.
Oh, zulke argumenten hoor ik vaker. Dat soort vrouwen bestaan nu eenmaal en die zullen eerst eens moeten leren om op normale criteria te selecteren. Wat zij schijnbaar wil is een vent die handig is, in ruil voor seks even haar auto komt fixen en de keukenkastjes op komt hangen.quote:Op zondag 6 januari 2013 08:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daarom denk ik nog steeds trollololol bij deze user.
Hear hear!quote:Op zondag 6 januari 2013 08:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, zulke argumenten hoor ik vaker. Dat soort vrouwen bestaan nu eenmaal en die zullen eerst eens moeten leren om op normale criteria te selecteren. Wat zij schijnbaar wil is een vent die handig is, in ruil voor seks even haar auto komt fixen en de keukenkastjes op komt hangen.
Dat is voor mannen net zo'n afknapper als dat het voor vrouwen is wanneer een man een vrouw zoekt die vooral goed kan koken en de was komt doen.
Yay, wat leuk!!quote:Op zondag 6 januari 2013 09:26 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn date van vrijdag was een succes
Ondanks dat we totaal verschillende interesses hebben, kunnen we het toch erg goed met elkaar vinden en samen lachen(toch wel erg belangrijk
).
Aantrekkingskracht blijkt ook wel wederzijds te zijn als ik het zo in moet schatten
Heb haar zaterdagochtend netjes een ontbijtje kunnen geven
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yay, wat leuk!!
Uitgebreid gesnaveld dus?
quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na het etentje gingen we ff wat drinken nog in de kroeg... Wij daar gezellig wat drinken, beetje praten en op een gegeven moment zoenen, zeer uitgebreid...
Zie/voel ik na 10 minuten opeens dat er een spotlight op me gericht staat en de muziek iets zachter was gezet
Hele kroeg zat ons aan te kijken
Toen maar bij mij thuis voortgezet
Bedankt barman
Leuk is dat, als het er vanaf druipt dat mensen een eerste date hebben...quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Na het etentje gingen we ff wat drinken nog in de kroeg... Wij daar gezellig wat drinken, beetje praten en op een gegeven moment zoenen, zeer uitgebreid...
Zie/voel ik na 10 minuten opeens dat er een spotlight op me gericht staat en de muziek iets zachter was gezet
Bedankt barman
2equote:Op zondag 6 januari 2013 09:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Leuk is dat, als het er vanaf druipt dat mensen een eerste date hebben...
Heb je je voorkeur voor slank duidelijk aangegeven? Je kan van tevoren al zien hoe iemand scoort bij jou qua uiterlijkheden he?quote:Op zondag 6 januari 2013 10:25 schreef Ossenworst het volgende:
Leuk om al die succesverhalen te lezen.
Moet zeggen dat ik het zelf aardig moeilijk heb met het vinden van een leuke date op Paiq. Misschien zijn mijn verwachtingen te hoog, maar ik ben daadwerkelijk nog niemand tegen gekomen die ik na het zien van een foto nog interessant vond.. Allemaal waren ze iets molliger en dat is mijn smaak gewoon echt niet, sorry dames
Zit er pas 2 maanden op misschien is dat het probleem. Hoe hebben jullie je date gevonden? Gewoon via matching of met speed dating? En hebben jullie Paiq Select?
Nog eens even gecontroleerd. De enige vraag en antwoord die ik hierover kon vinden was:quote:Op zondag 6 januari 2013 10:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb je je voorkeur voor slank duidelijk aangegeven? Je kan van tevoren al zien hoe iemand scoort bij jou qua uiterlijkheden he?
Dit. Of wat slank is voor Paiq is voor jou al mollig.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien hebben alle slanke vrouwen wel iets aangegeven in hun voorkeuren waardoor PaiQ hen jou niet voorschotelt?
Zat ik ook aan te denken, misschien is er wel geen match in de buurt volgens Paiq. Maar dan zou de uiterlijkheden score wel lager moeten zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien hebben alle slanke vrouwen wel iets aangegeven in hun voorkeuren waardoor PaiQ hen jou niet voorschotelt?
Dat lijkt eerder het probleem. Zucht, en ik ben al zo veel minder kieskeurig geworden. Dit is gewoon echt iets wat ik niet kan veranderen.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit. Of wat slank is voor Paiq is voor jou al mollig.
Zou vreemd zijn, gezien smaken nog al sterk verschillen. Maar zeker waard om eens te proberen met een foto die wat hoger scoort. Mijn foto nu schommelt nog steeds tussen een 7.5 en een 9.0quote:Op zondag 6 januari 2013 10:44 schreef Mystikvm het volgende:
Volgens mij matcht Paiq voornamelijk op basis van fotoscores. Mensen die even hoog als jou scoren worden aan jou gekoppeld, ongeacht hoe ze er uit zien. Ik had juist aangegeven dat ik het niet echt een probleem vind als iemand wat zwaarder is en ik ben nog nooit gekoppeld aan een dikkerdje, maar krijg altijd de dispuutstrutjes of de bitches die in de reclame- en consultancywereld werken. Van die beroepborrelaars.
Ik heb weleens gehad bij het verlaten van een kroeg met een meisje (waar ik ook uitgebreid me had zitten zoenen) dat de barman stiekem ditquote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt barman
Mijn smaak is meestal iets alternatiever. Uiterlijk heb ik geen voorkeuren, lang of kleiner. slank of wat molliger...Het gaat allemaal om het gevoel wat je bij iemand hebt en zolang ze geen BMI van onder de 19 of boven de 30 meeneemt op de eerste date kan het alle kanten op. Ik zou dus liever op levensstijl en voorkeuren selecteren dan op uiterlijkheden. Maar bijna alles wat ik daar voorgeschoteld kreeg was studente of afgestudeerd in de commerciële richting, hechtte veel waarde aan materiële zaken en verworvenheden en ik vond ze over het algemeen kortzichtig. Er waren wel uitzonderingen in dat wereldje waar ik ook wel mee gedate heb, maar dat is nooit blijvend geslaagd.quote:Op zondag 6 januari 2013 10:49 schreef Ossenworst het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn, gezien smaken nog al sterk verschillen. Maar zeker waard om eens te proberen met een foto die wat hoger scoort. Mijn foto's nu schommelen nog steeds tussen een 7.5 en een 9.0
Wat een frustratie van iemand op Knuzquote:wat heb ik toch een lol he op knuz
zodra je een profiel aan klikt of je zeg hallo ben je al gebookkeert
ze zijn dan erg op zoek naar die man met die knape kop
nou geloof mijn maar dat profiel klop gewoon niet of het chatt niet alleen met jouw hoor ik lacht me rot hoor
Same here. Ook wel wat mooiere dames, maar soms wat het een verschil van donkerste nacht en lichtste dag.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:05 schreef Yuki het volgende:
Alleen maar matchen op fotoscore kan ook niet helemaal kloppen. Ik ben geen fotomodel, maar ik heb een paar gedrochten voor me gekregen
Misschien was ze nerveus? Of hadden jullie al eerder gedate?quote:Op zondag 6 januari 2013 11:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zit nog in dubio over mijn date van gister. Best een gezellige middag gehad, maar ik miste een beetje pit en vuur van haar kant. Nu ben ik zelf niet iemand die continu aan het woord wil zijn, daarom viel het me des te meer op dat ik telkens het gesprek op gang moest houden en dat al vanaf de eerste 5 minuten. Straks maar eens een berichtje doen om te vragen wat zij ervan vond.
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:48 schreef Linguine het volgende:
Ik wil ook foto's in mn inbox!
Net terug van mn tweede date, was wel leuk haha. Weer gezoend en dat was best een succes, boven verwachting eigenlijk ^_^. Ook leuk gesprekken gehad enzo maar ik weet het gewoon niet verder. Niet dat ik meteen een knoop hoef door te hakken na twee dates. Maar denk dat hij me niet mannelijk genoeg is... Als zn auto niet start belt hij de ANWB. Ik hou van technische mannen die dat soort dingen zelf kunnen oplossen
. Maaaar ok ik moet niet al te kritisch zijn. Bovendien ga ik nu toch voor bijna 2 maanden weg dus duurt nog eeuwen voor we elkaar weer zien. Weer lekker awkward trouwens, hij zei dat hij vond dat ik lekker kon zoenen en toen zei ik: Ok dat is mooi
. Hmm. Daarna appte hij me toen ie bijna thuis was, dat hij eerlijk gezegd niet echt hoogte van me kreeg.. En toen vroeg ik wat voor hoogte hij dan van me wilde krijgen. Vroeg ie of ik het net wel echt leuk vond, dus ik zei dat ik het leuk vond maar dat ik verder geen hoge verwachtingen ofzo wil scheppen, dat we elkaar pas twee keer hebben gezien. En toen antwoordde hij dat ie t ook niet zo serieus bedoelde verder, maar dat t hem leuk lijkt me te zien als ik weer terug ben. Dus denk over het algemeen genomen wel positief?
quote:
Goedmeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurningquote:Op zondag 6 januari 2013 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tnx had hem blijkbaar gemist en niet zo snel kunnen vinden met scrollen
Nee, eerste date. Daar twijfel ik dus over, was ze nerveus/verlegen (zo schat ik haar wel een beetje in) of was het desinteresse? Gezien ons eerdere mailcontact leg ik het toch op het eerste. Verder was ze niet helemaal fit (verkouden, snotteren etc) dus dat kan ook meegespeeld hebben.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien was ze nerveus? Of hadden jullie al eerder gedate?
Lebberen in de kroeg... meh.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt barman
No way dat ik zoiets zou doen, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring!quote:Op zondag 6 januari 2013 12:55 schreef dudewhereismycar het volgende:
Vandaag naar mijn eerste "speeddate" via Flitsdate, ben benieuwd en weet ook niet echt wat ik er van moet verwachten.. Spannend! :-)
Iemand ervaring met Flitsdate of "speeddaten"?
Ik ben ook totaal niet het type dat daar naar toe zou gaan.. maar dit jaar is het jaar van de dingen doen die ik normaliter nooit zou doen.. dus I give it a shot. ;-)quote:Op zondag 6 januari 2013 13:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
No way dat ik zoiets zou doen, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaring!
als ze geen hersenchirurg is of een soortgelijke hectische topbaan heeft zal ik die 4 weken geen tijd met een korreltje zout nemen...er is natuurlijk altijd wel wat tijd vrij te maken als je echt zou willen.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:07 schreef IFHT het volgende:
Ik ben laatst op date geweest met een meisje die ik ontmoet heb op OKC, na de date ben ik daarna bij haar en haar vrienden geweest om oud en nieuw te vieren. Hierna appte ze me dat ze nog een date wou en me graag beter wou leren kennen. Allemaal erg positief, dus ik app haar gisteren en vraag wanneer ze weer zin heeft om af te spreken. Ze appt me terug dat ze de komende 4 weken sowieso druk is.
Nu wonen we ongeveer 3 uur van elkaar af, dus het lukt alleen om in weekenden af te spreken, maar nu vraag ik me toch echt af of ik door moet gaan met haar of dit even moet afwachten, want we zouden toch ook bijvoorbeeld op vrijdag/zondag kunnen afspreken (ik denk haast dat ze al die dingen die ze gaat doen op een zaterdag doet), maar dat zei ze er niet bij, alleen dat ze druk was..
Wat zouden jullie doen? Verder kijken of even afwachten en zien of ze hierna nog wilt afspreken?
Nou ik zou iig niet beginnen met het standaard riedeltje. Ik ben dudewhereismycar, ik ben zo en zo oud ik werk in de bla bla.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet het type dat daar naar toe zou gaan.. maar dit jaar is het jaar van de dingen doen die ik normaliter nooit zou doen.. dus I give it a shot. ;-)
Even laten rusten voor 3 weken. Dan een berichtje sturen met een specifieke datum en tijd voor een date.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:07 schreef IFHT het volgende:
Wat zouden jullie doen? Verder kijken of even afwachten en zien of ze hierna nog wilt afspreken?
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou ik zou iig niet beginnen met het standaard riedeltje. Ik ben dudewhereismycar, ik ben zo en zo oud ik werk in de bla bla.
Voor dat soort geouwehoer ga ik er niet naar toe, ben ook totaal niet opzoek naar "iemand", maar meer om mij zelf te verbeteren in "short talks" en omdat je toch aardig wat mensen spreekt op zo'n dag (15-30?) en maar 3 minuten hebt leer je vanzelf wel hoe je snel veel informatie uit iemand kan trekken.. en niet: wat voor werk doe je, maar eerder "vertel eens iets over je zelf, hoe zou je je zelf omschrijven". Daarnaast weet je vaak binnen 10sec al of je iemand graag verder wil leren kennen (match)...quote:Op zondag 6 januari 2013 13:14 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou ik zou iig niet beginnen met het standaard riedeltje. Ik ben dudewhereismycar, ik ben zo en zo oud ik werk in de bla bla.
Sorry, maar die tweede vraag is toch ook verschrikkelijk. Denk je dat je zin hebt om voor de 16e keer dat te moeten zeggen als een vrouw dat aan je vraagt?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:21 schreef dudewhereismycar het volgende:
en niet: wat voor werk doe je, maar eerder "vertel eens iets over je zelf, hoe zou je je zelf omschrijven".
"Wat zijn je zwakke punten?" doet het vast ook goed.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:28 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe zou je jezelf omschrijven.... huh wat? Ben ik op een sollicitatiegesprek ofzo?
Zeg... heb jij toevallig 453.986 RP profielen?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
"hoe zou je jezelf omschrijven"
Als een vrolijke spontane meid die graag erop uit gaat, maar het ook erg lekker vindt om met een wijntje op de bank te zitten.
Daarnaast hou ik van reizen, hobbys en willen mensen mij omschrijven als 'een beetje gek'
hihi
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
Als een vrolijke spontane meid die graag erop uit gaat, maar het ook erg lekker vindt om met een wijntje op de bank te zitten.
Daarnaast hou ik van reizen, hobbys en willen mensen mij omschrijven als 'een beetje gek'
hihi
Dit ga ik onthouden en ook uitvoeren! Thnxquote:Op zondag 6 januari 2013 13:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Ik ben ook totaal niet het type dat daar naar toe zou gaan.. maar dit jaar is het jaar van de dingen doen die ik normaliter nooit zou doen.. dus I give it a shot. ;-)
Wat was je antwoord ook alweer?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Of bij het speeddaten de prachtige vraag stellen: "Welk snoepje zou jij zijn?"
Die werd mij pas in een SC gevraagd en ik vind hem echt briljant.
Dan moet je langs de supermarkt.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm die ken ik niet, die wil ik wel eens proeven
Vraag me af of ze die hier hebbenquote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan moet je langs de supermarkt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:41 schreef PeterPastoor het volgende:
Oei die heb ik hier nog. Lekkerrrrr
Vast wel.quote:
Ik zou even afwachten. Ze kan het natuurlijk echt druk hebben. Als ik nu naar m'n agenda kijk dan zijn alle weekenden van deze maand ook vol.quote:Op zondag 6 januari 2013 13:07 schreef IFHT het volgende:
Ik ben laatst op date geweest met een meisje die ik ontmoet heb op OKC, na de date ben ik daarna bij haar en haar vrienden geweest om oud en nieuw te vieren. Hierna appte ze me dat ze nog een date wou en me graag beter wou leren kennen. Allemaal erg positief, dus ik app haar gisteren en vraag wanneer ze weer zin heeft om af te spreken. Ze appt me terug dat ze de komende 4 weken sowieso druk is.
Nu wonen we ongeveer 3 uur van elkaar af, dus het lukt alleen om in weekenden af te spreken, maar nu vraag ik me toch echt af of ik door moet gaan met haar of dit even moet afwachten, want we zouden toch ook bijvoorbeeld op vrijdag/zondag kunnen afspreken (ik denk haast dat ze al die dingen die ze gaat doen op een zaterdag doet), maar dat zei ze er niet bij, alleen dat ze druk was..
"Ik ben op zoek naar een leuke man die mij ook wat tegengas kan bieden"quote:Op zondag 6 januari 2013 13:30 schreef Cue_ het volgende:
hihi
Soms nog aangevuld, als ik uiteindelijk mijn zin maar krijg....quote:Op zondag 6 januari 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
"Ik ben op zoek naar een leuke man die mij ook wat tegengas kan bieden"
Je ziet het zo vaak.
Of erger nog 'wie kan mij temmen hihi'?quote:Op zondag 6 januari 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
"Ik ben op zoek naar een leuke man die mij ook wat tegengas kan bieden"
Je ziet het zo vaak.
quote:Op zondag 6 januari 2013 13:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je schiet mij dus snel in het verkeerde keelgat.
ook ooit eens geweestquote:Op zondag 6 januari 2013 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met een RP singles feest?
haha dat je dat durft te vertellenquote:
Je kan er goed bowlenquote:Op zondag 6 januari 2013 14:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
haha dat je dat durft te vertellen. Lijkt mij echt de vleesgeworden hel op aarde.
Het lijkt mij vooral een sausagefest en feest met middelmatige vrouwen.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er goed bowlen
Ach was wel gezellig, fokkers meet van gemaakt. daar onder 2 goede vrienden aan overgehouden
Het feest zelf was niet veel aan. Veel mannen, veel oude lelijke vrouwen en mannen. Tja niets voor mijquote:
In mijn ervaring zijn de vrouwen met de grootste mond over hoe 'wild' ze wel zijn de saaiste mutsen. Lekker gek tequila's drinken met vriendinnetjes op een strandfeestje en WAT ZIJN ZE AANGESCHOTEN!!! Vlug een foto op Facebook! Vergezeld van een #YOLO hier en daar en doen alsof ze helemaal uit hun plaat gaan. Daarna weer een paar weken bijkomen van deze heftige happening met een muntthee en Grey's Anatomy op de bank. Living on the edge!quote:Op zondag 6 januari 2013 14:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Of erger nog 'wie kan mij temmen hihi'?
Pff. Die uitspraak wordt ook alleen maar gedaan door zonnebankgebruinde kapsters met een suikerspinkapsel.
Mja als er al een overschot aan mannen is, dan hoeft het van mij niet hahaquote:Op zondag 6 januari 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het feest zelf was niet veel aan. Veel mannen, veel oude lelijke vrouwen en mannen. Tja niets voor mij
Maar sommigen schijnen het wel erg leuk te hebben gehad. Dus wie weet is het wel wat voor jou
Nouja ik heb niet geteld en ook niet veel op de vrouwen gelet.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja als er al een overschot aan mannen is, dan hoeft het van mij niet haha
Haha.. Mja gewillige vrouwen zijn leuk voor een nacht. Ik vind toch liever eindelijk eens een maatje, zeg maar.quote:Op zondag 6 januari 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja ik heb niet geteld en ook niet veel op de vrouwen gelet.
Ze zijn wel gewillig, dus dat scheelt weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |